Recenze Ford Mondeo hatchback
“Vydarené auto.”

Autor recenze: janko z MT (25 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2,0 TDDi Duratorq Stav km při koupi:159 000 km Stav km nyní:160 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 27. 12. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mondeo

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Mám taký malý problém s mojim mondeom. Neukazuje mi teplotu motora a ani sa mi nezohrieva voda v nádržke s chladiacou kvapalinou. Auto kúri normalne. Už som s tým bol aj vo forde.

Po sviatkoch som objednaný na počítač, ale nie som si istý či nájdu chybu. Už som aj vymenil termostat. Predchádzajúci majiteľ mi povedal, že on s tým jazdil a nevadilo mu to. Auto však ide normálne a nevidno žiadne problémi s motorom ani s jazdnými vlastnosťami.

Ešte som si aj všimol, že nie je tlak vo vyrovnávacej nádržke s chladicou kvapalinou. Kto mi poradí ako sa toho problémum zbavím.Bojím sa aby mi neprasklo tesnenie pod hlavou a lebo dokonca nepraskla hlava. Ak mal niekto takýto problém prosím aby mi napísal mail, ako to vyriešil. Vopred pekne
ďakujem.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Moje skúsenosti s mondeom sú velmi pozitívne, kedže už mám druhý model. Je to naozaj super pohodlné a priestranné auto.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

Nevím

jak u Mondea. Já mám Escorta, u něj jsou čidla dvě. Jedno jenom pro ŘJ, druhé pro teploměr. Jo a pak je tam ještě spínač (u chladiče ) pro případ přehřátí kapaliny. Mě se ukazatel kapainy taky choval divně a mohlo za to čidlo (cca 250Kč) teploměru. Pak si myslím může být taky kaput ukazatel. Odpor čidla teploměru s teplotou klesal, takže při odpojeném čidle šel teploměr na nulu a tak předpokládám, že kdyby jsi propojil konektor čidla nějakým odporem (cca 20 ohm) měla by být výchylka maximální. Odpor čidla při teplotě varu byl, pokud mě paměť neklame cca 70 ohm.

24.01.2008 | 14:28:55 | jardavm Reagovat

...

Mne sa kvapalina vôbec netrati, mám ju stále rovnako na MAX.

31.12.2007 | 10:37:48 | jankozMT Reagovat

teplota

Na Sierre mam tiez podobny problem, aj po hodine jazdy na dialnici mi teplota nestupne ku N (stupnica N O R M) ale auto ide uplne v pohode, aj kúri celmi dobre... ziadny problem... chladiaca zmes mi ale niekam zmizla... ako keby sa vyparila

30.12.2007 | 19:38:03 | korrado Reagovat

problém

Mám na Octavii to samé, topí jak má ale ukazuje velký kulový. Dalo by se usuzovat, že je v háji teplotní čidlo, nicméně u mě to neplatí a asi budu muset vyměnit jak čidlo tak termostat. Už s tím jezdím čtvrt roku a v pohodě

28.12.2007 | 22:37:29 | gaza Reagovat

Nepriehreva sa

Ďakujem za komentár, ale auto sa vôbec neprehrieva ani na dlhých cestách. Chladiacu kvapalinu mám do -20C.

28.12.2007 | 19:07:24 | janko z MT Reagovat

PREHRIEVANIE

Zle by bolo ak by ti voda casto vrela, to by mohlo prepalit tesnenie....Nemas nahodou prilis hustu chladiacu zmes??? Myslim na nizsie ako -30stupnov...ahoj

28.12.2007 | 17:58:26 | JANO Reagovat