Rok výroby:1999Typ motoru:1,4Stav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:136 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:1. 10. 2006
Ve 125 tis se ozvalo zadní ložisko - prý je to častá závada. Docela mě omráčila cena, narozdíl od konkurence cca 8000,- i s prací. Pečlivě poslouchám, kdy se ozve druhý a strádám a střádám...
Předchozí majitel doplnil do auta centrál, který občas zlobí, protože to ale není originál Honda vypisuji to jen pro zajímavost.
Okamžitě po koupi jsem do auta nainstaloval LPG, po asi 20000 km plná spokojenost - bez poruchy.
Jinak jsem na autě neměl jedinou závadu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdá se mi že účinnost předních světlometů je řekněme dost průměrná. Prostě žádná sláva.
Reznou zadní podběhy, sice je karoserie pozink, ale leckdes už to decentně kvete - znáte to, takový ty milimetrový pupence na lemech blatníků... počkám ještě sezonu a pak se na to asi s karosářem vrhnem :-)
Auto je dost tvrdý = daň za pohodlí, na druhou stranu Vás to ale odnaučí brzdit do zatáček, čímž můžete čas od času nějakýho nadupanýho dvoulitra rozhodit :-)))
Motor...no....na jednačtyřku určitě nadprůměr, fabie 1,4 nastíhaj a to ani ty s papírově vyšším výkonem (74kw) Auto jede pěkně, není to ale trhač asfaltu, v jednom se dá jet docela svižně, ve čtyřech lidech Vás sportovní choutky přejdou. Chce to dost řadit, ačkoliv se nejedná o motor VTEC, je nárůst výkonu okolo 4 tisíc dost markantní, červené políčko začíná 6 800. Na trojku to jede 135, to je poslední "sportovní rychlost" čtyřka a pětka jsou jen udržovací, nad 170km/h je auto už špatně ovladatelný a lehce "plave". Brzdy hodnotím jako průměr, mohly by mít ostřejší nástup, chválím kotoče na všech čtyřech kolech (Octavia Tdi 66kW má i v nejvyšší výbavě vzadu jen bubny!) ABS mě přijde že někdy zasahuje dost brzo.
Už v sérii mě přijde auto dost hlučný, zvlášť na dálnici je to znát, do 100-110 je hladina hluku docela přijatelná.
Vadí mě blbě vymyšlený střední díl tlumiče výfuku, který čumí pod autem a čas od času si o silnici cvrnkne. Přejíždění nerovností na parkovištích retardérech a podobně to činí dost srdcervoucím. Vadí mi to proto, že jinak je zbytek podvozku co se týče průjezdnosti terénem naprosto bezchybný.
Místa na zadních sedadlech je oproti oktávce zřetelně víc. Kufr je o 150 litrů menší, leč dostačující, chválím za výbornou přístupnost !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic