Rok výroby:2005Typ motoru:V8 4,6 lStav km při koupi:2 000 kmStav km nyní:5 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:18 l/100 kmVloženo:28. 6. 2006
Po několikaměsíčním čekání na kontejner z USA a po dalších 10ti dnech úprav světel, instalace xenonů a podobných nesmyslů jsem začal jezdit koncem května.
Exteriér auta super, řidiči vedle jedoucích aut zvedají palce a zvědavě pokukují i když už jich tu jezdí docela dost bych řekl.
Stock výfuky a zvuk osmiválce jedinečné!! Zatím jsem se nenabažil dostatečně, takže jezdím se ztlumeným rádiem a poslouchám hudbu motoru.
Zrychlení dobrý, zatím se učím využívat bez TCS takže zatím 5.9 s, ale mám rezervy a čekám na dodání aftermarketového sání a Diabla Predator (odbourá omezovač na 240km + upraví na české oktany + přeprogramuje sání a zvýší výkon na cca 320 hp)
Interiér:
Sparťánský, manuál klima, kůže, tacháč v mílích do 140ti (s malýma čísílkama v km, takže to člověka neustále svádí zrychlovat, protože jede přece zatím "jen" stovkou.... Kvůli 1.červenci bude zřejmě nutné doinstalovat radarový detektor.
Audisystém:
Shaker 500 hraje dobře, má changer na 6 CD, přehrává mp3ky.
Motor a převodovka:
docela dlouhé řazení, ale přesné i když zatím si to nesedlo jak je to nové...nicméně ke sportovnímu stylu to jde dobře s meziplynem - asi trochu poladím v budoucnu.
Powerband motoru super, zabírá to solidně už od 2500 rpm a zrychluje stabilně i od 100mph +.
Má to omezovač otáček na 6000 a rychlosti na 140 mph (240 kmh) ale motor na pětce je teprve ke 4200 rpm, takže po odblokování XT Calibratorem nebo Diablem to da tak 270 bych rekl pred dalsim upgradovanim HP.
Tlumiče:
překvapivě měkké takže to jde i na kostkách, je to dost pohodlnější než třeba MB CL55ka.
Na okreskách je to trochu splašená herka, závodil jsem s kamarádem co má vyladěnou toyotu cellicu se závodním podvozkem a turbo stage a v zatáčkách tomu chybí víc stability, kymácí se to jak letadlovka v bouři a ustřeluje zadek...ta pevná zadní náprava je prostě sice pěkný odkaz na staré mustangy, ale na české okresky a rally jízdu to ve stock verzi fakt moc není.... I když zatím si stále zvykám na powerslidy...
Odhlučnění:
relativně dobré i při rychlostech nad 200.
Spotřeba:
moje verze nemá počítač což je asi dobře, protože zatím jsem dosáhl "krásné" spotřeby 18-19/100, ale šlapu na to. Na stang forech v us uvádí že se dá i za 14...no nevím....
Krouťák 434 Nm je super, zvlášť když chce člověk poslat dvířka napřed...zatočit, sešlápnout a už letíš!!
Objednávám nové sání (20+ HP) a hlavně aftermarket zadní stabilizátor, lower trailing arms a G trac bar, což by mělo vlastnosti v zatáčkách výrazně zlepšit.
Zdravím, četl jsem tento blog před víc než rokem, kdy jsem se rozhodoval, že si koupím nějaký ten sporťáček. Zvažoval a testoval jsem různé stroje, Maserati GT 4200, Shelby GT 500, Nissan GT-R a a pár kousků z produkce německých sousedů, takže celkem rozmanité portfolio. Nakonec jsem vzal zánovního Mustanga GT CS s tím, že ho vytuním podle libosti. Což se také stalo a nyní už jen jezdím a směju se. Důvody které jsem zvažoval se potvrdily driftování s atmosférou V8 a obyč zadní nápravou mě prostě bere (přes ten kompresor u GT500 jsem nějak neměl cit), je to nejupravovanější auto světa, takže jsem od různých serepetiček předělal podvozek, výfuky, řazení, sání, program motoru, brzdy, 19 kola atd. vše jednoduché na provedení. V součtu jsem hluboko pod pořizovačkou ostatních testovaných strojů, ale to stejně nejde srovnávat. No a jak jsem psal, výsledek je opravdu parádní, kombinace jednoduchosti, zvuku (shaker jsem pustil jen když jsem ukládal předvolby), reakcí auta, reakcí okolí mě vždy pošle do parádní nálady po každé jízdě. No a srovnávání asi není na místě, je to prostě Mustang a tím to hasne. Mám už něco za sebou jak na šotolině, tak na okruzích, ale tohle auto je o pocitech. Když jsem si teď po týdnu ježdění pouze se Stangem sednul zpět do Q7 tak jsem si uvědomil jak to auto miluju a jaká nuda je v té Audině. A nejsem sám, mám tři malé kluky a někdy si musím natočit jak se řechtají když to kopne při přeřazení z 1 na 2 v šesti tisících. Takže já mohu jen doporučit.
rád bych taky vyjádřil svůj názor... nechci řikat, že názory zastánců TDiček, nebo koncenrnu VW a jiných evropských značek jsou scestné, ale jsou... jak již bylo několikrát v těchto komentářích uvedeno.. tohle neni dokonalé auto, není nejrychlejší, nejmodernější, nejlepší... a taky tomu odpovídá cena... tohle auto není o tom někomu něco dokazovat, tohle auto je o vlastním pocitu... měl jsem tu čest v tomto autě jet, jak V6 tak i V8 a je to nádherný a překrásný zážitek!!! V8 má podstatně výraznější a charakterystičtější zvuk, ale jízda byla příjemnější ve V6, má příjemnější odpružení a je s ním pohodlnější svezení... ale smyslem tohoto auta je jeho syrová, jednoduchá krása.. je to legenda... kdybych měl tu možnost, rozhodně bych neváhal s koupí tohoto vozu...
Rád bych se i já vyjádřil k danému tématu Ford Mustang. Mustang je skutečné nádherné a velmi nevšední auto. Myslím si, že jeho tvary jsou tak krásné, že asi neexistuje člověk, který by se k nim nevyjádřil. také souhlasím s tím, že pokud projede tento americký vůz ulicí tak se za ním všichni, a to zdůrazňuji všichni otočí. Já tedy pokaždé. Není to tím, že by to byl technický skvost, nebo snad jiné drtil svými výkony. Je to tím , že jde o legendu mezi vozy a má nějakou zvláštní auru. Také je to tím co má pod kapotou. Zvuk tohoto vozu je nádherný. Když tento vůz přicházel na trh, pracoval jsem u Fordu jako prodejce nových vozů a měl jsem tu čest, že nám byl jeden Mustand Convertible zapůjčen. měl jsem možnost jej řídit. Je to skutečně zážitek, ale jen do té míry kdy jedete v přímce nebo předjíždíte, protože kroutící moment je famozní. Jenže, chcete li toto auto pro skutečnou zábavu jste na špatné adrese. Jak již bylo zmiňováno, koncepce vozu je pro milovníky a fajnšmekry, jenž si chtějí dořát plavmou jízdu a polykat kilometry v normálním tempu. Proto bych se bránil srovnání s vozy BMW apod. je to blbost. BMW je vrchol co se týče motoru a jízdních vlastností. Mustang není ani dokonalý vůz, protože použité materiály a zpracování nepatří mezi top, ale čert to vem. chceme li dokonalý vůz musíme si koupit RR Phantom. Přeji majiteli spoustu krásných kilometrů v tomto nádherném voze a závistivcům vyšší tlak.
Mám to štěstí ,že se mi splnil můj sena mohla jsem si koupit Mustang GT 4,7 V8 Premium.Nemohu si ho vynachválit ,je to bomba a mohu ho vřele doporučit všem kteří se rozhodují zda si ho pořídit .Mám ještě 2 l coupe ale nedá se to srovnat .Musty má moje srdce.
...tak ako u žien sa nepatrí hovoriť o ich veku, u takýchto aut by sa nemala nejako riešiť spotreba či dokonca velkosť zavazadlového priestoru, alebo pohodlie cestujúcich na zadných sedadlách a už vôbec nie porovnávať s rodinnými kombíkmi s úspornými TDI, CRDI a ja neviem akými ešte motormi...ale bohužial to počúvam dosť často, je absurdné a dosť úbohé..... Myslim že mustang je auto pre potešenie srdca aj oka, nie na rodinné výlety, či nákupy v supermarketoch. Ja mám momentálne BMW Z 3, čakám teraz na Mustanga 4,6 GT a veľmi sa na neho teším, aj keď viem čo ma čaká, myslím tým aké si budem musieť vypočuť názory od okolia, najmä od konzervatývnych majiteľov praktických, úsporných rodinných automobilov...., ale sú to ich názory a to ma nemôže odradiť... možno je v tom aj kus závisti a neprajnosti....... Nech si zabíjajú svoj čas treba na rybačkách, kde by mne osobne bolo lúto zabíjať každú minútu, ja svoj voľný čas budem ´´ zabíjať ´´ s MUSTANGOM !!!!! Prajem pekný deň... :-) :-ň
Dnes jsou to už dva měsíce co netrpělivě čekám na mého nového mustanga GT Premium (nej. výbava, červená kůže, 18 kola) přímo z USA a ještě budu asi měsíc čekat až mě bude tohle neobyčejné auto dělat v životě radost a zábavu, kterou bych asi s nějakým BMW, audi, atd. mohl zdaleka zažít. Vložil jsem sem kousek článku aby někteří věděli o co tu vlastně běží. Ford Mustang není vozem s nejmodernější technologií, nejkvalitnějšími plasty a propracovanou zadní nápravou, nebo jinými technologiemi současnosti, ale proč by také měl být? Tyto prvky využívají jiné typy koncernových vozů. Mustang však je tím čím je a to z něj dělá výjimečný vůz! Ukažte mi člověka, který by chtěl mít takový vůz vybaven nejlepšími výdobytky automobilového inženýrství. Mustang, to je syrová krása a živá legenda, která zahyne jakmile z ní budeme chtít udělat krásku doplněnou přepychem výbavy, komfortním odpružením nebo motorem velikosti kávovaru. V ten okamžik by se však stal tuctovou záležitostí, se kterou tento vůz nemůže přežít. Mustang rozhodně není pro všechny a je to tak dobře. Motory Mustangu mají velký obsah, jak se na klasickou ameriku sluší, a jsou, až na typ Shelby, výkonově poddimenzovány. To vám však zajistí, že se s vaším Mustangem bude moci jednou svézt i vaše vnučka.
vy ste ale riadne zabedneni, poniektori z vas, sak jasne, ze by ho bavorak urobil na nejakom okruhu, alebo v zatackach. tu nejde o zabijanie BMW v pretekoch rychlosti, ale o tom, ze ked predomna postavis BMW a mustanga, tak si to BMW ani nevsimnem, mustang je to proste oldschool klasika. sadnut a vozit sa pohodofkou po okoli, uzivat si svet okolo seba.
Zabiják bavoráků a všech pseudo tunnerů za poloviční peníze. - s tím naprosto souhlasím. Tento Mustang si podá BMW, Mercedes-Benz, či dokonce i Porsche, ale pouze v akceleraci. No pro mě je stejně důležitější akcelerace než maximální rychlost. Ten Cayman S má: Max:275km/h, 0-100kmh:5.1s, 0-160km/h:14.2s, V6 a Mustang GT má: Max:240km/h - elektronicky limitováno (bez omezovače asi 270km/h!) 0-100km/h: 5.2s, 0-160km/h:13.7s, V8!!! Je to rychlý, krásný, levný a velmi kvalitní auto s naprosto úžasným zvukem motoru! Já bych chtěl jednou mít 1999-2004 Mustang (v jaké verzi ještě nevim) a Tatru 613. Ford také vyrobil 3kusy nejrychlejšího auta světa: 2004 Ford Shelby Cobra Concept (420km/h)! Bugatti Veyron už od svého vzniku byla dávno překonaná (2006)!!! Fordi jsou naprosté jedničky, lepší než Ferrari, Porsche,atd.... Ale moc se o nich nemluví tak bohužel málo lidí zná jejich sílu! Dokonce i Ford GT si podá nejrychlejší Lamborghini! Murcielago LP640 udělá 160km/h za 7.6s a Ford GT jen za 7.4s! Dalšímy příklady superrychlých Fordů je 2005 Ford Shelby Cobra GR-1 Concept (385km/h), 1995 Ford GT90 Concept (378km/h, 3.1s, V12 + 4turba, 720koní)!!! Vykašlete se na BMW, Mercedes, atd... Kupte si Forda a dokonce lepšího za poloviční prachy!!!!!
Při dnešním dolaru, se cena základního modelu pohybuje pod 400 tisíc, model GT pak pod 500.Ojetý v německu v základu začíná na 250 tisících. Pořád si plánujete koupit Octávii RS :D
V USA si ctia odkaz aut na roky predoslej slavi,ale v europe chceme novu tech. a nie nejake odkazy. Je to smiesne aby sa nejaky mustang so starou tech.porovnaval s ikonov moderneho auta znacky BMV.Je to ako zajac a gepard--obaja bezia o stosest,ale ako sa pritom tvaria?
Hoši mustang nebo nový dodge challenger je aspoň pro mě o tom,jak po náročným pracovním týdnu vyvezu za jedné slunečné soboty či neděle nablýskanýho mazlíka ideálně červenýho s pruhy z garáže,která je určena jen pro něj a nechám ho stát před barákem. Po obědě do něj sednu a najedu tak 200 km a vratím se domu krásně odpočatej a připraven na další týden psychický celodenní námahy v kanclu nebo na našich výborných silničních komunikacíh. Vítě jaká to musí být nádhera mít ho zaparkovaný vedle kavárny a sedět s přáteli na zahrádce pod slunečníkem a dívat se na mazlíka. Tenhle zážitek nenahradí žádný tuctový auto,který sem měl od kámošů na pár dnů pujčený(BMW X3,nová A6 quattro avant 3.0Tdi,BMW 530 D new) Jediný co se mnou dost zahejbalo byla zkušební jízda v MB CLS 400 za kterým se otáčeli snad všichni. Jinak jezdim z finančních důvodů v octavii f kombíku,f černý metle,v tdíčku,v červeným íčku,fe světlý kůži,která mě před 7 lety stála s leasingem asi 950 tisíc a budu s ní jezdit dokud bude jezdit i když je to žebřinák,ale prostě jede furt i přes drobný občasný zavády a hlavně za 4.5 litru. Ale muscle car v dnešní době neni o tom za kolik jede,kolik jede,kolik letíš do zatáčky. Ten je o tom že vlastníš legendu a más pocit,kterej nikdy s tuctovým autem mít nebudeš,teda aspoň já ho mít nebudu
osobne tiez nemusim VWfilov ktori si myslia ze najlepsie auto je octavia TDi lebo zere 5l. Skratka su ludia ktori seru na passaty, octavie a podobne tuctovky a chcu si kupit napr. mustang. A vobec to nemusi byt o tom ze chcu aby sa ludia otacali. Ja si idem kupit Pontiac Firebird 5,7 V8 ktory ma 20 rokov a tolko koni co nova RS Octavia, jediny rozdiel je ze to je V8 a nie motor do kavovaru. Skratka nie je nad pocit ked ta tlaci zadna naprava s V8 za zadkom. Hovorte si co chcete ale skratka kazdy clovek ma svoje zaluby a nazor tak ho za to neodsudzujte, je to primitivizmus. Ked mi niekto povie ze najlapsie auto je octavia tak ho nepovazujem za odpad spolocnosti len preto ze tak rozmysla. Zaujimave je ale sledovat ako reaguju prave tito zaskatulkovani ludia ked pride niekto kto chce nieco ine nez je ocakavany standard a vtedy ho idu ukrizovat pretoze nie je normalny. Som clovek ktori si moze kupit kedykolvek ferrari, cayenne a podobne vydobitky /teraz to ale myslim vazne!!!/ ale kupil som si nove santa fe a idem si kupit 20rocny firebird lebo chcem a to sa mi paci. Spotreba 15-25l oooo taka hroza co je to za cloveka ved ja si to budem platit a nie vy. A ukazovat sa nechcem! Preto santa fe a nie range rover a podobne
Tak já si tohle o Audi nemyslím, nesmíš kupovat auto z bazaru, které má nalítáno 700 000km a na tachometru 120 000. Audi je vývojově asi tak o půl století před Fordem- mám novou A8, měl jsem nové BMW 7 a oba vozy jsou naprostá špička. Je mi líto, že jsi tak zatrpklý příteli, ale snaž se být trochu objektivnější.
čítal som tu vase komentáre k tomu mustangu, dehonestuju ho hlavne tí, ktorí majú audi a pritom si neuvedomoju, že audi je uuuuuuplne naprd auto, mal som dve S8, aj A6.....už to nechcem videt v živote, momentálne mám Eclasse a ML class obidva 320 benzín, no rozhodol som sa Eclasse predať a kúpiť si mustanga síce automat a klímu a toho si nechám uvedomte si že to je to pravé orechové viem o čom hovorím mal som aj BMW. porovnať to viem.....audi je najvačší šit na svete
POCUVAJ TY ČOBOLAK-UBOZIACIK ONO VOBEC NEBYT KONCERNU VW TAK JE SKODOVKA V RIADNEJ PICI!! A CO SA TYKA 1203 MOZNO VIEZLA TEBA ALEBO TVOJICH CTENYCH RODICOV SVOJHO CASU DO NEMOCNICE VTEDY BOLA DOBRA, ZE!!! JA SOM SA NESTRETON NA SLOVENSKYCH FORACH, ZE KED DAAKY CECH POVIE SVOJ NAZOR, ZE BY HO DAKTO URAZAL A NARAZAL NA JEHO NARODNOST. TAKYM AKO SI TY HOVORIM ZAKOMLEXOVANY ZEBRACIK, KTORY ROBI TAZKEHO BUCHACA ZA KLAVESNICOU ALE V BEZNOM ZIVOTE JE TO TAKE CHUDATENKO PREMUDRELE, KTORE ZIADLO VSETKU MUDROST SVETA.
Ford mustang = americká klasika. Nedá sa porovnávať s európskymi autami. Je síce pravda že toto ato má väčšiu autoritu ako nejaké bmw... ale bude to asi tým že mustanga človek nevidí každý deň 10 krát. Mne sa mustang strašne páči keď došetrím hneď kupujem... ale V6-ku. Len by mi vadilo ze nema klimu. A takisto neviem ako je to s náhradnými dielmi a servisom. A čo sa tyka majiteľa tak len stručne :Zobuď sa z toho šoku. Žiješ na planéte Zem! A som zvedavý čo by si robil keby zrazíš nejakého človeka a nebodaj dieťa. Keby mne nejaký chrapúň zrazí decko, tak sa súdu ani nedožije. Keď tak posledného :-)
Nebejt VW tak jezdíte dodnes Škodou 1203 Nesuď auto na který nemáš...
Podle mě je to jedno z nejpovedenějších RETRO aut dneška,a tuhá náprava....není to o tom,že by to měl být čistokrevný sporťák....Ford si za tohle auto zaslouží jedničku s hvězdičkou..proti NewMustangu je N 350Z nepovedenej odvar
mustang je iba reklamné autíčko. Keby tak všade ospevujú napr. 120-ku ako legendu, tak tiež sa za ňou každý otočí. Na to čo to žere by to malo mať zrýchlenie aspoň za 4 sek. Ako audi s4 má 4,2 l motor a z 0-100 ide za 4,8 sek. Je to len ďalší americký brak na cestách
Mustang je nadhernej....Ja sam mam Zx 16v dvoulitra a ne zrovna v serii a zere jak tank.neni to o 10 litrech,ale tak 13-17 zalezi jak se stim jede...ale zatah 8-valu nic nenahradi
Mustang je o zazitkoch... nie o predbiehani v cislach. To tu naozaj par ludi nechape.. nejsem zavistlivy ale toto auto proste zavidim.. :-( ja sa za audinou, bavorakom, medakom uz moc neotacam... to su auta co videt vsade. Auta s dobrym vykonom a komfortom, ale casto bez stylu. Mustang je pre fajnsmekra... co si vie jazdu vychutnom stylom, aky v audine a pod. nenajdete.
asi si nepochopil, že mustang je o něčem jinym. Jednak je to kupé, jednak je tam V8, která mi špičkovej zvuk, jednak mustang je legenda.
To Audi - to je toho, moje 2,7 má 203 HP, stála určitě o hodně méně než tvoje slavné quattro..... Xenony sou mi volný a zabudovaná navigace, hm myslím že není oč stát. Jsem zvědav kdy přijde někdo že má 1,6 s turbem a nějakým chipem a že mu to dává taky ty koně a jak jezdí za 8 litrů a já tu padnu smíchy pod stůl :o)))
Jo, to já se za tim ohlídnu, to jo...A řeknu si:kterej idiot tohle moh koupit Borec...Teď mám Audinu quattro 232 koní (MÁ DIGITÁLNÍ KLIMU...dvouzónovou, xenony z výroby, velkou navigaci)a stačí tomu 2.7 V6 motor...A to stála(r.2001) pár korun...
Je to nádherné auto a zabiják bavoráků je to jednoznačně taky! Ale musí se to brat s rezervou! Mustang je prostě u nás vyjímečný americký auto za kterým se každej ohlídne, nevidí se každá den.
nepocuvaj zavistlivcov... nech si jazdia na svojich TeDeIckach. gratulujem autorovi ku skvelej kupe... som velkym fanusikom american muscles... europske auta su tiez super, asi vrchol automobiloveho inzinierstva... ale americke auta su o niecom inom a ten ktory k tomu nema vztah, tomu to nevysvetlis. a vlastne ani neni treba, nasrat na nich... uzi si ho a vela zazitkov. jazdi opatrne :)
nepocuvaj zavistlivcov... nech si jazdia na svojich TeDeIckach. gratulujem autorovi ku skvelej kupe... som velkym fanusikom american muscles... europske auta su tiez super, asi vrchol automobiloveho inzinierstva... ale americke auta su o niecom inom a ten ktory k tomu nema vztah, tomu to nevysvetlis. a vlastne ani neni treba, nasrat na nich... uzi si ho a vela zazitkov. jazdi opatrne :)
Čau hele ty tam pišeš že průměrná spotřeba je 18l/100Km, a já se tě chci zeptat jestli jezdíš ostrou jízdu nebo takovou, protože sem se dočetl ýe se stím dá jezdit i za 14l/100Km ale nevim jakym stylem jízdy.
Nic proti nadseni z novyho mustanga, ale zabijak bavoraku? Ten nadpis te usvedcuje z celkem silnyho pozerstvi. Tyhle auta jsou o tom vytunit si je na nepredstavitelne hnusnej americkej zpusob a projizdet se po meste se stazenym okynkem, radiem na max a dychtive sledovat kolik lidi te obdivuje. No nic. Cena je samozrejme dobra, ale na druhou stranu kolik inovaci tohle auto prinasi? Svou koncepci se vraci do doby kamenny. Kdyz uz klasiku tak 390 gt!!! Jo a s bmw bych prosil nesrovnavat. bmw jsou o naprostym splynuti stroje s clovekem. Ale myslim ze jakykoliv pripominky jsou naprosto zbytecny.
asi jste vůbec nepochopili o co tu kráčí,....ten zvuk V8 a ta plavná jízda- to je ta klasika kvůli které si pořídíte takový vůz jako je Mustang! Přece ho nemůžete srovnávat s BMW či Medvědem!??? Kdo si ho pořídí tak je správnej blázen a fanda a já mu přeju hodně skvělých zážitků( a vo vo voto tu de!!) čus Vlčák.
No řek bych že komentáře níže jsou pouze ti, co závidí a kterým asi není víc jak 21 let a těch, co jezdí max v nějakých "votuzených" golfech. Tohle je jen můj názor nikoli urážka :)
ja coskoro dotiahnem na sr superchargrovaneho Focusa SVT z Canady, potom si mozeme vyskusat na tom okruhu...ci moj 4 valec 2 L da dole to tvoje xrxlatko ;_)
takze pro vsechny zastance uzasneho ovladani BMW a "neovladatelnosti" Mustanga: ve ctvrtek jsem jezdil na srazu sport.aut v Mostu a zajel jsem 65 cas ze 123. Na to, ze jsem s autem zatim najel jen 7000 a byl jsem na okruhu vubec poprve, to myslim dost jde. Zvlast kdyz jsem za sebou nechal kupu opevovanych Mkovych báv.
BMW 330i ve zrychlení nedá Mustang, ale na zrychlení se v praxi nehraje! Na zatáčkovité silnici by dostal Mustang na prdel..přesto to auto mám rád protože nabízí jiný zážitek z jízdy než třeba BMW M3...
mily Rolfe, ja rozhodne u soudu rozhodne brecet nebudu.
Jinak myslim ze mam najeto celkem dost a az na par parkovacich skrabanců bez nehody. Rozhodne nepatřím mezi ty, co někdy předjížděli přes plnou na horizont, jezdili kilem pres vesnici a vyvadi podobne sebe a okolo-vrazedne akce.
JInak ale máš v něčem pravdu: 130 na dálnici rozhodně nejezdím a ani se nechystám.
Jinak co se týká srovnání s BMW, asi někteří nepochopli nadsázku, ale srovnavat M5 s Mustangem dost dobre nejde to je jina kategorie, s M5 (jen 3x vetsi cena 2,6 mil) to muzes srovnavat mozna tak s GT500 Shelby anebo Z06 Corvettu, ktera stejne vyjde z US za polovinu toho co ta M5.
A 330 i??? s 0-100 za 6, 5s??? a tq 300¨??? hahahaha. Na to snad stačí nachipovana Octavka RS...
No je v tom trocha vychloubání, ale kdybych měl Mustanga, tak bych se tomu taky neubránil ... musim ocenit snahu to tuning, kterej je vážně funkční a posune výkony auta dopředu. Díky bohu, že to neni další "votuner"
tak takovouhle recenzi jsem tu ještě nečetl :) Jeden by řek, že pán bude asi hodně ulítlej :) Napadá mě, kde chce takové auto v Česku využít, to je tak do amerických prérií. Ale jestli s tím chce blbnout na českých okreskách tak pánbu s námi až ho potkáme. Mě by od koupě odradila ta spotřeba.
Jsem také majitelem Mustanga V8 4,6 l. Část recenzí jsem četl a nestačím se divit co je předmětem vašich hádek. Auto mě donutila koupit manželka, abych si udělal i já radost k našemu 40 letému výročí manželství, když jsem ji dal i já dárek v podobě nové Yetině 4x4. Pochopitelně sporťáky řadím v pořadí Ferrari , Porsche a teprve po nich se tam snad vejde i Mustang. Nicméně je nejdostupnější a hlavně je to poctivý železo. Zažívám s ním daleko víc legrace než s těma vašema Audinama , kde za vás řídí počítač. Auto na jízdu do práce to přece není. Jsem obyčejný automechanik, ale pokud si chci udělat radost, je mi jedno jestli to žere 15 nebo 25 l na sto. Jde o radost. Když se to naučíš na letišti, tak se dá driftovat i na těch okreskách. Okolí to obyčejně hodnotí zdviženým palcem. L2
Jo, jo. Uz aby byl 1. cervenec. Nejdriv velky frajer a potom breci u soudu "ze to tak nemyslel". Doufam, ze takovym rychle seberou ridicaky. Netvrdim, ze prumerny ridic je svaty, ale tohle uz je trochu moc...
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mustang
:-))) po každé jízdě
Zdravím, četl jsem tento blog před víc než rokem, kdy jsem se rozhodoval, že si koupím nějaký ten sporťáček. Zvažoval a testoval jsem různé stroje, Maserati GT 4200, Shelby GT 500, Nissan GT-R a a pár kousků z produkce německých sousedů, takže celkem rozmanité portfolio.
Nakonec jsem vzal zánovního Mustanga GT CS s tím, že ho vytuním podle libosti. Což se také stalo a nyní už jen jezdím a směju se. Důvody které jsem zvažoval se potvrdily driftování s atmosférou V8 a obyč zadní nápravou mě prostě bere (přes ten kompresor u GT500 jsem nějak neměl cit), je to nejupravovanější auto světa, takže jsem od různých serepetiček předělal podvozek, výfuky, řazení, sání, program motoru, brzdy, 19 kola atd. vše jednoduché na provedení. V součtu jsem hluboko pod pořizovačkou ostatních testovaných strojů, ale to stejně nejde srovnávat. No a jak jsem psal, výsledek je opravdu parádní, kombinace jednoduchosti, zvuku (shaker jsem pustil jen když jsem ukládal předvolby), reakcí auta, reakcí okolí mě vždy pošle do parádní nálady po každé jízdě. No a srovnávání asi není na místě, je to prostě Mustang a tím to hasne. Mám už něco za sebou jak na šotolině, tak na okruzích, ale tohle auto je o pocitech. Když jsem si teď po týdnu ježdění pouze se Stangem sednul zpět do Q7 tak jsem si uvědomil jak to auto miluju a jaká nuda je v té Audině. A nejsem sám, mám tři malé kluky a někdy si musím natočit jak se řechtají když to kopne při přeřazení z 1 na 2 v šesti tisících. Takže já mohu jen doporučit.
28.07.2012 | 08:42:18 | Marty | 85.163.97.* Reagovat
doplněk
osobně by mě zajímalo, zda-li autor článku vůz stále vlastní a jak je s ním spokojen...
30.03.2010 | 12:42:02 | Pavel Reagovat
rád bych taky vyjádřil svůj názor... nechci řikat, že názory zastánců TDiček, nebo koncenrnu VW a jiných evropských značek jsou scestné, ale jsou... jak již bylo několikrát v těchto komentářích uvedeno.. tohle neni dokonalé auto, není nejrychlejší, nejmodernější, nejlepší... a taky tomu odpovídá cena... tohle auto není o tom někomu něco dokazovat, tohle auto je o vlastním pocitu... měl jsem tu čest v tomto autě jet, jak V6 tak i V8 a je to nádherný a překrásný zážitek!!! V8 má podstatně výraznější a charakterystičtější zvuk, ale jízda byla příjemnější ve V6, má příjemnější odpružení a je s ním pohodlnější svezení... ale smyslem tohoto auta je jeho syrová, jednoduchá krása.. je to legenda... kdybych měl tu možnost, rozhodně bych neváhal s koupí tohoto vozu...
30.03.2010 | 12:40:11 | Pavel Reagovat
Jak se to vezme
Rád bych se i já vyjádřil k danému tématu Ford Mustang. Mustang je skutečné nádherné a velmi nevšední auto. Myslím si, že jeho tvary jsou tak krásné, že asi neexistuje člověk, který by se k nim nevyjádřil. také souhlasím s tím, že pokud projede tento americký vůz ulicí tak se za ním všichni, a to zdůrazňuji všichni otočí. Já tedy pokaždé. Není to tím, že by to byl technický skvost, nebo snad jiné drtil svými výkony. Je to tím , že jde o legendu mezi vozy a má nějakou zvláštní auru. Také je to tím co má pod kapotou. Zvuk tohoto vozu je nádherný. Když tento vůz přicházel na trh, pracoval jsem u Fordu jako prodejce nových vozů a měl jsem tu čest, že nám byl jeden Mustand Convertible zapůjčen. měl jsem možnost jej řídit. Je to skutečně zážitek, ale jen do té míry kdy jedete v přímce nebo předjíždíte, protože kroutící moment je famozní. Jenže, chcete li toto auto pro skutečnou zábavu jste na špatné adrese. Jak již bylo zmiňováno, koncepce vozu je pro milovníky a fajnšmekry, jenž si chtějí dořát plavmou jízdu a polykat kilometry v normálním tempu. Proto bych se bránil srovnání s vozy BMW apod. je to blbost. BMW je vrchol co se týče motoru a jízdních vlastností. Mustang není ani dokonalý vůz, protože použité materiály a zpracování nepatří mezi top, ale čert to vem. chceme li dokonalý vůz musíme si koupit RR Phantom. Přeji majiteli spoustu krásných kilometrů v tomto nádherném voze a závistivcům vyšší tlak.
20.08.2009 | 12:47:04 | Rivad Reagovat
Mám to štěstí
Mám to štěstí ,že se mi splnil můj sena mohla jsem si koupit Mustang GT 4,7 V8 Premium.Nemohu si ho vynachválit ,je to bomba a mohu ho vřele doporučit všem kteří se rozhodují zda si ho pořídit .Mám ještě 2 l coupe ale nedá se to srovnat .Musty má moje srdce.
20.08.2009 | 09:04:56 | Jana Reagovat
Krásne fáro... Mustang je moja srdcovka, ale skôr tie pod 70tym rokom : ))) čo dodať, šetri si ho a veľa rýchlych km bez nehôd ; ))
20.02.2009 | 19:31:11 | Puhi Reagovat
BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Aj jaaaaaaa chceeeeeeeeeem. Milujem tieto auta.
29.01.2009 | 22:30:47 | Reagovat
Mustang je COOL!
Opravdu fešák ten Mustang! Jenom 140mph je 224km/h a ne 240.
05.01.2009 | 13:36:55 | policeman@seznam Reagovat
...tak ako u žien sa nepatrí hovoriť o ich veku, u takýchto aut by sa nemala nejako riešiť spotreba či dokonca velkosť zavazadlového priestoru, alebo pohodlie cestujúcich na zadných sedadlách a už vôbec nie porovnávať s rodinnými kombíkmi s úspornými TDI, CRDI a ja neviem akými ešte motormi...ale bohužial to počúvam dosť často, je absurdné a dosť úbohé..... Myslim že mustang je auto pre potešenie srdca aj oka, nie na rodinné výlety, či nákupy v supermarketoch. Ja mám momentálne BMW Z 3, čakám teraz na Mustanga 4,6 GT a veľmi sa na neho teším, aj keď viem čo ma čaká, myslím tým aké si budem musieť vypočuť názory od okolia, najmä od konzervatývnych majiteľov praktických, úsporných rodinných automobilov...., ale sú to ich názory a to ma nemôže odradiť... možno je v tom aj kus závisti a neprajnosti....... Nech si zabíjajú svoj čas treba na rybačkách, kde by mne osobne bolo lúto zabíjať každú minútu, ja svoj voľný čas budem ´´ zabíjať ´´ s MUSTANGOM !!!!! Prajem pekný deň... :-) :-ň
05.01.2009 | 12:59:06 | Reagovat
Dnes jsou to už dva měsíce co netrpělivě čekám na mého nového mustanga GT Premium (nej. výbava, červená kůže, 18 kola) přímo z USA a ještě budu asi měsíc čekat až mě bude tohle neobyčejné auto dělat v životě radost a zábavu, kterou bych asi s nějakým BMW, audi, atd. mohl zdaleka zažít.
Vložil jsem sem kousek článku aby někteří věděli o co tu vlastně běží.
Ford Mustang není vozem s nejmodernější technologií, nejkvalitnějšími plasty a propracovanou zadní nápravou, nebo jinými technologiemi současnosti, ale proč by také měl být? Tyto prvky využívají jiné typy koncernových vozů. Mustang však je tím čím je a to z něj dělá výjimečný vůz! Ukažte mi člověka, který by chtěl mít takový vůz vybaven nejlepšími výdobytky automobilového inženýrství. Mustang, to je syrová krása a živá legenda, která zahyne jakmile z ní budeme chtít udělat krásku doplněnou přepychem výbavy, komfortním odpružením nebo motorem velikosti kávovaru. V ten okamžik by se však stal tuctovou záležitostí, se kterou tento vůz nemůže přežít. Mustang rozhodně není pro všechny a je to tak dobře.
Motory Mustangu mají velký obsah, jak se na klasickou ameriku sluší, a jsou, až na typ Shelby, výkonově poddimenzovány. To vám však zajistí, že se s vaším Mustangem bude moci jednou svézt i vaše vnučka.
08.11.2008 | 21:23:28 | mirap Reagovat
vy ste ale riadne zabedneni, poniektori z vas, sak jasne, ze by ho bavorak urobil na nejakom okruhu, alebo v zatackach. tu nejde o zabijanie BMW v pretekoch rychlosti, ale o tom, ze ked predomna postavis BMW a mustanga, tak si to BMW ani nevsimnem, mustang je to proste oldschool klasika. sadnut a vozit sa pohodofkou po okoli, uzivat si svet okolo seba.
28.08.2008 | 10:22:07 | unicorn Reagovat
Vynikajuca volba
Par hodin som rozmyslal, co by sa dalo na toto forum napisat. Az nakoniec som nasiel clanok, ktory presne vystihuje moj nazor a pocity z tohoto auta.
21.06.2008 | 12:23:27 | Illusionist Reagovat
Rychlý sporťák
Zabiják bavoráků a všech pseudo tunnerů za poloviční peníze. - s tím naprosto souhlasím. Tento Mustang si podá BMW, Mercedes-Benz, či dokonce i Porsche, ale pouze v akceleraci. No pro mě je stejně důležitější akcelerace než maximální rychlost. Ten Cayman S má: Max:275km/h, 0-100kmh:5.1s, 0-160km/h:14.2s, V6 a Mustang GT má: Max:240km/h - elektronicky limitováno (bez omezovače asi 270km/h!) 0-100km/h: 5.2s, 0-160km/h:13.7s, V8!!! Je to rychlý, krásný, levný a velmi kvalitní auto s naprosto úžasným zvukem motoru! Já bych chtěl jednou mít 1999-2004 Mustang (v jaké verzi ještě nevim) a Tatru 613. Ford také vyrobil 3kusy nejrychlejšího auta světa: 2004 Ford Shelby Cobra Concept (420km/h)! Bugatti Veyron už od svého vzniku byla dávno překonaná (2006)!!! Fordi jsou naprosté jedničky, lepší než Ferrari, Porsche,atd.... Ale moc se o nich nemluví tak bohužel málo lidí zná jejich sílu! Dokonce i Ford GT si podá nejrychlejší Lamborghini! Murcielago LP640 udělá 160km/h za 7.6s a Ford GT jen za 7.4s! Dalšímy příklady superrychlých Fordů je 2005 Ford Shelby Cobra GR-1 Concept (385km/h), 1995 Ford GT90 Concept (378km/h, 3.1s, V12 + 4turba, 720koní)!!! Vykašlete se na BMW, Mercedes, atd... Kupte si Forda a dokonce lepšího za poloviční prachy!!!!!
11.06.2008 | 13:17:10 | Richard Hába Reagovat
Nesmyslná cena
Ojetý v D za 250? Nesmysl!
1/ Auto není v Německu
2/ Cena bez cla, dopravy, příp přihlášky.
Nejlevnější V6 v Evropě začíná lehce pod půl mega CZK.
06.04.2008 | 20:45:46 | Stangda Reagovat
Cena.
Při dnešním dolaru, se cena základního modelu pohybuje pod 400 tisíc, model GT pak pod 500.Ojetý v německu v základu začíná na 250 tisících. Pořád si plánujete koupit Octávii RS :D
23.03.2008 | 15:46:18 | skylines Reagovat
V USA si ctia odkaz aut na roky predoslej slavi,ale v europe chceme novu tech. a nie nejake odkazy.
Je to smiesne aby sa nejaky mustang so starou tech.porovnaval s ikonov moderneho auta znacky BMV.Je to ako zajac a gepard--obaja bezia o stosest,ale ako sa pritom tvaria?
21.03.2008 | 14:34:51 | Reagovat
fanda
Hoši mustang nebo nový dodge challenger je aspoň pro mě o tom,jak po náročným pracovním týdnu vyvezu za jedné slunečné soboty či neděle nablýskanýho mazlíka ideálně červenýho s pruhy z garáže,která je určena jen pro něj a nechám ho stát před barákem. Po obědě do něj sednu a najedu tak 200 km a vratím se domu krásně odpočatej a připraven na další týden psychický celodenní námahy v kanclu nebo na našich výborných silničních komunikacíh. Vítě jaká to musí být nádhera mít ho zaparkovaný vedle kavárny a sedět s přáteli na zahrádce pod slunečníkem a dívat se na mazlíka. Tenhle zážitek nenahradí žádný tuctový auto,který sem měl od kámošů na pár dnů pujčený(BMW X3,nová A6 quattro avant 3.0Tdi,BMW 530 D new) Jediný co se mnou dost zahejbalo byla zkušební jízda v MB CLS 400 za kterým se otáčeli snad všichni. Jinak jezdim z finančních důvodů v octavii f kombíku,f černý metle,v tdíčku,v červeným íčku,fe světlý kůži,která mě před 7 lety stála s leasingem asi 950 tisíc a budu s ní jezdit dokud bude jezdit i když je to žebřinák,ale prostě jede furt i přes drobný občasný zavády a hlavně za 4.5 litru. Ale muscle car v dnešní době neni o tom za kolik jede,kolik jede,kolik letíš do zatáčky. Ten je o tom že vlastníš legendu a más pocit,kterej nikdy s tuctovým autem mít nebudeš,teda aspoň já ho mít nebudu
08.02.2008 | 10:17:41 | Reagovat
brzdite
hosi vidim ze je tu dusno,
osobne tiez nemusim VWfilov ktori si myslia ze najlepsie auto je octavia TDi lebo zere 5l. Skratka su ludia ktori seru na passaty, octavie a podobne tuctovky a chcu si kupit napr. mustang. A vobec to nemusi byt o tom ze chcu aby sa ludia otacali.
Ja si idem kupit Pontiac Firebird 5,7 V8 ktory ma 20 rokov a tolko koni co nova RS Octavia, jediny rozdiel je ze to je V8 a nie motor do kavovaru. Skratka nie je nad pocit ked ta tlaci zadna naprava s V8 za zadkom. Hovorte si co chcete ale skratka kazdy clovek ma svoje zaluby a nazor tak ho za to neodsudzujte, je to primitivizmus. Ked mi niekto povie ze najlapsie auto je octavia tak ho nepovazujem za odpad spolocnosti len preto ze tak rozmysla. Zaujimave je ale sledovat ako reaguju prave tito zaskatulkovani ludia ked pride niekto kto chce nieco ine nez je ocakavany standard a vtedy ho idu ukrizovat pretoze nie je normalny.
Som clovek ktori si moze kupit kedykolvek ferrari, cayenne a podobne vydobitky /teraz to ale myslim vazne!!!/ ale kupil som si nove santa fe a idem si kupit 20rocny firebird lebo chcem a to sa mi paci. Spotreba 15-25l oooo taka hroza co je to za cloveka ved ja si to budem platit a nie vy. A ukazovat sa nechcem! Preto santa fe a nie range rover a podobne
20.01.2008 | 20:01:01 | tomki Reagovat
Re MB
Tak já si tohle o Audi nemyslím, nesmíš kupovat auto z bazaru, které má nalítáno 700 000km a na tachometru 120 000. Audi je vývojově asi tak o půl století před Fordem- mám novou A8, měl jsem nové BMW 7 a oba vozy jsou naprostá špička. Je mi líto, že jsi tak zatrpklý příteli, ale snaž se být trochu objektivnější.
17.01.2008 | 18:19:12 | Jakub Reagovat
audi neni auto
čítal som tu vase komentáre k tomu mustangu, dehonestuju ho hlavne tí, ktorí majú audi a pritom si neuvedomoju, že audi je uuuuuuplne naprd auto, mal som dve S8, aj A6.....už to nechcem videt v živote, momentálne mám Eclasse a ML class obidva 320 benzín, no rozhodol som sa Eclasse predať a kúpiť si mustanga síce automat a klímu a toho si nechám uvedomte si že to je to pravé orechové viem o čom hovorím mal som aj BMW. porovnať to viem.....audi je najvačší šit na svete
17.01.2008 | 15:39:30 | mb Reagovat
TO KubikCv
POCUVAJ TY ČOBOLAK-UBOZIACIK ONO VOBEC NEBYT KONCERNU VW TAK JE SKODOVKA V RIADNEJ PICI!! A CO SA TYKA 1203 MOZNO VIEZLA TEBA ALEBO TVOJICH CTENYCH RODICOV SVOJHO CASU DO NEMOCNICE VTEDY BOLA DOBRA, ZE!!! JA SOM SA NESTRETON NA SLOVENSKYCH FORACH, ZE KED DAAKY CECH POVIE SVOJ NAZOR, ZE BY HO DAKTO URAZAL A NARAZAL NA JEHO NARODNOST. TAKYM AKO SI TY HOVORIM ZAKOMLEXOVANY ZEBRACIK, KTORY ROBI TAZKEHO BUCHACA ZA KLAVESNICOU ALE V BEZNOM ZIVOTE JE TO TAKE CHUDATENKO PREMUDRELE, KTORE ZIADLO VSETKU MUDROST SVETA.
07.01.2008 | 14:00:43 | MILI Reagovat
Tak tohle je jednoznačně zabiják BMW,Mustang je prostě perfektní nazaměnitelný auto!
05.11.2007 | 18:26:35 | Reagovat
50% súhlas
Ford mustang = americká klasika. Nedá sa porovnávať s európskymi autami. Je síce pravda že toto ato má väčšiu autoritu ako nejaké bmw... ale bude to asi tým že mustanga človek nevidí každý deň 10 krát. Mne sa mustang strašne páči keď došetrím hneď kupujem... ale V6-ku. Len by mi vadilo ze nema klimu. A takisto neviem ako je to s náhradnými dielmi a servisom. A čo sa tyka majiteľa tak len stručne :Zobuď sa z toho šoku. Žiješ na planéte Zem! A som zvedavý čo by si robil keby zrazíš nejakého človeka a nebodaj dieťa. Keby mne nejaký chrapúň zrazí decko, tak sa súdu ani nedožije. Keď tak posledného :-)
05.11.2007 | 17:50:46 | Ivko Reagovat
Čoboláci
Nebejt VW tak jezdíte dodnes Škodou 1203
Nesuď auto na který nemáš...
Podle mě je to jedno z nejpovedenějších RETRO aut dneška,a tuhá náprava....není to o tom,že by to měl být čistokrevný sporťák....Ford si za tohle auto zaslouží jedničku s hvězdičkou..proti NewMustangu je N 350Z nepovedenej odvar
02.10.2007 | 10:34:47 | KubikCv Reagovat
Honza ty si kár
mustang je iba reklamné autíčko. Keby tak všade ospevujú napr. 120-ku ako legendu, tak tiež sa za ňou každý otočí. Na to čo to žere by to malo mať zrýchlenie aspoň za 4 sek. Ako audi s4 má 4,2 l motor a z 0-100 ide za 4,8 sek. Je to len ďalší americký brak na cestách
02.10.2007 | 10:27:26 | Reagovat
Mustang je nadhernej....Ja sam mam Zx 16v dvoulitra a ne zrovna v serii a zere jak tank.neni to o 10 litrech,ale tak 13-17 zalezi jak se stim jede...ale zatah 8-valu nic nenahradi
17.07.2007 | 17:48:20 | Dzanek Reagovat
Mustanga chceš předělávat na sportovní auto? No to si snad tady ze všech děláš prdel,ne?
09.07.2007 | 17:47:41 | Tit Reagovat
nadhera
Mustang je o zazitkoch... nie o predbiehani v cislach. To tu naozaj par ludi nechape..
nejsem zavistlivy ale toto auto proste zavidim.. :-(
ja sa za audinou, bavorakom, medakom uz moc neotacam... to su auta co videt vsade. Auta s dobrym vykonom a komfortom, ale casto bez stylu.
Mustang je pre fajnsmekra... co si vie jazdu vychutnom stylom, aky v audine a pod. nenajdete.
17.06.2007 | 18:21:53 | Raydowe Reagovat
Hm
asi si nepochopil, že mustang je o něčem jinym. Jednak je to kupé, jednak je tam V8, která mi špičkovej zvuk, jednak mustang je legenda.
To Audi - to je toho, moje 2,7 má 203 HP, stála určitě o hodně méně než tvoje slavné quattro..... Xenony sou mi volný a zabudovaná navigace, hm myslím že není oč stát.
Jsem zvědav kdy přijde někdo že má 1,6 s turbem a nějakým chipem a že mu to dává taky ty koně a jak jezdí za 8 litrů a já tu padnu smíchy pod stůl :o)))
07.06.2007 | 10:38:21 | Marty Reagovat
Jo, to já se za tim ohlídnu, to jo...A řeknu si:kterej idiot tohle moh koupit Borec...Teď mám Audinu quattro 232 koní (MÁ DIGITÁLNÍ KLIMU...dvouzónovou, xenony z výroby, velkou navigaci)a stačí tomu 2.7 V6 motor...A to stála(r.2001) pár korun...
06.06.2007 | 23:33:07 | Reagovat
Je to nádherné auto a zabiják bavoráků je to jednoznačně taky! Ale musí se to brat s rezervou! Mustang je prostě u nás vyjímečný americký auto za kterým se každej ohlídne, nevidí se každá den.
15.04.2007 | 13:05:52 | Tomas Reagovat
nepocuvaj zavistlivcov... nech si jazdia na svojich TeDeIckach. gratulujem autorovi ku skvelej kupe... som velkym fanusikom american muscles... europske auta su tiez super, asi vrchol automobiloveho inzinierstva... ale americke auta su o niecom inom a ten ktory k tomu nema vztah, tomu to nevysvetlis. a vlastne ani neni treba, nasrat na nich... uzi si ho a vela zazitkov. jazdi opatrne :)
07.03.2007 | 05:21:37 | edd Reagovat
nepocuvaj zavistlivcov... nech si jazdia na svojich TeDeIckach. gratulujem autorovi ku skvelej kupe... som velkym fanusikom american muscles... europske auta su tiez super, asi vrchol automobiloveho inzinierstva... ale americke auta su o niecom inom a ten ktory k tomu nema vztah, tomu to nevysvetlis. a vlastne ani neni treba, nasrat na nich... uzi si ho a vela zazitkov. jazdi opatrne :)
07.03.2007 | 05:21:24 | edd Reagovat
Spotřeba
Čau hele ty tam pišeš že průměrná spotřeba je 18l/100Km, a já se tě chci zeptat jestli jezdíš ostrou jízdu nebo takovou, protože sem se dočetl ýe se stím dá jezdit i za 14l/100Km ale nevim jakym stylem jízdy.
17.02.2007 | 15:14:07 | n3pson Reagovat
Super kára
Je to super auto,to je fakt a za ty peníze už vůbec nemá chybu,ale nej auto je Aston Martin db9,ale to je cenově úplně někde jinde....jinak super
06.02.2007 | 09:50:37 | grave.d Reagovat
Nic proti nadseni z novyho mustanga, ale zabijak bavoraku?
Ten nadpis te usvedcuje z celkem silnyho pozerstvi. Tyhle auta jsou o tom vytunit si je na nepredstavitelne hnusnej americkej zpusob a projizdet se po meste se stazenym okynkem, radiem na max a dychtive sledovat kolik lidi te obdivuje. No nic.
Cena je samozrejme dobra, ale na druhou stranu kolik inovaci tohle auto prinasi? Svou koncepci se vraci do doby kamenny.
Kdyz uz klasiku tak 390 gt!!!
Jo a s bmw bych prosil nesrovnavat. bmw jsou o naprostym splynuti stroje s clovekem. Ale myslim ze jakykoliv pripominky jsou naprosto zbytecny.
16.01.2007 | 12:19:56 | reihensechszylinder Reagovat
nej nej nej
)
03.01.2007 | 19:17:44 | Lusík Reagovat
super.....
je to super asi si koupím........
07.12.2006 | 20:12:19 | Linda Reagovat
asi jste vůbec nepochopili o co tu kráčí,....ten zvuk V8 a ta plavná jízda- to je ta klasika kvůli které si pořídíte takový vůz jako je Mustang! Přece ho nemůžete srovnávat s BMW či Medvědem!??? Kdo si ho pořídí tak je správnej blázen a fanda a já mu přeju hodně skvělých zážitků( a vo vo voto tu de!!) čus Vlčák.
03.12.2006 | 23:16:42 | Reagovat
No řek bych že komentáře níže jsou pouze ti, co závidí a kterým asi není víc jak 21 let a těch, co jezdí max v nějakých "votuzených" golfech.
Tohle je jen můj názor nikoli urážka :)
24.11.2006 | 21:56:13 | brade Reagovat
kolik za to chceš
15.11.2006 | 09:51:06 | Reagovat
hmmmm
ja coskoro dotiahnem na sr superchargrovaneho Focusa SVT z Canady, potom si mozeme vyskusat na tom okruhu...ci moj 4 valec 2 L da dole to tvoje xrxlatko ;_)
06.10.2006 | 01:07:05 | jrpasmo Reagovat
takze pro vsechny zastance uzasneho ovladani BMW a "neovladatelnosti" Mustanga: ve ctvrtek jsem jezdil na srazu sport.aut v Mostu a zajel jsem 65 cas ze 123. Na to, ze jsem s autem zatim najel jen 7000 a byl jsem na okruhu vubec poprve, to myslim dost jde. Zvlast kdyz jsem za sebou nechal kupu opevovanych Mkovych báv.
02.10.2006 | 12:23:31 | autor Reagovat
Nemůžeš srovnávat neohrabanou Ameriku s propracovaností BMW! To proč je levnější poznáš časem
09.09.2006 | 21:54:00 | anonym Reagovat
RE:no...
BMW 330i ve zrychlení nedá Mustang, ale na zrychlení se v praxi nehraje! Na zatáčkovité silnici by dostal Mustang na prdel..přesto to auto mám rád protože nabízí jiný zážitek z jízdy než třeba BMW M3...
13.07.2006 | 19:47:45 | Charger Reagovat
no...
mily Rolfe, ja rozhodne u soudu rozhodne brecet nebudu.
Jinak myslim ze mam najeto celkem dost a az na par parkovacich skrabanců bez nehody. Rozhodne nepatřím mezi ty, co někdy předjížděli přes plnou na horizont, jezdili kilem pres vesnici a vyvadi podobne sebe a okolo-vrazedne akce.
JInak ale máš v něčem pravdu: 130 na dálnici rozhodně nejezdím a ani se nechystám.
Jinak co se týká srovnání s BMW, asi někteří nepochopli nadsázku, ale srovnavat M5 s Mustangem dost dobre nejde to je jina kategorie, s M5 (jen 3x vetsi cena 2,6 mil) to muzes srovnavat mozna tak s GT500 Shelby anebo Z06 Corvettu, ktera stejne vyjde z US za polovinu toho co ta M5.
A 330 i??? s 0-100 za 6, 5s??? a tq 300¨??? hahahaha. Na to snad stačí nachipovana Octavka RS...
11.07.2006 | 17:44:21 | autor Reagovat
No je v tom trocha vychloubání, ale kdybych měl Mustanga, tak bych se tomu taky neubránil ... musim ocenit snahu to tuning, kterej je vážně funkční a posune výkony auta dopředu. Díky bohu, že to neni další "votuner"
09.07.2006 | 20:55:14 | Reagovat
Janíčko
...to bylo spíše vychlubování, jako recenze...
29.06.2006 | 10:33:24 | Reagovat
Mustang by dalo i BMW 330i, ale Mustang není o rychlosti a jestli si to chce majitel koupit na závodění, tak je blázen..
29.06.2006 | 09:47:04 | Charger Reagovat
Auto je nádherný, ale řidíč bude pěknej magor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doufám, že tě nikdy nepotkám
29.06.2006 | 09:46:31 | Zdenda Reagovat
haha
Zabiják bavoráků ....to je moc... Musíš to ale porovnávat třeba s M5 nebo s M6, myslim, že by mustang šel pojet i s M3 CSL.
29.06.2006 | 09:31:08 | Anonym Reagovat
Jo, krásný auto.
29.06.2006 | 08:09:10 | Vilis Reagovat
tak takovouhle recenzi jsem tu ještě nečetl :)
Jeden by řek, že pán bude asi hodně ulítlej :)
Napadá mě, kde chce takové auto v Česku využít, to je tak do amerických prérií. Ale jestli s tím chce blbnout na českých okreskách tak pánbu s námi až ho potkáme.
Mě by od koupě odradila ta spotřeba.
29.06.2006 | 07:12:28 | Luki Reagovat
RE:
Jsem také majitelem Mustanga V8 4,6 l. Část recenzí jsem četl a nestačím se divit co je předmětem vašich hádek. Auto mě donutila koupit manželka, abych si udělal i já radost k našemu 40 letému výročí manželství, když jsem ji dal i já dárek v podobě nové Yetině 4x4.
Pochopitelně sporťáky řadím v pořadí Ferrari , Porsche a teprve po nich se tam snad vejde i Mustang. Nicméně je nejdostupnější a hlavně je to poctivý železo. Zažívám s ním daleko víc legrace než s těma vašema Audinama , kde za vás řídí počítač. Auto na jízdu do práce to přece není. Jsem obyčejný automechanik, ale pokud si chci udělat radost, je mi jedno jestli to žere 15 nebo 25 l na sto. Jde o radost. Když se to naučíš na letišti, tak se dá driftovat i na těch okreskách. Okolí to obyčejně hodnotí zdviženým palcem. L2
17.09.2019 | 21:19:27 | Luboš | 176.74.156.* Reagovat
Rolf: Pokud bude mít dobrý detektor který ukryje, tak věř, že policajti na něj nemaj:-)
29.06.2006 | 06:04:30 | RRAAFF Reagovat
Jo, jo. Uz aby byl 1. cervenec. Nejdriv velky frajer a potom breci u soudu "ze to tak nemyslel". Doufam, ze takovym rychle seberou ridicaky. Netvrdim, ze prumerny ridic je svaty, ale tohle uz je trochu moc...
28.06.2006 | 21:32:07 | Rolf Reagovat
Krasavec.
28.06.2006 | 21:07:46 | REST Reagovat