Rok výroby:2002Typ motoru:2.0 TDCiStav km při koupi:15 kmStav km nyní:102 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:17. 12. 2006
Nefunkčí centrál LZ dveří - 97.000 Km za tuším 4.000.
Ložisko předního kola - 100.000 Km za 3.500.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mělo od počátku problémy se vstřikováním. Rožla se kontrolka (blikala) a auto jelo v nouzovém režimu. Bylo to snad patnáctkrát v servisu. Vždy závadu odblokovali a auto jelo dál. Výmluva byla obligátní - čerpám špatnou naftu - což bych netvrdil(pouze značkové pumpy).
Až nyní ve 100.000 km a po záruce mi bylo sděleno, že se přidírá čerpadlo a odletující kousky poškozují vstřikovače a vyvolávají závady. Opravu jsem si zařídil v Polsku za 60.000 Kč a doufám že to bude OK. V ČR je oprava podstatně dražší. Ford celou dobu věděl, že čerpadla Delphi, montovaná do roku 2003 jsou poruchová a mají problémy, přesto to neřešil a ze zákazníků dělal lidi tankující naftu dovezenou zpoza Uralu. Jinak je auto velké, pohodlné a silné se spotřebou od 4,8 klidná jízda na dálku do 7,2 na plné kule.
Škoda těch problémů - jinak jsem s autem spokojen.
Je to docela časty problem Fordu,kamarad ho ma a jezdi jen k shellu a omv a stejně problemy,měnili mu už snad celou palivovou soustavu včetně nadrže a ještě jedna věc,ktere jsem si všiml Fordy s motorem tdci huli,snad pokažde co jsem jel za novějšim fordikem,vždycky se mu hrozně huliko z vyfuku.
NEBRAT 2,0 TDCi (85, 96 kW) Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, přímé vstřikování paliva systémem Common Rail. Důvod: Common Rail od firmy Delphi zlobí, i když u současných vozů již ne tolik jako ze začátku. Málokoho utěší, že za to může nízká kvalita české nafty, nabízené i čerpacími stanicemi věhlasných značek.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
ABS
Zdar potrebuju poradit co to je kdyz mi problikava ABS a kope mi to do pedalu, muze to byt kotoucema ,zadni loziska jsou nove i s ABS
20.09.2013 | 21:30:36 | Radim | 192.168.100.* Reagovat
Je to docela časty problem Fordu,kamarad ho ma a jezdi jen k shellu a omv a stejně problemy,měnili mu už snad celou palivovou soustavu včetně nadrže a ještě jedna věc,ktere jsem si všiml Fordy s motorem tdci huli,snad pokažde co jsem jel za novějšim fordikem,vždycky se mu hrozně huliko z vyfuku.
03.11.2008 | 19:24:00 | Reagovat
kvalita nafty
Co se týká kvality nafty a problémů se vstřkováním, doporučil bych přečíst si recenzi na tento typ na tipcars
xxx.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=881
Cituji ze závěru článku :
NEBRAT
2,0 TDCi (85, 96 kW)
Přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, šestnáctiventilový rozvod DOHC, přímé vstřikování paliva systémem Common Rail.
Důvod: Common Rail od firmy Delphi zlobí, i když u současných vozů již ne tolik jako ze začátku. Málokoho utěší, že za to může nízká kvalita české nafty, nabízené i čerpacími stanicemi věhlasných značek.
03.11.2008 | 17:07:43 | Michal Reagovat
pumpy?
ake su to neznackove pumpy? to su tie na jednotnych rolnickych druzstvach?
29.07.2008 | 00:45:19 | Reagovat