Rok výroby:1996Typ motoru:Zetek 2l 16V 136 koníStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:3. 9. 2006
Výměna ramen a zapalovacích kabellů při 200 000km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kdo v zimě neuvidí.......NEUVĚŘÍ!!!! Kde vyjede mondík nevyjede nic!
Pohodlí bez konkurenční.
Ceny dílů ůnosné.Pouze ložiska zadních kol -Drahé.
Spolehlivost 100%.
Pohodlí je ve velkém stylu a rychlost 200km/hod při dnešním bodovém systemu jeaž až.
Mondíka vlastním už 5 rok. Vzhledem k místu mého bydliště v Krušných horách kousek pod Klínovcem: vím o čem mluvím :-)) Do dnes jsem si myslel mondeo 4x4 vlastním v ČR jediný. Jsem rád že i někdo jiný si to užívá v našem malém státě.
No nevim, nevim. Myslím, že tenhle kus asi jednou dojede právě proto, že je to 4x4. Když už čtyřkolku, tak bych si spíš koupil Sierru. Jinak nemám nic proti Mondeu, sám mám taky takovou raritku (v ČR) 2.5 V6 Duratec.
je videt, ze autum ani rizeni vubec nerozumis, protoze jinak bys nepsal takovou kravinu jako, ze s 4x4 nejde rizenej smyk, naopak pro smyk na snehu je 4x4 to nejlepsi co muze bejt....koukni se na nakou rally, kde jedou na snehu, at vidis, jak jezdej v zatackach...a necemu se priuc
A jedině stálí pohon ti dovoluje projíždět na sněhu zatáčky kontrolovaným smykem . Napsal FALCO . Tak to by me teda zajimalo jak s pohonem 4x4 vypada kontrolovany smyk nebot pohon 4x4 neudrzi smyk ma za ukol se pravě smyku vyvarovat jestli chcete zažit kontrolovany smyk poridte si zadokolku a ne 4x4
Teda panove ..... kdyz pominu Vasi gramatiku a slovni spojeni jak se tu rozepisujete (obcas je opravdu tezko pochopit co mate vlastne na mysli) tak Vase porovnavani je take celkem usmevne. Nepisi jen kvuli tomu, ze mam Octavii 4x4 a behem 8 let co ji mam, tak jsem pobral opravdu bohate zkusenosti ale take kvuli tomu jak se dokazete dohadovat o nesmyslech. Zaklad toho, nekam vyjet, neco projet atd. neni jen a pouze na nejakem pohonu kol ale na spouste jinych segmentu jako napr. pneumatiky ale hlavne - na umeni ridice. Nespocetnekrat jsem strcil do kapsy majitele robustnich offroadu obutych na nesmyslnych spalkach, oramovanych atd. a to vzdy bez retezu. Kdyz proste nekdo neumi jezdit tak je mu super auto na prd. Netvrdim ze je moje auto nejlepsi a ani to ze jsem nejlepsi ja jako ridic. Jen mi prisla Vase vymena nazoru a "zkusenosti" dost usmevna a nicotna.
Mondeo 4x4 je rarita, prodalo se jich jen pár kousků a obávám se problémů se specifickými díly. Jezdil jsem s Renaultem Nevadou 4x4 a byla super, ale dojela na nesehnatelný díl. 5 let jsem měl i Passat 4x4 a také byly problémy s díly náhonu 4x4. Co se týče Subaru, tak je super, uvažoval jsem o Forestru, ale díly jsou drahé a nedostupné a u nového jsou strašně vysoké provozní náklady. A pokud uvidíš Subaru v bazaru, tak věř, že mu něco je, protože kdo má Subaru, tak ho neprodává. Je to auto na celý život. Jak je u Mondea 4x4 udělaný pohon zadní nápravy
Omlovám se, ale měl bych spíše dotaz. Rozhoduji se mezi Subárkem a tímto typem auta - máte pravdu že jich moc nejezdí a tak nemám informace o jeho kvalitách spolehlivost/spotřeba/bezpečnost apod. Děkuji za informace od člověka se zkušeností.
Omlovám se, ale měl bych spíše dotaz. Rozhoduji se mezi Subárkem a tímto typem auta - máte pravdu že jich moc nejezdí a tak nemám informace o jeho kvalitách spolehlivost/spotřeba/bezpečnost apod. Děkuji za informace od člověka se zkušeností.
No právě to quattro v Audi znamená stálí pohon všech kol, je tam mezinápravový diferenciál Torsen, který rozděluje poměr 60:40. Narozdíl od Octavie, která nemá 4x4 v pravém slova smyslu, má mezinápravovou automatickou spojku Haldex, která spustí jen, když se přední kola začnou prokluzovat a spustí na dubu asi 30s .
U Mondea je stálý převod na obě nápravy a jestli u A4 je to stejné jak u Oktávky, že se mezidiferák zapne až po prokluzu nějakého kola , coš si myslím že to tak je.Proto tvrdim že na rozjezd v kopci mondeo udělá A4 s Oktávkou to mám vyzkoušené. A jestli to je u A4 jinak tak promiň, ale ty jsis začal. Mě se A4 také líbí:-)) A s tím suchem máš možná pravdu.
S tím "kde vyjede modík nevyjede nic," jsi to myslel vážně. á teda mám Audi A4 1.8T quattro a myslím si, že toho vyjedu minimálně stéjně co ty a navíc si myslím, že na suchu se Audi A4 chává mnohem lépe než Mondeo.
S tím "kde vyjede modík nevyjede nic," jsi to myslel vážně. á teda mám Audi A4 1.8T quattro a myslím si, že toho vyjedu minimálně stéjně co ty a navíc si myslím, že na suchu se Audi A4 chává mnohem lépe než Mondeo.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
si taky rejpnu ne...
No nevim, nevim. Myslím, že tenhle kus asi jednou dojede právě proto, že je to 4x4. Když už čtyřkolku, tak bych si spíš koupil Sierru. Jinak nemám nic proti Mondeu, sám mám taky takovou raritku (v ČR) 2.5 V6 Duratec.
06.06.2011 | 17:14:11 | FastFord Reagovat
vocas
je videt, ze autum ani rizeni vubec nerozumis, protoze jinak bys nepsal takovou kravinu jako, ze s 4x4 nejde rizenej smyk, naopak pro smyk na snehu je 4x4 to nejlepsi co muze bejt....koukni se na nakou rally, kde jedou na snehu, at vidis, jak jezdej v zatackach...a necemu se priuc
03.02.2011 | 18:32:59 | Reagovat
A jedině stálí pohon ti dovoluje projíždět na sněhu zatáčky kontrolovaným smykem . Napsal FALCO . Tak to by me teda zajimalo jak s pohonem 4x4 vypada kontrolovany smyk nebot pohon 4x4 neudrzi smyk ma za ukol se pravě smyku vyvarovat jestli chcete zažit kontrolovany smyk poridte si zadokolku a ne 4x4
24.01.2010 | 12:12:42 | MilanMMM Reagovat
4x4
Teda panove ..... kdyz pominu Vasi gramatiku a slovni spojeni jak se tu rozepisujete (obcas je opravdu tezko pochopit co mate vlastne na mysli) tak Vase porovnavani je take celkem usmevne. Nepisi jen kvuli tomu, ze mam Octavii 4x4 a behem 8 let co ji mam, tak jsem pobral opravdu bohate zkusenosti ale take kvuli tomu jak se dokazete dohadovat o nesmyslech. Zaklad toho, nekam vyjet, neco projet atd. neni jen a pouze na nejakem pohonu kol ale na spouste jinych segmentu jako napr. pneumatiky ale hlavne - na umeni ridice. Nespocetnekrat jsem strcil do kapsy majitele robustnich offroadu obutych na nesmyslnych spalkach, oramovanych atd. a to vzdy bez retezu. Kdyz proste nekdo neumi jezdit tak je mu super auto na prd. Netvrdim ze je moje auto nejlepsi a ani to ze jsem nejlepsi ja jako ridic. Jen mi prisla Vase vymena nazoru a "zkusenosti" dost usmevna a nicotna.
03.02.2008 | 21:23:16 | dukky Reagovat
Mondeo 4x4
Mondeo 4x4 je rarita, prodalo se jich jen pár kousků a obávám se problémů se specifickými díly. Jezdil jsem s Renaultem Nevadou 4x4 a byla super, ale dojela na nesehnatelný díl. 5 let jsem měl i Passat 4x4 a také byly problémy s díly náhonu 4x4. Co se týče Subaru, tak je super, uvažoval jsem o Forestru, ale díly jsou drahé a nedostupné a u nového jsou strašně vysoké provozní náklady. A pokud uvidíš Subaru v bazaru, tak věř, že mu něco je, protože kdo má Subaru, tak ho neprodává. Je to auto na celý život. Jak je u Mondea 4x4 udělaný pohon zadní nápravy
22.09.2006 | 12:05:45 | kutil Reagovat
prosba
Omlovám se, ale měl bych spíše dotaz. Rozhoduji se mezi Subárkem a tímto typem auta - máte pravdu že jich moc nejezdí a tak nemám informace o jeho kvalitách spolehlivost/spotřeba/bezpečnost apod.
Děkuji za informace od člověka se zkušeností.
Michal
12.09.2006 | 10:34:19 | doubleback Reagovat
prosba
Omlovám se, ale měl bych spíše dotaz. Rozhoduji se mezi Subárkem a tímto typem auta - máte pravdu že jich moc nejezdí a tak nemám informace o jeho kvalitách spolehlivost/spotřeba/bezpečnost apod.
Děkuji za informace od člověka se zkušeností.
Michal
12.09.2006 | 10:34:17 | doubleback Reagovat
To že mě zajímalo v čem je 4x4 u Fordu lepší než u Audi přece neznamená, že lovím u Mondea, chtěl jsem si jen rozšířit obzor .
08.09.2006 | 13:44:52 | Falco Reagovat
Když jsi tak spokojen s A4 tak co lovíš u Mondea:-)))
07.09.2006 | 20:02:49 | Reagovat
No právě to quattro v Audi znamená stálí pohon všech kol, je tam mezinápravový diferenciál Torsen, který rozděluje poměr 60:40. Narozdíl od Octavie, která nemá 4x4 v pravém slova smyslu, má mezinápravovou automatickou spojku Haldex, která spustí jen, když se přední kola začnou prokluzovat a spustí na dubu asi 30s .
05.09.2006 | 10:18:09 | Falco Reagovat
U Mondea je stálý převod na obě nápravy a jestli u A4 je to stejné jak u Oktávky, že se mezidiferák zapne až po prokluzu nějakého kola , coš si myslím že to tak je.Proto tvrdim že na rozjezd v kopci mondeo udělá A4 s Oktávkou to mám vyzkoušené. A jestli to je u A4 jinak tak promiň, ale ty jsis začal. Mě se A4 také líbí:-)) A s tím suchem máš možná pravdu.
04.09.2006 | 21:54:29 | Reagovat
A můžeš mně teda říct, v čem se skrývá ta jedinečnost pohonu všech kol u Fordu Jinak nevím proč by zrovna Mondeo mělo dojet dále než A4.
04.09.2006 | 17:20:05 | Falco Reagovat
V takových podmínkách co se rozjede mondeo se A4ani neu....:-))
04.09.2006 | 16:28:59 | Raina Reagovat
S tím "kde vyjede modík nevyjede nic," jsi to myslel vážně. á teda mám Audi A4 1.8T quattro a myslím si, že toho vyjedu minimálně stéjně co ty a navíc si myslím, že na suchu se Audi A4 chává mnohem lépe než Mondeo.
03.09.2006 | 23:30:45 | Falco Reagovat
S tím "kde vyjede modík nevyjede nic," jsi to myslel vážně. á teda mám Audi A4 1.8T quattro a myslím si, že toho vyjedu minimálně stéjně co ty a navíc si myslím, že na suchu se Audi A4 chává mnohem lépe než Mondeo.
03.09.2006 | 23:30:38 | Falco Reagovat