Rok výroby:2002Typ motoru:1.1 benzinStav km při koupi:76 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,0 l/100 kmVloženo:15. 3. 2005
1) po 15.000km cvakání při dobržďování na zadních kolech - výměna válečků a pružinek na brzdách v rámci garance(výrobní vada).Od té doby v pořádku.
2) po 30.000km uvolněná sedačka řidiče - výměna spodní části mechanismu v rámci garance.
3) po 35000 prasklá žárovka předního světla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ve své třídě auto se slušnou výbavou, zejména vzhledem k ceně.
Výborné odhlučnění (do 3.000 otáček motor skoro neslyšíte). Motor 1.1 dobře táhne na rovince, ve stoupání je to horší už při 3/4 zatížení. Byl jsem mile překvapen prostorným interiérem, na to jak auto vypadá z venku malé. Pohodlná sedadla, přehledná přístrojová deska.
Trochu mi chybí ve výbavě kontrolka rozsvícených světel a otevírání kufru od řidiče. Je horší výhled do stran přes přední sloupek dveří.
-několikrát (asi 4x) jsem měnil čelní sklo po nárazu kamínku odmrštěného projíždejícím autem.Není to přímo závada, ale přišlo mi, že je asi sklo nějaké křehčí, nebo jsem měl prostě smůlu:-( Alespoň, že to za mě vždy zaplatila pojišťovna.
Toť vše, takže bych asi vylepšil své předchozí hodnocení spolehlivosti. Vše je původní včetně brzdových destiček i baterie, tlumičů Jen jsem v 90tis.km nechal preventivně měnit rozvody. Měním pouze olej, stěrače a pneu. Zatím mám na tacho 101.000 km, při prům.spotřebě 5,7l/100km a náklady 4,3kč/km.Takže zatím spokojenost.
Jsem majitelem Hyundai Getz 1,1 Komfort a jsem s ním spokojen až na pár "moušek" jako např.velice špatdná dostupnost ke střešní anténě při výměně(opravě),kde se k ní jinak nedostanete než přes odsunutí celého stropního čalounění (kde mohli umístnit stropní světlo a bylo by to vyřešeno), dále delší brzdná dráha bez ABS,a vůle při řazení 4 na 5 stupeň ,za tu dobu co ho mám jsem byl jen jednou nucen se nechat odtáhnout do servisu z důvodu spáleného relátka od čerpadla benzínu. Mám najeto přes 30000 km a o proti minulému autu Daewoo Matiz ,který byl co čvrt roku v servisu pro různé závady Getz je supr auto do mětského provozu i na dovolenou. Díky Petrus
Vím, že reaguju na hodnē starý koment., ale nevadí... Brzdná dráha bez ABS (smykem) je ve srovnání s vozem s aktivnē pracujícím ABS vždy naopak kratší... ABS nikdy nezkracuje brzdnou dráhu, nýbrž i za cenu delší brzd. dráhy umožňuje lepší řiditelnost vozidla než v prostém smyku bez ABS... Je to vcelku dost logické bez ABS brzdíte na maximum = zablokovanà kola = neřiditelné. S ABS snažíte se brzdit na maximu, ale ABS přerušovanē odbržďuje = kola nejsou zablokovaná = neztrácíte řiditelnost vozidla...
06.11.2021 | 03:21:03 | Vētší brzdná dráha bez ABS??
| 85.160.45.*Reagovat
RE: Getz 1,1 Komfort
No , to tady některým Einsteinům vysvětluji roky....ale snažíš se marně - ABS je mantra a Bůh...:-), že je to často i nebezpečné nechtějí uvěřit, vždyť to nařídila vševědoucí EU kvůli jejich (ne) bezpečnosti...
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz
Já měnil u Fabie sklo jen dvakrát .
16.03.2009 | 15:51:28 | Itall Reagovat
Doplnění po 6.roce provozu
Doplnění závad :
-cca 45.000km výměna žárovky v předním světle.
-několikrát (asi 4x) jsem měnil čelní sklo po nárazu kamínku odmrštěného projíždejícím autem.Není to přímo závada, ale přišlo mi, že je asi sklo nějaké křehčí, nebo jsem měl prostě smůlu:-( Alespoň, že to za mě vždy zaplatila pojišťovna.
Toť vše, takže bych asi vylepšil své předchozí hodnocení spolehlivosti.
Vše je původní včetně brzdových destiček i baterie, tlumičů Jen jsem v 90tis.km nechal preventivně měnit rozvody.
Měním pouze olej, stěrače a pneu. Zatím mám na tacho 101.000 km, při prům.spotřebě 5,7l/100km a náklady 4,3kč/km.Takže zatím spokojenost.
17.02.2009 | 12:15:25 | Martin Reagovat
Getz 1,1 Komfort
Jsem majitelem Hyundai Getz 1,1 Komfort a jsem s ním spokojen až na pár "moušek" jako např.velice špatdná dostupnost ke střešní anténě při výměně(opravě),kde se k ní jinak nedostanete než přes odsunutí celého stropního čalounění (kde mohli umístnit stropní světlo a bylo by to vyřešeno), dále delší brzdná dráha bez ABS,a vůle při řazení 4 na 5 stupeň ,za tu dobu co ho mám jsem byl jen jednou nucen se nechat odtáhnout do servisu z důvodu spáleného relátka od čerpadla benzínu.
Mám najeto přes 30000 km a o proti minulému autu Daewoo Matiz ,který byl co čvrt roku v servisu pro různé závady
Getz je supr auto do mětského provozu i na dovolenou.
Díky Petrus
30.08.2006 | 19:22:32 | Petrus Reagovat
RE: Getz 1,1 Komfort
Vím, že reaguju na hodnē starý koment., ale nevadí... Brzdná dráha bez ABS (smykem) je ve srovnání s vozem s aktivnē pracujícím ABS vždy naopak kratší... ABS nikdy nezkracuje brzdnou dráhu, nýbrž i za cenu delší brzd. dráhy umožňuje lepší řiditelnost vozidla než v prostém smyku bez ABS...
Je to vcelku dost logické bez ABS brzdíte na maximum = zablokovanà kola = neřiditelné.
S ABS snažíte se brzdit na maximu, ale ABS přerušovanē odbržďuje = kola nejsou zablokovaná = neztrácíte řiditelnost vozidla...
06.11.2021 | 03:21:03 | Vētší brzdná dráha bez ABS?? | 85.160.45.* Reagovat
RE: Getz 1,1 Komfort
No , to tady některým Einsteinům vysvětluji roky....ale snažíš se marně - ABS je mantra a Bůh...:-), že je to často i nebezpečné nechtějí uvěřit, vždyť to nařídila vševědoucí EU kvůli jejich (ne) bezpečnosti...
06.11.2021 | 08:38:38 | Vašek | 109.81.214.* Reagovat