Rok výroby:2004Typ motoru:1,6 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:6 900 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:20. 7. 2004
Nová modelová řada roku 2004 vtiskla Hondě CIVIC nový sportovní facelift, což bych řekl, jí hodně prospělo.
Přední části vozu dominuje výrazná maska i spojler, na bocích sportovní prahy, záď tvaruje menší křídlo nad pátými dveřmi kterým vévodí masivní chromová lišta nad "espézetkou".
Osobně mám typ 1,6 VTEC, který má ve své "základní výbavě" výbavu plnou - automatická klimatizace, všechno v el., CD, atd. atd. kromě kůže a vyhřívaných sedadel. Standartně má tato verze 15" kola, brzdové kotouče na všech 4 kolech.
Díky druhé generaci motoru 1,6 VTEC II výkon 110 koní je jízda opravdovým požitkem. K motoru plně sedí i dobrý podvozek, oproti starším civicům účinější brzdy a opravdu příznivá spotřeba paliva. Při ekonomické jízdě se hodnota spotřeby na palubním počítači pohybuje cca 6,8-7,0 l/100 km i s puštěnou klimatizací. Při sportovní jízdě se spotřeba zvedne zhruba na hranici 8,5 l/100 km - sportovní jízdou myslím stabilně otáčky v rozmezí 6-7 tis., brzda plyn :) Maximální rychlost se mi podařila 210 km/h. Do rychlosti 200 CIVIC akceleruje pořád svižně, nová generace motorů VTEC táhne pěkně odspoda, takže na pětku se dá ject v klidu 140, stačí sešlápnout plyn bez řazení dolu a rázem je tam 180. Samozřejmě nad dvousetkilometrovou hranicí je už akcelerace mnohem pomalejší.
Interiér také dýchá návratem ke sportovní tradici - "budíky" jsou v chromu s černým podkladem a červenými ručičkami, zbytek vozu je kombinace černého čalounění a chromových doplňků.
Co říci závěrem ? Snad jen to, že tohle auto mě opravdu dostalo v dobrém slova smyslu. Můj předchozí CIVIC byl také absolutně o.k. ale toho nového doslova ŽERU :) a mohu všem příznivcům značky HONDA jen doporučit.
Nema niekto skusenosti s mojim problemom?Po nastartovani ide motor krasne do otaciek,no potom trochu zadimy a nepusti ho vytocit len na 25000otaciek.Bol som na pocitaci,ale poznate to,kolko mechanikov,tolko poruch.V HONDE TVRDILY,ZE JE TO NEAKY VENTIL NA TURBO, V SERVISE ZE JE TO VSTREK...Ocenil by som niekoho radu s podobnym problemom. VDAKA I IDE O HONDU CIVIC 1.7CTDI,rv2003.
Přesně tak. mám to samý auto a jsem naprosto spokojený, motor jde krásně odspoda, před tímhle jsem měl 3D 1.4 90k a tenhle VTEC je fakt rozdíl, i když nechci říct že by 1.4 byla lenoch, to ani náhodou, jen chtěla trošku víc točit. spousta místa, perfektní řazení a bezporuchovost. Se starým civicem jsem najel 180tis. bez závady!
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Civic
problem dostat do otaciek
Nema niekto skusenosti s mojim problemom?Po nastartovani ide motor krasne do otaciek,no potom trochu zadimy a nepusti ho vytocit len na 25000otaciek.Bol som na pocitaci,ale poznate to,kolko mechanikov,tolko poruch.V HONDE TVRDILY,ZE JE TO NEAKY VENTIL NA TURBO, V SERVISE ZE JE TO VSTREK...Ocenil by som niekoho radu s podobnym problemom. VDAKA I
IDE O HONDU CIVIC 1.7CTDI,rv2003.
04.05.2010 | 18:28:01 | peter Reagovat
Přesně tak. mám to samý auto a jsem naprosto spokojený, motor jde krásně odspoda, před tímhle jsem měl 3D 1.4 90k a tenhle VTEC je fakt rozdíl, i když nechci říct že by 1.4 byla lenoch, to ani náhodou, jen chtěla trošku víc točit. spousta místa, perfektní řazení a bezporuchovost. Se starým civicem jsem najel 180tis. bez závady!
02.01.2007 | 12:43:15 | Jarda Reagovat