Rok výroby:2000Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:22. 4. 2008
Koupí nového auta HONDA CIVIC v závěru roku 2000 jsem si osobně udělal velkou radost. Kromě většího vnitřního hluku jsem byl první dva roky celkem spokojen. Problémy začaly v "odborném servisu" v případě, kdy bylo nutno odpojit baterii. Ihned vypadly otáčky volnoběhu a nikdo se neobtěžoval s jejich opětovným nastavením.
Další "radosti" byla instalace dálkového ovládání dveří. "Odborný servis" poněkud špatně nastavil impuls motorku a do dvou let bylo nutno provést jeho výměnu. Špatná geometrie a tažení volantu jednou vpravo a jednou vlevo je samozřejmostí. Po šesti letech provozu došel dech alternátoru a následné opravy ve stejném "odborném servisu", který mi vozidlo prodal a doposud servisoval, vedly až k vypálení snad všech světel a ovládacích elektromechanismů. Následné opravy jsem si musel zajistit jak se dalo, neboť "odborný servis" byl s dechem u konce.
Dnes mám SVOJI HONDU v celkově slušném stavu až na nějaké maličkosti. Unavily se kolečka tachometru a nevím, jaký je současný stav ujetých kilometrů - pro specialisty "odborného servisu" neřešitelný problém.
Stále slyším, že je u těchto vozidel vysoká kvalita všeho, poruchy jsou snad vyjímkou. Narazil jsem pouze na jednu světlou vyjímku - servis v Moravskoslezské metropoli. Při předložení svých bolestí s vozidlem mi poskytli náhradní vůz a velmi seriozně se porvali s odstraňováním bolestí mého vozu HONDA CIVIC.
Prodejce a "odborný servis" neprojevili sebemenší zájem vozidlo řádně ošetřit, dovozce pro jistotu ani nekomunikuje. Věřím, že jiným uživatelům přinášejí tyto vozy více radosti.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Měl jsem zájem o výměnu vozidla za nový typ. Pokud bych měl znovu absolvovat anabázi spíše nezájmu o zákazníka u značkového servisu, jsem na pochybách, zda je kvalita vozů HONDA na úrovní přežití pěti let provozu, aniž by bylo nutno do jejich servisu investovat desítky tisíc korun.
Bombastické kampaně na jarní a podzimní prohlídky vozidel nic neřeší a litrem oleje nelze "namazat" vozidlo tak, aby dále jezdilo bez potřeby řádného servisu.
Mé zkušenosti se servisem Honda jsou takové, že běžný servis zvládají dobře a levně, ev. spíše některé věci zanedbávají - za 10 let servisu je nenapadlo ani jednou vyměnit chladící, brzdovou,nebo kapalinu v klima, vše zatím funguje...Ale pokud je nějaký problém, nevědí si vůbec rady - jednou začalo něco cvakat při rozjezdu, v servisu to zkontrolovali, řekli, že neví co to je a naúčtovali si 500Kč... naštěstí to asi po půlroce přestalo. Takže kdyby Honda nebyla extrémě spolehlivá, asi bych z toho servisu vykvetl.
Tak se vracím po nějakém čase ke svému autu HONDA CIVIC 1.4D. Problémy v již známém servisu pokračovaly, vše je údajně celkém dobré, pouze si kladu nějak vysoké nároky na jejich služby. Zkusil jsem být i trochu více agresivní, jak bylo v jedné radě - byl jsem označen majitelem servisu za zlého člověka. Nicméně, tahometr má skutečně kolečka a zřejmě při vynulování denního počítadla, vypadla pojistka koleček hlavního počítadla a to se točilo jak o život. Oprava mi trvala cca 5minut, kilometry jsem nastavil dle záznamů servisní knížky a svých záznamů o cestách. Alernátor a elektoniku opravili borci v servisu Ostrava, jak jsem již dříve uvedl. Neochotu vyměnit dvě malé stabilizační tyče na předních nápravách mi po žalostném volání o pomoc vyřešil osobně p.Štangl (AUTO Štangl - velmi děkuji) svým vstřícným doporučením velmi solidního servisu. Byl jsem velmi mile překvapen, autičko bylo uvedeno do takového stavu, že závěrem roku 2009 mi na STK nevěřili, kolik že má auto najeto - je jako nové. Při tomto servisu mi také ukázali pýlový filtr klimatizace, který jsem v původním, značkovém servisu pravidelně platil, a on tam byl ještě originál z fabriky. Auto dostalo druhý dech a nyní je skutečně ve stavu, jak jsem si jej koupil. Je to sice velmi pohodlná limuzína pro šetrnou rodinu, pokud se rozjede, tak dovede i blázit. Proto mne značně překvapily nedostatky, které se na vozidle, ačkoliv bylo pravidelně servisované, začaly projevovat. Dnes mohu konstatovat, že nedstatky vozidla se zcela určitě násobí hned od novosti, pokud omylem svěříte auto značkovému servisu, jenž kromě prodeje o žádný servis nemá zájem. Tragické bylo, že při poslední kontole v jiné pobočce stejného majitele mi bylo slečnou u telefonu sděleno, že mi nenastaví světla, neboť mám spálené korekční motorky. Ty sice byly poškozeny v původním servisu, ale po opravě u specialisty na eloktroniku byly světlomety zcela bez závat. Byla jenom potřeba opravené světlomety nastavit. Pokud jsem se neprozřetelně zmínil, že jsem se nedostal na jarní prohlídku v "mateřském servisu", okamžitou reakci bylo žhavení telefonů a zjišťování, proč si objednávám prohlídku v jiném servisu. Vážení přátele aut HONDA. Musím poopravit své původní hodnocení vozidla, Zřejmě se bude jednat o zcela dobré auto, dnes vidím, že jsem měl pouze smůlu na "smluvního partnera" HONDA Třinec.
Je potřeba se vyhnout Českým servisům,jsou v cenach proti třeba Německu předražené. Na Civica jsem chtěl originál kotouče a desky Nissin a tady v Plzni chtěli asi 11tkč,jel jsem do Neuenmarkt a tam jsem pořídil za 200EUR to samé.Kamarád má Mitsubishi SpaceWagon 2.4,po 100000km chtěli za servis + výměnu zadních tlumičů,kotoučů,rozvodů a vše co se kolem toho dělá asi 62000kč!!!! Díly dovezl z Regenu za 600EUR a zaplatil jen 2000servis.Jiný příklad na Celicu jsem chtěl simeringy na ventily tady v CZ /SOKOLOV/Toyota chtěla za jeden simering 10DM no a z Hofu jsem dovezl všech 16 za 40DM.
ked rbia v servise *** tak to tak vypada. Mam tiez civica 99 a je uplne bez problemov, len pravidelny servis. S tymi otackami, asi ti neresetovali ECU resp. nenechali po odpojeni baterky 5 minut bezat motor na volnobeh, aby si ecu nacitala spravne hodnoty. Zlate ceske rucicky asi platia u kazdeho len ked robi na svojom.
tato recenzia je jasnym znakom, ze globalizacia je tu. Myslim, ze davna povest niektorych znaciek na poli kvality apod. sa davno skoncila. Dnes je to len a len o zodpovednosti, rozume a schopnostiach ludi v servise. Situacia je zial taka, ze moderne auta sa velmi nekazia, znackove servisy len menia diely za nove celky a v pripade, ak treba aj nieco opravit su v prdeli. Zial, ked si clovek kupuje auto, vycsinou sa nezaujima o to, kto robi v servise a kto sa mu bude dalsich x rokov hrabat v aute.... Hlupi zakaznici.
Je to aj zcasti vasa chyba. Keby si toto dovolil mne robit servis s autom ktore som tam kupil tak by som sa vyhrazal,krical,nadaval a zase krical,hrozil pravnikom,pripadne ho naozaj zavolal a potom by to vyzeralo inak. Takychto neschopnych dementov ja nemusim. Mal som s podobnymi slabomyselnymi mechanikmi v autor.servise tiez problem,vypoculi si svoje :-) Prijimaci technik aj majitel tiez a bolo po problemoch. Normalne takto s ludmi za ziadnych okolnosti nejednam ale na auta som max.puntickar a neznasam neschopnost a ubohy pristup ktory si niekde dovoluju k zakaznikom. Po skonceni zaruky idem s kazdym autom k svojmu mechanikovi ktory je sto krat vacsi odbornik a frajer na techniku ako cely autoriz.servis dokopy.
,,Unavily se kolečka tachometru" Co to je??????Pokud vím, jsou tam pouze konektory..Analogové počítadlo v tomto roce na hondě asi nebude , takže nevím , o čem je řeč..
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
servis
Mé zkušenosti se servisem Honda jsou takové, že běžný servis zvládají dobře a levně, ev. spíše některé věci zanedbávají - za 10 let servisu je nenapadlo ani jednou vyměnit chladící, brzdovou,nebo kapalinu v klima, vše zatím funguje...Ale pokud je nějaký problém, nevědí si vůbec rady - jednou začalo něco cvakat při rozjezdu, v servisu to zkontrolovali, řekli, že neví co to je a naúčtovali si 500Kč... naštěstí to asi po půlroce přestalo. Takže kdyby Honda nebyla extrémě spolehlivá, asi bych z toho servisu vykvetl.
06.09.2011 | 20:07:46 | provazek | 88.101.166.* Reagovat
Honda CIVIC 1.4D
Tak se vracím po nějakém čase ke svému autu HONDA CIVIC 1.4D. Problémy v již známém servisu pokračovaly, vše je údajně celkém dobré, pouze si kladu nějak vysoké nároky na jejich služby. Zkusil jsem být i trochu více agresivní, jak bylo v jedné radě - byl jsem označen majitelem servisu za zlého člověka. Nicméně, tahometr má skutečně kolečka a zřejmě při vynulování denního počítadla, vypadla pojistka koleček hlavního počítadla a to se točilo jak o život. Oprava mi trvala cca 5minut, kilometry jsem nastavil dle záznamů servisní knížky a svých záznamů o cestách. Alernátor a elektoniku opravili borci v servisu Ostrava, jak jsem již dříve uvedl. Neochotu vyměnit dvě malé stabilizační tyče na předních nápravách mi po žalostném volání o pomoc vyřešil osobně p.Štangl (AUTO Štangl - velmi děkuji) svým vstřícným doporučením velmi solidního servisu. Byl jsem velmi mile překvapen, autičko bylo uvedeno do takového stavu, že závěrem roku 2009 mi na STK nevěřili, kolik že má auto najeto - je jako nové. Při tomto servisu mi také ukázali pýlový filtr klimatizace, který jsem v původním, značkovém servisu pravidelně platil, a on tam byl ještě originál z fabriky. Auto dostalo druhý dech a nyní je skutečně ve stavu, jak jsem si jej koupil.
Je to sice velmi pohodlná limuzína pro šetrnou rodinu, pokud se rozjede, tak dovede i blázit. Proto mne značně překvapily nedostatky, které se na vozidle, ačkoliv bylo pravidelně servisované, začaly projevovat. Dnes mohu konstatovat, že nedstatky vozidla se zcela určitě násobí hned od novosti, pokud omylem svěříte auto značkovému servisu, jenž kromě prodeje o žádný servis nemá zájem. Tragické bylo, že při poslední kontole v jiné pobočce stejného majitele mi bylo slečnou u telefonu sděleno, že mi nenastaví světla, neboť mám spálené korekční motorky. Ty sice byly poškozeny v původním servisu, ale po opravě u specialisty na eloktroniku byly světlomety zcela bez závat. Byla jenom potřeba opravené světlomety nastavit. Pokud jsem se neprozřetelně zmínil, že jsem se nedostal na jarní prohlídku v "mateřském servisu", okamžitou reakci bylo žhavení telefonů a zjišťování, proč si objednávám prohlídku v jiném servisu.
Vážení přátele aut HONDA. Musím poopravit své původní hodnocení vozidla, Zřejmě se bude jednat o zcela dobré auto, dnes vidím, že jsem měl pouze smůlu na "smluvního partnera" HONDA Třinec.
25.02.2010 | 19:46:59 | Zbyněk A Reagovat
Aha, takže v ČR je to vždycky asi tak krát 4. Zajímavé služby.
30.03.2009 | 10:35:08 | Itall Reagovat
civic
Je potřeba se vyhnout Českým servisům,jsou v cenach proti třeba Německu předražené. Na Civica jsem chtěl originál kotouče a desky Nissin a tady v Plzni chtěli asi 11tkč,jel jsem do Neuenmarkt a tam jsem pořídil za 200EUR to samé.Kamarád má Mitsubishi SpaceWagon 2.4,po 100000km chtěli za servis + výměnu zadních tlumičů,kotoučů,rozvodů a vše co se kolem toho dělá asi 62000kč!!!! Díly dovezl z Regenu za 600EUR a zaplatil jen 2000servis.Jiný příklad na Celicu jsem chtěl simeringy na ventily tady v CZ /SOKOLOV/Toyota chtěla za jeden simering 10DM no a z Hofu jsem dovezl všech 16 za 40DM.
29.03.2009 | 23:35:50 | olin007 Reagovat
Hold,
ked rbia v servise *** tak to tak vypada. Mam tiez civica 99 a je uplne bez problemov, len pravidelny servis. S tymi otackami, asi ti neresetovali ECU resp. nenechali po odpojeni baterky 5 minut bezat motor na volnobeh, aby si ecu nacitala spravne hodnoty. Zlate ceske rucicky asi platia u kazdeho len ked robi na svojom.
11.07.2008 | 13:44:18 | ajdus Reagovat
hmmm tak to je taky docela problém, když nevíte kolik má vůz najeto
23.04.2008 | 15:55:04 | Reagovat
tato recenzia je jasnym znakom, ze globalizacia je tu. Myslim, ze davna povest niektorych znaciek na poli kvality apod. sa davno skoncila. Dnes je to len a len o zodpovednosti, rozume a schopnostiach ludi v servise. Situacia je zial taka, ze moderne auta sa velmi nekazia, znackove servisy len menia diely za nove celky a v pripade, ak treba aj nieco opravit su v prdeli. Zial, ked si clovek kupuje auto, vycsinou sa nezaujima o to, kto robi v servise a kto sa mu bude dalsich x rokov hrabat v aute....
Hlupi zakaznici.
23.04.2008 | 14:05:22 | meky Reagovat
Je to aj zcasti vasa chyba. Keby si toto dovolil mne robit servis s autom ktore som tam kupil tak by som sa vyhrazal,krical,nadaval a zase krical,hrozil pravnikom,pripadne ho naozaj zavolal a potom by to vyzeralo inak. Takychto neschopnych dementov ja nemusim. Mal som s podobnymi slabomyselnymi mechanikmi v autor.servise tiez problem,vypoculi si svoje :-) Prijimaci technik aj majitel tiez a bolo po problemoch. Normalne takto s ludmi za ziadnych okolnosti nejednam ale na auta som max.puntickar a neznasam neschopnost a ubohy pristup ktory si niekde dovoluju k zakaznikom. Po skonceni zaruky idem s kazdym autom k svojmu mechanikovi ktory je sto krat vacsi odbornik a frajer na techniku ako cely autoriz.servis dokopy.
23.04.2008 | 08:01:50 | Roman Reagovat
nerozumím
,,Unavily se kolečka tachometru" Co to je??????Pokud vím, jsou tam pouze konektory..Analogové počítadlo v tomto roce na hondě asi nebude , takže nevím , o čem je řeč..
22.04.2008 | 23:29:49 | jašin Reagovat