Rok výroby:2003Typ motoru:1.3iStav km při koupi:58 kmStav km nyní:28 400 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:9. 3. 2005
Chrastění pod zadní částí vozu při pomalé jízdě na mírných nerovnostech.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Servisní pracovník autosalonu dělá mrtvého brouka. Technik zkontroloval nápravu. Žádnou závadu na nápravě nezjistil. Popsanou závadu neumí identifikovat. Druhý technik nejprve identifikuje zvuk vycházející ze zadní části vozu, poté zvuk vycházející z interiéru zadní části vozu a nakonec prohlašuje, že nic neslyší. Odvolává se nakonec na provozní zvuky.
Odhaduji, že jde o výrobní vadu, ke které se nikdo nechce znát. Mám informaci o jiném uživateli stejného vozidla se stejnou závadou.
Getz je výborný. Závada ruší požitek z příjemné jízdy.
Mohu s vozem jet rychle ? Neupadne něco ? Bude mě to otravovat pořád ?
SPOTŘEBA: MĚSTO 8,5 MINO:5,9 JEŽDĚNO PROFWSIONÁLEM, ŽADNÁ ŽENSKÁ NEBO FYHULENÝ NÁCTILETÝ KTERÝ TO BERE JAKO FORMULI
PORUCHY: OD NOVOTY ( 2003 ) TEĎ MÁ 105 TKM : ROZVODY, ČEPY, ZADNÍ LOŽISKA, NOVÁ PALIVOVÁ NÁDRŽ, CELÁ ELEKTRO INSTALACE NOVÁ !, ALTERNÁTOR, 3X ZNAČKOVÝ VÝFUK, 2 X PNEU, 1 X REPASE PŘEVODOVKY............. SKUTEČNÉ ZÁŽITKY, NÉ NĚJAKY KECY A KIDY, ČLOVĚK POD tÍM JENOM LEŽÍ...
DO OPRAV JSME DALI PŘESNĚ 167 540,- ZA AUTO 248 000 ,-
taktiez v Getzi pocujem pri prejazde nerovnosti zvlastny zvuk. Skusal som uz vsetko mozne prezriet ci nie je uvolnene, ale zda sa, ze je to nieco co nie je vidiet.
Před nedávnem jsem rozvažoval koupi svého prvního nového vozu, Getz byl jedním z favoritů. Auto je celkem hezké, nová čtrnáctistovka zajímavá, kvalita palubní desky už méně, ale co by člověk za ty peníze chtěl... Navštívil jsem tedy nejmenovaný autosalon v Praze-Vysočanech a Getz již favoritem nebyl. V prodejně zevlovali tři prodejci, setrvávajíce v družném hovoru, nestál jsem jim ani za odpověď pozdrav, o případném nabízení vozu ani nemluvě... Vypadalo to, že je budu muset prosit, abych jim mohl dát svých 300 tisíc korun českých. Neprosil jsem a šel o dům dál... Auto už mám a není to Hyundai. Asi tak.
U některých vozů Hyundai Getz se ze zadní části ozývá "cvakaní" (hlavně při brždění), které je způsobeno "chybnou" konstrukcí štítů brzd. Nevím přesně o jaké roky výroby se jedná, ale obraťte se na autorizovaný servis, kde (v případě že se opravdu bude jednat o tento problém) vám v rámci záruky štíty brzd zdarma vymění za nové - konstrukčne už jinak řešené.
Cvakání jsme také slyšeli, a přišli jsme na to, že to dělá držák na SPZ umístěný na pátých dveří (Klepe o karoserii). Když se podloží nějakými gumičkami už neklepe.
Mám tiež Getz. Podľa popisu závady, to môže byť v zadných 5-dverách. Treba dať dole vnútorný kryt dverí a skontrolovať pri jazde či ten zvuk vychádza odtial. Je tam viac vodiacích líšt a môžu na seba navzájom narážať. Ďalší dôvod môže byť pohyb skeletu pri prejazde nerovností. Tam je to už horšie. Treba namazať všetky nitové spoje karosérie /WD40/,ale to sa musí zdemontovať hodne vecí z vnútra auta. Podovný problém som mal s Accentom a pomohlo to. Zvuky môžu vznikať aj vplyvom nízsky vonkajších teplôt, kedy je iná rozpínavosť materialov
Snad se celá záležitost blíží k vyřešení. Dnes jsem dostal zprávu, že k identifikaci závady bude použit vícekanálový detektor a následně bude závada odstraněna. Lada
Pri rychlejsi jizde vam upadnou kola, dvere a v rukach vam zustane volat. Pote poletite pres budku do prikopu. Po tomhle uz vas to chrasteni urcite otravovat nebude...
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz
TOTAL SRACKA
SPOTŘEBA: MĚSTO 8,5
MINO:5,9
JEŽDĚNO PROFWSIONÁLEM, ŽADNÁ ŽENSKÁ NEBO FYHULENÝ NÁCTILETÝ KTERÝ TO BERE JAKO FORMULI
PORUCHY: OD NOVOTY ( 2003 ) TEĎ MÁ 105 TKM : ROZVODY, ČEPY, ZADNÍ LOŽISKA, NOVÁ PALIVOVÁ NÁDRŽ, CELÁ ELEKTRO INSTALACE NOVÁ !, ALTERNÁTOR, 3X ZNAČKOVÝ VÝFUK, 2 X PNEU, 1 X REPASE PŘEVODOVKY............. SKUTEČNÉ ZÁŽITKY, NÉ NĚJAKY KECY A KIDY, ČLOVĚK POD tÍM JENOM LEŽÍ...
DO OPRAV JSME DALI PŘESNĚ 167 540,- ZA AUTO 248 000 ,-
MÁME HO OD NOVOTY
05.05.2010 | 20:47:16 | Robin Reagovat
som na tom rovnako
taktiez v Getzi pocujem pri prejazde nerovnosti zvlastny zvuk. Skusal som uz vsetko mozne prezriet ci nie je uvolnene, ale zda sa, ze je to nieco co nie je vidiet.
23.10.2008 | 18:22:50 | giany Reagovat
Zavolejte Chocholouška,nechte ho odvézt blba,nedokáže pochopit,že auto je tak dobré že mělo jen jednu malinkou závadu.
05.04.2007 | 21:15:36 | Reagovat
Prodejci Hyundai
Před nedávnem jsem rozvažoval koupi svého prvního nového vozu, Getz byl jedním z favoritů. Auto je celkem hezké, nová čtrnáctistovka zajímavá, kvalita palubní desky už méně, ale co by člověk za ty peníze chtěl... Navštívil jsem tedy nejmenovaný autosalon v Praze-Vysočanech a Getz již favoritem nebyl. V prodejně zevlovali tři prodejci, setrvávajíce v družném hovoru, nestál jsem jim ani za odpověď pozdrav, o případném nabízení vozu ani nemluvě... Vypadalo to, že je budu muset prosit, abych jim mohl dát svých 300 tisíc korun českých. Neprosil jsem a šel o dům dál... Auto už mám a není to Hyundai. Asi tak.
14.03.2006 | 01:56:50 | M4lcolm Reagovat
Cvakání
U některých vozů Hyundai Getz se ze zadní části ozývá "cvakaní" (hlavně při brždění), které je způsobeno "chybnou" konstrukcí štítů brzd. Nevím přesně o jaké roky výroby se jedná, ale obraťte se na autorizovaný servis, kde (v případě že se opravdu bude jednat o tento problém) vám v rámci záruky štíty brzd zdarma vymění za nové - konstrukčne už jinak řešené.
15.02.2006 | 22:49:53 | getz1.4 Reagovat
Cvakání jsme také slyšeli, a přišli jsme na to, že to dělá držák na SPZ umístěný na pátých dveří (Klepe o karoserii). Když se podloží nějakými gumičkami už neklepe.
15.07.2005 | 17:54:18 | ov Reagovat
Mám tiež Getz. Podľa popisu závady, to môže byť v zadných 5-dverách. Treba dať dole vnútorný kryt dverí a skontrolovať pri jazde či ten zvuk vychádza odtial. Je tam viac vodiacích líšt a môžu na seba navzájom narážať. Ďalší dôvod môže byť pohyb skeletu pri prejazde nerovností. Tam je to už horšie. Treba namazať všetky nitové spoje karosérie /WD40/,ale to sa musí zdemontovať hodne vecí z vnútra auta. Podovný problém som mal s Accentom a pomohlo to. Zvuky môžu vznikať aj vplyvom nízsky vonkajších teplôt, kedy je iná rozpínavosť materialov
19.03.2005 | 12:03:25 | Juraj Reagovat
Snad se celá záležitost blíží k vyřešení. Dnes jsem dostal zprávu, že k
identifikaci závady bude použit vícekanálový detektor a následně bude
závada odstraněna.
Lada
15.03.2005 | 14:51:50 | lada Reagovat
Pri rychlejsi jizde vam upadnou kola, dvere a v rukach vam zustane
volat. Pote poletite pres budku do prikopu. Po tomhle uz vas to
chrasteni urcite otravovat nebude...
09.03.2005 | 19:16:08 | Rolf Reagovat