Rok výroby:2000Typ motoru:1.6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:7,6 l/100 kmVloženo:10. 5. 2007
mimo záruku: písty zvedání kufru (liftback), přední brzdové kotouče, celý výfuk včetně katalyzátoru (celá oprava asi za 40 tis. Kč)
utrhla se řemenice náhonu vodního čerpadla - nutný odvoz odtahovkou do servisu, výměna včetně čerpadla a řemenů 15 tis. Kč
běžná údržba: brzdové destičky (ale to je normální), stírací lišty.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jezdíme (já a manželka) velmi plynule a rozumně, dálnice/silnice/Praha asi v poměru 70/20/10. Servis ve značkovém servisu (Butovice - zpočátku perfektní, později dobří, nesledují, cu ož udělali minule a tak někdy udělají víc, než je potřeba - je nutno je hlídat).
Gumy Kumho originál vydržely asi 70 tis. km (!)- při našem stylu jízdy stačily, ale jsou dost tvrdé, proto se nesjížděly.
Nyní gumy Pirelli 6 (výborné) a zimní Firestone (tak dobré).
Odpružení je trvrdší, na dlouhé jízdy ale jezdíme plně naloženi a tak je to plavnější. Jízdní vlastnosti se mi zdají velmi dobré. Volant bych měl radši menší, ale řídí se pohodově.
Jezdíme denně v zimě v létě, s rakví na lyže do hor atd. Kufr je dost velký a dobře naložitelný, dokonce si dávám věci na dovolenou i do rezervy pod podlážkou kufru. V autě je hodně místa, rád si sednu i dozadu (mám 190 cm a 90 kg), kde se cítím velmi pohodlně.
Přední sedadla jsou tvrdší, ale dobře anatomicky udělaná - hlavně jsou dlouhá opěradla. Při sednutí a jízdě v passatech (nejnovější i předchozí verze) jsem byl jejich sedaly a délkou opěradel i sedáků velmi zklamán.
Vůbec prostor a pohodlí včetně úložných a odkládacích prostorů jsou na takovéto auto velmi dobré
Hluk od motoru a převodovky je poměrně dost v autě slyšet, ale není to nic hrozného.
Jednou mě vykradli doma na dvoře (v Praze) - rozbili okénko u řidiče a vzali autorádio. Oprava byla na pojišťovnu, ale zapadlé kousky skla jsem nalézal ještě po několika měsících.
V Amsterodamu v podzemním parkovišti se pokoušeli ukrást plastové poklice, ale ty sundat bez sundání matic nejdou, tak sklapli.
Spotřebu máme tak kolem 7,6 l/100km; naprosto žádné úniky oleje nebo vody. Klimatizace (ruční) funguje dobře.
No ta cena vcelku odpovídá, když originál katalyzátor stojí tak 15tKč, pak zadní část (tak může 6tKč), střední tak 8, nějakej ten vlnovec, spojky a takový "kraviny" + práce a je to:-)
celý výfuk za 40tis. to jste kupoval nerezový komplet a nebo to měnili na Butovicích to je totiž snad nejdražší servis v ČR přiklad:pripojeni k počítači Zbraslav 450kč Butovice 1500kč měl jsem Lantru ale tam sem teda nikdy nezamířil odradili mě už po telefonu
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Elantra
Na počet ujetých km a stáří vozu mi to přijde dost poruch a investic. Před rokem jsem koupil stejné auto. Doufám, že budu mít více štěstí.
11.05.2007 | 10:57:00 | bělouš Reagovat
No ta cena vcelku odpovídá, když originál katalyzátor stojí tak 15tKč, pak zadní část (tak může 6tKč), střední tak 8, nějakej ten vlnovec, spojky a takový "kraviny" + práce a je to:-)
10.05.2007 | 20:12:43 | RRAAFF Reagovat
celý výfuk za 40tis. to jste kupoval nerezový komplet a nebo to měnili na Butovicích to je totiž snad nejdražší servis v ČR přiklad:pripojeni k počítači Zbraslav 450kč Butovice 1500kč měl jsem Lantru ale tam sem teda nikdy nezamířil odradili mě už po telefonu
10.05.2007 | 16:31:36 | sparrow1 Reagovat