Rok výroby:2003Typ motoru:2.0 TDCIStav km při koupi:97 000 kmStav km nyní:111 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 3. 2008
Ne, kromě toho, že se při zapnutí zapalování občas protočí ručička rychloměru i otáčkoměru a poté se smažou údaje palubního PC.
Jinak to nemá na nic vliv, jen mě to štve. Nemá z vás někdo zkušenost s touto závadou?
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi pěkné, příjemné, reprezentativní (černé s černými skly) vozidlo, jehož kvality se projeví hlavně na dlouhé trasy. Je to mé první auto s automatickou převodovkou a rychle jsem si zvykl: když jedu někdy v manuálu, tak už často nechápu, nač jsou spojka a řadicí páka.
Perfektní je kombinace hatchbacku a obrovského kufru. Mám výbavu Business, která obsahuje v podstatě vše a jsem opravdu velmi spokojen. Motor 2.0 TDCI 96 kW je super jak pro klidnou, tak i pro rychlou jízdu a předjíždění. Perfektní pro noční jízdu po dálnici je kombinace xenonových světel, automatu a tempomatu. Celkem nutný je taky zadní parkovací asistent.
Jedinou výtku mám k, dle mého vkusu, tvrdšímu podvozku, ale je to asi otázka zkušeností a zvyku. Konkrétně na 17" kolech je auto zvláště tvrdé na české cesty, proto doporučuji alespoň přezou na 16", se kterýma také nevypadá špatně. Velká výhoda je také vyhřívané přední sklo. Spolehlivost je dle mého náoru na velmi dobré úrovni: jezdím poměrně dost, cca 50.000 ročně a zatím jsem během půl roku, co ho mám, neměl žádný problém. Celkově mohu jen doporučit.
Ne, kromě toho, že se při zapnutí zapalování občas protočí ručička rychloměru i otáčkoměru a poté se smažou údaje palubního PC. Mám rovnaký problém a v servise Ford mi diagnostikovali chybu v automatickej prevodovke.Ako riešenie mi ponúkli výmenu autom.prevodovky.
Tohle mi udělalo auto po odpojení a připojení baterie a zapnutí zapalování. Zřejmě to vzniká nějakým nedotekem, nebo velkým poklesem napětí v okruhu. Někde jsem zaslech, že to lze též zrušit doplněním vyrovnávacího kondenzátoru do přístrojovky. Bohužel nevím ale kam a jakým... Jinak vlastním 2,0TDCi a 2,2TDCi - obě auta super
Ručičky budíků na doraz při startování... jednou se mi to stalo u Mondea v zimních mrazech. Nechal jsem běžet topení při vypnutým motoru a málem klekla baterka. Zkuste pátrat tímhle směrem: proměřit aku a dobíjení.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
Na strankach ford klubu som čítal, že to je slaba baterka.. mnohým to pomohlo... hadam aj tebe..
24.09.2009 | 13:25:36 | Reagovat
Nefunguje palubný PC
Ne, kromě toho, že se při zapnutí zapalování občas protočí ručička rychloměru i otáčkoměru a poté se smažou údaje palubního PC.
Mám rovnaký problém a v servise Ford mi diagnostikovali chybu v automatickej prevodovke.Ako riešenie mi ponúkli výmenu autom.prevodovky.
31.07.2009 | 21:32:54 | Reagovat
mondeo 2.0 TDCi
mam mondeo 2.0TDCi s manualní 6stupnovou převodovkou...nikdy už do forda nejdu...konec koncu ford u me hodne klesl....
29.04.2008 | 21:47:25 | wercaj Reagovat
Protočení rafiček
Tohle mi udělalo auto po odpojení a připojení baterie a zapnutí zapalování. Zřejmě to vzniká nějakým nedotekem, nebo velkým poklesem napětí v okruhu. Někde jsem zaslech, že to lze též zrušit doplněním vyrovnávacího kondenzátoru do přístrojovky. Bohužel nevím ale kam a jakým...
Jinak vlastním 2,0TDCi a 2,2TDCi - obě auta super
02.04.2008 | 10:51:54 | JarP Reagovat
Aku? Dobíjení?
Ručičky budíků na doraz při startování... jednou se mi to stalo u Mondea v zimních mrazech. Nechal jsem běžet topení při vypnutým motoru a málem klekla baterka. Zkuste pátrat tímhle směrem: proměřit aku a dobíjení.
04.03.2008 | 00:49:31 | ajfel Reagovat