Rok výroby:1992Typ motoru:66 kWStav km při koupi:146 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7/9/11 l/100 kmVloženo:9. 1. 2010
Bylo to moje první auto,kupovala jsem jej jako 11 leté,v roce 2003,auto byl dotah z Německa v roce 1998,já byla jako 5 tý majitel.Mělo servisní knížku,i Německé TP.Auto vypadalo celkem dobře,jen mi ze začátku bylo divné,že má 2.0 i jen 66 kW,ale i takové motory byly,a byly určeny hlavně pro Americký trh,jenže tohle moje auto se tenkrát dostalo do vých.Německa a tam i zůstalo,než ho Čecháčci dotáhli sem.....Asi po půl roce jsem zjistila,že má auto prasklou přední pružinu,nejspíš,jak s ním někdo jezdil v zimě přes výmoly....takže mi výměna tenkrát stála 1500 Kč,a jezdila jsem vesele dál.....auto nebralo vůbec olej,já za celou dobu nevěděla,že se také olej dolévá.....Na 1500 km si hondička nevzala snad centimetr oleje.....tenkrát měli accordi keramický vložky,takže nehrozil únik oleje,nebo drastická spotřeba....asi po 4 letech provozu mi odešla cívka v rozdělovači,nedala se vyměnit samotná,musela jsem sehnat orig.celý rozdělovač,ve vrakovišti jsem jej sehnala za 5 tis.Kč,a auti jezdilo dál.....když jsem jela s accordem na Technickou prohlídku,tak jsem tam byla max.8 min a jela jsem pryč.....můžu říci že i spotřeba byla na dálku super,byla 7 litrů/100 km,a to jsem s ní jela místy až 140 km/hod,na dálnici v Německu.....tenhle motor byl hlavně na výdrž,nějaké kopce jí nedělaly žádné problémy,asi namítáte,že měla jen 90 koníků,ale točivý moment měla stejný jako u motorů s 96kW....bylo to až s podivem....Je fakt,že za 10 letého japonce i dneska zaplatíte kolem 100 tis.Já tenkrát dala 80 tis.a ještě do auta kolem 20 vrazila,takže mě vyšlo opravdu na těch 100 tis.Kč,ale nelituji toho,naučila jsem se s ním jezdit,a stal se ze mě milovník značky Honda,v loni jsem si koupila Hondu civic 4D,sedan,1.8 103 kW,rv.2008 a to je trošku jiný kafe,než ten můj starý accord.....ale jde u aut hlavně o to,jak se o svého miláčka staráme,jak se k němu chováme,já mám spíše lehčí nohu,ale taky občas jedu trošku agresivněji.....pak nám tolik let poctivě slouží.....Jen doufám,že i ten zánovní civic vydrží to,co starý accord,kterému je letos 18 let.....
Tento motor (předpokládám karburátor F20A6) může mít si myslím vyšší výkon tak jako F20A2 cca 81Kw (tyto motory se od sebe snad vůbec neliší). Zrada je v sání a přípravě směsi. Co jsem někde četl, měl by mít vložku pod karburátorem která snižuje výkon sání, vložku vyndat, vyladit karbec, dát nové svíčky (čtyřhrot) a nové zapal.kabely, vyčistit EACV, zaslepit EGR a tradá, měl by mít novou sílu. Snad se nepletu :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Accord
výkon
Tento motor (předpokládám karburátor F20A6) může mít si myslím vyšší výkon tak jako F20A2 cca 81Kw (tyto motory se od sebe snad vůbec neliší). Zrada je v sání a přípravě směsi. Co jsem někde četl, měl by mít vložku pod karburátorem která snižuje výkon sání, vložku vyndat, vyladit karbec, dát nové svíčky (čtyřhrot) a nové zapal.kabely, vyčistit EACV, zaslepit EGR a tradá, měl by mít novou sílu. Snad se nepletu :-)
26.07.2011 | 08:27:04 | moriett Reagovat