Recenze Ford Mondeo TDCI
“Zatím super.”

Autor recenze: Kopy (29 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:2,0 Stav km při koupi:157 000 km Stav km nyní:160 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 14. 6. 2011

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Zakoupeno jako ojeté, takže výměna zadních tlumiču, brzdové kotouče a destičky, plus olej a filtry všechny.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Koupil jsem nedávno ojetý Ford Mondeo combi 2,0 TDCI.
Dočetl jsem se tu, že až od 2003 03 jsou ty motory v pořádku, do té doby že jsou poruchové.Tak jsem mrknul, a já mám zrovna 2003 02:( Tak bych se chtěl zeptat někoho kdo tomu rozumí,jestli by se nevyplatilo ho radši prodat,přidat pár peněz a koupit 2004??Najel jsem sním zatím 3000km a vše v pořádku,také cestu do Holandska 1200km v kuse a jelo parádně.Myslím že jízdní vlastnosti super!.Jen se bojím co ty vstřiky a turbo..Díky za rady.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mondeo

Vložit komentář

Mondeo TDCI 96KW

Já mám Mondeo z roku 2002 a mám na něm už 350000km. vstřiky byly dělány jen jednou a to ve 100000km. jinak super kára která mně nezklamala a doufám že ještě nějaký ten tisíc km. vydrží.

02.03.2012 | 18:57:44 | Pepin  | 85.135.91.* Reagovat

verva

K palivu asi tak - nejlepší je brat někde kde je velký průtok. Z toho vyplývá, že Verva nemusí být vždy ideální, protože vzhledem k ceně většina lidí bere obyčejné Top-Q a tak je ta verva stará a ztrácí kvalitu minimálně vyšším obsahem vody. Alespoň u mého kousku se méně kvalitní palivo projeví buď to vyšší hlučností (méně cetanové a měně mastné nafty - typicky Shell) a nebo "houpáním" motoru v otáčkách (při přeřazování pomalu padají otáčky, jako byste málo pustili plyn) , tento efekt se dostavuje právě u přeležěné vervy. Jinak používám VIF, prozatím nebyl problém ale ta věčná starost o benzinku není příjemná. Možná to vydrží i nějaké větší svinstvo, ale mohl by to být příliš drahý pokus :-).

23.06.2011 | 02:41:35 | hamos Reagovat

nafta

Souhlas: Verva diesel od Benziny je asi to nejlepší co momentálně můžeš dát do auta.Někdo radí VIF aditivum,nevím.Tankuju jen vervu,dieseltech od Agipu a v cizině Ultimate Aral nebo BP,to má 65 cetanů už z výroby (vícenásobným krakováním) a jede náramně..
Tak asi tak :-)

20.06.2011 | 08:05:30 | kolemjdoucí Reagovat

Pokiaľ človek na aute zarobí....PREDAŤ:))

Aut je strašne veľa, ale dobre predať, t.j. neprerobiť.., to je umenie.

15.06.2011 | 22:05:16 | ľuboš Reagovat

kupuj kvalitní naftu VERVA DIESL a neboj se

15.06.2011 | 11:10:21 |  Reagovat

mamut

zdravím.být vámi,tak rozhodně nepropadám panice,to že se u modelu tohoto r.v. častěji mění paliv.pumpa a vstřiky se napsalo mnoho,ale to neznamená,že tento problém potká i vás!ostatně vstřiky se dnes naprosto běžně dají repasovat(a to i Delphi).bráška měl Mamuta r.v 04,bral tu nejlevnější naftu a hrkal bez jakýchkoliv problému(dovolená Chorvatsko,atd...)navíc,na Forda jsou jedny z nejlevnějších náhr.dílu.

15.06.2011 | 10:47:31 | madbrain Reagovat

Žádný problém

Milý Kopy, motor má vstřikovací systém Delphi, který je citlivý na kvalitu nafty (mazací schopnost, obsah vody). Proto se VT čerpadlo a vstřiky rády přidíraly. Doporučuji přidávat aditiv diesel. Sám používám VIF jako nejlepší a nejlevnější prostředek a nevím co je problém. Pokud prodáš a koupíš jiný vůz, proděláš kalhoty.

15.06.2011 | 10:41:25 | donald Reagovat