Rok výroby:2003Typ motoru:2,0Stav km při koupi:157 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:14. 6. 2011
Zakoupeno jako ojeté, takže výměna zadních tlumiču, brzdové kotouče a destičky, plus olej a filtry všechny.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem nedávno ojetý Ford Mondeo combi 2,0 TDCI. Dočetl jsem se tu, že až od 2003 03 jsou ty motory v pořádku, do té doby že jsou poruchové.Tak jsem mrknul, a já mám zrovna 2003 02:( Tak bych se chtěl zeptat někoho kdo tomu rozumí,jestli by se nevyplatilo ho radši prodat,přidat pár peněz a koupit 2004??Najel jsem sním zatím 3000km a vše v pořádku,také cestu do Holandska 1200km v kuse a jelo parádně.Myslím že jízdní vlastnosti super!.Jen se bojím co ty vstřiky a turbo..Díky za rady.
Já mám Mondeo z roku 2002 a mám na něm už 350000km. vstřiky byly dělány jen jednou a to ve 100000km. jinak super kára která mně nezklamala a doufám že ještě nějaký ten tisíc km. vydrží.
K palivu asi tak - nejlepší je brat někde kde je velký průtok. Z toho vyplývá, že Verva nemusí být vždy ideální, protože vzhledem k ceně většina lidí bere obyčejné Top-Q a tak je ta verva stará a ztrácí kvalitu minimálně vyšším obsahem vody. Alespoň u mého kousku se méně kvalitní palivo projeví buď to vyšší hlučností (méně cetanové a měně mastné nafty - typicky Shell) a nebo "houpáním" motoru v otáčkách (při přeřazování pomalu padají otáčky, jako byste málo pustili plyn) , tento efekt se dostavuje právě u přeležěné vervy. Jinak používám VIF, prozatím nebyl problém ale ta věčná starost o benzinku není příjemná. Možná to vydrží i nějaké větší svinstvo, ale mohl by to být příliš drahý pokus :-).
Souhlas: Verva diesel od Benziny je asi to nejlepší co momentálně můžeš dát do auta.Někdo radí VIF aditivum,nevím.Tankuju jen vervu,dieseltech od Agipu a v cizině Ultimate Aral nebo BP,to má 65 cetanů už z výroby (vícenásobným krakováním) a jede náramně.. Tak asi tak :-)
zdravím.být vámi,tak rozhodně nepropadám panice,to že se u modelu tohoto r.v. častěji mění paliv.pumpa a vstřiky se napsalo mnoho,ale to neznamená,že tento problém potká i vás!ostatně vstřiky se dnes naprosto běžně dají repasovat(a to i Delphi).bráška měl Mamuta r.v 04,bral tu nejlevnější naftu a hrkal bez jakýchkoliv problému(dovolená Chorvatsko,atd...)navíc,na Forda jsou jedny z nejlevnějších náhr.dílu.
Milý Kopy, motor má vstřikovací systém Delphi, který je citlivý na kvalitu nafty (mazací schopnost, obsah vody). Proto se VT čerpadlo a vstřiky rády přidíraly. Doporučuji přidávat aditiv diesel. Sám používám VIF jako nejlepší a nejlevnější prostředek a nevím co je problém. Pokud prodáš a koupíš jiný vůz, proděláš kalhoty.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo
Mondeo TDCI 96KW
Já mám Mondeo z roku 2002 a mám na něm už 350000km. vstřiky byly dělány jen jednou a to ve 100000km. jinak super kára která mně nezklamala a doufám že ještě nějaký ten tisíc km. vydrží.
02.03.2012 | 18:57:44 | Pepin | 85.135.91.* Reagovat
verva
K palivu asi tak - nejlepší je brat někde kde je velký průtok. Z toho vyplývá, že Verva nemusí být vždy ideální, protože vzhledem k ceně většina lidí bere obyčejné Top-Q a tak je ta verva stará a ztrácí kvalitu minimálně vyšším obsahem vody. Alespoň u mého kousku se méně kvalitní palivo projeví buď to vyšší hlučností (méně cetanové a měně mastné nafty - typicky Shell) a nebo "houpáním" motoru v otáčkách (při přeřazování pomalu padají otáčky, jako byste málo pustili plyn) , tento efekt se dostavuje právě u přeležěné vervy. Jinak používám VIF, prozatím nebyl problém ale ta věčná starost o benzinku není příjemná. Možná to vydrží i nějaké větší svinstvo, ale mohl by to být příliš drahý pokus :-).
23.06.2011 | 02:41:35 | hamos Reagovat
nafta
Souhlas: Verva diesel od Benziny je asi to nejlepší co momentálně můžeš dát do auta.Někdo radí VIF aditivum,nevím.Tankuju jen vervu,dieseltech od Agipu a v cizině Ultimate Aral nebo BP,to má 65 cetanů už z výroby (vícenásobným krakováním) a jede náramně..
Tak asi tak :-)
20.06.2011 | 08:05:30 | kolemjdoucí Reagovat
Pokiaľ človek na aute zarobí....PREDAŤ:))
Aut je strašne veľa, ale dobre predať, t.j. neprerobiť.., to je umenie.
15.06.2011 | 22:05:16 | ľuboš Reagovat
kupuj kvalitní naftu VERVA DIESL a neboj se
15.06.2011 | 11:10:21 | Reagovat
mamut
zdravím.být vámi,tak rozhodně nepropadám panice,to že se u modelu tohoto r.v. častěji mění paliv.pumpa a vstřiky se napsalo mnoho,ale to neznamená,že tento problém potká i vás!ostatně vstřiky se dnes naprosto běžně dají repasovat(a to i Delphi).bráška měl Mamuta r.v 04,bral tu nejlevnější naftu a hrkal bez jakýchkoliv problému(dovolená Chorvatsko,atd...)navíc,na Forda jsou jedny z nejlevnějších náhr.dílu.
15.06.2011 | 10:47:31 | madbrain Reagovat
Žádný problém
Milý Kopy, motor má vstřikovací systém Delphi, který je citlivý na kvalitu nafty (mazací schopnost, obsah vody). Proto se VT čerpadlo a vstřiky rády přidíraly. Doporučuji přidávat aditiv diesel. Sám používám VIF jako nejlepší a nejlevnější prostředek a nevím co je problém. Pokud prodáš a koupíš jiný vůz, proděláš kalhoty.
15.06.2011 | 10:41:25 | donald Reagovat