Rok výroby:2002Typ motoru:Stav km při koupi:94 000 kmStav km nyní:102 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:24. 9. 2011
Spolehlivost Provozní náklady Vnitřní prostor Celkově jízda
Slabé stránky
Pohybující se sedadlo řidiče :-)
Závady a opravy na autě
Závady i opravy naprosto žádné. Jen běžná údržba při koupi. Tzn. rozvody, olej (i v převodovce), filtry, seřídit ventily...aj věci co se běžně dělají
Hodnocení a zkušenosti s autem
Do hodnocení auta se pouštím cca půl roku po koupi a 8tis km. Zatím je naprosto spolehlivé a i majitel přede mnou neměl žádné problémy. Motor není žádný trhač asfaltu, to také nemůže od 1.4l motoru nikdo čekat. Pro auto je ale dostačující a závodně založení řidiči sáhnou po 1.6, nebo TypeR. Co mě velmi mile překvapilo je spotřeba. Ta se i městském provozu nevyhoupne přes 6.5l. Na dálku jsem změřil 5.6l (od plné do plné). Když mám zhodnotit vnitřní prostor, nemůžu si stěžovat (186cm). Každého co jsem vezl byl velmi překvapen prostorností auta. Kufr je také dostačující. Co bych chtěl ještě vyzdvihnout je podvozek. Víceprvková zadní náprava propůjčuje vozu naprosto jisté chování i na hranici smyku. Odpružení je naladěno tak na zlatý střed.
Doplnění recenze ze dne 24.06.2012
Stav km nyní: 112 000 km
Doplňuji recenzi na mého civica. Za dalsích 10tis km naprosto žádné závady. Jen benzin, nastartovat a jedu. Mohu naprosto s klidným svědomím potvrdit spolehlivost zn. Honda. Spotřeba se stále drží na krásných 6,5l/100km. a olej nebere. Snad jediná věc co mi trošku vadí je odhlučnění přední nápravy. Dá se ale zmírnit vhodným obutím.
ste asi pojedli smiesne huby alebo co. ja som mal tohoto civica (2001 1.6) takmer 3 roky a najazdil som 50000 km. 3 razy na Slovensko zo Skotska a naspat a ziadna porucha. Doma som mal spotrebu 6.2 a raz na dialnici v nemecku som stacil novemu golfu 2.0 tdi. Iba na maximalke som nestacil. Je hlucny ,to je pravda, ale to sa da vyriesit doodhlucnenim, nie Ani z golfom by som to neporovnaval nie to este s fabiou ci oktavkou.
mám taky hondu už několikátou a nedám na ně dopustit. ty víceprvkové nápravy jsou dobrý já mám honda accord coupe 3.0 v6 z roku 1998 147 kw a to jede a jede a jede a koukám na ostatní jak odstavují odstavují odstavují.
Z jakého důvodu se tu řeší nějaké seřizování ventilů? To opravdu nechápu. Můj názor je takový, že když se postavím vedle kamarádové fabie (1.4 MPi), tak motor hondy nejde naprosto slyšet. Jediné co slyšíte při zvednuté kapotě jsou vstřiky. No a u fabie no comment.
U tohoto auta se seřizují ventily. Nemá to hydroštely, tudíž je vhodné po 100tis.km to přeběhnout, ne? Zase tak náročné to není a člověk má aspoň jistotu.
Jde vidět, že někdo neví o čem mluví... samozřejmě, že se u Hondy seřizují ventily a po 100tis, by bylo záhodno.... ) Akorát to umí málo kdo... chce to někoho, kdo ladil škodovky :-)
Tak co chcete od takového křápu? Škodovky mají hydroštely, tudíž máte ušetřené penízky a volný čas.
P.S: U prvního příspěvku jsem se zasmál : Fabia 1.4 MPi VS. Civic - Civic je neslyšitelný. Tak takhle jsem se teda dlouho nepobavil... Bratr má taky Civica 1.4 iS r.v. 1999 a proti MPíčku je to hlučný až mě to se*e když v tom jedu. O Fabii HTP ani nemluvě, tu neslyším ani se sportovním filtrem.
HTP se sportovním filtrem? Bez komentáře opravdu (sportovní koncovku na výfuk máš doufám taky : ) ) Jinak já mám taky tohoto civica, akorát s 1.6vtec a oproti mpi je to nebe a dudy. 81kw oproti 44kw u mpi, navíc průměrně s o litr menší spotřebou. Celkově je to parádní motor, velmi tichý a kutlivovaný, navíc s naprosto lineárním průběhem výkonu. Kolikrát jsem si na křižovatce myslel, že mi to chcíplo, protože jsem motor vůbec neslyšel.
Trochu dost k smíchu..když někdo nadává na motory..od Hondy.Které patří k lepším...a sám má HTP...a ještě se sportovním filtrem..:DDD.A co ještě sportovní potahy..sání ala Tesco..a už máš závodní auto.. Ale máš pravdu HTP nejde slyšet..ale taky ani nejede!!A snaha z toho dělat trochu něco sportovního je srandovní.
Ako môže niekto porovnávať motory htp,mpi,z motormi honda?Honda mala už v rokoch 1985-1990 motory hlavne benzínové- modernejšie,živšie,úspornejšie,spoľahlivejšie,ako tie dnešné škodovácke mamrdy.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
ze porovnavat so skodovkou
ste asi pojedli smiesne huby alebo co.
ja som mal tohoto civica (2001 1.6) takmer 3 roky a najazdil som 50000 km.
3 razy na Slovensko zo Skotska a naspat a ziadna porucha. Doma som mal spotrebu 6.2 a raz na dialnici v nemecku som stacil novemu golfu 2.0 tdi. Iba na maximalke som nestacil.
Je hlucny ,to je pravda, ale to sa da vyriesit doodhlucnenim, nie
Ani z golfom by som to neporovnaval nie to este s fabiou ci oktavkou.
15.01.2013 | 23:56:18 | slovacisko | 82.40.222.* Reagovat
mám taky hondu už několikátou a nedám na ně dopustit. ty víceprvkové nápravy jsou dobrý já mám honda accord coupe 3.0 v6 z roku 1998 147 kw a to jede a jede a jede a koukám na ostatní jak odstavují odstavují odstavují.
25.06.2012 | 18:46:21 | | 92.62.224.* Reagovat
Z jakého důvodu se tu řeší nějaké seřizování ventilů? To opravdu nechápu. Můj názor je takový, že když se postavím vedle kamarádové fabie (1.4 MPi), tak motor hondy nejde naprosto slyšet. Jediné co slyšíte při zvednuté kapotě jsou vstřiky. No a u fabie no comment.
28.09.2011 | 23:58:25 | Zappy | 77.92.202.* Reagovat
No jo, slyšet vstřiky....,
daj ešte fór. Sakra, aspoň premýšľajte.
29.09.2011 | 03:56:52 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
není nad OHV
Stačí šroubovák a stranový klíč.Na pořadí nezáleží.
28.09.2011 | 07:01:43 | dyk | 88.102.67.* Reagovat
Co chceš na těch ventilech seřizovat,navíc při tom počtu najetých kilometrů.
25.09.2011 | 08:50:00 | | 88.102.67.* Reagovat
U tohoto auta se seřizují ventily. Nemá to hydroštely, tudíž je vhodné po 100tis.km to přeběhnout, ne? Zase tak náročné to není a člověk má aspoň jistotu.
25.09.2011 | 20:43:02 | zappy | 77.92.202.* Reagovat
Jde vidět, že někdo neví o čem mluví... samozřejmě, že se u Hondy seřizují ventily a po 100tis, by bylo záhodno.... ) Akorát to umí málo kdo... chce to někoho, kdo ladil škodovky :-)
27.09.2011 | 21:14:55 | Orange | 78.102.115.* Reagovat
RE:
Tak co chcete od takového křápu? Škodovky mají hydroštely, tudíž máte ušetřené penízky a volný čas. P.S: U prvního příspěvku jsem se zasmál : Fabia 1.4 MPi VS. Civic - Civic je neslyšitelný. Tak takhle jsem se teda dlouho nepobavil... Bratr má taky Civica 1.4 iS r.v. 1999 a proti MPíčku je to hlučný až mě to se*e když v tom jedu. O Fabii HTP ani nemluvě, tu neslyším ani se sportovním filtrem.
20.04.2012 | 15:05:59 | NeoCZ | 89.24.229.* Reagovat
RE:
HTP se sportovním filtrem? Bez komentáře opravdu (sportovní koncovku na výfuk máš doufám taky : ) ) Jinak já mám taky tohoto civica, akorát s 1.6vtec a oproti mpi je to nebe a dudy. 81kw oproti 44kw u mpi, navíc průměrně s o litr menší spotřebou. Celkově je to parádní motor, velmi tichý a kutlivovaný, navíc s naprosto lineárním průběhem výkonu. Kolikrát jsem si na křižovatce myslel, že mi to chcíplo, protože jsem motor vůbec neslyšel.
26.05.2012 | 14:09:47 | Novio | 93.89.101.* Reagovat
RE:
Trochu dost k smíchu..když někdo nadává na motory..od Hondy.Které patří k lepším...a sám má HTP...a ještě se sportovním filtrem..:DDD.A co ještě sportovní potahy..sání ala Tesco..a už máš závodní auto..
Ale máš pravdu HTP nejde slyšet..ale taky ani nejede!!A snaha z toho dělat trochu něco sportovního je srandovní.
26.05.2012 | 19:16:00 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Ako môže niekto porovnávať motory htp,mpi,z motormi honda?Honda mala už v rokoch 1985-1990 motory hlavne benzínové- modernejšie,živšie,úspornejšie,spoľahlivejšie,ako tie dnešné škodovácke mamrdy.
26.05.2012 | 21:36:41 | | 91.127.221.* Reagovat