Rok výroby:1992Typ motoru:1,6 VTEC benzínStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:154 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6-10 l/100 kmVloženo:7. 10. 2004
Auto je zatím bez závad, stěžuji si na slabší brzdy, kroucení kotoučů a rychlé sjíždění destiček. Časem odchází homokinetické klouby, ale trvá jim to celkem dlouho. Je třeba dávat pozor na všechny čepy a klouby. Časem se opotřebují a mají vůle.
Jako každá jiná honda z těchto let trpí korozí prahů a zadních lemů (zkušenost však z předešlého staršího civica 1989). Hodne záleží zdali je provozovaná přes zimu, což svému novému VTECu rozhodně neudělám! .)
Často bývají problémy se středovým dílem výfuku, velmi rád koroduje (lze se však zbavit výměnou za antikorové trubky :).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Super auto a super svezení,skoro závodní podvozek již v sérii a stále velmi pohodlný. Krásný,střídmý interiér, otáčkoměru začíná červené pole v osmitisích (a končí v devíti a půl:)).
Rychloměr končí na 240 s čárkou na 250km/h. Zatím jsem s ním letěl něco okolo 235km/h:).Což na 1.6 je podle mě úžasné. Stačilo by ještě pár úprav (svody, filtr) a nejpíš bych končil na 250km/h. Nemá sice jízdní vlastnosti jako CRX, ale o tolik horší to není a je spíše oproti CRX pohodlný.
Nechá se snadno tunit, jen zásahy do motoru nemá rád. Je to přeci jenom super vylazený motor již od hondy. Jen se nechte někdy svézt ať poznáte co VTEC umí. Já osobně jsem do tohoto motoru zamilovanej jak malej kluk!
Zdravim podla obrazku tej 1,6iVT neviem ci sa nejedna o moje povodne auto pretoze presne s touto fotkou sa neskor predavala kdesi..Ak sa vam da poslat mi VIN cislo a je to auto ktore som mal viem o nom dost vela poznam to auto:)
V roku 89 (a možno aj skôr) mala Honda CRX 1.6 120PS. Takže 1.8 T má viac."Až" niekedy v roku 92 mala Honda motor 1.6 o výkone 160PS. A 1.8 T má 150, resp. 180 PS. Takže silnejšia 1.8 T je porovnateľná s turbom od Hondy. Čo sa týka atmosféry, tak sa koncern nechytá.
Ty si myslíš, že by jsi natřel s 1.8T civica 1.6 iVT a 1.6 VTi? Měl jsem oboje, respektive teďka mám c5g VTi 160Ps a v sérii, kdy jsem to byl prohnat nedávno, mě ani RS oktátvka silná v benzínu nedala, nechal jsem jí hodně za sebou.. Ty auta jsou na ten výkon těžký a líný.. Nemůžše porovnávat turbo s vtecem a už vůbec Hondu s Oktávkou!..) 1.6 iVT jede možná ještě lépe, jako 1.6 VTi..
Je mi to vcelku jedno ale jak jde poznat že ten v RS nebo v nečem jiném jede na doraz?-pokud se ovšem s ním předem nedomluvím.Jinak za běžného provozu je to až příliš neobjektivní.Jedině na uzavřené trati bez provozu se dá hovořit o stejných podmínkách.I když Hondou 8g jezdím přes čtyři roky a jejích 140 ps jede možná jen průměrně ,moc bych na to nesázel že jsi ji nechal hodně za sebou.Naopak si myslím že pokud se nebude jednat o přímku ale naopak o silnice se spoustou zatáček a výjezdů z nižších rychlostí kde záleží více na na pružném zrychlení než na akceleraci z nuly,bude mít turbo motor min.o stejném objemu navrch.Pokud se oba dva konkurenti nedomluví že pojedou na krev je to naprosto zbytečné sebeuzpokojení.To musí být opravdu štěstí narazit zrovna na Oct.Rs když se to jdu prohnat a on má choutky taky závodit(pokud jsi ovšem nebyl na okruhu),no možné je všechno.Fandím ti že s Civicem proháníš kde koho ale tak jednoznačné to určitě nebude.
Mám c5g VTi a to dokonce v sedanu a žádný RS mě nenaklepne a to aní v zatáčkách, jak si myslíš :) je tomu tři týdny, co jsem jel sice po dálnici, ale oktávka RS3 v benzínu to zkusila a stejně jsem ji prostě ujel.. Jak tady píše kolega přede mnou, ty auta jsou hrozně těžký a na ten výkon líný.. Všichni si myslí, jak jsou RS TOP, mladý frajírcí se v tom cítí, jako borci a nakonec Tě vyklepe japonec starej 20 let :) vtec je vtec.. AMEN!
Ten kolega před Tebou, co psal o "líném výkonu" seš sám "milej zlatej japonskej". IP Tě prozradila. Nejsem škodofil, ale až bude chtít Ochcávka RS závodit, tak to sakra poznáš. VTi neVTi, turbo je turbo, ale hodně záleží na řidiči. Silnice lemují křížky mnoha "střelců" co na to neměli. Abys nebyl jedním z nich. HOWGH!
je ostuda psat o jinych autech lepsi veci nez o hondach. Vtec znamena vysoky otacky, nateseni, rychlost atd... co tu budu psat.. hondy jsou japonsky pecky co jsou schopny natrit i o 1000cc silnejsimu obsahu nez jsou ony. poprvy jsem mel 1.5 vtec a uz pritom jsem se udelal :D. Ctverka mi tahala az 210 km/h a to pri 7tis otackach
Jak tě prosímte napadlo že koncernové turba budou v zatáčkách rychlejší jak atmosky od hondy ? Sám moc dobře vím že koncern má navrch v primce ale jak se začne cesta kroutit tak radši ubrat hondy nezapomeň hovno váží a drží jak prilepene natož koncern jen hrabe a nedotaci:)
koncern vs honda...nekonecny boj,kdy legendarni preplnovana 1.8T ma stejny vykon jako atmosfera 1.6 od hondy nekdy z konce 80tych let :D...ty nazory lidi,kteri jako vrchol jejich kariery za volantem popisujou ukrutne zazitky ze zrychleni kokty tdi je vazne k smichu...jinak proc by 1.6 nemohla jet 235,kdyz uz Uno Turbo 1.3 jelo pred 20ti lety 200+
Honda vs. VW - to je opravdu k smíchu. VW je dnes spíš diagnóza. Nikdo z nich nikdy motor z Hondy pod zadkem neměl, takže neví, o čem mluví. Zato se denně modlí ke svému zlatému teleti: koncernovému kultu, který nemá žádný reálný důvod. Pořádnou techniku nikdy neměli. Jejich výtvory připomínají ty ruské: Hromada železa, litiny, těžké a těžkopádné zastaralé hrůzy, které měly ještě nedávno v obsahu 1,6 stejný "výkon", jako moderní litr, nebo starší 1,2 od opravdových tvůrců motorů. Vše zastaralé (nazývají to konzervativní), ošklivé (nazývají to nadčasovou elegancí), s impotentními parametry, příšernou spotřebou snižovanou uměle laboratorními zkouškami, veliký kufr (nejlépe bez rezervy, aby byl největší ze všech), a ve finále, když už jim ujel vlak, nasadí to nejjednodušší (pro výrobce) a nejdražší a nejnespolehlivější řešení (pro zákazníka) - turbo. A přestože nikdo neví, jak ten nevyzkoušený paskvil s řemenem máčeným olejem (protože čínské řetězy se neosvědčily) bude (ne)spolehlivý, vychvalují ho už teď do nebe. Hnus, velebnosti.
Odporucam WVfilom, aby sa radsej najprv v nejakej honde previezli, vyskusali kym napisu nejaku hlupost o rozpadavani motorov a naprav zalozenu najskor na vlastnych skusenostiach s tymi bezduchymi koncernovymi lego skladackami. Ja ma novsiu 7G 1,6 s 81 kW a 1200kg. Papierova maximalka 187, mne bez problemov tach. ukaze 210 maximum mam skoro 220, ale to bolo v miernom klesani na dialnici. Podla GPS, co uz je dost presne meranie pri tachometrovych 210 odmeranych 201kmh. Na aute nie su ziadne upravy normalny benzin a maximalku bez problemov prekrocim o pocticvych, nie tachometrovych 15kmh. Preto nevidim dovod, aby na ovela lahsej nizsej a vykonnejsej honde neurobil povedzme 225 skutocnych, co moze odpovedat deklarovanym 235! Treba vazeni zahodit kompexy z toho, ze vase predrazene kocabky potrebuju na taku rychlost dvakrat vacsi obsah, pripadne prifukovanie turbinou a zaplatili ste za ne majland. Tieto stare pilky maju nieco do seba nalozia aj novsim faram... To uz radsej nezrovnavajme s vtedajsou konkurenciou od tak prechvaleneho piechovho imperia. Vtedajsie golfy by pri nej posobili, ako neohrabana kopa plechu, ktoru snad este jazdy na uhlie.
Nevím, k čemu je tu ta diskuse. Jestli auto jede 180 nebo 250 je mně úplně jedno, v našich podmínkách se tak jezdit nedá. Navíc v autě, které je 17 roků staré - to bych měl strach, je to už v podstatě vrak. I když je to Honda, což spolu s Toyotou a Mazdou považuju za superznačku. Ale je pravda, že motor z roku 92 by v pohodě po tolika letech trumfnul ve všem nové motory - třeba koncernu VW.
Tak chlapi: Hondu s motorem B16A2-VTi jsem vlastnil 4.roky a vím přesně jak jede nebo ne. Je pravda ,že jsem na ní měl čip na 125kW-neměřeno na brzdě,ale auto jelo tachometrových 230Km/h na 7.800ot/min Omezovač byl posunut na 9.200ot/min,ale k němu se již výkon nedostal.Možná z kopce a na dlouhé trati. Jinak na 2.stupeň auto jelo 110Km/h a na 4.stupeň 200Km/h. Spotřeba se držela do 10l/100Km.nebyl s ní žádný problém-byla skvělá.Těch 235Km/h bych věřil ovšem tachometrových. Mějte se tu všichni fajn a Hondám zdar.Nyní mám políčíno na Fiata Coupé 20VT LE.-162kW,310N.m,to bude teprve mazec....
235 s motorem 1.6 je fikce. Moje audi 80 s motorem 2.8 128kW jede podle tachoměru přes 250. V technickém průkazu má 220km/h. To je maximální rychlost vozu. Tachometry naprosté většiny aut ukazují minimálně o 10% více. Jestli jede tachometrových 235, skutečnost je asi 210, jestli používá předepsaná kola a pneumatiky. Na dosažení rychlosti 250km/h je potřeba při c. odporu 0,3 (toho civic zdaleka nedosahuje) přes 200 koní...Navíc krouťák VTECu je kolem 150Nm při 5300ot./min. Honda je dobrá na sprinty, ne však na dálnici...
No zajimalo bi mně jak rozumis autum kdyz chces srovnavat Audynu s Hondou nezapomeň ze rychlost 210 je u audyny způsobená omezovačem bez něj by jela líp.
rado tady mele sr*cky a ani neumi cesky.. 235 km/h verim, o 250 mam jiste pochyby ikdyz pokud by v aute byla sestka tak samo - ze neni problem a 260 neverim. jinak svody výrazně zvýší výkon, výfuk a případně sání nebo filtr to už není o tolik jestli vubec - zaleží na provedení!! sám mam civica 1.5 sedan oproti VVTi pouze 90 koni a maximalka dle TP 177 km/h. ovsem vykon vetsiny starsich aut dobre zajetych byva vetsi, ale na tom jiz tolik nesejde. zrovna tak udavana max. rychlost by mela byt snadno dosazitelna - nicmene hlavne a to snad konecne zacpe vsem pochybovacnym pisalkum hubu tachometr ukazuje cca o 7 vice (zalezi dle kol) takze 177+7=184. sam mohu potvrdit ze sem jel z kopce 190 a verim ze 1.5 dokaze 200km/h! coz teprv motor pomalu o polovinu silnějsi? :)
Rado nemůžu stebou souhlasit...já osobně jsem také vlastnil japan sporťák r.v. 1994 s obyčejným sériovým motorem 1.8 16V 115 koní a shodou náhod jsem z něj vyždímal 235 km/h a stále seděla jak přibitá a 210 nebyl problém po dálnici.Takže tato Honda určitě tuto rychlost dá uplně s přehledem i když to nemůžu potvrdit nejel jsem s ní a kor s motorem VTEC nebo VTi to je jedno.Nyní mám také japan car a jsem nadmíru spokojen.
No 250??proc ne asi mate na slovensku napodobeniny vti co moc nejedeo a nekecej bl..s.i o technice jak tomu nerozumis chytraku sedel jsem ve vti ktery jel 260 a pak prekroutil tachac inteligente kup si skodu 120 a nepis o necem o cem vis uplny hov.o pa pa
No tych 235 by som velmi rad videl! Nedivil by som sa keby tomu dosiel dych pri 190... Uvedom si prosimta, ze Civic VTi, ktory bol az generaciu po tebe mal klenot 1,6 VVTi, jeho maximalna rychlost bola 210. to samozrejme v laboratornych podmienkach testovacieho okruhu! Ty si isel asi dole kopcom pripojeny za Ferrari, ked si siel 235... Ved by to nezvladla technika v tom tvojom aute! Pozri sa radsej do velkeho technicaku kolko mas maximalku, potom odpocitaj relane tak 5, tam sa mozes dostat na rovnej ceste bez protivetra! Ladene zvody a ani vyfuk ti nepomozu k papierovej maximalke, nieto k 250... Na to by si potreboval ine auto! Porovnaj sa realne napriklad z Audi A3, 2,0FSi, ktora ma 150 koni, lepsiu aerodynamiku a obtekanie vzduchu pod autom. To auto ide maximalne 210... Je o 10 rokov novsei ako tvoj Civic a hmotnost je asi 1300kg. Tebe by vyletel motor, rozpadla sa prevodovka, a hlavne cele zavesenie by bolo v cudu. Takze hlavne tu neklam citatelov!
takze takto mam CRX klasiku 125ps a max mam 218 podla navigacie aj podla gps modulu co sa pouziwa na vyhladanie aut je to sice pri 7500 ot/min ale je to 218!! a to je klasika vtec alebo vti idu v pohode 230-240 sused ma civicu vti sedan sanie je tam apexi komplet invidia vyfuk a idem mu 240 podla mojej navigacie tak k tolko k tymto dahadom
S tou korozí nepřeháněj, muj civic 88 oproti bejvalému favorit 91 je v supr stavu.Ale vejfuk to odnes. Obě auta provozované na přesolených českých silnicích.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
ee9
Zdravim podla obrazku tej 1,6iVT neviem ci sa nejedna o moje povodne auto pretoze presne s touto fotkou sa neskor predavala kdesi..Ak sa vam da poslat mi VIN cislo a je to auto ktore som mal viem o nom dost vela poznam to auto:)
19.04.2013 | 18:17:43 | Dexter | 80.242.33.* Reagovat
RE: ee9
Ahoj,napiš mi na email: micody11@seznam.cz
15.03.2015 | 17:38:35 | Cody | 193.86.19.* Reagovat
V roku 89 (a možno aj skôr) mala Honda CRX 1.6 120PS. Takže 1.8 T má viac."Až" niekedy v roku 92 mala Honda motor 1.6 o výkone 160PS. A 1.8 T má 150, resp. 180 PS. Takže silnejšia 1.8 T je porovnateľná s turbom od Hondy. Čo sa týka atmosféry, tak sa koncern nechytá.
29.01.2010 | 14:09:04 | Matúš Reagovat
RE:
Ty si myslíš, že by jsi natřel s 1.8T civica 1.6 iVT a 1.6 VTi? Měl jsem oboje, respektive teďka mám c5g VTi 160Ps a v sérii, kdy jsem to byl prohnat nedávno, mě ani RS oktátvka silná v benzínu nedala, nechal jsem jí hodně za sebou.. Ty auta jsou na ten výkon těžký a líný.. Nemůžše porovnávat turbo s vtecem a už vůbec Hondu s Oktávkou!..) 1.6 iVT jede možná ještě lépe, jako 1.6 VTi..
08.07.2014 | 12:45:35 | blázne | 170.64.128.* Reagovat
RE:
Je mi to vcelku jedno ale jak jde poznat že ten v RS nebo v nečem jiném jede na doraz?-pokud se ovšem s ním předem nedomluvím.Jinak za běžného provozu je to až příliš neobjektivní.Jedině na uzavřené trati bez provozu se dá hovořit o stejných podmínkách.I když Hondou 8g jezdím přes čtyři roky a jejích 140 ps jede možná jen průměrně ,moc bych na to nesázel že jsi ji nechal hodně za sebou.Naopak si myslím že pokud se nebude jednat o přímku ale naopak o silnice se spoustou zatáček a výjezdů z nižších rychlostí kde záleží více na na pružném zrychlení než na akceleraci z nuly,bude mít turbo motor min.o stejném objemu navrch.Pokud se oba dva konkurenti nedomluví že pojedou na krev je to naprosto zbytečné sebeuzpokojení.To musí být opravdu štěstí narazit zrovna na Oct.Rs když se to jdu prohnat a on má choutky taky závodit(pokud jsi ovšem nebyl na okruhu),no možné je všechno.Fandím ti že s Civicem proháníš kde koho ale tak jednoznačné to určitě nebude.
09.07.2014 | 20:22:56 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: omyl
Mám c5g VTi a to dokonce v sedanu a žádný RS mě nenaklepne a to aní v zatáčkách, jak si myslíš :) je tomu tři týdny, co jsem jel sice po dálnici, ale oktávka RS3 v benzínu to zkusila a stejně jsem ji prostě ujel.. Jak tady píše kolega přede mnou, ty auta jsou hrozně těžký a na ten výkon líný.. Všichni si myslí, jak jsou RS TOP, mladý frajírcí se v tom cítí, jako borci a nakonec Tě vyklepe japonec starej 20 let :) vtec je vtec.. AMEN!
11.09.2014 | 06:44:29 | :) | 170.64.128.* Reagovat
Zase jeden, co si popovídá i sám se sebou.
Ten kolega před Tebou, co psal o "líném výkonu" seš sám "milej zlatej japonskej". IP Tě prozradila. Nejsem škodofil, ale až bude chtít Ochcávka RS závodit, tak to sakra poznáš. VTi neVTi, turbo je turbo, ale hodně záleží na řidiči. Silnice lemují křížky mnoha "střelců" co na to neměli. Abys nebyl jedním z nich. HOWGH!
11.09.2014 | 09:26:47 | Kolemjdoucí. | 188.175.52.* Reagovat
RE: omyl
je ostuda psat o jinych autech lepsi veci nez o hondach. Vtec znamena vysoky otacky, nateseni, rychlost atd... co tu budu psat.. hondy jsou japonsky pecky co jsou schopny natrit i o 1000cc silnejsimu obsahu nez jsou ony. poprvy jsem mel 1.5 vtec a uz pritom jsem se udelal :D. Ctverka mi tahala az 210 km/h a to pri 7tis otackach
24.05.2016 | 15:28:33 | vtec | 94.74.195.* Reagovat
RE:
Jak tě prosímte napadlo že koncernové turba budou v zatáčkách rychlejší jak atmosky od hondy ? Sám moc dobře vím že koncern má navrch v primce ale jak se začne cesta kroutit tak radši ubrat hondy nezapomeň hovno váží a drží jak prilepene natož koncern jen hrabe a nedotaci:)
04.12.2018 | 00:09:46 | Mk5 gti | 82.142.87.* Reagovat
kecy
Mě jede 1,6 235,1 km-h a spotřebu mám 5,99 l na 100 km.Mám to přesně změřeno,a nebudu se z nikým hádat,jsem nejlepší ! Juchú.
29.01.2010 | 12:44:40 | Reagovat
to je zas diskuze :D
koncern vs honda...nekonecny boj,kdy legendarni preplnovana 1.8T ma stejny vykon jako atmosfera 1.6 od hondy nekdy z konce 80tych let :D...ty nazory lidi,kteri jako vrchol jejich kariery za volantem popisujou ukrutne zazitky ze zrychleni kokty tdi je vazne k smichu...jinak proc by 1.6 nemohla jet 235,kdyz uz Uno Turbo 1.3 jelo pred 20ti lety 200+
29.01.2010 | 11:10:01 | SonnyX Reagovat
RE: to je zas diskuze :D
Honda vs. VW - to je opravdu k smíchu. VW je dnes spíš diagnóza. Nikdo z nich nikdy motor z Hondy pod zadkem neměl, takže neví, o čem mluví. Zato se denně modlí ke svému zlatému teleti: koncernovému kultu, který nemá žádný reálný důvod. Pořádnou techniku nikdy neměli. Jejich výtvory připomínají ty ruské: Hromada železa, litiny, těžké a těžkopádné zastaralé hrůzy, které měly ještě nedávno v obsahu 1,6 stejný "výkon", jako moderní litr, nebo starší 1,2 od opravdových tvůrců motorů. Vše zastaralé (nazývají to konzervativní), ošklivé (nazývají to nadčasovou elegancí), s impotentními parametry, příšernou spotřebou snižovanou uměle laboratorními zkouškami, veliký kufr (nejlépe bez rezervy, aby byl největší ze všech), a ve finále, když už jim ujel vlak, nasadí to nejjednodušší (pro výrobce) a nejdražší a nejnespolehlivější řešení (pro zákazníka) - turbo. A přestože nikdo neví, jak ten nevyzkoušený paskvil s řemenem máčeným olejem (protože čínské řetězy se neosvědčily) bude (ne)spolehlivý, vychvalují ho už teď do nebe. Hnus, velebnosti.
11.09.2014 | 19:24:54 | | 89.102.228.* Reagovat
Ach ta zavist ...
Odporucam WVfilom, aby sa radsej najprv v nejakej honde previezli, vyskusali kym napisu nejaku hlupost o rozpadavani motorov a naprav zalozenu najskor na vlastnych skusenostiach s tymi bezduchymi koncernovymi lego skladackami. Ja ma novsiu 7G 1,6 s 81 kW a 1200kg. Papierova maximalka 187, mne bez problemov tach. ukaze 210 maximum mam skoro 220, ale to bolo v miernom klesani na dialnici. Podla GPS, co uz je dost presne meranie pri tachometrovych 210 odmeranych 201kmh. Na aute nie su ziadne upravy normalny benzin a maximalku bez problemov prekrocim o pocticvych, nie tachometrovych 15kmh. Preto nevidim dovod, aby na ovela lahsej nizsej a vykonnejsej honde neurobil povedzme 225 skutocnych, co moze odpovedat deklarovanym 235!
Treba vazeni zahodit kompexy z toho, ze vase predrazene kocabky potrebuju na taku rychlost dvakrat vacsi obsah, pripadne prifukovanie turbinou a zaplatili ste za ne majland. Tieto stare pilky maju nieco do seba nalozia aj novsim faram... To uz radsej nezrovnavajme s vtedajsou konkurenciou od tak prechvaleneho piechovho imperia. Vtedajsie golfy by pri nej posobili, ako neohrabana kopa plechu, ktoru snad este jazdy na uhlie.
21.09.2009 | 19:27:54 | kmirko Reagovat
Pánové, myslim že stáčí vzít do auta navigaci a a podle ní určovat rychlost vašich aut.
31.07.2009 | 15:30:56 | Reagovat
Nevím, k čemu je tu ta diskuse. Jestli auto jede 180 nebo 250 je mně úplně jedno, v našich podmínkách se tak jezdit nedá. Navíc v autě, které je 17 roků staré - to bych měl strach, je to už v podstatě vrak. I když je to Honda, což spolu s Toyotou a Mazdou považuju za superznačku. Ale je pravda, že motor z roku 92 by v pohodě po tolika letech trumfnul ve všem nové motory - třeba koncernu VW.
26.02.2009 | 11:50:05 | tom Reagovat
to Rado
Muj Passat ma v technicaku 221kmh,podle tacho sem jel jemne pres 230 a realna byla 223-224.Takze furt vic nez v technicaku :D
26.02.2009 | 09:17:14 | jamieson Reagovat
to Jerry
"Audyna" jo?210 zpusobeno omezovacem?Temer vsechny dnesne vozy maji omezovac, takze neber to tak tragicky :D
26.02.2009 | 09:13:15 | jamieson Reagovat
VTEC
Tak chlapi:
Hondu s motorem B16A2-VTi jsem vlastnil 4.roky a vím přesně jak jede nebo ne.
Je pravda ,že jsem na ní měl čip na 125kW-neměřeno na brzdě,ale auto jelo tachometrových 230Km/h na 7.800ot/min
Omezovač byl posunut na 9.200ot/min,ale k němu se již výkon nedostal.Možná z kopce a na dlouhé trati.
Jinak na 2.stupeň auto jelo 110Km/h a na 4.stupeň 200Km/h.
Spotřeba se držela do 10l/100Km.nebyl s ní žádný problém-byla skvělá.Těch 235Km/h bych věřil ovšem tachometrových.
Mějte se tu všichni fajn a Hondám zdar.Nyní mám políčíno na Fiata Coupé 20VT LE.-162kW,310N.m,to bude teprve mazec....
18.09.2008 | 15:52:46 | radim Reagovat
235 je nesmysl
235 s motorem 1.6 je fikce. Moje audi 80 s motorem 2.8 128kW jede podle tachoměru přes 250. V technickém průkazu má 220km/h. To je maximální rychlost vozu. Tachometry naprosté většiny aut ukazují minimálně o 10% více. Jestli jede tachometrových 235, skutečnost je asi 210, jestli používá předepsaná kola a pneumatiky. Na dosažení rychlosti 250km/h je potřeba při c. odporu 0,3 (toho civic zdaleka nedosahuje) přes 200 koní...Navíc krouťák VTECu je kolem 150Nm při 5300ot./min. Honda je dobrá na sprinty, ne však na dálnici...
16.04.2008 | 21:55:42 | policeman Reagovat
Ty tomu taky moc nerozumíš audYno.
16.04.2008 | 20:20:01 | Carlos vigos Reagovat
No zajimalo bi mně jak rozumis autum kdyz chces srovnavat Audynu s Hondou nezapomeň ze rychlost 210 je u audyny způsobená omezovačem bez něj by jela líp.
16.04.2008 | 18:53:39 | Jerry Reagovat
rado
rado tady mele sr*cky a ani neumi cesky.. 235 km/h verim, o 250 mam jiste pochyby ikdyz pokud by v aute byla sestka tak samo - ze neni problem a 260 neverim. jinak svody výrazně zvýší výkon, výfuk a případně sání nebo filtr to už není o tolik jestli vubec - zaleží na provedení!! sám mam civica 1.5 sedan oproti VVTi pouze 90 koni a maximalka dle TP 177 km/h. ovsem vykon vetsiny starsich aut dobre zajetych byva vetsi, ale na tom jiz tolik nesejde. zrovna tak udavana max. rychlost by mela byt snadno dosazitelna - nicmene hlavne a to snad konecne zacpe vsem pochybovacnym pisalkum hubu tachometr ukazuje cca o 7 vice (zalezi dle kol) takze 177+7=184. sam mohu potvrdit ze sem jel z kopce 190 a verim ze 1.5 dokaze 200km/h! coz teprv motor pomalu o polovinu silnějsi? :)
11.04.2008 | 17:01:31 | Reagovat
B16A1
Video těžšího CRX VTEC s identickým motorem B16A1 - http://www.youtube.com/watch?v=Y2wCtHd0sUg - kdo nevěří, nechť se přesvědčí.
11.02.2008 | 11:03:23 | mireczek Reagovat
rado
Rado nemůžu stebou souhlasit...já osobně jsem také vlastnil japan sporťák r.v. 1994 s obyčejným sériovým motorem 1.8 16V 115 koní a shodou náhod jsem z něj vyždímal 235 km/h a stále seděla jak přibitá a 210 nebyl problém po dálnici.Takže tato Honda určitě tuto rychlost dá uplně s přehledem i když to nemůžu potvrdit nejel jsem s ní a kor s motorem VTEC nebo VTi to je jedno.Nyní mám také japan car a jsem nadmíru spokojen.
03.01.2008 | 21:00:52 | Tomík Reagovat
250???
No 250??proc ne asi mate na slovensku napodobeniny vti co moc nejedeo a nekecej bl..s.i o technice jak tomu nerozumis chytraku sedel jsem ve vti ktery jel 260 a pak prekroutil tachac inteligente kup si skodu 120 a nepis o necem o cem vis uplny hov.o pa pa
03.01.2008 | 20:24:40 | Rado Reagovat
250...proč by ne?
250 je mozné klidně uplně v pohodě,prostě dlouhé převody.Hondy jsou prostě hondy.Power of dreams
05.07.2007 | 13:19:41 | MOTT Reagovat
250???
No tych 235 by som velmi rad videl! Nedivil by som sa keby tomu dosiel dych pri 190... Uvedom si prosimta, ze Civic VTi, ktory bol az generaciu po tebe mal klenot 1,6 VVTi, jeho maximalna rychlost bola 210. to samozrejme v laboratornych podmienkach testovacieho okruhu! Ty si isel asi dole kopcom pripojeny za Ferrari, ked si siel 235... Ved by to nezvladla technika v tom tvojom aute! Pozri sa radsej do velkeho technicaku kolko mas maximalku, potom odpocitaj relane tak 5, tam sa mozes dostat na rovnej ceste bez protivetra! Ladene zvody a ani vyfuk ti nepomozu k papierovej maximalke, nieto k 250... Na to by si potreboval ine auto! Porovnaj sa realne napriklad z Audi A3, 2,0FSi, ktora ma 150 koni, lepsiu aerodynamiku a obtekanie vzduchu pod autom. To auto ide maximalne 210... Je o 10 rokov novsei ako tvoj Civic a hmotnost je asi 1300kg. Tebe by vyletel motor, rozpadla sa prevodovka, a hlavne cele zavesenie by bolo v cudu. Takze hlavne tu neklam citatelov!
06.02.2007 | 23:01:59 | rado Reagovat
RE:250???
takze takto mam CRX klasiku 125ps a max mam 218 podla navigacie aj podla gps modulu co sa pouziwa na vyhladanie aut je to sice pri 7500 ot/min ale je to 218!! a to je klasika vtec alebo vti idu v pohode 230-240 sused ma civicu vti sedan sanie je tam apexi komplet invidia vyfuk a idem mu 240 podla mojej navigacie tak k tolko k tymto dahadom
25.09.2011 | 20:24:22 | haha | 172.16.90.* Reagovat
S tou korozí nepřeháněj, muj civic 88 oproti bejvalému favorit 91 je v supr stavu.Ale vejfuk to odnes.
Obě auta provozované na přesolených českých silnicích.
19.07.2005 | 22:35:10 | Kadel Reagovat