Recenze Ford Mondeo Ghia
“Skvělé a rychlé auto za rozumné penize”

Autor recenze: Zdenda (21 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2.5 v6 Stav km při koupi:127 000 km Stav km nyní:148 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 23. 1. 2009

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Tipo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemělo skoro žádné poruchy. Akorát asi při 138000 praskla pružina na lamale u spojky a při 145000 sem vyměnil vodní pumpu. Jinak takové ty věci co se musí dělat. jako je výměna voleje a zadního stěrače


Hodnocení a zkušenosti s autem

Koupil sem to auto, když mělo najeto 127000 a teď mám najeto 149000 a nemůžu si ho vynachválit. Ta spotřeba není tak hrozná, jak každý říka. Dá se jezdit po městě za 10l a mimo město 8l-9l podle toho jak jedu rychle. Sem s tímto autem moc spokojen, jak prostorem tak i kvalitou zpracování. Motor je bez poruchový. S podvozkem sem nad míru spokojen, protože když sem jel asi 235 Km/h, tak auto drželo krásně na silnici. Doporučuji ho. Je to skvělé auto za rozumné peníze.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

Dotaz na korozi

Zdravím, uvažuju o koupi Mondea 2002-2003 92kW benzínu, chtěl jsem se zeptat, jak to je s antikorozní úpravou, v několika článcích jsem se dočetl, že celkem fest hnijí spodní lemy u dveří (někomu už po 3 letech). Jak je to u mondea s garanční záruka na rezivění? Díky za info!

18.06.2009 | 15:07:15 | Martin Reagovat

RE: Dotaz na korozi

Ford má samozřejmě záruky, ale ty uplatníte, je-li poctivě plněna servisní kniha. Od roku 2003 nahoru se bát nemusíte. Ford na tom pořádně zamakal a zvláště u mondea se snažili. Rozhodně se nedá říci, že by rezivěli nějak mnohem více, než ostatní. S tím měl ford problém v 90 letech a u Focusu do r. 2001. V roce 2002 se, řekněme, ještě doprodávaly modely s horší antikorozí, takže si myslím, že r.v. 2003 je již sázka na jistotu. Pak už vše záleží jen na tom, jak bylo o auto pečováno.
Jen pro srovnání - třeba takový Opel Vectra 1995-2001, ten rezivěl jak ďas na naprosto nepochopitelných místech (uprostřed plechů a pod). Takže i tehdy rezivějící lemy fordů byla v porovnání s tím docela maličkost. Takovým malým zázrakem jsou asi naše octavie. Ty - i první modely - často nereziví ani tam, kde jsou poškrábané, ale nevím - tohle bych asi nestavěl jako kritérium pro výběr vozu. Sem tam rez je dnes velmi malé zlo v porovnání s tím, jaké jiné překvapení může vůz přichystat a z toho důvodu bych se nebál vsadit na auto, které je na špici co do jízdních vlastností a technické spolehlivosti. Motor 1,8 s výkonem 92kw je pak tou nejlepší volbou pro ty, kdo chtějí užívat velké auto a zároveň levně provozovat. A pokud se nebojíte LPG, dopřejte si dvoulitr se 107kw.

09.10.2012 | 22:44:12 |   | 89.24.189.* Reagovat