Rok výroby:2001Typ motoru:1.8 lStav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:142 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:17. 7. 2010
Ne, auto zatím nemělo a nemá žádné poruchy. Vozidlo vlastním teprve velmi krátce a pokud se jakékoliv poruchy vyskytnou, budu tuto recenzi aktualizovat a doplním.
aktualizace 21.4.2011
Závady od července 2010 kdy stav byl 119.000 km: -Vyměněno zadní uložení stabilizátorů vlevo i vpravo (400 i s prací) - namontováno z Transita, bylo mi doporučeno protože více vydrží a pasuje stejně.
-Prasklo plastové otevírání kastlíku u spolujezdce - výměna celého kusu (cca 300 Kč) -Výměna zatuhlých lanovodů na obou stranách (1.000 Kč i s prací)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo jsem zakoupil se stavem 121.000 km, přičemž tyto kilometry jsou s nejvtší pravděpodobností skutečné. K vozidlu byla servisní knížka vedena po celou dobu a předchozí majitel jej garážoval a užíval převážně svůj firemní automobil, toto Mondeo se tedy často nudilo v garáži a je ve velmi zachovalém stavu.
Co se týče interiéru vozu, tam je opravdu všechno ve velmi zachovalém stavu, téměř ve stavu nového vozidla. Interiér Mondea je z velmi kvalitního plastu s povrchovou úpravou, která je velmi příjemná na omak. Nikde nic neskřípe ani nevrzá, všechno do sebe perfektně zapadá.
Sedačky jsou na velmi vysoké úrovni, mají boční vedení. Právě díky těmto sedačkám je cestování v Mondeu skutečnou pohodou. Ani po dvousetkilometrové cestě Vás nebolí záda, když vystoupíte. Toto vozidlo je úžasné právě na dálkové cestování, i když lítačka po městě mu také nevadí.
Motor má výkon 81 kw, jedná se zážehový čtyřválec se čtyřmi ventily na válec. Kroutící moment u této jednotky je 165 Nm, což je podle mého názoru naprosto dostačující. 81 kw se zdá být na první dojem málo, nicméně auto není vůbec líné a především do 70 - 90 km/h akceleruje výborně. Nad 100 km/h, když chcete rychle předjet a nemáte dost času, je třeba podřadit na čtyřku, stále je však akcelerace slabší. Ideální by bylo Mondeo 2.0 l, kde se i spotřeba liší jen málo.
Jinak motory u Mondeí jsou citlivé na olej, je tedy nutné používat osvědčenou značku a muset připlatit nějakou tu stokorunu. Momentálně tam mám Aral 5W40. Motor si oleje vcelku rád vezme, pří delším cestování (např. na dovolenou) je nutností mít s sebou alespoň litr oleje na případné dolití. Rovněž doporučuji každých 3 - 5 tisíc kontrolovat hladinu.
Rozvody jsou hnané řetězem, což je obrovská výhoda.
Brzdy zabírají okamžitě a mají plynulý a rychlý nástup, od jedné třetiny sešlápnutí brzdového pedálu již jsou jedovatější, což mi plně vyhovuje. V krizové situaci se ABS velmi osvědčilo, navíc auto stálo téměř okamžitě, auto za mnou muselo udělat úhybný manévr a skončilo na mé úrovni (Passat), já jsem za předjedoucím autem pohodlně zastavil (jednalo se o situaci kdy těžkopádný kamion nedal přednost a celou svou šířkou doslova zablokoval oba pruhy silnice, když se vytáčel), brzdilo se tedy z nějakých 100 km/h na několika desítkách metrů (šlo o jízdu v koloně). Jinak samozřejmě přední kotouče odcházejí rychleji než zadní, to je však u všech aut podobně. Destičky i kotouče mají standardní životnost.
Co se týče dalších součástí vozu, je všeobecně známo že Mondea MK III mají výborné podvozky, jsou ale opět velmi citlivá na přední nápravy. Rychleji se opotřebovávají ložiska, čepy a stabilizátory. Je to však dáno českými silnicemi. Po zkušenosti známého stejná auta v Německu těmito neduhy netrpí. Je tedy důležité jezdit opatrně a opravdu se snažit se nerovnostem v rozumné míře vyhýbat.
Jinak je auto průměrným vozem střední třídy. Zatím jsem s ním však velmi spokojen a snad budu tuto recenzi aktualizovat o vyskytlé závady co nejméně.
aktualizace 21.4.2011
-Bude se měnit levá i pravá poloosa (originální díly 15.000 Kč, neoriginální 5.300 Kč a z Polska 2.000 Kč) - ceny uvedeny za oba kusy; jak uložení stabilizátorů, tak poloosy odešly po letošní zimě a katastrofálním stavu silnic v celé ČR.
-Spotřeba oleje se po výměně a nalití Ford Fornula 5W30 dostala na normální hodnotu - dolíval jsem po 10.000 km 5 deci. Olej měním každých 15.000 km.
Vozidlo bylo profesionálně upraveno na provoz i na ethanol E85 (celkem 7.000 Kč), s tím souvisí výměna palivového filtru (320 Kč), instalace svíček Bosch iridium pro LPG (1050 Kč za všechny), chystám se na instalaci sportovního vzduchového filtru KN (cca 2.000 Kč) - sníží se spotřeba, zlepší trochu výkon, bude příjemnější sportovnější zvuk.
Zdravým všetkych mam Ford mondeo mk3 1.8 81kw benzín rok výroby 2001 mam problém z orltackami auto naštartuje ale počas jazdy keď s tlačím spojku ttak auto bud úplne skape vypne alebo padnú otavlcky až na minimum počas jazdy ale je normálne sem tam čitit sklbnutie deje sa to iba keď v radím rýchlosť alebo s tlačím spojku vie my niekto poradiť ďakujem
29.12.2018 | 18:33:40 | Tomas
| 151.236.232.*Reagovat
RE: Problém z otackami
Tak ty mas na aute uplne tie iste problemy ako som mal ja.U mna klesanie otacok na volnobehu,pocas jazdy pri preradovani rychlosti otacky klesli nebezpecne nizko a sem tam aj motor zdochol.Jasne,ze to nerobilo stale,ale velmi nebezpecna vec hlavne,ked motor vypol.Menili sme vsetko mozne,sviecky,kable,cievky,filtre,cisteny ERG,skrtiaca klapka....diagnostika bez chyb.A potom znamy poradil,ze jemu na BMW robilo to iste a skuste vymenit palivove cerpadlo !Kedze som si auto planoval nechat,vymenili sme nie prave najlacnejsie cerpadlo/ale za znacku sa plati/ a zazrak.Motor si pradie,ziadne problemy!A to najlepsie nakoniec,cerpadlo bolo obalene slizom a vyzrate gumene casti.Sposobene EKO benzinom 95!!Tieto diskusie na EKO benzin su proste pravdive,odvtedy tankujem len 100 oktan.
Rád bych se zeptal zde přispívajících zda by mělo cenu kupovat Mondeo 1,8 nebo 2,0 2001 2002 2003 ,případně který je nej,nebo jetli je to jedno? Vlastnil jsem Mondeo 2,0 TDCI combi 2003 BOHUZEL! musím říct,Byl jsem s ním spokojen než odešly vstriky pumpa a kdo ví co.. Táži se na Mondeo z toho duvodu že všechny jiný auta v kterych jsem sedel me dvakrat nezaujali,zvykl jsem si na ten prostor podvozek a vubec (samozřemě myslím auta v nízké cenové relaci,jelikož mi mondeo odeslo v nevhodny cas a nemam nasetreno ale auto potrebuji do par tydnu) Na Mondea techto rocniku ctu více chvály tak ybch se rád optal jestli si myslíte že kdyz koupím tu v Holandsku Mondeo 1,8 treba 2002 do 120tis km,že mi ještě nějaky patek vydrží??? Ptám se proto že už je to prece jenom deset let stare auto,a hlavne několikrat do roka točím Čechy což mam jen cestu domu 1200km a nerad bych zustal nekde v nemecku na dálnici.. Ještě musím dodat že km se tu nestáčejí nebo o tom nevim,myslím že to holandaci nemaji zapotrebí,a že je tu STK jen na rok a prisna celkem takže jsou auta dost udrzovany a pravidelne servisovany...Seženu tu mondeo těchto ročníku do 3tis eur,coz mi prijde super ..Předem děkuji za odpovědi a rady..
07.07.2012 | 01:14:46 | Martin K.
| 188.207.170.*Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
Zapoměl jsem dodat že žiji v Holandsku..aby to davalo smysl:)
07.07.2012 | 01:18:53 | Martin K.
| 188.207.170.*Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
V Holandsku sa km nestáčajú...:)), xa-xa-xa....:)), až ma brucho bolí.... a 11-12 ročné auto STREDNEJ triedy s 12O.OOO km na tachometri...,ak sú POCTIVE..., vydrží minimálne ďalších 200.000 km, ale ak bude kritérium CENA...:), tak na 1000 %kúpiš vraka.
no tak jsem se vic poptal a neni to tu castym jevem stahovani km...hlavne tu ma hodne aut NAP certifikaci a sledovani km..jinak mrkni klido tady kopen.marktplaats.nl/auto-s/ford/model-mondeo/bouwjaar-2001-2003/brandstof-benzine/kilometerstand-100-000-150-000-km/c112.html?xl=1&ds=to%3A%3Bpu%3A0%3Bl1%3A91%3Bl2%3A112%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bopi%3A1&ppu=0&srt=pu&ts=1&postcode=4715&aw%5B32%5D%5B0%5D=159&aw%5B26%5D%5B0%5D=127&aw%5B26%5D%5Bmin%5D=2004&aw%5B26%5D%5Bmax%5D=2006&aw%5B27%5D%5B0%5D=129&aw%5B28%5D%5B0%5D=136&aw%5B28%5D%5Bmin%5D=100000&aw%5B28%5D%5Bmax%5D=149999&p=1&av[26][2]=126&av[26][d]=127
08.07.2012 | 22:19:25 | Martin K
| 188.207.170.*Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
kopen.marktplaats.nl/auto-s/c91.html ... takhle to bude jednodussi.....jinak premyslim ze pockam jeste a posetrim vic penez alespon na 2004 2005 rocnik,jen bych se rad zeptal ktery jsou spolehlivejsi,jestli 2001-2003 nebo ty od 2004? myslim benzín 1,8 bo 2,0...díky..
08.07.2012 | 22:23:21 | Martin K
| 188.207.170.*Reagovat
To Ondra
Tak ohledně té vyšší spotřeby oleje, nejprve to chce zjistit kudy to teče, stačí vizuální prohlídka. Přetěsnit třeba hlavu je na nic, když to teče třeba z gufera. Pokud by to bylo ve spalovacím prostoru, tak to musí přeci čudit jako kamna, mohlo by to unikat i těsněním z olejové vany. Jinak 3 litry na 1tkm je extrémní u všech vozidel, hlavně ať se něco neztrácí do vody... Ohledně těch rozvodů řetězem, je to výhodné pro ty, kteří najedou tak 100tkm a mění vůz a netrefí rozmezí výměny. Rozvody řetězem mají prodlouženou životnost, doporučená výměna je odhadem dvojnásobná tedy pravidelně 160tkm do 200tkm(nesmysl, že ty rozvody přežijou na autě všecko, i když některá vozidla vlastně mají takovou životnost :D) dle servisního intervalu a podle obsahu. A jak se mění, tak se člověk sakra prohne, to není nějakých 5tisíc. :D Sice měnit se to nemusí kvůli potkání se ventilů nebo přetrhnutí, ale výkon klesne, větší hlučnost, horší kultivovanost motoru, unikající tlaky můžou způsobit problémy se zimním startováním. Nejlepší rozvody jsou řemenem pro snadnou výměnu a pokud se řemen přetrhne tak se nepotkají ventily. Některé modely tohleto mají. Je to třeba sledovat.
Prvně se omlouvám, že reaguji až nyní, teprve jsem si všiml Vašeho příspěvku. Co se týče oleje u mého auta, bralo si hodně ale předtím tam byl Aral 5W40, po doporučení ostatních z této diskuze jsem tam dal Ford Formula 5W30 a spotřeba oleje klesla tak, že jsem nedávno po ujetí 10tkm dolíval 5 deci, což si myslím je dobrá hodnota. Ve Vašem případě si myslím jde právě o ono těsnění, které Vám radili ve Fordu. Po přetěsnění by mělo být vše ok. Napište prosím, jak to dopadlo a jaký je stav nyní. Děkuji.
Ahojte čtu vaši diskuzi a líbí se mi vyjadřování a přístup. (Teda jsou tu i vyjímky). Chtěl bych vaši radu a pohled na věc. Koupil jsem Mondíka 1.8l 81kw r.v. 2002. Po ujetí 1400km jsem zjistil že chybí 3litry 5w30tky z plné výměny 4,5litru. Radu o vrácení prodejci zmiňovat nebudu ale zmíním radu autorizovaného servisu Ford rozebrat a přetěsnit s broušením hlavy. Moje otázka je jaká e vaše spotřeba oleje. A jestli máte někdo zkušenost s tak masivním žraním oleje. Ještě bych dodal že ve vozidle je čerstvě nainstalované LPG s 2100km. K dojmu z vozidla: krásná pořádná loď se kterou je radost jezdit. Pohodlná jízda, parádní podvozek, nepřesné řazení, studený odchov, příjemné brzdy. Tolik po najetí 1400km.
Po nějaké době jsem se chtěl podívat na recenzi, se kterou jsem si dal nějakou práci. Je pravda, že to byla jen půlhodinka, nicméně i tato půlhodina mne stála nějaké úsilí. Toto jsem vyvinul právě pro potecionální kupce stejného modelu vozidla, který užívám já. Proč jsem to asi udělal? Protože právě recenze na těchto stránkách mi velmi pomohly s výběrem automobilu. Cítil jsem tedy jakousi potřebu alespoň minimálním způsobem se "revanšovat". Když se podívám na příspěvky některých lidí, chce se mi zvracet. Je mi zle z těch komentářů, které místo aby plnily svůj účel, vykřikují do tmy. Nejsem žádná citlivka, ale toto je podle mého vážně moc. Debilovi, který se pod anonymen pouštěl do Spyka, (který mimochodem započal diskuzi, která skutečně byla k věci), nebo občana Slovenské republiky (nebudu jmenovat), který se ve Fordu svezl naposledy v roce 1996 a má potřebu tady (TADY NA RECENZI FORDU MONDEO R.V. 2001!!!) nějakým způsobem "reagovat", bych odpojil od internetu trvale. Nemám iluze o tom, že se někdy mentalita plebsu zvýší tak radikálním způsobem, aby se již takové příspěvky s nulovou hodnotou (ať již informativní, nebo alespoň morální) nevyskytovaly na fórech a stránkách s recenzemi. Tvůrci těchto stránek by si však z příspěvku mého a příspěvku jiných (těch, kterých je bohužel v dnešní době jako šafránu) mohli vzít alespoň takové málo, které je přiměje k tomu zamyslet se nad nějakým způsobem, jak všechno toto negativní co nejvíce eliminovat. Když už tyto stránky daly nějakou práci vytvořit je, zabralo mnoho času, aby se stránky zaplnily a aby se dostaly do povědomí širší společnosti, případně si i našly nějaké "fanoušky", povinná registrace by podle mne byla už jen malou daní za další zkvalitnění těchto stránek.
A čo, že sú vo firme 3 PC ?? Tak Ti zablokujem IP, resp. MAC adresu všetkých troch a ako bežný užívateľ si môžeš pískať. Hlavné ale je, aby mal snahu Admin, inak to budú len naše zbožné priania...
Zase to ber tak, že když si něco objednáváš z netu, tak firma po tobě chce taky dost věcí, aby eliminovala možnost, že si někdo bude objednávat na smyšlenou adresu jen tak z legrace. A když po tobě budou chtít i adresu, kam ti pošlou kód k aktivaci nicku, tak to hodně dementů odradí. Já jsem pro to nejpřísnější opatření. Už mě nebaví číst výplody chorých mozků.... Jediné, co se maže jsou recenze samotné, ale blbiny vypocené nějakým opičím potratem se tam nechají. Takže na mazání a kontrolu admina nevěřím.
pak tu ještě máme internetové kavárny a velké firmy, kde jsou 3 (_!_) PC :-), jasně, že ty největší chujoviny to asi omezí, ale spousta příspěvků i pak bude stát za starou belu a upřímně, pokud po mě někdo bude chtít příliš mnoho citlivých údajů, raději se na to vykašlu, než bych sem dal recenzi nebo příspěvek - soukromí je mi milejší.
Klidně si můžeš udělat nicků kolik chceš, emailových adres taktéž, ale když ti zablokují IP adresu a vše co z ní chodí za žádosti o registraci, tak seš a nebo aspoň většina z nás v p*deli. Možná to anonymy nevyhubí úplně, ale sakramentsky jich ubyde a o to na začátku jde. Systém se bude časem pilovat a vsadím se, že nebude trvat dlouho a bude se tady psát opravdu jen o autech. Už aby to bylo ..... Sám moc nepřispívám, spíš si čtu názory majitelů, ale když se máš prokousat přes stopadesát příspěvků, z nichž asi jen třetina je o tom daném autě, tak je to úmorná práce a nebaví to číst.
Tohle přesně vyřeší již zmíněná povinná registrace. Pak snad ubude dementních příspěvků od anonymů, kteří zde píšou své zážitky z dětství. Když si tohle někdo přečte, tak už snad ani nemá chuť dál zde diskutovat. Nejlepší na tom je, že když někdo něco takového napíše, tak to spíš vypovídá hodně o něm samotném než o tom, do koho se naváží. Kdo by si to pomyslel, že se dá získat gulášovka na nádraží zadarmo? Anonym má tyto praktiky zmáknuté........ :-)
Bylo by to moudré, kdyby se museli všichni pěkně registrovat. Když tady čtu posledních pár příspěvků, tak si říkám, kdo z těch přispívajících je větší hňup. Jestli ten, co pořád mele svou o inteligenci Čechů a nebo zbytek hloupého osazenstva, co tomu nejchytřejšímu Slovákovi nadávají do debilů a podobně. Fakt parádní úroveň diskuze. A tak to docela slibně začalo, než se jeden urazil skrz můj výrok o Francouzech. Pokud za to můžu já, tak se všem omlouvám a už si ľuboše nevšímejte nebo zase vystartuje s nějakou blbinou a nebude to tady mít úroveň nikdy. Když se vrátím k té korozi, co tak hrozně nadzvedla inteligentní část populace, tak to zase není tak hrozné. Samozřejmě u 2-5 roků starého auta bych se hodně divil, ale toto Mondeo vylezlo v roce 2000. Takže jisté dětské nemoci se mu nevyhnuly. Takže můj názor je ten, že raději budu o auto pečovat, ošetřím dutiny a pod. a budu bez starostí než jezdit v super káře co nemá s tímto problém, ale zase mě nezaujala. Já mám svoje priority stanovené. A co se týče výzkumů ohledně inteligence daného národa, tak by mě zajímal výsledek u vás na Slovensku. Na téměř negramotném východě kurevsky zataženo, na jihu Maďaři a sever jen řídce obydlen. Tak snad jen ten západ blízký civilizaci by vám mohl ten výsledek trošku poopravit a zachránit ostudný propad.
TO: luigi:Obyčajne to tak býva, že čím väčší zakomplexovanec, tým väčší chudák....Ako asi Ty...:((
K Mondeu nemám nič čo by som povedal, lebo som sa naposledy poriadne zviezol v Mondeu 1,9 TD, 1994, niekedy v roku 1996.... a bola to slabota, 500 km mi stačilo na pochopenie, že Amíci autá jednoducho nevedia....Nové, ani staré ma nikdy neupútali, otrasný dizajn, slabé plasty, veľká reklama...Prepad cien ako u C5. Ale citróny som nikdy nemal, ani netúžim po bezpohlavnom riadení.
POsledný z Fordov, ktorý má právo nazov auto je Sierra....potom dlho nič. A Sierru som si užíval...
A asi iba týpek typu luigi, pepa, anonym a spol,. si dá nasrať do huby, ked zožerú rozprávku, že je úplne normálne, ked 2-5 ročné auto hrdzavie...
Pretože, a TO bolo hlavnou myšlienkou, ak dokážete pochopiť význam tohto slova, že P 405 nehnila ani po 10-20 rokoch, v tomto PSA bola výrazne NAD konkurenciou....
Ale tu má niekto VROZENEJ odpor k rozmýšľaniu, že áno.
P.S. Český vedec písal, že cca 75 % českej populácie je podpriemernej inteligencie..., pre luigiho, pepeho, anonyma.... "sprostej". Optimista jeden...:((/ešteže máte internet/
Jedinej kdo tady zvraci pitchoviny je jako obvykle nadsamec Lubos. Je zvlastni, ze jen po dobu vychazek psychiatricke lecebny v Bohnicich. Do te internetove kavarny pres cestu by mu meli zakazat vstup, uz to stacilo. Nastesti uz dneska ma za sebou studenou sprchu a je privazanej k posteli, tak tady nebude vypoustet smard z huby. Tak jeste pilulku na barevne sny a dobrou noc strycku Fido....
Fůra keců o ničem, tak se držte debaty o mondijé a nepleťte sem Francouze za zenitem, co kromě výbavy nemají co nabídnout v žádně třídě. Ta auta zákazníka nemají ničím jiným než výbavou jak oslovit. A pokud se podívám na C5, tak se mi chce blejt, ostatně ceny ojetin tomu zájmu o koupi napovídají. Byl jsem si vyzkoušet s kamarádem třílitra a když pominu hnusdizajn, tak tomu autu nefungovala půlka výbavy po 7 letech provozu se serviskou. Naštěstí kámoš dostal rozum a šel do třílitrové maximy ze stejného roku. To je o něčem jiném, najeto o sto tisíc víc, ale vše perfektně fachčilo a to svezení ..... paráda. Nemělo by se posuzovat podle jednoho auta, ale mě to stačilo-zvedání kufru není příjemný pocit.
ty seš fakt marnej de*il, co tady slintá snad u každýho auta a vypouští ty svoje ko*otiny z huby. Panebože, proč zrovna ti nejvíc zamr*aní komplexama se nejvíc ozývají, to nechápu. Je fakt, že vrozenej odpor k autu asi neexistuje, ale velmi snadno se dá odpor získat a to se mi právě stalo, když čtu tvoje příspěvky. Fakticky, nakopat tě do tlamy. To zasloužíš. Ty seš přesně ten hnus, co tady potí ko*otiny a řekl bych, že, jak píšeš, tak i uvažuješ a žiješ. Prostě ředitel zeměkoule, nic míň. Chobot, o jehož příspěvky tady furt musíme zakopávat. Tak už jdi do pr*ele. K fordu jsi neřekl nic zajímavýho, žádnou zkušenost, jen se tě hrozně dotklo, že se zkritizoval žabožrout, který stejně stojí za ho*no jako tvé příspěvky. A jak to tady pozoruju, tak o tvé blbosti jsou tady lidi přesvědčeni možná více než o těch žabožroutech. Prostě jeden z mnoha úchylů, co se snaží vyprovokovat hádku mimo téma. Super dement, co víc na to říct.
Jasné, je to Francúz, tým pádom je to šrot bez ohľadu na to, či sa jedná o Thaliu za 200.000 Sk, al. Bugatti Veyron za 30 - 40 mega...To je tá logika .
Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Uplne jedno. Ale dožrala ma veta..."vrozenej odpor". TOTO je hlúposť. Ak sa chce opičiť, nech, ale nech neukazuje SVOJU hlúposť. P.S. Dnes sú 405 staré vraky, ale pred 20 rokmi to boli NAJzábavnejšie autá, kde BMW 3, W passaty , A 80 iba úctivo ustupovali z cesty. Všetky som vyskúšal.... lebo som nemal vrozenej odpor... už kapišto?
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
tak teraz som skoro praskol od smiechu vraj najzabavnejsie auto a bmw mu ustupovalo z cesty!!!!!!!!!!ked odisli loziska v ktorych boli ulozene ramena zadnej napravy bola 405ka prilis zabavna hlavne na dialnici v 130km/h niekolko karoserii som opravoval po takejto zabave-lubos ty uz nepi a hlavne sa neser do kazdej recenzie co tu je a uz vobec nie s tym tvojim peugeotom ved ta tu nik nemusi lebo poseres kazdu recenziu si tu vsade ako mor-uz sem nepis - PROSIM !!!!!!!!
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Môj zlatý "pozorovateľ" bez štipky logiky: bolo to skoro pred 20 rokmi..., vtedy si ešte asi cucal mliečko.
P.S. BMW 324 TD, aj 325 i mal môj spoločník..., dokonca ROVNAKY rok výroby, 1988, ale na 405 sa ani jedno nechytalo. Teda, po rovine ešte áno, ale v zákrutách..., na snehu to bolo úúúplne o ničom.
Diaľnice a super cesty, to je to pravé orechové pre BMW, vtedy, aj teraz..., a na X5 sa ešte občas povozím, ale poviem Ti... nič moc...(, takže na mňa nejaké blafy neplatia.
Tak si len dalej snívaj a hlavne POZORUJ...:), lebo "pozoruješ" zle.
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Iba dodám, že ak si rovnako slabý vodič ako mechanik..., tak Ti nezávidím Tvoj servis, lebo sa zrejme nemáš na čom voziť a hlavne skúšať.
Mimochodom, 405 bola naozaj véééľmi zábavná, s vynikajúcim riadením a citom vo volante, kedy sa síce dosť nakláňala, ale držala stopu na tú dobu neuveriteľným spôsobom, v rokoch 92-94, kedy som ju drvil, bolo ešte véľmi málo áut, ktoré by boli v RIADENI a v cite z predkoliek lepšie, až potom prišla Primera, pričom z 1990-1993 ešte mali nedokonalé pruženie a pri vlnách a plnom obsadení bola prepružená/ dosadala na zadné kolesá, až potom prišla asi po 1994-95 mierne upravená primera, ktorá platí dodnes za najlepšiu predkolku za posledných 20-30 rokov..?
Ale dovtedy: 405 v OK stave a OK motore.... dovtedajšia konkurencia Audi 80, W Passat, R 21, Vectra,Manta,, potom Mondeo.... bez šance /podobný výkon a typ motora.
a ak by si sa zviezol s M 16, al. T 16...v tej DOBE..., tak ďalších 15-20 rokov sa v lepšom nezvezieš. A silno pochybujem, že máš dnes auto s 200 PS a hmotnosťou okolo 1150-1200 kg, 5 miestne a KOMFORTNE.
Ale to by si zase aj musel jazdiť, ale Ty už iba opravuješ vraky...:(
Hlavne, že síce nevieš, ale papuľuješ, takých "milujem".
vždy platilo,platí a platit bude, že zatáčka se dá projet pomalu, rychle , a nebo s BMW. Ty tvoje hlody, kterými tady spamuješ diskuse se fakt už nedaj číst, měl by jsi se nechat vyšetřit u Chocholouška .....ty štyristašestko! V BMW jsi v životě neseděl, jen slintáš na monitor.
Jo vševedko, ten má široký rozptyl. Kecá nejen do fordu a bmw, ale i do kolíňat. Samé duchaplné příspěvky. V reálu zná jen čtyřistašestku a stošestku, dinosaurus, ale kecá do všeho. Díky němu jsou recenze veselé jako Velikonoce. Bez něho by to nebylo ono.
ked to vravíš Ty...:), až som sa zľakol. Iba IDIOT môže tvrdiť, to čo Ty..., o tom žváste a zatáčke... s BMW.
Koľko máš rokov? 15-17? lebo vodičák ešte na 1000% nemáš, teraz si sa odhalil. Škoda na Teba reagovať, lebo až teraz som si všimol, že sa k ŽIADNEMU autu nevieš vyjadriť a iba opakuješ hlúposti, ktoré si si prečítal v reklamných prospektoch...., či "nezávislých" testoch.
panáčku, trefovat se do auta, že rezaví, to je fakt hodně slabej argument. Nic víc nemáš? Jak už tu psali ostatní, tak rezaví opravdu dost značek, já viděl mazdu 626 v takovým stavu, že jsem zíral. U Forda je to věc jen kosmetická, protože většinou jde o povrchovou korozi, ale ne o prorezivění skrz. Což se o jiných značkách říct nedá. Navíc se to dá slušně opravit, já to dělal před 2 roky sám a je to úplně v pohodě. Pokud to vydrží dalších 6 let, jako že to jsem si stopro jistej, tak mám vystaráno, protože budu mít velký, spolehlivý a pohodlný auto za rozumný peníze. A to mi stačí...
to:spyke: nejako veľa ecov zaznelo, ale ked niečo nepoznám,
tak čuším a nepindám ani do Mondea, ani do Fábie a podobne... TOTO som mal na mysli. Reči o tom, že z P vystúpiš rozlámaný po 20 min. si nechaj pre seberovných a PEPEho... Možno z 206,306,307, ale zo strednej triedy a vyššie určite NIE.....Ale, kašlať na hlupákov. C 4 a podobné sú ľudové autá, tak pre študentov, ale takí experti ako Vy, by už mali vedieť, kde je sever....:( A utešovať sa, že dnes už hrdzavie každé... o pár rokov budeš slintať po čínskom aute, pretože tie Ti pasujú viac a proti nium nemáš VROZENEJ ODPOR... Hlúposť Tvoja ma dožrala, nie Tvoje auto, ani moje...Najbližšie aspoň premýšľaj.
Recenze tady psané chápu jako zkušenost, kterou se snaží majitel a uživatel předat dál, aby potenciální kupec trošku věděl, do čeho jde a co může čekat. Docela to pomůže, pokud se někdo nemůže rozhodnout mezi auty a váhá. Pak takové zkušenosti pomůžou. Kecy typu ala Luboš jsou k ničemu. Dneska asi nikoho kvality staré 405 nezajímají, ač na svoji dobu to byla pecka a to dokonce i v jízdních vlastnostech, což můžu potvrdit. To, že auto odolává rzi je jedna z věcí, které mě při koupi zajímají, ale hlavnně se mi auto musí líbit, dobře se v něm sedět a jízda musí být požitek. Pokud vylezu z auta rozlámaný a nebo nedojedu do cíle, protože se něco vyjebalo v elektronice, čímž Francouzi vynikají, tak je mi tloušťka laku fakt naprd. Nechápu, proč Luboš startuje, když někdo řekne, že má odpor k Francouzkým autům. Je to každého věc, já osobně to dokážu i zdůvodnit. Takže si zase milý Luboši lehni na řetaz a hoď se do klidu. Buď napiš, jaký máš zkušenosti s Mondeem sám nebo drž hubu. Pak to tady končí zbytečným osočováním a toto je web o autech a ne na léčení mindráků afektovaných jedinců....
sdílím s tebou tvůj odpor k hlupákům, ale zároveň jsou mi k smíchu borci, co nedají dopustit na plech, kterej jim stojí v garáži, ať už se jedná o cokoliv. Ta 405 byl jeden z posledních dobrých peugeotů a tím myslím i ve spolehlivosti. 406 je v podstatě to samé a když vemu novější modely, tak ta spolehlivost je totálně v pr*eli. A další Frantík? Proč myslíš, že museli shodit cenu C4 pomalu na polovic s plnou výbavou? Aby se vůbec něco prodalo, protože ta auta najedou víc na odtahovkách než po vlastní ose. Když jsem jel v pežotovi nebo citrónu, tak mě po 20 minutách bolela záda, že jsem se těšil, až vystoupím. Takže tloušťku laku si strč někam, nehledě na to, že mondeo III na samonosce nerezne. Tušil jsem, že jak někddo pochválí svoje auto a to tahle recenze je psaná fakt rozumně, tak se přižene nějakej tatar a začne blekotat nesmysly o tloušťce laku na autech před dvaceti rokama. Dneska je auto spotřebák a čím novější, tím ošizenější. Čekám nějakou perlu od Luboše, jak s pežotem najel půl míle a nehrábl na to, dokonce zapomněl i na olej, taková to byla kára. Kdepak nějaký shnilý mondeo......
Zdary,a zase jsme u toho-jestli se vyplatí kupovat fungl nové auto,a nebo koupit ojeté staré pár let a o "X" tisíc levnější -i když je pravda,že nás hrozně láká si také jít pro funglovku do nějakého autosalonu,objednat si výbavu,potom si pro něj přijít,a mít fungl nové... -ale zatím na něj nění,tak člověk nepohrdne ani tou "ojetinou" ... :-)))
zrezne všechno i raketoplán :-).
Jinak s tím odporem k žabožroutům souhlas, já už jsem taky vyléčenej nadosmrti. Možná je super design, možná nehnijou, ale co mě stál servis u nového auta bych nikomu nepřál - nikdy víc.
Zdary,no pila to byla pořádná-to se opravdu nedá srovnat :-)) To stočení KM-zajímalo by mne,jestli fábka něco stočeného měla-ale myslím si,že ne,byla od dost dobrého známého,a ke mě by si to nedovolil-to bych ho asi potom "použil" jako soupeře na zápasech... :-))) Ale vzhledem k tomu,že měla na tachometru cca 163000km,tak myslím,že stočená nebyla-nevím. Zatím fábka nerezne,ale myslím si,že to přijde,vzhledem k tomu,že stojí na ulici,garáž máme jen na chalupě... :-(
Nie je Francúz ako Francúz. Niektorí sú lepší, iní horší. A Jirko, asi máš na mysli starší model 2.5i V6 ST200, však ? To je dobrá " píla ", to sa s Fabiou HTP ani nedá porovnať :-P. Aj keď fakt, že hrdza by ho zožrala asi skôr než Fabiu. K tým km : Ak bolo auto pravidelne a poctivo servisované v autorizovanom servise tak áno. Druhá vec, ak dal majiteľ auta servisákom pár Kč do vrecka a Tí mu za to vypísali servisku podľa priania...A so stáčaním je to tak, že ak dané auto niekto stočil poriadne, nezistíš nič. Poriadnym stočením myslím nielen úpravu tachometra, ale aj zásah do RJ.
Zdarec všem,mondeo je krásný auto,a kdyby bylo tehdy o něco málo levnější (protože jsme nechtěli auto na leasing,nebo si brát úvěr),tak jsme si ho taky koupili,ale tak máme fábku :-)) Měli jsme možnost se v něm svézt (s benzínem,2,5 litrů,tuším okolo 150kW,rok výroby 1999),a jelo až neuvěřitelně. Myslím si,že rezne pomalu každé auto-to by asi muselo být z bakelitu... :-) Jinak přeju hodně šťastných KM,a co nejmíň poruch. Co myslíte-dá se u auta zjistit skutečný počet KM?Někdo říká,že ano,někdo že ne,v servisu mi řekli,že nejde... -tak nevím.
Aaaa, Luboš zde opět zvrací nesmysly. Odpor k francouzským s*ačkám mám rovněž, po těch mých zkušešnostech to ani jinak nejde. Takže piš raději o něčem čemu trochu rozumíš a ne ty své sálodlouhé nicneříkající bláboly, kterýma jsi zde proslavený.
Problémy s korozí má více značek včetně jedničkové oktávy z roku 2004, kde rezaví páté dveře, lišty dveří,... Mondeo není nejlepší auto na světě, ani ve své třídě, ale za ty peníze je prostě velmi dobré a když pominu rozdíl třídy, tak já jsem za to svoje dal sto tisíc, oktávka za sto tisíc mi nabídne dva pytle, manuál. klimu a šedý interier, možná i starou palubovku. K Francouzům mám vrozený odpor i když C5 je zajímavá výbavou, ale vzhledově mě nic neříká, Itala jsem měl a děkuju pěkně, takže ten výběr se díky omezeným financím hodně zužuje. V té cenové relaci, s danou výbavou, prostorem, výbornými jízdními vlastnostmi a spolehlivostí nemá konkurenci. To, že tady píšeme i o negativech značí, že se na auto díváme i kriticky a hledáme i chyby, takže žádný fanatismus, jako u některých. A když vemu v potaz Mercedes C, tak většina je stočených a co je nestočené v opravdu pěkném stavu, tak dost drahé. A ta koroze zvláště zadních lemů a dveří se ho týká taky. Měl jsem relativně hodně aut různých značek, ale ještě jsem nenarazil na auto, co by splňovalo všechno a to i cenově. Vždycky člověk musel nad něčím zamhouřit oko. U Mondea se to mhouření nedělá zase tak často, za ty prachy fakt dobré. Kdo tomu nevěří, tak ať se nechá alespoň bazarníkem svézt, ať zhruba ví o čem se tady píše. Mondeo není zázrak, ale za rozumný peníz dobrá alternativa.
takze vychvalujete si navzajom mondeo, ktore hrdzavie co je dnes podla mna taky isty pruser ako keby ste sa bavili o oltcitoch nevadi hlavne ze je to podla vas kara co stoji za to, hrdza bola v mode dvadsat rokov dozadu a to uz bola na ustupku takze predavat v tomto storoci voz co hrdzavie to chce uz iny marketing a klientelu
Ano, Mazda je velmi vydařené auto.nevím, jestli z r. 2002 by to ještě nebyla 626, nicméně případné poruchy jsou poměrně drahé. Já mohu srovnávat s Mazda 626 r.v. 1999 a své Mondeo bych neměnil. Ani Mercedes (a teď nevím, zda C nebo E) mi nepřišel výrazně komfortnější. Co bych viděl u Forda jako velkou přednost je užitná hodnota v porovnání s pořizovací cenou, spolehlivostí a cenou případných oprav. Pro rodinu opravdu ideální auto.
Mazda 6 je hodně hezká, taky jsem o ní uvažoval, ale jak říkáš, je jinde cenově. Přesto taky trpí na korozi a to kolem lemů zadních blatníků-aspoň jsem to často viděl, když jsem ji zkoumal v bazarech. V čem mě ale hodně zklamala byl interier, holt Japonec. V tomto je Mondeo min. o krok dál. Jinak na to, že jsi najel tisícovku km a je ti dvacet roků, tak recenze na pochvalu. Těžko říct, jak k té korozi přistoupí servis. Otázka je, co všechno za prohlídky musíš absolvovat a zaplatit, abys měl i tu na prorezivění kastle. Přesto držím palce.
Máte pravdu, že o průměrný vůz se nejedná, protože všechny ty možné renaulty, fiaty a škodovky jsou úplně jinde. Před koupí jsem se ale ještě rozhodoval pro Mazdu 6 a několik jsem jich projížděl a toto auto mne velmi zaujalo. Domnívám se, že Mazda 6 je technicky a vůbec po všech stránkách podstatně dále než Ford Mondeo, ale je to můj názor. Mondeo jsem koupil protože vycházelo levněji a protože se mi naskytla výborná nabídka. A protože se mi samozřejmě líbí :)
Co se týká rzi, do recenze jsem toto zapomněl zmínit. Ta se u mého kusu samozřejmě vyskytla, ale jen velmi málo. Na pravých předních, levých zadních a pravých zadních dveřích přesně v místě, které popisujete. Není to ale zatím žádná hrůza (proti tomu, co jsem viděl na jiných Mondeích). Mám ještě 2 roky záruku od Fordu na karoserii, tak se ji pokusím využít. Snad se nestane to, že budou trvat na doslovném PROREZIVĚNÍ KAROSERIE ZEVNITŘ VEN - tedy o situaci, kdy se v kar. udělá díra. V nejhorším to nechám ošetřit na své náklady.
ve své třídě je to jedno z nejlepších, co se týče komfortu cestování, prostoru a jízdních vlastností. Průšvih jsou klapky v motoru a rez. Obojí jsem řešil, snad už bude pokoj. Já mám 1.8 92kW, jsou tam lehčí převody jako na 2.0 a výkonově to úplně stačí, jen snad na dálnici naložené s klimou jsem měl pocit, že pár koníků chybí, ale za ty prachy super auto
Zdravím a blahopřeji ke koupi Mondea. Sám mám 2.0i a jen bych tě lehce doplnil, olej používám předepsaný výrobcem 5W-30 označený přímo pro vozidla Ford a stojí 5l asi 700,- Kč, takže pohoda a nedolévám nic-najeto 128 tis.Jediný nešvar těchto motorizací jsou vířivé klapky v sání, ale dá se měnit sada za zhruba 900,- Kč-pasují na 1.8 i 2.0. Jízdní vlastnosti jsou opravdu velmi dobré, akorát na rozbité okrsce je auto trošku neklidné, je to daň za tvrdší naladění podvozku. Dej si pozor, ohledně koroze, na spodní vnitřní části dveří, kde se dotýkají protiprachové lišty uchycené na prahu po celé jeho délce. Tam se zachycuje špína a vlhkost a rádo rezaví. Jinak spotřebu mám kolem 8 litrů při dlouhodobém průměru, okamžitá spotřeba není palubním pc ukazována. Když tomu občas dám a nebo jedu s klimou, tak 8,3, jezdím tak 30 procent město. Tak ať slouží .
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
Problém z otackami
Zdravým všetkych mam Ford mondeo mk3 1.8 81kw benzín rok výroby 2001 mam problém z orltackami auto naštartuje ale počas jazdy keď s tlačím spojku ttak auto bud úplne skape vypne alebo padnú otavlcky až na minimum počas jazdy ale je normálne sem tam čitit sklbnutie deje sa to iba keď v radím rýchlosť alebo s tlačím spojku vie my niekto poradiť ďakujem
29.12.2018 | 18:33:40 | Tomas | 151.236.232.* Reagovat
RE: Problém z otackami
Tak ty mas na aute uplne tie iste problemy ako som mal ja.U mna klesanie otacok na volnobehu,pocas jazdy pri preradovani rychlosti otacky klesli nebezpecne nizko a sem tam aj motor zdochol.Jasne,ze to nerobilo stale,ale velmi nebezpecna vec hlavne,ked motor vypol.Menili sme vsetko mozne,sviecky,kable,cievky,filtre,cisteny ERG,skrtiaca klapka....diagnostika bez chyb.A potom znamy poradil,ze jemu na BMW robilo to iste a skuste vymenit palivove cerpadlo !Kedze som si auto planoval nechat,vymenili sme nie prave najlacnejsie cerpadlo/ale za znacku sa plati/ a zazrak.Motor si pradie,ziadne problemy!A to najlepsie nakoniec,cerpadlo bolo obalene slizom a vyzrate gumene casti.Sposobene EKO benzinom 95!!Tieto diskusie na EKO benzin su proste pravdive,odvtedy tankujem len 100 oktan.
27.10.2021 | 10:00:01 | Palo | 176.107.22.* Reagovat
Ford Mondeo po 11 letech?
Rád bych se zeptal zde přispívajících zda by mělo cenu kupovat Mondeo 1,8 nebo 2,0 2001 2002 2003 ,případně který je nej,nebo jetli je to jedno?
Vlastnil jsem Mondeo 2,0 TDCI combi 2003 BOHUZEL! musím říct,Byl jsem s ním spokojen než odešly vstriky pumpa a kdo ví co..
Táži se na Mondeo z toho duvodu že všechny jiný auta v kterych jsem sedel me dvakrat nezaujali,zvykl jsem si na ten prostor podvozek a vubec (samozřemě myslím auta v nízké cenové relaci,jelikož mi mondeo odeslo v nevhodny cas a nemam nasetreno ale auto potrebuji do par tydnu)
Na Mondea techto rocniku ctu více chvály tak ybch se rád optal jestli si myslíte že kdyz koupím tu v Holandsku Mondeo 1,8 treba 2002 do 120tis km,že mi ještě nějaky patek vydrží???
Ptám se proto že už je to prece jenom deset let stare auto,a hlavne několikrat do roka točím Čechy což mam jen cestu domu 1200km a nerad bych zustal nekde v nemecku na dálnici..
Ještě musím dodat že km se tu nestáčejí nebo o tom nevim,myslím že to holandaci nemaji zapotrebí,a že je tu STK jen na rok a prisna celkem takže jsou auta dost udrzovany a pravidelne servisovany...Seženu tu mondeo těchto ročníku do 3tis eur,coz mi prijde super ..Předem děkuji za odpovědi a rady..
07.07.2012 | 01:14:46 | Martin K. | 188.207.170.* Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
Zapoměl jsem dodat že žiji v Holandsku..aby to davalo smysl:)
07.07.2012 | 01:18:53 | Martin K. | 188.207.170.* Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
V Holandsku sa km nestáčajú...:)), xa-xa-xa....:)), až ma brucho bolí.... a 11-12 ročné auto STREDNEJ triedy s 12O.OOO km na tachometri...,ak sú POCTIVE..., vydrží minimálne ďalších 200.000 km, ale ak bude kritérium CENA...:), tak na 1000 %kúpiš vraka.
07.07.2012 | 16:40:45 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
no tak jsem se vic poptal a neni to tu castym jevem stahovani km...hlavne tu ma hodne aut NAP certifikaci a sledovani km..jinak mrkni klido tady kopen.marktplaats.nl/auto-s/ford/model-mondeo/bouwjaar-2001-2003/brandstof-benzine/kilometerstand-100-000-150-000-km/c112.html?xl=1&ds=to%3A%3Bpu%3A0%3Bl1%3A91%3Bl2%3A112%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bopi%3A1&ppu=0&srt=pu&ts=1&postcode=4715&aw%5B32%5D%5B0%5D=159&aw%5B26%5D%5B0%5D=127&aw%5B26%5D%5Bmin%5D=2004&aw%5B26%5D%5Bmax%5D=2006&aw%5B27%5D%5B0%5D=129&aw%5B28%5D%5B0%5D=136&aw%5B28%5D%5Bmin%5D=100000&aw%5B28%5D%5Bmax%5D=149999&p=1&av[26][2]=126&av[26][d]=127
08.07.2012 | 22:19:25 | Martin K | 188.207.170.* Reagovat
RE: Ford Mondeo po 11 letech?
kopen.marktplaats.nl/auto-s/c91.html ... takhle to bude jednodussi.....jinak premyslim ze pockam jeste a posetrim vic penez alespon na 2004 2005 rocnik,jen bych se rad zeptal ktery jsou spolehlivejsi,jestli 2001-2003 nebo ty od 2004? myslim benzín 1,8 bo 2,0...díky..
08.07.2012 | 22:23:21 | Martin K | 188.207.170.* Reagovat
To Ondra
Tak ohledně té vyšší spotřeby oleje, nejprve to chce zjistit kudy to teče, stačí vizuální prohlídka. Přetěsnit třeba hlavu je na nic, když to teče třeba z gufera. Pokud by to bylo ve spalovacím prostoru, tak to musí přeci čudit jako kamna, mohlo by to unikat i těsněním z olejové vany. Jinak 3 litry na 1tkm je extrémní u všech vozidel, hlavně ať se něco neztrácí do vody...
Ohledně těch rozvodů řetězem, je to výhodné pro ty, kteří najedou tak 100tkm a mění vůz a netrefí rozmezí výměny. Rozvody řetězem mají prodlouženou životnost, doporučená výměna je odhadem dvojnásobná tedy pravidelně 160tkm do 200tkm(nesmysl, že ty rozvody přežijou na autě všecko, i když některá vozidla vlastně mají takovou životnost :D) dle servisního intervalu a podle obsahu. A jak se mění, tak se člověk sakra prohne, to není nějakých 5tisíc. :D Sice měnit se to nemusí kvůli potkání se ventilů nebo přetrhnutí, ale výkon klesne, větší hlučnost, horší kultivovanost motoru, unikající tlaky můžou způsobit problémy se zimním startováním.
Nejlepší rozvody jsou řemenem pro snadnou výměnu a pokud se řemen přetrhne tak se nepotkají ventily. Některé modely tohleto mají. Je to třeba sledovat.
21.04.2011 | 12:04:42 | svlastik Reagovat
re: olej
Prvně se omlouvám, že reaguji až nyní, teprve jsem si všiml Vašeho příspěvku.
Co se týče oleje u mého auta, bralo si hodně ale předtím tam byl Aral 5W40, po doporučení ostatních z této diskuze jsem tam dal Ford Formula 5W30 a spotřeba oleje klesla tak, že jsem nedávno po ujetí 10tkm dolíval 5 deci, což si myslím je dobrá hodnota. Ve Vašem případě si myslím jde právě o ono těsnění, které Vám radili ve Fordu. Po přetěsnění by mělo být vše ok. Napište prosím, jak to dopadlo a jaký je stav nyní. Děkuji.
21.04.2011 | 10:13:37 | bohdees Reagovat
Žere olej
Ahojte čtu vaši diskuzi a líbí se mi vyjadřování a přístup. (Teda jsou tu i vyjímky). Chtěl bych vaši radu a pohled na věc. Koupil jsem Mondíka 1.8l 81kw r.v. 2002. Po ujetí 1400km jsem zjistil že chybí 3litry 5w30tky z plné výměny 4,5litru. Radu o vrácení prodejci zmiňovat nebudu ale zmíním radu autorizovaného servisu Ford rozebrat a přetěsnit s broušením hlavy. Moje otázka je jaká e vaše spotřeba oleje. A jestli máte někdo zkušenost s tak masivním žraním oleje. Ještě bych dodal že ve vozidle je čerstvě nainstalované LPG s 2100km.
K dojmu z vozidla: krásná pořádná loď se kterou je radost jezdit. Pohodlná jízda, parádní podvozek, nepřesné řazení, studený odchov, příjemné brzdy. Tolik po najetí 1400km.
28.01.2011 | 19:18:21 | Ondra Reagovat
Pro všechny ostatní...
Po nějaké době jsem se chtěl podívat na recenzi, se kterou jsem si dal nějakou práci. Je pravda, že to byla jen půlhodinka, nicméně i tato půlhodina mne stála nějaké úsilí. Toto jsem vyvinul právě pro potecionální kupce stejného modelu vozidla, který užívám já. Proč jsem to asi udělal? Protože právě recenze na těchto stránkách mi velmi pomohly s výběrem automobilu. Cítil jsem tedy jakousi potřebu alespoň minimálním způsobem se "revanšovat".
Když se podívám na příspěvky některých lidí, chce se mi zvracet. Je mi zle z těch komentářů, které místo aby plnily svůj účel, vykřikují do tmy. Nejsem žádná citlivka, ale toto je podle mého vážně moc. Debilovi, který se pod anonymen pouštěl do Spyka, (který mimochodem započal diskuzi, která skutečně byla k věci), nebo občana Slovenské republiky (nebudu jmenovat), který se ve Fordu svezl naposledy v roce 1996 a má potřebu tady (TADY NA RECENZI FORDU MONDEO R.V. 2001!!!) nějakým způsobem "reagovat", bych odpojil od internetu trvale. Nemám iluze o tom, že se někdy mentalita plebsu zvýší tak radikálním způsobem, aby se již takové příspěvky s nulovou hodnotou (ať již informativní, nebo alespoň morální) nevyskytovaly na fórech a stránkách s recenzemi. Tvůrci těchto stránek by si však z příspěvku mého a příspěvku jiných (těch, kterých je bohužel v dnešní době jako šafránu) mohli vzít alespoň takové málo, které je přiměje k tomu zamyslet se nad nějakým způsobem, jak všechno toto negativní co nejvíce eliminovat. Když už tyto stránky daly nějakou práci vytvořit je, zabralo mnoho času, aby se stránky zaplnily a aby se dostaly do povědomí širší společnosti, případně si i našly nějaké "fanoušky", povinná registrace by podle mne byla už jen malou daní za další zkvalitnění těchto stránek.
28.07.2010 | 20:45:52 | Bohdan Štěpánek Reagovat
For Vašek
A čo, že sú vo firme 3 PC ?? Tak Ti zablokujem IP, resp. MAC adresu všetkých troch a ako bežný užívateľ si môžeš pískať. Hlavné ale je, aby mal snahu Admin, inak to budú len naše zbožné priania...
26.07.2010 | 20:12:09 | Matúš Reagovat
Jak píše Pospa - systém, jako u Aukra a šlus. Kouknout se může každý, přispívet jen registrovaný uživatel.
26.07.2010 | 19:40:04 | Radek Reagovat
Zase to ber tak, že když si něco objednáváš z netu, tak firma po tobě chce taky dost věcí, aby eliminovala možnost, že si někdo bude objednávat na smyšlenou adresu jen tak z legrace. A když po tobě budou chtít i adresu, kam ti pošlou kód k aktivaci nicku, tak to hodně dementů odradí. Já jsem pro to nejpřísnější opatření. Už mě nebaví číst výplody chorých mozků.... Jediné, co se maže jsou recenze samotné, ale blbiny vypocené nějakým opičím potratem se tam nechají. Takže na mazání a kontrolu admina nevěřím.
26.07.2010 | 15:45:36 | Pospa Reagovat
Mno,
pak tu ještě máme internetové kavárny a velké firmy, kde jsou 3 (_!_) PC :-), jasně, že ty největší chujoviny to asi omezí, ale spousta příspěvků i pak bude stát za starou belu a upřímně, pokud po mě někdo bude chtít příliš mnoho citlivých údajů, raději se na to vykašlu, než bych sem dal recenzi nebo příspěvek - soukromí je mi milejší.
26.07.2010 | 15:39:12 | Vašek Reagovat
Vašek
Klidně si můžeš udělat nicků kolik chceš, emailových adres taktéž, ale když ti zablokují IP adresu a vše co z ní chodí za žádosti o registraci, tak seš a nebo aspoň většina z nás v p*deli. Možná to anonymy nevyhubí úplně, ale sakramentsky jich ubyde a o to na začátku jde. Systém se bude časem pilovat a vsadím se, že nebude trvat dlouho a bude se tady psát opravdu jen o autech. Už aby to bylo ..... Sám moc nepřispívám, spíš si čtu názory majitelů, ale když se máš prokousat přes stopadesát příspěvků, z nichž asi jen třetina je o tom daném autě, tak je to úmorná práce a nebaví to číst.
26.07.2010 | 15:11:20 | Pospa Reagovat
Tohle přesně vyřeší již zmíněná povinná registrace. Pak snad ubude dementních příspěvků od anonymů, kteří zde píšou své zážitky z dětství. Když si tohle někdo přečte, tak už snad ani nemá chuť dál zde diskutovat. Nejlepší na tom je, že když někdo něco takového napíše, tak to spíš vypovídá hodně o něm samotném než o tom, do koho se naváží. Kdo by si to pomyslel, že se dá získat gulášovka na nádraží zadarmo? Anonym má tyto praktiky zmáknuté........ :-)
26.07.2010 | 09:13:42 | Pospa Reagovat
Nevhodný komentář
25.07.2010 | 17:52:32 | Pospa
Nevhodný komentář
25.07.2010 | 17:27:55 | Pospa
Nevhodný komentář
25.07.2010 | 17:20:48 | Matúš
Nevhodný komentář
25.07.2010 | 17:09:37 | Pospa
Bylo by to moudré, kdyby se museli všichni pěkně registrovat. Když tady čtu posledních pár příspěvků, tak si říkám, kdo z těch přispívajících je větší hňup. Jestli ten, co pořád mele svou o inteligenci Čechů a nebo zbytek hloupého osazenstva, co tomu nejchytřejšímu Slovákovi nadávají do debilů a podobně. Fakt parádní úroveň diskuze. A tak to docela slibně začalo, než se jeden urazil skrz můj výrok o Francouzech. Pokud za to můžu já, tak se všem omlouvám a už si ľuboše nevšímejte nebo zase vystartuje s nějakou blbinou a nebude to tady mít úroveň nikdy. Když se vrátím k té korozi, co tak hrozně nadzvedla inteligentní část populace, tak to zase není tak hrozné. Samozřejmě u 2-5 roků starého auta bych se hodně divil, ale toto Mondeo vylezlo v roce 2000. Takže jisté dětské nemoci se mu nevyhnuly. Takže můj názor je ten, že raději budu o auto pečovat, ošetřím dutiny a pod. a budu bez starostí než jezdit v super káře co nemá s tímto problém, ale zase mě nezaujala. Já mám svoje priority stanovené. A co se týče výzkumů ohledně inteligence daného národa, tak by mě zajímal výsledek u vás na Slovensku. Na téměř negramotném východě kurevsky zataženo, na jihu Maďaři a sever jen řídce obydlen. Tak snad jen ten západ blízký civilizaci by vám mohl ten výsledek trošku poopravit a zachránit ostudný propad.
25.07.2010 | 16:30:16 | Spyke Reagovat
AKO vidím, de*ilov v Cechách mate aj dosť...
TO: luigi:Obyčajne to tak býva, že čím väčší zakomplexovanec, tým väčší chudák....Ako asi Ty...:(( K Mondeu nemám nič čo by som povedal, lebo som sa naposledy poriadne zviezol v Mondeu 1,9 TD, 1994, niekedy v roku 1996.... a bola to slabota, 500 km mi stačilo na pochopenie, že Amíci autá jednoducho nevedia....Nové, ani staré ma nikdy neupútali, otrasný dizajn, slabé plasty, veľká reklama...Prepad cien ako u C5. Ale citróny som nikdy nemal, ani netúžim po bezpohlavnom riadení. POsledný z Fordov, ktorý má právo nazov auto je Sierra....potom dlho nič. A Sierru som si užíval... A asi iba týpek typu luigi, pepa, anonym a spol,. si dá nasrať do huby, ked zožerú rozprávku, že je úplne normálne, ked 2-5 ročné auto hrdzavie... Pretože, a TO bolo hlavnou myšlienkou, ak dokážete pochopiť význam tohto slova, že P 405 nehnila ani po 10-20 rokoch, v tomto PSA bola výrazne NAD konkurenciou.... Ale tu má niekto VROZENEJ odpor k rozmýšľaniu, že áno. P.S. Český vedec písal, že cca 75 % českej populácie je podpriemernej inteligencie..., pre luigiho, pepeho, anonyma.... "sprostej". Optimista jeden...:((/ešteže máte internet/
24.07.2010 | 21:40:46 | ľuboš Reagovat
Jedinej kdo tady zvraci pitchoviny je jako obvykle nadsamec Lubos. Je zvlastni, ze jen po dobu vychazek psychiatricke lecebny v Bohnicich. Do te internetove kavarny pres cestu by mu meli zakazat vstup, uz to stacilo. Nastesti uz dneska ma za sebou studenou sprchu a je privazanej k posteli, tak tady nebude vypoustet smard z huby. Tak jeste pilulku na barevne sny a dobrou noc strycku Fido....
24.07.2010 | 20:11:23 | Anonymek Reagovat
Fůra keců o ničem, tak se držte debaty o mondijé a nepleťte sem Francouze za zenitem, co kromě výbavy nemají co nabídnout v žádně třídě. Ta auta zákazníka nemají ničím jiným než výbavou jak oslovit. A pokud se podívám na C5, tak se mi chce blejt, ostatně ceny ojetin tomu zájmu o koupi napovídají. Byl jsem si vyzkoušet s kamarádem třílitra a když pominu hnusdizajn, tak tomu autu nefungovala půlka výbavy po 7 letech provozu se serviskou. Naštěstí kámoš dostal rozum a šel do třílitrové maximy ze stejného roku. To je o něčem jiném, najeto o sto tisíc víc, ale vše perfektně fachčilo a to svezení ..... paráda. Nemělo by se posuzovat podle jednoho auta, ale mě to stačilo-zvedání kufru není příjemný pocit.
24.07.2010 | 19:40:15 | Aleš Reagovat
Lubošku,
ty seš fakt marnej de*il, co tady slintá snad u každýho auta a vypouští ty svoje ko*otiny z huby. Panebože, proč zrovna ti nejvíc zamr*aní komplexama se nejvíc ozývají, to nechápu. Je fakt, že vrozenej odpor k autu asi neexistuje, ale velmi snadno se dá odpor získat a to se mi právě stalo, když čtu tvoje příspěvky. Fakticky, nakopat tě do tlamy. To zasloužíš. Ty seš přesně ten hnus, co tady potí ko*otiny a řekl bych, že, jak píšeš, tak i uvažuješ a žiješ. Prostě ředitel zeměkoule, nic míň. Chobot, o jehož příspěvky tady furt musíme zakopávat. Tak už jdi do pr*ele. K fordu jsi neřekl nic zajímavýho, žádnou zkušenost, jen se tě hrozně dotklo, že se zkritizoval žabožrout, který stejně stojí za ho*no jako tvé příspěvky. A jak to tady pozoruju, tak o tvé blbosti jsou tady lidi přesvědčeni možná více než o těch žabožroutech. Prostě jeden z mnoha úchylů, co se snaží vyprovokovat hádku mimo téma. Super dement, co víc na to říct.
24.07.2010 | 18:44:41 | Luigi Reagovat
Jasné, je to Francúz, tým pádom je to šrot bez ohľadu na to, či sa jedná o Thaliu za 200.000 Sk, al. Bugatti Veyron za 30 - 40 mega...To je tá logika .
23.07.2010 | 01:07:54 | Matúš Reagovat
Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Uplne jedno. Ale dožrala ma veta..."vrozenej odpor". TOTO je hlúposť. Ak sa chce opičiť, nech, ale nech neukazuje SVOJU hlúposť. P.S. Dnes sú 405 staré vraky, ale pred 20 rokmi to boli NAJzábavnejšie autá, kde BMW 3, W passaty , A 80 iba úctivo ustupovali z cesty. Všetky som vyskúšal.... lebo som nemal vrozenej odpor... už kapišto?
22.07.2010 | 22:14:17 | ľuboš Reagovat
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
tak teraz som skoro praskol od smiechu vraj najzabavnejsie auto a bmw mu ustupovalo z cesty!!!!!!!!!!ked odisli loziska v ktorych boli ulozene ramena zadnej napravy bola 405ka prilis zabavna hlavne na dialnici v 130km/h niekolko karoserii som opravoval po takejto zabave-lubos ty uz nepi a hlavne sa neser do kazdej recenzie co tu je a uz vobec nie s tym tvojim peugeotom ved ta tu nik nemusi lebo poseres kazdu recenziu si tu vsade ako mor-uz sem nepis - PROSIM !!!!!!!!
06.04.2012 | 14:39:26 | pozorovatel | 89.243.6.* Reagovat
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Môj zlatý "pozorovateľ" bez štipky logiky: bolo to skoro pred 20 rokmi..., vtedy si ešte asi cucal mliečko.
P.S. BMW 324 TD, aj 325 i mal môj spoločník..., dokonca ROVNAKY rok výroby, 1988, ale na 405 sa ani jedno nechytalo.
Teda, po rovine ešte áno, ale v zákrutách..., na snehu to bolo úúúplne o ničom.
Diaľnice a super cesty, to je to pravé orechové pre BMW, vtedy, aj teraz..., a na X5 sa ešte občas povozím, ale poviem Ti... nič moc...(, takže na mňa nejaké blafy neplatia.
Tak si len dalej snívaj a hlavne POZORUJ...:), lebo "pozoruješ" zle.
06.04.2012 | 18:39:35 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Reny: ešte raz: je mi to úplne jedno, aké, a koho auto hrdzavie....
Iba dodám, že ak si rovnako slabý vodič ako mechanik..., tak Ti nezávidím Tvoj servis, lebo sa zrejme nemáš na čom voziť a hlavne skúšať.
Mimochodom, 405 bola naozaj véééľmi zábavná, s vynikajúcim riadením a citom vo volante, kedy sa síce dosť nakláňala, ale držala stopu na tú dobu neuveriteľným spôsobom, v rokoch 92-94, kedy som ju drvil, bolo ešte véľmi málo áut, ktoré by boli v RIADENI a v cite z predkoliek lepšie, až potom prišla Primera, pričom z 1990-1993 ešte mali nedokonalé pruženie a pri vlnách a plnom obsadení bola prepružená/ dosadala na zadné kolesá, až potom prišla asi po 1994-95 mierne upravená primera, ktorá platí dodnes za najlepšiu predkolku za posledných 20-30 rokov..?
Ale dovtedy: 405 v OK stave a OK motore.... dovtedajšia konkurencia Audi 80, W Passat, R 21, Vectra,Manta,, potom Mondeo.... bez šance /podobný výkon a typ motora.
a ak by si sa zviezol s M 16, al. T 16...v tej DOBE..., tak ďalších 15-20 rokov sa v lepšom nezvezieš. A silno pochybujem, že máš dnes auto s 200 PS a hmotnosťou okolo 1150-1200 kg, 5 miestne a KOMFORTNE.
Ale to by si zase aj musel jazdiť, ale Ty už iba opravuješ vraky...:(
Hlavne, že síce nevieš, ale papuľuješ, takých "milujem".
06.04.2012 | 18:53:53 | | 85.237.227.* Reagovat
Milý vševedko,
vždy platilo,platí a platit bude, že zatáčka se dá projet pomalu, rychle , a nebo s BMW. Ty tvoje hlody, kterými tady spamuješ diskuse se fakt už nedaj číst, měl by jsi se nechat vyšetřit u Chocholouška .....ty štyristašestko!
V BMW jsi v životě neseděl, jen slintáš na monitor.
06.04.2012 | 19:26:50 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Milý vševedko,
Jo vševedko, ten má široký rozptyl. Kecá nejen do fordu a bmw, ale i do kolíňat. Samé duchaplné příspěvky. V reálu zná jen čtyřistašestku a stošestku, dinosaurus, ale kecá do všeho. Díky němu jsou recenze veselé jako Velikonoce. Bez něho by to nebylo ono.
06.04.2012 | 19:42:33 | | 89.102.233.* Reagovat
RE: Milý vševedko,
ked to vravíš Ty...:), až som sa zľakol. Iba IDIOT môže tvrdiť, to čo Ty..., o tom žváste a zatáčke... s BMW.
Koľko máš rokov? 15-17? lebo vodičák ešte na 1000% nemáš, teraz si sa odhalil. Škoda na Teba reagovať, lebo až teraz som si všimol, že sa k ŽIADNEMU autu nevieš vyjadriť a iba opakuješ hlúposti, ktoré si si prečítal v reklamných prospektoch...., či "nezávislých" testoch.
07.04.2012 | 12:01:10 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
To Luboš...
panáčku, trefovat se do auta, že rezaví, to je fakt hodně slabej argument. Nic víc nemáš? Jak už tu psali ostatní, tak rezaví opravdu dost značek, já viděl mazdu 626 v takovým stavu, že jsem zíral. U Forda je to věc jen kosmetická, protože většinou jde o povrchovou korozi, ale ne o prorezivění skrz. Což se o jiných značkách říct nedá. Navíc se to dá slušně opravit, já to dělal před 2 roky sám a je to úplně v pohodě. Pokud to vydrží dalších 6 let, jako že to jsem si stopro jistej, tak mám vystaráno, protože budu mít velký, spolehlivý a pohodlný auto za rozumný peníze. A to mi stačí...
22.07.2010 | 21:50:31 | Reny Reagovat
to:spyke: nejako veľa ecov zaznelo, ale ked niečo nepoznám,
tak čuším a nepindám ani do Mondea, ani do Fábie a podobne... TOTO som mal na mysli. Reči o tom, že z P vystúpiš rozlámaný po 20 min. si nechaj pre seberovných a PEPEho... Možno z 206,306,307, ale zo strednej triedy a vyššie určite NIE.....Ale, kašlať na hlupákov. C 4 a podobné sú ľudové autá, tak pre študentov, ale takí experti ako Vy, by už mali vedieť, kde je sever....:(
A utešovať sa, že dnes už hrdzavie každé... o pár rokov budeš slintať po čínskom aute, pretože tie Ti pasujú viac a proti nium nemáš VROZENEJ ODPOR... Hlúposť Tvoja ma dožrala, nie Tvoje auto, ani moje...Najbližšie aspoň premýšľaj.
22.07.2010 | 21:34:25 | ľuboš Reagovat
olej
To je nějaká vada motoru ne dolejvat olej při takovém malém počtu kilometrů. Spíš bych řekl že to má nalítáno o hodně víc.
22.07.2010 | 20:49:57 | Reagovat
Recenze tady psané chápu jako zkušenost, kterou se snaží majitel a uživatel předat dál, aby potenciální kupec trošku věděl, do čeho jde a co může čekat. Docela to pomůže, pokud se někdo nemůže rozhodnout mezi auty a váhá. Pak takové zkušenosti pomůžou. Kecy typu ala Luboš jsou k ničemu. Dneska asi nikoho kvality staré 405 nezajímají, ač na svoji dobu to byla pecka a to dokonce i v jízdních vlastnostech, což můžu potvrdit. To, že auto odolává rzi je jedna z věcí, které mě při koupi zajímají, ale hlavnně se mi auto musí líbit, dobře se v něm sedět a jízda musí být požitek. Pokud vylezu z auta rozlámaný a nebo nedojedu do cíle, protože se něco vyjebalo v elektronice, čímž Francouzi vynikají, tak je mi tloušťka laku fakt naprd. Nechápu, proč Luboš startuje, když někdo řekne, že má odpor k Francouzkým autům. Je to každého věc, já osobně to dokážu i zdůvodnit. Takže si zase milý Luboši lehni na řetaz a hoď se do klidu. Buď napiš, jaký máš zkušenosti s Mondeem sám nebo drž hubu. Pak to tady končí zbytečným osočováním a toto je web o autech a ne na léčení mindráků afektovaných jedinců....
22.07.2010 | 20:00:11 | Spyke Reagovat
Luboši,
sdílím s tebou tvůj odpor k hlupákům, ale zároveň jsou mi k smíchu borci, co nedají dopustit na plech, kterej jim stojí v garáži, ať už se jedná o cokoliv. Ta 405 byl jeden z posledních dobrých peugeotů a tím myslím i ve spolehlivosti. 406 je v podstatě to samé a když vemu novější modely, tak ta spolehlivost je totálně v pr*eli. A další Frantík? Proč myslíš, že museli shodit cenu C4 pomalu na polovic s plnou výbavou? Aby se vůbec něco prodalo, protože ta auta najedou víc na odtahovkách než po vlastní ose. Když jsem jel v pežotovi nebo citrónu, tak mě po 20 minutách bolela záda, že jsem se těšil, až vystoupím. Takže tloušťku laku si strč někam, nehledě na to, že mondeo III na samonosce nerezne. Tušil jsem, že jak někddo pochválí svoje auto a to tahle recenze je psaná fakt rozumně, tak se přižene nějakej tatar a začne blekotat nesmysly o tloušťce laku na autech před dvaceti rokama. Dneska je auto spotřebák a čím novější, tím ošizenější. Čekám nějakou perlu od Luboše, jak s pežotem najel půl míle a nehrábl na to, dokonce zapomněl i na olej, taková to byla kára. Kdepak nějaký shnilý mondeo......
22.07.2010 | 16:13:42 | Spyke Reagovat
22. července 2010 | 13:16 | Vašek
Zdary,a zase jsme u toho-jestli se vyplatí kupovat fungl nové auto,a nebo koupit ojeté staré pár let a o "X" tisíc levnější -i když je pravda,že nás hrozně láká si také jít pro funglovku do nějakého autosalonu,objednat si výbavu,potom si pro něj přijít,a mít fungl nové... -ale zatím na něj nění,tak člověk nepohrdne ani tou "ojetinou" ... :-)))
22.07.2010 | 13:31:36 | Jirka KOPR Reagovat
pánové,
zrezne všechno i raketoplán :-). Jinak s tím odporem k žabožroutům souhlas, já už jsem taky vyléčenej nadosmrti. Možná je super design, možná nehnijou, ale co mě stál servis u nového auta bych nikomu nepřál - nikdy víc.
22.07.2010 | 13:16:03 | Vašek Reagovat
22. července 2010 | 12:11 | Matúš
Zdary,no pila to byla pořádná-to se opravdu nedá srovnat :-))
To stočení KM-zajímalo by mne,jestli fábka něco stočeného měla-ale myslím si,že ne,byla od dost dobrého známého,a ke mě by si to nedovolil-to bych ho asi potom "použil" jako soupeře na zápasech... :-)))
Ale vzhledem k tomu,že měla na tachometru cca 163000km,tak myslím,že stočená nebyla-nevím.
Zatím fábka nerezne,ale myslím si,že to přijde,vzhledem k tomu,že stojí na ulici,garáž máme jen na chalupě... :-(
22.07.2010 | 12:37:08 | Jirka KOPR Reagovat
Nie je Francúz ako Francúz. Niektorí sú lepší, iní horší. A Jirko, asi máš na mysli starší model 2.5i V6 ST200, však ? To je dobrá " píla ", to sa s Fabiou HTP ani nedá porovnať :-P. Aj keď fakt, že hrdza by ho zožrala asi skôr než Fabiu. K tým km : Ak bolo auto pravidelne a poctivo servisované v autorizovanom servise tak áno. Druhá vec, ak dal majiteľ auta servisákom pár Kč do vrecka a Tí mu za to vypísali servisku podľa priania...A so stáčaním je to tak, že ak dané auto niekto stočil poriadne, nezistíš nič. Poriadnym stočením myslím nielen úpravu tachometra, ale aj zásah do RJ.
22.07.2010 | 12:11:52 | Matúš Reagovat
Zdarec všem,mondeo je krásný auto,a kdyby bylo tehdy o něco málo levnější (protože jsme nechtěli auto na leasing,nebo si brát úvěr),tak jsme si ho taky koupili,ale tak máme fábku :-))
Měli jsme možnost se v něm svézt (s benzínem,2,5 litrů,tuším okolo 150kW,rok výroby 1999),a jelo až neuvěřitelně.
Myslím si,že rezne pomalu každé auto-to by asi muselo být z bakelitu... :-)
Jinak přeju hodně šťastných KM,a co nejmíň poruch.
Co myslíte-dá se u auta zjistit skutečný počet KM?Někdo říká,že ano,někdo že ne,v servisu mi řekli,že nejde... -tak nevím.
22.07.2010 | 11:44:48 | Jirka KOPR Reagovat
Aaaa, Luboš zde opět zvrací nesmysly. Odpor k francouzským s*ačkám mám rovněž, po těch mých zkušešnostech to ani jinak nejde. Takže piš raději o něčem čemu trochu rozumíš a ne ty své sálodlouhé nicneříkající bláboly, kterýma jsi zde proslavený.
22.07.2010 | 11:22:20 | tom Reagovat
TO: Spyke: "K Francouzum mám vrozený odpor....", ja mám zase
odpor k hlupákom....:)) Tí Tvoji Francouzy 20 rokov NEHRDZAVEJÚ, 405 z 1992 roku, až nebola buchnutá je BEZ hrdze...
O 406, C 5 ani nehovorím. A o hlbke laku si niekedy niečo počul?...:)) Ty "vrozenej odpore"...:))
22.07.2010 | 10:36:22 | ľuboš Reagovat
Problémy s korozí má více značek včetně jedničkové oktávy z roku 2004, kde rezaví páté dveře, lišty dveří,... Mondeo není nejlepší auto na světě, ani ve své třídě, ale za ty peníze je prostě velmi dobré a když pominu rozdíl třídy, tak já jsem za to svoje dal sto tisíc, oktávka za sto tisíc mi nabídne dva pytle, manuál. klimu a šedý interier, možná i starou palubovku. K Francouzům mám vrozený odpor i když C5 je zajímavá výbavou, ale vzhledově mě nic neříká, Itala jsem měl a děkuju pěkně, takže ten výběr se díky omezeným financím hodně zužuje. V té cenové relaci, s danou výbavou, prostorem, výbornými jízdními vlastnostmi a spolehlivostí nemá konkurenci. To, že tady píšeme i o negativech značí, že se na auto díváme i kriticky a hledáme i chyby, takže žádný fanatismus, jako u některých. A když vemu v potaz Mercedes C, tak většina je stočených a co je nestočené v opravdu pěkném stavu, tak dost drahé. A ta koroze zvláště zadních lemů a dveří se ho týká taky. Měl jsem relativně hodně aut různých značek, ale ještě jsem nenarazil na auto, co by splňovalo všechno a to i cenově. Vždycky člověk musel nad něčím zamhouřit oko. U Mondea se to mhouření nedělá zase tak často, za ty prachy fakt dobré. Kdo tomu nevěří, tak ať se nechá alespoň bazarníkem svézt, ať zhruba ví o čem se tady píše. Mondeo není zázrak, ale za rozumný peníz dobrá alternativa.
22.07.2010 | 10:14:58 | Spyke Reagovat
Mazda 6
http://forum.autobazar.eu/mazda-6-wagon-combi-zz-zz4-rocnik-t20807.html
22.07.2010 | 09:05:33 | Matúš Reagovat
takze vychvalujete si navzajom mondeo, ktore hrdzavie co je dnes podla mna taky isty pruser ako keby ste sa bavili o oltcitoch nevadi hlavne ze je to podla vas kara co stoji za to, hrdza bola v mode dvadsat rokov dozadu a to uz bola na ustupku takze predavat v tomto storoci voz co hrdzavie to chce uz iny marketing a klientelu
21.07.2010 | 21:21:25 | nstar Reagovat
Mazda 6
Ano, Mazda je velmi vydařené auto.nevím, jestli z r. 2002 by to ještě nebyla 626, nicméně případné poruchy jsou poměrně drahé. Já mohu srovnávat s Mazda 626 r.v. 1999 a své Mondeo bych neměnil. Ani Mercedes (a teď nevím, zda C nebo E) mi nepřišel výrazně komfortnější. Co bych viděl u Forda jako velkou přednost je užitná hodnota v porovnání s pořizovací cenou, spolehlivostí a cenou případných oprav. Pro rodinu opravdu ideální auto.
21.07.2010 | 20:43:32 | Reny Reagovat
Mazda 6 je hodně hezká, taky jsem o ní uvažoval, ale jak říkáš, je jinde cenově. Přesto taky trpí na korozi a to kolem lemů zadních blatníků-aspoň jsem to často viděl, když jsem ji zkoumal v bazarech. V čem mě ale hodně zklamala byl interier, holt Japonec. V tomto je Mondeo min. o krok dál. Jinak na to, že jsi najel tisícovku km a je ti dvacet roků, tak recenze na pochvalu. Těžko říct, jak k té korozi přistoupí servis. Otázka je, co všechno za prohlídky musíš absolvovat a zaplatit, abys měl i tu na prorezivění kastle. Přesto držím palce.
21.07.2010 | 19:45:00 | Spyke Reagovat
re: Reny, Spyke
Máte pravdu, že o průměrný vůz se nejedná, protože všechny ty možné renaulty, fiaty a škodovky jsou úplně jinde. Před koupí jsem se ale ještě rozhodoval pro Mazdu 6 a několik jsem jich projížděl a toto auto mne velmi zaujalo. Domnívám se, že Mazda 6 je technicky a vůbec po všech stránkách podstatně dále než Ford Mondeo, ale je to můj názor. Mondeo jsem koupil protože vycházelo levněji a protože se mi naskytla výborná nabídka. A protože se mi samozřejmě líbí :)
Co se týká rzi, do recenze jsem toto zapomněl zmínit. Ta se u mého kusu samozřejmě vyskytla, ale jen velmi málo. Na pravých předních, levých zadních a pravých zadních dveřích přesně v místě, které popisujete. Není to ale zatím žádná hrůza (proti tomu, co jsem viděl na jiných Mondeích). Mám ještě 2 roky záruku od Fordu na karoserii, tak se ji pokusím využít. Snad se nestane to, že budou trvat na doslovném PROREZIVĚNÍ KAROSERIE ZEVNITŘ VEN - tedy o situaci, kdy se v kar. udělá díra. V nejhorším to nechám ošetřit na své náklady.
21.07.2010 | 16:54:32 | bohdees Reagovat
Průměrný vůz?
ve své třídě je to jedno z nejlepších, co se týče komfortu cestování, prostoru a jízdních vlastností. Průšvih jsou klapky v motoru a rez. Obojí jsem řešil, snad už bude pokoj. Já mám 1.8 92kW, jsou tam lehčí převody jako na 2.0 a výkonově to úplně stačí, jen snad na dálnici naložené s klimou jsem měl pocit, že pár koníků chybí, ale za ty prachy super auto
20.07.2010 | 22:03:37 | Reny Reagovat
Zdravím a blahopřeji ke koupi Mondea. Sám mám 2.0i a jen bych tě lehce doplnil, olej používám předepsaný výrobcem 5W-30 označený přímo pro vozidla Ford a stojí 5l asi 700,- Kč, takže pohoda a nedolévám nic-najeto 128 tis.Jediný nešvar těchto motorizací jsou vířivé klapky v sání, ale dá se měnit sada za zhruba 900,- Kč-pasují na 1.8 i 2.0. Jízdní vlastnosti jsou opravdu velmi dobré, akorát na rozbité okrsce je auto trošku neklidné, je to daň za tvrdší naladění podvozku. Dej si pozor, ohledně koroze, na spodní vnitřní části dveří, kde se dotýkají protiprachové lišty uchycené na prahu po celé jeho délce. Tam se zachycuje špína a vlhkost a rádo rezaví. Jinak spotřebu mám kolem 8 litrů při dlouhodobém průměru, okamžitá spotřeba není palubním pc ukazována. Když tomu občas dám a nebo jedu s klimou, tak 8,3, jezdím tak 30 procent město. Tak ať slouží .
20.07.2010 | 20:54:16 | Spyke Reagovat