Rok výroby:2006Typ motoru:1,5Stav km při koupi:25 kmStav km nyní:2 900 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:7. 6. 2006
Vůz je mimořádně dymamický. Zrychlení při rozjezdu je úžasné. Těch 110 koní je opravdu hodně znát. Motor je velmi tichý a ani při 180km na dálnici při 3200 ot. o něm skoro nevíte.
Nový motor CRDi je opravdu velmi povedený. Průměrná spotřeba je kolem 5 l na 100km.
Vůz je prostorný, vzledově velmi povedený a neokoukaný. Jízdní vlastnosti jsou na velmi dobré úrovni. Vůz ma již el. posilovač řízení a kotouče i vzadu.
Interiér ve voze je velmi dobrý a odpovídá mým představám o novém voze této kategorii segmentu B.
Kufr je sice malý, ale po sklopení dělených sedaček vzadu je místa dostatek.
Myslím, že za tu cenu a hlavně velmi povedený a silný motor nemá v segmentu B konkurenci.
a ne že je nízká! Při crash testu dostal 25 bodů a 4 hvězdy, stejěn jako Fabka. Tenký plech je nutný pro deformační zóny, nosníky kabiny jsou naopak velmi tuhé a pevné!
Tak som mal dnes možnosť si to auto trochu obzrieť na parkovisku, docela fajn. No pri kolegovi sa zastavila jeho známa na tomto žihadle a keď som sa na auto spýtl, povedala aby som sa pozrel z akého je tenučkého plechu. Teda fakt, neviem ako by to vyzeralo keby sa zrazilo s Trabantom. Pod prstami sa to prehýba ako papier. Takže asi bezpečnosť veľmi nízka.
Pánové, co kritizujete - mám jen Getz Champion 1,3 rok 2005 a předtím jsem v řadě měl nebo jezdil v Octavii, Chrysleru a dokonce vlastnil Lincoln 3.5 V6 - auta jsem i krátkou dobu předváděl... je to otázka nejen vkusu, ale někteří chlapi si prostě do malého auta nesednou, protože na to nemají sebevědomí, že je pro ženské... jsem naprosto spokojen, jede to svižně, bez poruch, sedí to a nechlastá (jezdím pořád a všude, hovadské ceny benzínu mě štvou), takže dávám palec nahoru - v Praze ujíždím nadupaným limuzínám, protože je auto malé, v poměru k váze silné a navíc obratné obratné a na dálnici se u nás stejně víc jak 180 jezdit nedá, leda v noci... takže nevidím problém... nemám rád diesely obecně a 1,6 mi manželka zakázala, jinak bych koupil Getz Sport 1,6, ale 1,3, teď 1,4, vzhledem k váze vozidla v pohodě... natož 110 koní v dieselu - já mám jen 82, ale je to skvěle zpřevodované... no problem... a skvělé brzdy má i 1,3, nevadnou, i když jsou vzadu bubny!!! Vepředu jsou kotouče chlazené!!!
Pro nové naftové motory CRDi 65 i 81kW do nejnovějších Getzů se dávají nové převodovky ,proto ta rychlost při 3200 ot. je zřejmě možná. Dymamika a pružnost u Getze CRDI 81kW ( 110koní ) je velmi dobrá 11,1s (z 0 na 100 ) Stejný motor se dává i do KIE Rio
Pánové 81 kW je 110 koní !Vlastním tohle auto taky ,3 měsíce a soulasím co pán píše o tomto malém žihadle. Zkoušel jsem to na dálnici a při těchto otačkách a jel jsem 175 km. Každý tachometr ukazuje trochu jinak. Bavíme se o dieselu , ten má přece míň otáček než benzín, záleží na převodovce.Spotřeba je při svižnější jízdě kolem 6l.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Getz
Bezpečnost je úrovni Fabky
a ne že je nízká! Při crash testu dostal 25 bodů a 4 hvězdy, stejěn jako Fabka. Tenký plech je nutný pro deformační zóny, nosníky kabiny jsou naopak velmi tuhé a pevné!
01.12.2007 | 20:41:22 | Honza Reagovat
Tak si kup Trabanta, jestli ho ještě seženeš :o))
25.05.2007 | 11:52:40 | Reagovat
Plech
Tak som mal dnes možnosť si to auto trochu obzrieť na parkovisku, docela fajn. No pri kolegovi sa zastavila jeho známa na tomto žihadle a keď som sa na auto spýtl, povedala aby som sa pozrel z akého je tenučkého plechu. Teda fakt, neviem ako by to vyzeralo keby sa zrazilo s Trabantom. Pod prstami sa to prehýba ako papier. Takže asi bezpečnosť veľmi nízka.
30.04.2007 | 16:20:22 | deane7 Reagovat
Nesmyslné kritiky Getze
Pánové, co kritizujete - mám jen Getz Champion 1,3 rok 2005 a předtím jsem v řadě měl nebo jezdil v Octavii, Chrysleru a dokonce vlastnil Lincoln 3.5 V6 - auta jsem i krátkou dobu předváděl... je to otázka nejen vkusu, ale někteří chlapi si prostě do malého auta nesednou, protože na to nemají sebevědomí, že je pro ženské... jsem naprosto spokojen, jede to svižně, bez poruch, sedí to a nechlastá (jezdím pořád a všude, hovadské ceny benzínu mě štvou), takže dávám palec nahoru - v Praze ujíždím nadupaným limuzínám, protože je auto malé, v poměru k váze silné a navíc obratné obratné a na dálnici se u nás stejně víc jak 180 jezdit nedá, leda v noci... takže nevidím problém... nemám rád diesely obecně a 1,6 mi manželka zakázala, jinak bych koupil Getz Sport 1,6, ale 1,3, teď 1,4, vzhledem k váze vozidla v pohodě... natož 110 koní v dieselu - já mám jen 82, ale je to skvěle zpřevodované... no problem... a skvělé brzdy má i 1,3, nevadnou, i když jsou vzadu bubny!!! Vepředu jsou kotouče chlazené!!!
14.06.2006 | 10:28:30 | Sahula Reagovat
převodovka
Pro nové naftové motory CRDi 65 i 81kW do nejnovějších Getzů se dávají nové převodovky ,proto ta rychlost při 3200 ot. je zřejmě možná. Dymamika a pružnost u Getze CRDI 81kW ( 110koní ) je velmi dobrá 11,1s (z 0 na 100 ) Stejný motor se dává i do KIE Rio
08.06.2006 | 05:29:21 | pepa Reagovat
kilowaty -koně
Pánové 81 kW je 110 koní !Vlastním tohle auto taky ,3 měsíce a soulasím co pán píše o tomto malém žihadle. Zkoušel jsem to na dálnici a při těchto otačkách a jel jsem 175 km. Každý tachometr ukazuje trochu jinak. Bavíme se o dieselu , ten má přece míň otáček než benzín, záleží na převodovce.Spotřeba je při svižnější jízdě kolem 6l.
07.06.2006 | 23:46:41 | palo Reagovat
blbost
no majitel zrejme popletl koníky a kilowaty.
07.06.2006 | 19:27:48 | Pavel Reagovat
Má konkurenci
Co takhle 1.6 HDi 80 kW,1.25 JTD 68kW?Takže konkurence je a celkem slušná.Podle otáček je to 6-ti kvalt,že?Ale za tu cenu by mi to mohlo říkat pane
07.06.2006 | 17:22:43 | Valdauf Reagovat
nema konkurenci?
kdyz vlezes do jakehokoli vozu ze skody 105 budes vzdy uneseny.
07.06.2006 | 17:19:15 | Reagovat