Rok výroby:2007Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:9. 12. 2007
Vesměs problémy s nedostatečnou kontrolou z výroby popř. poškození plynoucí z přepravy k prodejci:
Špatně vlepené zadní sklo, docházelo k zatékání za 5té dveře, na levé straně chybí otěrový plast na hraně blatníku (průhledná folie) k zadním dveřim.
Rozbitá mlhovka v nárazniku - zřejmě při dopravě. Rezavé matice kol, pokovení poškozené momentovým klíčem při montáži.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k potřebě dalšího auta do rodiny, jsme se rozhodovali mezi Fabií a "něčím jiným". Postupně z důvodů cenových / užitná hodnota byly vyřazeny zn. Fiat, Ford, Peugeot a v podstatě jako jediné vozítko nakonec zůstal zmiňovaný GETZ. V ceně 260 000 ve verzi 1,4 s ABS a klimatizací, žádná jiná alternativa nebyla. (Akce na Citroen 4 začala později..bohužel), v příplatkové verzi Premium bych sice metalízu klidně oželel, ale vysvětlujte ženské nevýhody této barvy.
Auti muselo být malé a zelené.Po 10 000 km se žádné závady plynoucí z provozu neobjevují, spotřeba příjemě klesá, při kombinovaném provozu 50/50 dálnice - město se pohybujeme kolem 6.6 l/100 km. Zatím se jeví jako bezproblémové vozítko do města, a dálnice nijak nevadí.
Tvrdší povozek, nebo spíše chování díky krátkému rozvoru se dá přejít, motor dostatečně výkonný i při obsazení 2+ osobami. Pro dva lidi zcela dostatečné i s bagáží, vzhledem k charakteru kufru nutno samozřejmě skládat sedačky, jen ty lyže budu muset vozit "nahoře". - Další auto pro taťku bude buď I30, Ceed sporty Vagoon nebo možná i I20.
S tím tvrdým podvozkem bych to neviděl tak špatně. To jsi asi nejel v jiných moderních vozech. V takové C1, C3, C4, a mnoha jiných (Suzuki) bys byl vytřesenej jak Startky. Getz má na dnešní poměry ještě dost plavný a měkký podvozek. Ke tvrdému nastavení dnes přistupují výrobci asi kvůli bezpečnosti při vyšších rychlostech, aby se to nenaklánělo a drželo stopu.
No tie chyby " z výroby " to je teda troška divné a určite by som také auto ani neprebral ak boli viditeľné pri predaji. To predsa museli spraviť pre predajom a zákazník mal dostať auto tip top.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz
Podvozek
S tím tvrdým podvozkem bych to neviděl tak špatně. To jsi asi nejel v jiných moderních vozech. V takové C1, C3, C4, a mnoha jiných (Suzuki) bys byl vytřesenej jak Startky. Getz má na dnešní poměry ještě dost plavný a měkký podvozek. Ke tvrdému nastavení dnes přistupují výrobci asi kvůli bezpečnosti při vyšších rychlostech, aby se to nenaklánělo a drželo stopu.
30.10.2008 | 08:55:38 | Standa Reagovat
Výběr
Asi sis měl vybírat i mezi Renaultem, za 260 000Kč se dá pořídit nové Clio i s klimatizací a všemi těmi serepetičkami.
13.12.2007 | 00:12:48 | Grami Reagovat
chyby
No tie chyby " z výroby " to je teda troška divné a určite by som také auto ani neprebral ak boli viditeľné pri predaji. To predsa museli spraviť pre predajom a zákazník mal dostať auto tip top.
12.12.2007 | 21:08:43 | miki Reagovat