Rok výroby:2007Typ motoru:V6Stav km při koupi:39 000 kmStav km nyní:42 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:8. 2. 2015
V první řadě charisma US muscle auta Příjemná jízda
Slabé stránky
Ceny náhradních dílů v Čechách Menší servisní zázemí
Závady a opravy na autě
Koupeno se závadou na zásobování palivem. Opraveno výměnou řídící jednotky podávacího čerpadla za cca 1250 kč. Jinak zatím bez závad...ťuk,ťuk,ťuk :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po letech fascinace ikonou jménem MUSTANG jsem si udělal radost a splnil sen. Auto jsem objevil náhodou v bazaru s předkem trochu pocuchaným po kolizi. Agregát netknutý, odnesly to jen blatníky, světlo a nárazník. Odhadovaná cena opravy sice šla nahoru ale nelituju. Auto nehodlám prodávat takže jsem nehonil nejnižsí cenu opravy,všechno vyměněno za nové. V Polsku vše k sehnání, netuším kolik aut se tam musí ročně ztratit radši se ale Polsku zdaleka vyhnu. Mustang je živá legenda a díky jeho charismatu mu spoustu věcí odpustíte...Maximálka stoplá omezovačem na 200 km/h,trochu neklidný zadek na našich okreskách,zdánlivě malý výkon z 4 litru...To jde ale všechno pryč když otočíte klíčkem a ze zdvojených výfuků to zabublá...Jízda je maximální oraz a odpočinek, pohodlná křesla, sportovně malý volant, spotřeba při Stock nastavení a jízdě v zákonem stanovených limitech příjemných 10 litrů. Nyní, po sezoně ježdění a ladění (Steeda sání, nerezové X pipes, dvojité výfuky, 38librové vstřikovače, SCT kalibrator, větší kola, vypnutý omezovač) musím říct že nelituju jediné koruny a z auta jsem nadšený stále víc a víc :-) .
Doplnění recenze ze dne 08.04.2015
S nadcházejícím jarem obuta nová kola 19 palců :-)
to jsi s ním moc nenajel za 14 měsíců. Já kdysi s třílitrem za rok 40 tis km a příští rok kupuju šestilitr a tam roční nájezd deset tis km předpokládaný. Pokud to auto máš pro radost je třeba s ním jezdit ne leštit.
Zdravím krásná amerika,zajímá mě jak a po případě o kolik se ti zvedla spotřeba po montáži větších vstřikovačů?Mám za to že dávkování benzínu určuje řídící jednotka...bylo tedy potřeba upravit palivovou mapu nebo nějaký zásah do řídící jednotky?Díky za odpověď a hodně šťastných km.
09.02.2015 | 10:37:22 | pavel e36
| 37.48.32.*Reagovat
RE: vstřikovače
Po montáži (cca 1 hodina :-D) jsem jen pomocí SCT kalibrátoru zadal že tam jsou tyhle vstřikovače (z GTčka) a poslal to do řídící jednotky.Všechno se nastavilo samo...akorát by to asi chtělo výkonější podávací čerpadlo,píše mi to něco v tom smyslu: váš system je příliš lenivý :-). Spotřeba při normální jízdě šla asi o 10 procent na nějakých 11 L. No a při nějakým tom blbnutí radsi nezjištuju. Ostatně při 3 tisících najetých za sezonu mě to až tak netrápí. Ahoj a díky
09.02.2015 | 20:12:18 | Karel
| 93.99.187.*Reagovat
Uskákaný zadok
To bude tým, že zadná náprava nieje viacprvok. Tipujem. Krásne auto, Ty si teda vieš užívať...
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mustang
to jsi s ním moc nenajel za 14 měsíců. Já kdysi s třílitrem za rok 40 tis km a příští rok kupuju šestilitr a tam roční nájezd deset tis km předpokládaný. Pokud to auto máš pro radost je třeba s ním jezdit ne leštit.
12.04.2015 | 08:26:19 | | 178.255.168.* Reagovat
Zdravím krásná amerika,zajímá mě jak a po případě o kolik se ti zvedla spotřeba po montáži větších vstřikovačů?Mám za to že dávkování benzínu určuje řídící jednotka...bylo tedy potřeba upravit palivovou mapu nebo nějaký zásah do řídící jednotky?Díky za odpověď a hodně šťastných km.
09.02.2015 | 10:37:22 | pavel e36 | 37.48.32.* Reagovat
RE: vstřikovače
Po montáži (cca 1 hodina :-D) jsem jen pomocí SCT kalibrátoru zadal že tam jsou tyhle vstřikovače (z GTčka) a poslal to do řídící jednotky.Všechno se nastavilo samo...akorát by to asi chtělo výkonější podávací čerpadlo,píše mi to něco v tom smyslu: váš system je příliš lenivý :-). Spotřeba při normální jízdě šla asi o 10 procent na nějakých 11 L. No a při nějakým tom blbnutí radsi nezjištuju. Ostatně při 3 tisících najetých za sezonu mě to až tak netrápí. Ahoj a díky
09.02.2015 | 20:12:18 | Karel | 93.99.187.* Reagovat
Uskákaný zadok
To bude tým, že zadná náprava nieje viacprvok. Tipujem.
Krásne auto, Ty si teda vieš užívať...
09.02.2015 | 10:18:06 | Toky | 85.159.107.* Reagovat
RE: Uskákaný zadok
Určitě je to tím. Ten zadek je těžkej kus železa mezi kolama a je to tam prostě znát :-)
09.02.2015 | 20:16:26 | Karel | 93.99.187.* Reagovat