Rok výroby:1998Typ motoru:1.8 TDStav km při koupi:152 230 kmStav km nyní:163 123 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5/100 l/100 kmVloženo:21. 8. 2009
S autem jsem nad míru spokojen, rozhodně to není závodní vůz, ale za to podporuje klidnou jízdu za spotřebu 6-6,5L nafty i s klimou. Je pravda že s klimou jsou rozjezdy horší ale jde o zvyk, osobně mi to nijak nevadí. Bez klimy je pro mne osobně motor dostčující, závodící období mám za sebou. Jízdní stabilita je výborná, v zatáčkách sedí pěkně, brzdy plně dostačující, navadnou, prostor je bez konkurence,ať jedem naložený nebo ne na výkonu to nepoznám. Manipulace na prakovišti výtečná, a to s tím jezdí moje manželka deně do práce 50km. Jediné s čeho jsem nervozní jsou delší starty ale to asi ke starým dieslům a autům patří (počítám s tím že tachometr je stáhnutý o takových 100tKm). Z výbavou jsem spokojen, i po těch letech plasty neztrácejí na půvabu, sedačky jsou pohodlné což mi připomíná že je to snad jediné auto kde po 4 hodinách jízdy nejsem stuhlý a zlámaný. Karosérie je v pohodě až na zadní lemy které budu muset nejspíš příští rok nechat udělat a pravý práh ketrý je chycen. Jinak ho hodnotí jako spolehlivé, pohodlné, bezpečné, rodinné auto s nízkou a stabilní spotřebou. Já osbně pracovně využívám jen fordy a ze všemi jsem dosud spokojen
Zapomněl jsem přihlašovací údaje, tak své postřehy píši sem. Nyní je Mondískovi 19 let. Čas oponou trhnul a autíčko jde do hrobu. Není to jeho vina, auto věrně sloužilo, za ty roky se mnou najelo přes 150000km. Tu a tam se něco měnilo nebo opravovalo. jednou jsem dokonce prošvihl výměnu rozvodů a potkal se mi motor, dalo se to dohromady a auto jezdilo dál, avšak servismani jak se později ukázalo udlali pár chybiček jako ponechaní starých těsnění na určitých místech což mělo za následek motor permanentně od oleje, říkám ok uděláme, pak začal téct ventil předvstřiku, sehnal jsem starší netekl a nakonec vzalo těsnění čerpadla za své (ani bych se nedivil kdyby v tom měl prsty servis co mi opravoval potkaný motor, kdo ví). Avšak auto trávilo i dost času na polních cestách tak ke konci začali brát ramena a zavěšení náprav za své, výfuk byl komplet po smrti k tomu to čerpadlo a koroze (v recenzi jsem slíbil že ji udělám ale vybodl jsem se na to), investice by byla příliš náročná finančně takže jeho osud je zpečetěn. Co se dá dělat, do poslední chvíe nežral olej, spotřeba mezi 5,6-6,5l. Auto to bylo pro mne bezkonkurenční, pominu-li popraskané plasty na palubní desce, tak auto jezdilo perfektně na sněhu, na mokru drželo stopu, v každém počasí nastartovalo, někdy hůř jindy lépe ale vždy napoprvé. O prostornosti nemluvě, bez konkurence, ale věk nezastavíme, a vzhledem k tomu že jsem mu nevěnoval nijak zvlášť udržbu krom oleje, filtrů apod.. co bylo zapotřebí k funkčnosti tak to vzalo za své. Teď lituji toho, kdybych mu vše dopřál, byl by dnes v kondici. Jsem fanda modrého oválu Ford a uhlopříčky Volvo, takže další auta jsou celkem jasné, teď Volvo a druhé do rodiny Ford ať máme to i to :) Auta potřebujeme dvě )
11.03.2017 | 20:51:27 | Roger
| 188.92.13.*Reagovat
RE: 9 let po té
Jinak ještě doplním, provoz Montyho (opravy, prav. údržba apod..) mě stála bez nákladů na naftu cca 500,-/měs. Veškeré investice a výměny mám zapsané
11.03.2017 | 20:53:28 | Roger
| 188.92.13.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
9 let po té
Zapomněl jsem přihlašovací údaje, tak své postřehy píši sem.
Nyní je Mondískovi 19 let. Čas oponou trhnul a autíčko jde do hrobu. Není to jeho vina, auto věrně sloužilo, za ty roky se mnou najelo přes 150000km. Tu a tam se něco měnilo nebo opravovalo. jednou jsem dokonce prošvihl výměnu rozvodů a potkal se mi motor, dalo se to dohromady a auto jezdilo dál, avšak servismani jak se později ukázalo udlali pár chybiček jako ponechaní starých těsnění na určitých místech což mělo za následek motor permanentně od oleje, říkám ok uděláme, pak začal téct ventil předvstřiku, sehnal jsem starší netekl a nakonec vzalo těsnění čerpadla za své (ani bych se nedivil kdyby v tom měl prsty servis co mi opravoval potkaný motor, kdo ví). Avšak auto trávilo i dost času na polních cestách tak ke konci začali brát ramena a zavěšení náprav za své, výfuk byl komplet po smrti k tomu to čerpadlo a koroze (v recenzi jsem slíbil že ji udělám ale vybodl jsem se na to), investice by byla příliš náročná finančně takže jeho osud je zpečetěn. Co se dá dělat, do poslední chvíe nežral olej, spotřeba mezi 5,6-6,5l. Auto to bylo pro mne bezkonkurenční, pominu-li popraskané plasty na palubní desce, tak auto jezdilo perfektně na sněhu, na mokru drželo stopu, v každém počasí nastartovalo, někdy hůř jindy lépe ale vždy napoprvé. O prostornosti nemluvě, bez konkurence, ale věk nezastavíme, a vzhledem k tomu že jsem mu nevěnoval nijak zvlášť udržbu krom oleje, filtrů apod.. co bylo zapotřebí k funkčnosti tak to vzalo za své. Teď lituji toho, kdybych mu vše dopřál, byl by dnes v kondici. Jsem fanda modrého oválu Ford a uhlopříčky Volvo, takže další auta jsou celkem jasné, teď Volvo a druhé do rodiny Ford ať máme to i to :) Auta potřebujeme dvě )
11.03.2017 | 20:51:27 | Roger | 188.92.13.* Reagovat
RE: 9 let po té
Jinak ještě doplním, provoz Montyho (opravy, prav. údržba apod..) mě stála bez nákladů na naftu cca 500,-/měs. Veškeré investice a výměny mám zapsané
11.03.2017 | 20:53:28 | Roger | 188.92.13.* Reagovat