Rok výroby:2007Typ motoru:1339Stav km při koupi:7 kmStav km nyní:4 868 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:5,76 l/100 kmVloženo:17. 7. 2007
Zatím bez poruch, je to nové auto, koupené v únoru 2007.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím pouze ty nejlepší, auto splňuje všechny předpoklady, kvůli kterým jsem si ho vybral. Velký, pohodlný a slušně vybavený vnitřní prostor ve kterém se dobře cestuje. Díky automatické převodovce a logickému rozložení ovládacích prvků, velmi snadné ovládání.
Hned při prvním usednutí do vozu je vám jasné, kde co je a na co to je. Na 70 kW motor , díky podpoře elmotoru překvapivá dynamika. V městském provozu máte dojem, že jezdíte s benzínovým dvoulitrem, nebo s dieselem. Je to dáno slušným součtovým kroutícím momentem 226 Nm.
Spalovací motor 3stage i-VTEC se sekvenčním zapalováním je podporován elmotorem, umístěným v místě setrvačníku a ovládaným autonomní řídící jednotkou.Tato jednotka IMA je i s vysokonapěťovými bateriemi umístěna v klimatizované schránce za zadními sedadly.
Z tohoto důvodu, jsou zadní sedadla nedělitelná a nesklopitelná, což někdo může považovat za nevýhodu. Výkon elmotoru je 15 kW a kroutící moment má 103 Nm. Výkon je primárně dimenzován na podporu spalovacího motoru, ne na samostanou jízdu, i když tu, za přesně definovaných okolností, umí také. Např. projíždím uzavřenou osadou, nastavím na tempomatu rychlost 45 km/h, a určitě na úsecích, kde stačí výkon 15 kW jede Hybrid jen na elmotor. Spalovací motor se samozřejmě točí taky, protože je s elmotorem na jedné klikové hřídeli(oproti Priusu, kde jsou oba motory spojeny rozepínatelnou spojkou), ale má odpojeny vačky, vstřikování paliva a svíčky , takže má nulovou momentální spotřebu paliva.
Při potřebě vyššího výkonu se spalovací motor automaticky připojí. Podvozek má sportovní geny svých sourozenců, které dovolují svižné cestování na členité trati a díky rozvoru jistou stopu při rychlé jízdě na dálnici. * Recenzi budu průběžně doplňovat.
To víte že nekecám. Nyní mám spotřebu 5.8 L. A to do nafty přidávám velmi kvalitní aditivum. Motor běží jako hodinky. Při devadesátce tento motor bere na šestku 5L.na sto. Mám najeto 26 tisíc a myslím že to bude ještě o něco lepší. Mimochodem to aditivum výjde na 40.hal. na litr nafty.
to: milmon. S tou spotřebou pěkně kecáš. Kombinace s CRVčkem 2.2 je někde mezi 7,5 - 8,5 nafty. Zase další naftař kterej si lže do vlastního domu. Mimo jiné, jsem Hondař srdcem i tělem.......
Spotřebu jsem udával průměrnou počítanou ode dne koupě, která samozřejmě s postupem času klesá. V současné době mám průměrnou spotřebu ode dne koupě 5.6 l, ale na jednotlivé nádrže jezdím stabilně se spotřebou 4,9 litrů. Rekord mám zatím 4,7 litrů (dle PP) na trati Slavonice->Kralupy/Vlt. Nijak se o ekonomickou jízdu nesnažím, prostě jen přicházím na to jak se s tím autem má jezdit. Vývoj mé spotřeby lze sledovat na adrese http://www.spritmonitor.de/en/detail/178798.html :-)
Prajem veľa radosti s týmto ekológom. Keby takéto vozidlá zaujímali viac ľudí, hlavne takých ktorí si potrpia na veľkoobjemových žrútov paliva, nebola by ropná kríza taká neodvratná a asi by sa nám aj lepšie dýchalo. Len škoda, že pre väčšinu ľudí sú autá s hybridným pohonom zatiaľ moc drahé. Veľa veľa šťastných a spokojných kilometrov.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
Přijed a porovnáme
To víte že nekecám. Nyní mám spotřebu 5.8 L. A to do nafty přidávám velmi kvalitní aditivum. Motor běží jako hodinky. Při devadesátce tento motor bere na šestku 5L.na sto. Mám najeto 26 tisíc a myslím že to bude ještě o něco lepší. Mimochodem to aditivum výjde na 40.hal. na litr nafty.
16.03.2008 | 17:14:32 | milmon Reagovat
blbost
to: milmon. S tou spotřebou pěkně kecáš. Kombinace s CRVčkem 2.2 je někde mezi 7,5 - 8,5 nafty. Zase další naftař kterej si lže do vlastního domu. Mimo jiné, jsem Hondař srdcem i tělem.......
04.02.2008 | 23:21:45 | Pavel Reagovat
2 milimon
Spotřebu jsem udával průměrnou počítanou ode dne koupě, která samozřejmě s postupem času klesá. V současné době mám průměrnou spotřebu ode dne koupě 5.6 l, ale na jednotlivé nádrže jezdím stabilně se spotřebou 4,9 litrů. Rekord mám zatím 4,7 litrů (dle PP) na trati Slavonice->Kralupy/Vlt. Nijak se o ekonomickou jízdu nesnažím, prostě jen přicházím na to jak se s tím autem má jezdit. Vývoj mé spotřeby lze sledovat na adrese http://www.spritmonitor.de/en/detail/178798.html :-)
06.08.2007 | 13:27:14 | pepavasa Reagovat
No velmi dobré auto až na tu spotřebu. Já vlastním CR-V 2.2. a jezdím průměrně za 5,8, nafty.
30.07.2007 | 20:44:00 | milmon Reagovat
Prajem veľa radosti s týmto ekológom. Keby takéto vozidlá zaujímali viac ľudí, hlavne takých ktorí si potrpia na veľkoobjemových žrútov paliva, nebola by ropná kríza taká neodvratná a asi by sa nám aj lepšie dýchalo. Len škoda, že pre väčšinu ľudí sú autá s hybridným pohonom zatiaľ moc drahé. Veľa veľa šťastných a spokojných kilometrov.
18.07.2007 | 12:59:18 | Petrík Reagovat
krásný,ekologický a úsporný auto který jen pomalu bude ztrácet na ceně!!! Jen tiše závidim!!!!
18.07.2007 | 12:41:18 | Reagovat