Recenze Ford Mondeo Titanium
“Výborné auto se vším”

Autor recenze: Michael (25 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1997 Stav km při koupi:95 000 km Stav km nyní:96 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 10. 2. 2011

Hodnocení inzerátu: 13 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Alfa Romeo Sportwagon Romeo 156

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Výměna brzdových destiček,jinak vše ok.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mám Mondeo sice chvilku,ale musím se podělit o mojí radost z tohodle auta.Měl jsem Alfu Romeo 156 SW a důvod prodeje byla rodina.Alfa nemá zrovna největší kufry :-),jinak tomu autu nemám co vytknout,má super jízdní vlastnosti.Teďka už zpátky k novému autu.
Auto je dovezeno z Německa a doopravdy na něm není nic jiného než vyměna předních destiček.Je kombik v plné výbavě (dotyková navigace,kůže a alcantara,10 airbagů,xenony atd..) s automatem.Sice jsem nechtěl automat,ale tenhle kousek je ve vynikajícím stavu a nemohl jsem si ho nechat ujít.Automat řadí výborně,hladce,zatím jsem nezaznamenal jeho jediné zaváchání.Můžu si tam dát režim Sport a můžu si tam ťukat rychlosti sám.Dotyková obrazovka s navigací je také výborná,je tam snad vše,na co si vzpomenete.Zóna řidiče je příjemná,jedinou nevychytanost od Fordu vidím divne dané ovladače na stahování okýnek u řidičových dveřích.Je to dané jakoby za madlem a tak divně nachnuté.Asi to je o zvyku,ale zatím jsem si na to nezvykl.
Prostor uvnitř auta.Pro mě osobně je velice výborný,je to ohromná kára a po mém předchozím autě je to v tomhle ohledu něco jako nebe a dudy.Kufr je obrovskej,hodim tam kočár a můžu k tmo dát ještě nákupu kolik se mi zachce.Na zadních sedadlech je taky dostatek místa,akorát prostřední místo není zrovna na dlouhé sestovaní,ale nejhorší to také není.
Motor je dvoulitr TDCI 96 KW.Není to nejrychlejší auto na silnicích,ale i po mojich vysokých narocích po předchozím autě to je dostatečně a nebudete brzdiči provozu.Podle mého názoru to má dobrou dynamiku,tak akorát.
Jízdní vlastnosti jsou super,ale to je o Fordech známo.Vůbec by jste neřekli,že řídíte takovou obludu.Krásně to sedí v zatáčkách,ale přitom ve městě na našich rozmlácených silnicích to je krásně komfortní.
Ještě budu dodávat informace v průběhu užívání,ale momentálně nemůžu nic vytknout a jenom to auto doporučuji,je to fešák,s výborným prostorem,jízdními vlastnostmi a spolehlivými motory.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 13


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

Dotaz - spotřeba

Zdravím,

rád bych se zeptal jak to je se spotřebou u této kombinace motoru a automatu.
V současné době přišel čas vzhledem k rodině vyměnit Octavii TDI za něco většího a mám vyhlídlé právě Mondeo Kombi TDCI s automatem Durashift.
Jelikož s OC jezdím za 5l./100km (kombinovaná +/- klidná jízda), tak bych rád věděl za kolik l. je možné s mondeem jezdit v kombinaci město a mimo město. 70% cest jsou 8km do práce.
Prodávájící tvdrí, že jezdí za 6,5l a na dálku i za 6l.

Díky za odpověď - pomůže mě při rozhodování.

04.01.2014 | 20:49:12 | Martin  | 86.61.181.* Reagovat

RE: Dotaz - spotřeba

a čo Ti asi tak povedať? Potrebuje Ta nalákať...:), automat by som nebral ani zadarmo..., skús si pozrieť spirit monitor de, tam si dáš auto, model, druh pohonu a uvidíš spotrebu, ale cca 1 liter a viac rátaj naisto, oproti manuálu.
do toho vyšší servis na automat..., ved uvidíš, až kúpiš. alebo nech Ti požičia na 100 km , dáš mu 1000 korún a je to.

04.01.2014 | 22:33:26 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Dotaz - spotřeba a teraz som si uvedomil, ze " 8 km do prace"..., to ani zo srandy.

V zime pod 10 litrov nepojdes, lebo sa ani nezohreje. Na tu vzdialenost...jedine benzin, ten zoberie este viac, ale na tych 8 km nezohrejes ani motor, ani prevodovku. Nekupoval by som osobne. Kym nejdem aspon 50 km s dieslom, tak auto ani nevytahujem, ked uz musim, srdce mi puka..., asi aj preto nemam s hdi skoro ziadny problem, cca 440.000 km a vsetko povodne.

05.01.2014 | 09:48:47 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Dotaz - spotřeba a teraz som si uvedomil, ze " 8 km do prace"..., to ani zo srandy.

Díky za info :-) ... na spritmonitor jsem se koukal. Ono je trochu zavádějící co jsem napsal. Najedu 8km do práce a potom třeba 100km stejný den pracovně.
Ford uvádí kombinovanou 7,1l a v recenzi na cars je u jiného automatu s chipem spotřeba 6l.
Ročně najedu cca 20000km, tak bych nerad jezdil za vic jak 7 l. v průměru.

05.01.2014 | 20:51:07 | Martin  | 86.61.181.* Reagovat

RE: Dotaz - spotřeba a teraz som si uvedomil, ze " 8 km do prace"..., to ani zo srandy.

Tak to bych se poohlížel po 2,0 benzínu.Máš to na hraně mezi naftou a benzínem a s tím by jsi jezdil tak za 8l,ale s menším rizikem drahých poruch a celkově levněji.

05.01.2014 | 21:04:33 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: Dotaz - spotřeba

Spíš bys měl řešit tento motor samotný a TDCi. Servis.
Dole se dočítám, že to má co spojení s PSA. Takže opravdu speciál motor na speciál poruchovém autě. Na Peugeotu aspoň neřešíš korozi, protože to je brutál pozink, dále spolehlivost PSA je vysoká oproti konkurenci až na podvozky Citroenu.
Ale na Fordu, automat k tomu to je ta nejvražednější kombinace, kterou znám. Tam člověka ničí i takové blbiny na ojetině až to bolí. Ostatně auto je už starší, takže si myslím, že ty vstřiky nebudou tak drahé jako kdysi, kde za jeden jsi mohl dát až 15tisíc. Ale stejně, jakmile je tam spojení francouzů, tak to už není jak u VW. vyměníš a máš klid. Né ty tam musíš prostě nahrát softík a další úpravy, které Ti jen tak někdo neudělá. Tak jeden dva lidi v kraji a buď si člověk vyhledá tyto machry, nebo si připlatí keš, a to jsou v autorizovaných servisech tak průměrné jednoměsíční výplaty českého občana s odtahem např.
Tedy za komplet vstřiky, které určitě při ojetém autě člověka neminou a jak říkám, tady vrakáč nebo použité super zboží nehrozí, potřebujete to jak bych to nazval "nahrát" do kompletu.
Díval jsem se, že Ford dieslu je na prodej asi tak 10x víc než benzínu, proč asi?...

06.01.2014 | 10:27:33 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

to:Michael- máš pravdu a souhlasím s tebou,,tady se spíš kritizuje než rozumně na něco reaguje a podělí se se svýmy skušenostmi,,,taky mám doma alfu 156 v naftě a max spokojený,,ted přemýšlím nad koupí mondea v naftě r.v.08 a víše,nebo AR 159 v naftě se stejným rokem výrobi.a chápu tvé nadšení z auta,taky to tak podobně beru,,,přeju hodně km bez problémů a ve zdraví,,,Mirek,,,
ostatním: když se vám nelíbí obsah jakékoli recenze a nechcete ke věci psát,tak raději nepište,přečtite a jdite o stránku dál,,,
ještě k tomu,že některý jen kritizují,víš ve kterém státě se nacházíme?víc k tomu nemusím už reagovat

10.11.2013 | 21:32:13 | Mirek  | 178.77.244.* Reagovat

Pokračování :-)

Opět přispěji trošičkou zkušeností.Auto mi bude pomalu sloužit dva roky a od počátečního nadšení se nic nezměnilo,je to opravdu kočár jak má bejt,před třemi týdny jsme byly s rodinkou ve střední Itálii,za 14 ujeto cca 4000 km a jak já jako řidič,tak manželka jako spolujezdec na zadních sedačkách,jsme byli naprosto spokojeni se sedačkami,prostorem,komfortem,prostě vším.Já jako řidič jsem byl naprosto spokojen s jízdními vlastnostmi,spotřebou,opět vším.I když si někdo může říkat,že mé nadšení je přílišné,tak podle mne to je přímo super auto.Mimo klasické údržby oleje apod... byla jediná nečekaná investice výměna zadního čepu,cena cca 3500 tisíce,jinak nic nečekaného a slouží velice dobře.

23.08.2012 | 22:34:29 | Michael  | 109.84.194.* Reagovat

Tak zase sem přidám něco nového,snad :-).Tak auto již používám cca půl roku a najel jsem přes 10 tisíc kilometrů.
Jsem řidič s těžkou nohou a dlouhodobý průměr mám 7,2,což není špatná na automat + těžká noha :-).
Celkově jsem pořád plně spokojen,ale už mám nějakou tu výhradu.Jak už jsem možná i zmiňoval,tak černá barva na tak velkym autě,znaméná hodně viditelné chybičky na laku a to jsem na auto fakt pedant,jako profesionálně rozleštěné,navoskované apod...Takže černou perleť už nikdy,ale to asi moc lidí nezajímá.Pak jsem určitě zmiňoval šířku kol,kterou mám 235/45 17,což 205 by bohatě stačilo.Na těch našich silnicích to fakt není ono.Mám výbavu Titanium + ty kola,není dobrý na naše silnice,ten tvrdší podvozek.Ale jedna věc je velice nedomyšlená.Když si auto koupí někdo větší a nebo kdo má rád posed v autě pořádně utopenej (sedačku mám na max. dole),tak v zatáčkách se bude pravym bočnim vedením opírat o středovej tunel,což povede k nepěkným zvukům a do budoucna rozvyklaní celého toho tunelu.Měl jsem to i kvůli tomu v servisu,jestli není uvolněná sedačka apod...,aůe není,je to tak jak píši.Jediná rada je,dát si sedačku nohoru,ale to pak prorazim strop.Ale to je asi tak jediný,maximálně jsem ještě nechal v garáži roletku kufru,vydávala zvuky jako vyjící kojot,ale to je fakt maličkost.Jinak pořád maximální spokojenost a těším se na nový model,hnedka o něm budu přemýšlet.

12.08.2011 | 23:55:17 | Majkl  | 109.46.49.* Reagovat

Tak přispívám dalšími postřehy po dvouch měsících a cca 5 tisících ujetých kilometrů navrch.Pořád jsem maximálně spokojen,jenom lituji toho,že jsem koupil zimní gumy na elektrony,které tam byly 235/45/17.Určitě doporučuji menší rozměr na zimu.Takovej rozměr je docela pěknej válec a jedna věc je,že nějaké kvalitní stojí nemalé peníze a na sníh a náledí to také není nejlepší rozměr :-).Jinak kdykoliv otevřu kufr,tak i po pár měsících užívání auta jsem v úžasu,jak je veliký.Kočár tam hodím jak nic a ani ho nemusím skládat,což je super.Přítelkyně si pořád pochvaluje prostor na zadních sedadlech.Ohledně kvality interiéru,podle mě je to špica.Hezky a kvalitně zpracované,nikde nic nevrže apod..Na silnici auto jenom pluje jako koráb,ale na větších nerovnostech jdou do interiéru docela rány,bude to i rozměrem pneu.Pořád je to pro mne super auto,mám k tomu jenom dvě malé výhrady.První věc je velikost auta zvenku.samozřejmě to dává i vnitřní prostor,kterej je super jak jsem psal,ale do města to auto moc není.Když u Mondea stojí třeba Pasat,tak to vypadá jako dětský autíčko,Mondeo je fakt obluda.Nikdy jsem neměl rád parkovací senzory,říkal jsem o nich,že jsou jenom pro baby,ale teďka si je nemůžu vynachválit a vřele doporučuji :-).Druhá věc je barva a to černá.Vždy jsem si jí přál,ale je to prokletí,už nikdy na žádném autě jí nechci :-).Jsem ten typ,kterej pořád auto meje a leští a to je deprimující.Na té barvě jde vidět snad úplně všechno.Ještě časem doplním další info o autě,jak se nám vede,ale zatím doopravdy maximální spokojenost.Je to super rodinný auto,které i přesto,že jich jezdí relativně hodně,poutá pozornost a nejste šedá myška.Nemůžu snad pět větší chválu.Moje další auto bude určitě nový model.

14.04.2011 | 16:19:00 | Michael Reagovat

Nevím,proč to pořád neříš.Já netvrdim,že je to recenze,která ti dá všechny informace,ale to jsem taky psal do ní,že budu doplňovat.

16.02.2011 | 11:33:42 | Michael Reagovat

25 let

Mas 25, co som si nevsimol (detail, ale podstatny), takze mas pravo byt nazhaveny ! Sice to nemeni moj postoj k recenzii, ale uz chapem to nadsenie.

Skusim sa na to pozriet z druhej strany:

Jazdil som mnoho aut (teraz uz menej), ale podla "vasich" kriterii ma najvacsi zmysel (najvacsia radost) recenzia na Porsche Cayenne Turbo S, sice som to mal len na slabych 100 km, ale to zrychlenie (523 PS). Priemerna spotreba bola 32L (cista dialnica 60L), ale do nakladov dam 10/10 lebo to platila firma (aj palivo). Nahradne diely som tiez neriesil, ani to ze to auto potrebuje naozaj slusnu udrzbu. A teraz mi povedzte, ma taka recenzia zmysel ? Pre mna ma vacsi zmysel recenzia na AUDI, na ktorych som najazdil cca 200 tkm.


Takze naozaj ma zmysel pisat na to Porsche ? Vyzhaveny by bol kazdy ... Napisat hodnotenie by som sa odvazil na maloktore auto co som jazdil ... uz vobec nie naklady a nahr. diely. Uz chapete kam mierim ? Prave mna by zaujimala recenzia na 100 tkm (aj 300tkm) ! Pretoze to postihne bezneho smrtelnika.

16.02.2011 | 11:04:24 | MM Reagovat

Su to vsetko hovadiny, tak co sa na to nevyseriete ...

16.02.2011 | 01:33:14 | MickeyMon Reagovat

22:15. MickeyMon: NIKDY nebudeš mať "presný prehľad, ani relatívny":))

Tu sa musím zastať mladého majiteľa Fordu. Už len preto, že pochybujem, že by si kúpil nejaký vrak, doteraz pokazený..:))

P.S. Keď niekto kúpi jazdenku so 100.000 km, tak nejaké poruchy na 100% boli, ale určite je MENEJ poruchové, ako po 100-150-250.000 km...:), takže ťažko zazlievať, že má čakať ešte rok -tri, aby si bol spokojný, lebo:

Keď napíše pri stave km 300.000 recenziu, tak mu povieš, že nech na taký vrak nepíše, že nikto normálny už autá s takými km nekupuje:))

A sme na začiatku. Myslím, že to chápeš.

16.02.2011 | 00:58:53 | ľuboš Reagovat

Paneboze Micke,ty asi nejsi normalni.Tohle je stranka pro normalni lidi a nikoho tu nezajimaj ty tvoje jakoby profesionalni kecy.Jdi s tema kecama jinam a nezavid ostatnim auta.Jsem chodi normalni lidi a ne prechytraly blbci jako ty.

15.02.2011 | 23:54:14 |  Reagovat

Ještě jedna věc,nikdo tu nepsal,že to vydrží 1000 kilometrů a kvůli tomu to je cool kára.Přečti si to několikrát a pak něco mluv,vždyť tady meleš totální blbosti.Jetsli zase budeš něčím odporovat,tak už nejsi normální.Čekám na tvojí recenzi.

15.02.2011 | 23:12:10 | Michael Reagovat

To nebude profesionální deformace,to bude jiná.Normální detaily robí život,ale ne strojové detaily.Člověk není robot.Já tu budu psát recenzi na deset stránek a budu tam psát ty tvoje detaily,jako například,že když zvednu sedačku,tak tam blbě sedí čalounění.Už na ty tvoje romány nemám nervy.Jdi si dělat dokonalého někam jinam.Pročpak tu nemáš ty dokonalou recenzi,aby sme blbci co sem píšou to viděli?Jestli umíš dobře číst,tak s tebou nikdo nesouhlasí a děláš ze sebe akorát přechytralého šaška,podle mě určitě.

15.02.2011 | 23:09:05 | Michael Reagovat

Ano, riesim to, asi profesionalna deformacia alebo pristup ku vsetkemu. Detaily robia zivot, nezda sa ti ? Takych co nic neriesia je more.

Na Ford forum nechodim, naco ? Ja chcem prehlad, ale zasa relativne presny. Inak tu mozme rovno pisat, ze kazde auto je cool a bomba kara, pretoze vydrzi min 1000 km po kupe.

15.02.2011 | 22:15:02 | MickeMon Reagovat

Jak už jsem psal,tak jdi číst profi recenze a nekaž to tu.Snažíš se být asi chytrý,ale podle mě to je naopak.Nic ve zlym,ale já osobně třeba cenu brzd nebo olejů neřešim.Když se to musí vyměnit,tak se to prostě vymění a dá se tam co tam má být.A ty filtry apod. se (teda pokud vím :-D ) mění u všech aut a každej logicky myslící člověk si podle třídy a typu vozu zhruba udělá přehled o ceně.Já nejsem profesionální prodejce aut,takže s úpřímností řeknu,že vím prd jak se to má měnit,od toho je servis.S čím jsem jezdil,že by jsem to mohl hodnotit je Škoda Octavia první generace,Mondeo model 2003,Jeep Grand Cherokee,alfa Romeo 156 a teďka tohle Mondeo.Takže aspoň trošičku můžu hodnotit zpracování apod.Auto je už jeté a je v něm klid jako v hrobě.Když to je teďka dobré,tak proč by se to mělo změnit po 5 tisících kilometrech.A třeba s tím podfukováním dveří,když to bude,tak se vymění guma aje to ne :-D.Jestli odemě čekáš rpofi recenzi nebo recenzi do posledního šroubečku,tak se nedočkáš,protože jsem jenom člověk a ne stroj,kterej ví úplně vše o svém autě.Snad už jsem ti odpověděl na vše a nebudeš mít blbé připomínky a dotazy.Když se někomu bude líbit má recenze,budu rád a budu se v průběhu užívání dělit o nové zážitky a komu se nelíbí,tak si přečtěte celé komentáře.Někdo se chce o něco podělit a najdou se akorát paka,který jsou nejchytřejší na světě.

15.02.2011 | 22:07:45 | Michael Reagovat

Ty jseš hroznej řešič,napiš tady svojí recenzi ať víme jak má vypadat.To co píšeš jde zjistit na každým Ford foru,ale jsou to taky subjektivní pocity někoho.Někomu vrže sedačka a vadí mu to a někdo si toho nevšimne a ovládání někomu vyhovuje někdo na něj nadává.Když to auto má měsíc tak nemůže logicky vědět co stojí díly a olej a neviděl jsem to tu pomalu u nikoho kdo sem psal recenzi.

15.02.2011 | 19:43:27 | Jirka Reagovat

auto

Zalezi, co do prevadzkovych nakladov davas a s cim to porovnavas. Vidim, ze len spotrebu ... "na takovou obludu v norme" - na to mas kolonku spotreba.

A co takto olej (aky drahy vyzaduje), filter, palivovy filter, vzduchovy filter - za kolko, ako casto odporuca menit vyrobca, brzdove platnicky, kotuce, kolko vydrzia atd. Ty to mas gratis v cene auta ? V dnesnej dobe by som tam prifaril aj vstreky, aj ked to nie je celkom OK. A co servis automatiky, za hubicku ?
(len tak pre info ja som na A4 - menil brzdy pri 150 tkm, inak to bola sunka, ale toto ma prekvapilo)

Komfort je dobry, kym neskusis nieco insie a auto uz nebude novinka pre teba. Co ked zacnu hrkotat plasty alebo podfukovat dvere. Taketo veci som si vsimol az po cca 5 tkm. A co napr. podsvietenie radia - strieborne ovladace s cervenym podsvietenim. Za sera slabo citatelne. Vrzganie sedacky tiez neobjavis hned.
Myslis, ze to mozu byt len problemy kusove ? Bohuzial ... ani nie.

Takze hladam serioznost, nie "vyzhavenost" z noveho auta.

15.02.2011 | 19:12:35 | MickeyMon Reagovat

Když čtu nějakou recenzi na nějaké auto,tak si přečtu i všechny komentáře,takže je jedno,jestli to budu dopisovat.Já kritiku snesu,měl jsem Alfu Romeo,takže sem i na ní zvyklý,ale už také alergický.Tak si čti profi recenze a ne nás amatérů,kteří se chtějí o něco podělit a v mém případě hlavně o radost.Jediné bodové hodnocení,které se může změnit,je spolehlivost,jinak zbytek ne.Jízdní vlastnosti jsou super (samozřejmě vrámci mezí,není to supersport) a to je o Fordech známé.Komfort je vynikající,jak jízdní tak v interiéru.Provozní náklady jsou podle mého dobré,prostě na takovou obludu v normě.A náhradní díly se nezdražujou přes noc.Takže nevím,co pořád hledáš.

15.02.2011 | 18:16:59 | Michael Reagovat

diesel

Donald, mas recht. Ford pod znacku TDCI mixoval naozaj vsetko (aj odvodene TDDI). Otazkou je, co Ford do tej spoluprace priniesol.

15.02.2011 | 16:35:13 | MickeyMon Reagovat

Motory TDCi

Motor 2 l TDCi o výkonech 66, 85 a 96 kW byl vyvinut firmou Ford, vstřikování Delphi. Od model. roku 2005 se přešlo na odolnější vstřikovací vysokotlaké čerpadlo, tím byly odstraněny problémy se zadíráním. Současné TDCi 2,0 je konstrukčně totožné s HDi.

15.02.2011 | 14:00:14 | donald Reagovat

RE: Motory TDCi

Máš tam jednu chybku, odolnější čerpadla se začali montovat od března 2003 :-D

08.04.2013 | 15:07:08 | svagi  | 77.104.235.* Reagovat

Ano Ford sa podielal - tak ako PSA na VTI / THP od BMW - dali peniaze, ziadnu technologiu tam nepriniesli. PSA malo CR kupene a implementovane v starsej forme uz davno

15.02.2011 | 12:22:02 | MickeyMon Reagovat

Tak hlavně to vyvíjel Ford společně s PSA.

15.02.2011 | 11:54:47 | Jirka Reagovat

Lubos

Lubos, ved som pisal, ze len TDCI su od PSA (TDDI nie).

2,2 TDCI je ina ako 2,2 HDI - to ano, ale 2,2 TDCI pochadza z 2,0 TDCI, ktory bol od PSA. 3x odvodeny motor nemeni jeho povod. Zmenit vrtanie a dat ine vstreky + turbo vie kazdy inzinier - strojar. Ford nikdy "uplne" vlastny CR diesel nevyvijal. Len upravy ...

15.02.2011 | 11:30:25 | MickeyMon Reagovat

web

Ano mas pravdu, nemusim citat a ty nemusi pisat, ze ... ty mas narok napisat a ja kritizovat.

To, ze budes info doplnovat nezmeni tvoje hodnotenie auta, pretoze sa to neda. Takze ked sa ti tieco vysype, tak info v komentaroch fakt pomoze - informacna hodnota tvojho hodnotenia pre spolahlivost, nahr. diely a naklady = 0. Detto spotreba a komfort, ktore sa budu menit podla poznavania auta. Takze nam zostanu jazdne vlastnosti, ktore otestuje autobild urcite spolahlivejsie (nic proti tebe).
Takze ? Zasadne vady a problemy auta (kazde nieco ma, hlavne jazdene) sa nikdy nedozvieme ... otazka je, ci by si naozaj nieco napisal, kedze ludia len tazko primaju kritiku na seba a nieco co vlastnia. Auto je super kara, kym ho nepredam ... Najhorsie su na tom VWanatici - vaha vzduchu a turbo je pre nich bezny spotrebak ...

Ked tu bude listovat potencionalny zaujemca o to auto, tak uvidi same +++, ale real bude inde. Ja tomu hovorim umele zvysovanie hodnoty auta.

15.02.2011 | 11:23:52 | MickeyMon Reagovat

MickeyMon:Tak to nemusíš číst,nikdo tě nenutí.A asi ani neumíš číst,protože jsem psal,že budu informacet doplňovat a že se spíš chci podělit o počáteční radost.Proberte se.Pořád jenom někdo něco kritizuje.Tak když se vám to nelíbí,tak na to nereagujte a nepište blbosti.Nejdřív si to pořádně přečtěte (jako s tou radostí).A mám jeden dotaz.Proč by teda podobné stránky byly,že beru hodnocení od jiných uživatelů?!Joo,vlastně aby se mohlo něco kritizovat.

14.02.2011 | 20:34:54 | Michael Reagovat

No neviem teraz, ale na motory od PSA prešiel Ford až v roku 2004, nemýlim sa...

A 2,2 TDCi... je iný, ako v PSA.

14.02.2011 | 14:47:33 | ľuboš Reagovat

Kadlec: TDCI vzdy pochadzali od PSA, nejake upgrady jeho povod nezmenia (vrtanie na 2,2 ci ine vstreky a turbo). Motor (auto) je dnes skladacka od subdodavatelov, navrh je interne od vyrobcu - TDCI boli ale vzdy odvodeniny od HDI (mimo starej 1,8 TDDI a spol.)
Urcite vies, ze Ford od "tusim" 2010 presiel od Delphi k Denso (Toyota) vstrekom.

K tej recenzii - no spolahlivost opisat od inich uzivatelov je pri najlepsom usmevne. A nechapem, preco sa do spolahlivosti berie len motor ? To ako vypadok serva, klimatizacie atd je bezny jav u Fordu ? Alebo ako to mam brat ?
Ja som bral tuto stranku skor ako recenzie spolahlivosti, nakladov a pod. od uzivatelov. "Zarucene: info na 1000 km mam v hojicakom auto casaku aj s fotkami a dovolim si tvrdit, ze aj o nieco objektivnejsie (merania, porovnania, ...)

14.02.2011 | 13:01:59 | MickeyMon Reagovat

Když čtu o tom centrálu,tak mě snad nic nepotká,protože mám bezklíčkové odemykání a startování a to by asi moc příjemné nebylo,kdyby to přestalo fungovat.Vám přeji také hodně šťastných kilometrů.

13.02.2011 | 18:37:20 | Michael Reagovat

Mám Mondeo MKIII 2.0i a trošku mě mrzí, že mě pořád nějaké závady pronásledují. Po koupi to byly vířivé klapky sání, po nějakém čase termostat bratru za dvaapůl litru, poté prasklá přední pružina, v zimě nefunkční centrál, problémy s podsvícením palubovky, popraskané hadice od vody a následný pravidelný úbytek chladící kapaliny a to má auto poctivých 135 tis. bez bouračky. O střední třídě jsem měl lepší mínění... Ale jinak svezení bezva. Tak doufám, že další generace už nebude svoje majitele trápit vyloženě dětskýma nemocema např. centrálem. Ono jsou to v podstatě skoro všechno malicherné závady, ale slezl jsem z Japonce, tak jsem byl trošku rozmlsanej. :-)) Přeji s autem mnoho šťastných km, Michaeli.

13.02.2011 | 14:55:19 | Radek Hulmihoukolen Reagovat

Jak už jsem psal,tak budu doplňovat a i jsem psal,že je to brzo a že se chci hlavně podělit o nadšení z auta.Jinak můžu aspoň trošku porovnávat,protože jsme měli v rodině 3 roky předešlé Mondeo a za 3 roky užívání se na něm neudělalo nic a to si nedělám srandu (mimo výměn oleje atd.. samozřejmě).Hodně věcí se dá hodnotit již po pár stovek kilometrů,jako je komfort,prostornost a při ohledu na to,že už je jeté,tak na dílenské zpracování.A motor a jiné budu doplňovat a hlavně jsem se na tyhle věci informoval a četl jiné recenze,takže to beru z předešlé generace (jestli to má úplně jiné motory,tak mi to je k ničemu :-D ),takže tu spolehlivost spíš dávám podle jiných uživatelů.Jestli se to někomu nelíbí,tak ho to nenutím číst.Jsou tu i recenze úplně k ničemu a já mimo spolehlivosti kolem motoru apod.. můžu hodnotit vše.Tak snad komfort a prostornost pozná člověk aniž by s tím autem jel!

12.02.2011 | 10:51:17 | Michael Reagovat

Mondeo poslední generace je opravdu povedená kára za rozumné peníze a teď k té spolehlivosti motoru 2,0 TDCi, možná to někdo neví, ale motor použitý v nové generaci nemá s tím předešlím ( motor čistě Ford) vůbec nic společného, tento motor byl vyvynut v kooperaci koncernů Ford a PSA, který se montuje do různých modelů těchto značek a nevím o tom že by byli s tímto motorem nějaké vážnější komplikace co se týče přidírání vstřiků, čerpadel common-railu (částečně zaviněno naší ne příliš kvalitní naftou)nebo poruch trojkombinace tak jak tomu bylo u minulé generace

11.02.2011 | 23:29:58 | Kadlec Reagovat

Výborně Stando.Na to jsi přišel když si jel v kolíněti 200 km/h na dvojku.Jinak Mondeo super prostorná a spolehlivá kára.

11.02.2011 | 20:01:08 | Jirka Reagovat

ford....

...das ist mord!

11.02.2011 | 19:00:44 |  Reagovat

RE: ford....

Prosím Ford nie.

16.12.2012 | 14:00:43 | Igor  | 62.197.198.* Reagovat

Setkal jsem se tady s recenzema, kdy majitel najel kopec kiláků a nebyl schopnej napsat ke svému autu nic konkrétního, takže po 1 tis. km bych to neviděl tak tragicky a pokud bude doplňovat, tak bez připomínek. Motory TDCi byly opravdu díky naší naftě s nízkou mazivostí poruchové a nákladné na provoz. Od roku 2005 zhruba už tím problémem netrpí a i když jsou zbytečně natřísklé elektronikou, kdy i naklápění lopatek VGT řídí samostatná řj, tak jsou ve své třídě na špici. Ať se to majitelům PD motorů líbí nebo ne. Naštěstí koncern dostal rozum a vydal se jiným směrem. Myslím, že nové Mondeo je povedená kára za rozumný peníz.

11.02.2011 | 18:38:00 | Radek Hulmihoukolen Reagovat

recenzia

Bez urazky, ludia, co vam spadlo na hlavu, pisat recenziu na 1000 km ? Spolahlivost Fordu TDCI sa len ukaze. Provozní náklady za 1000 km ? Aku informacnu vahu ma potom tato stranka ? Chvalit sa mozes v krcme.

11.02.2011 | 15:25:07 | MickeyMOn Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Mondeo