Recenze Hyundai Matrix 1.6
“nespokojenost”

Autor recenze: bašťoun (56 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1596/benzín Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:25 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 8,7 l/100 km Vloženo: 22. 9. 2009

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel Astra caravan

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Od začátku vysoká spotřeba - 9,5-10 litrů (až jsem se bál,že jsem zapomněl řídit),dle servisu vše v pořádku,motor si"sedne!".Nyní po roce a půl při norm.jízdě 8,5 - 8,9l/100km.
Od začátku se zpožďují dig.hodiny na desce třeba i 2min.za den - nikdy předtím bych si nemyslel,jak to člověka rozhodí.
Od začátku jsem byl(a dosud jsem)nemile překvapen hlučností motoru již v rychlosti kolem 90km/hod.
Po roce začaly potíže se startováním,třeba týden v pohodě a pak několik dnů za sebou nastartováno až po několikerém pokusu,třeba i po desátém - po třech návštěvách značkového servisu na Spořilově odstraněno výměnou antény pro imobilizér.
Ve stejném čase přestalo fungovat el.stahování lev.zadního okna - po druhé návštěvě výše zmíněného servisu odstraněno výměnou celého stahovacího agregátu.
V porovnání s dříve užívaným vozem Opel Astra caravan 1.6i,zakoupeným v roce 1996 jako nový vůz,je Matrix lepší ve
výhledu z vozidla(vysoký posez),jinak jsem velice zklamán a
vyčítám si den,kdy jsem toto vozidlo zakoupil.I přes velkou
ztrátu jsem rozhodnut jej prodat a pořídit si "auto".


Hodnocení a zkušenosti s autem

Smutek z koupi tohoto vozu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Matrix

Vložit komentář

moje poznatky Matrixe

Mám Matrixe 3 měsíce r.v.2009 lituji toho že jsem si toto auto koupil. !!! Nedaří se mi s reklamací ohledně vibrací do řadící páky a ty se projevují jen při zařazeném třetím rychlostním stupni.Dále motor při 4-5 rych.stupni je slyšet zvonivý zvuk (přirovnání zvonění ventilů)na to mi bylo řečeno,že je to normální jev tohoto typu motoru.Tak nevím zda je to u všech 1,5 CRDi?????

06.11.2009 | 23:53:19 | Luboš Reagovat

Klikař

25.09.2009 | 14:29:25 | Honza Reagovat

som nepochopil,

toto je recenzia na matrix, alebo na thaliu ?

25.09.2009 | 09:46:59 |  Reagovat

Honza

KLIKAŘ!!!!!!!!!!!!!



Nebo prodejce Renault ???

25.09.2009 | 09:30:10 | Vašek Reagovat

dodatek

Mám zkušenost s 2 ze 3 brněnských servisů Renault a můžu jen konstatovat vysokou profesionalitu a ochotu personálu Pokorného a Auto Jih.

25.09.2009 | 08:42:03 | Honza Reagovat

Thalia 1,2 16V, 2006, naprostá spokojenost, lehlé, živé, 5,6l/100 km. 46000 km bez závad. Jediná nevýhopda: nebudí respekt ostatních řidičů až tak, že probouzí agresivitu ......

25.09.2009 | 08:38:02 | Honza Reagovat

Mojje zkušenost

je Thalia r.2003 - zoufalství na druhou (auto a zn.servis), i kdyby teď k autům dávali zlatou cihlu, tak Renault už nikdy!
A můžou být v žebříčku třeba -3, prostě za tu šílenou zkušenost s tímhle vozem už jim v životě nedám vydělat ani korunu a moje okolí také ne.

25.09.2009 | 08:02:11 | Vašek Reagovat

Renault sice spolehlivostí neoplývá, ale Thália je kapitola sama pro sebe. Ostuda. Zlatej Hyundai Getz - zatím nejpovedenější ze všech korejců. Jestli bidou i-čka taky tak dobrá se uvidí časem.

24.09.2009 | 23:00:49 |  Reagovat

Pre Angela M

Poznám ľudí čo menia prémiové autá ako ja prehadzujem gumy na sezónu a tí tvrdia, že medzi napr. BMW a Mercedesom sú naozaj vynikajúce modely, ktoré servis mimo prehliadok nepoznajú, ale sú i nepodaredné šmejdy ktorých je dobre sa čo najrýchlešie zbaviť.
Moja Kia nevyniká zrovna excelentnou spoľahlivosťou (riešil som už tri veci), ale neboli to vážne veci a všetko bolo v pohode (a zadarmo) vyriešené. Kamarát mal len jeden problém so svojou Tháliou a i to ich musel "znásilňovať" aby mi vyriešili závažnú poruchu, ktorú postihoval bežne konkrétny model. Snažili sa ho odbyť. Kolegovi z práce mal dve závažné poruchy motora (tesne po záruke) a najnovšie mu "spadlo" predné okno (5 ročné auto - málo jazdené - cca 50 tis. kilometrov).

24.09.2009 | 22:51:44 | Dušan Mihálik Reagovat

23. září 2009 | 14:05 | Dušan Mihálik

"Z koncernu Hyundai-Kia by som bral len modely vzniknuté po Ceede - v prípade Hyundai iba tie íčka (i10, i20, i30, iX55 a teraz i iX35)."


Ja osobne by som nechcel nič z Hyundai koncernu, buď je to poruchové, alebo sa to vyzerá ako prasa a je to nudné. Radšej Francúza ako Kórejca.

24.09.2009 | 21:08:46 | Angel_M Reagovat

24. září 2009 | 13:23 | Vašek

Neviem, aký si mal ročník, ale podľa ADAC, teraz Renault okupuje niektoré 1. a 2. priečky, takže sa vypracoval.

24.09.2009 | 21:06:49 | Angel_M Reagovat

No,

já taky nechci na pojistce vydělat :-), je to zkrátka opatření na ochranu mé "investice". Ale ten servis Renault je opravdu katastrofa, poměr dobrý špatný je asi 1:5 - vlastní zkušenost, přitom špatný není to správné slovo, správné slovo je KATASTROFA.

24.09.2009 | 13:23:47 | Vašek Reagovat

Renault je i u nás "hviezda" : (.

A i preto som tú Tháliu zrušil. Ale zas musím povedať, že treba pozerať na servis v tej ktorej lokalite a čo viem, tak i prémiové značky - napr. Mercedes majú katastrofálne servisy.Jednoducho povedané, nestačí vyberať len auto ako tovar, ale i ako službu. Lacné auto sa nekvalitným servisom môže dobre predražiť a kvalita značky, či vozidla, nehovorí nič o kvalite servisu (aspoň u nás nie). Pre tých čo si myslia, že kvalitné auto ani pomaly servis nepotrebuje treba dodať, že ich do servisu veľmi ľahko môže poslať iný vodič pri havárii. Poistenie je síce určite potrebné, ale čo viem, tak buď je poistka na kúpnu cenu a teda "mastná", alebo je "normálna" a finančná strata pri krádeži je značná. Tak či tak - je to kopu zbytočných starostí a zarobiť sa na tom nedá : (.

24.09.2009 | 08:30:34 | Dušan Mihálik Reagovat

for Dušan

No jo, u nás má takovou šílenou pověst Renault (sám jsem jeden exemplář vlastnil a bylo to fakt na levačku), ale proti odcizení je jediná ochrana - dobře pojistit, jinak by jsi si nemohl koupit ani kolo.

24.09.2009 | 07:38:56 | Vašek Reagovat

Pre Vašeka

Forsd som vyradil pre katastrofálne referencie o servise v Bratislave a okolí. To mi potvrdilo viacero majiteľov Fordov (nie všetci) a pri novom aute to považujem za zásadnú vec (pre záruku). Keby nie to, tak sa idem na tie fordy aspoň pozrieť.
Samozrejme to bolo pred viac ako dvomi rokmi a dnes je už situácia (hlavne v cenách) trochu iná a možno by som si vybral niečo iné ako tú Kiu Ceed. Ale okrem iného rozhodlo i financovanie, kedy mi stačilo zaplatiť 7 % akontáciu a splátky mám na 7 rokov. Pri vtedajších cenách to bola jediná možnosť ako prísť "lacno" k novému autu nižšej strednej triedy. Dnes už manželka nie je na materskej a tak by som už nebol tak obmedzený, ale vtedy mi to super pomohlo. Okrem toho rozhodlo to, že parkujem vonku a strážiť niečo od Škody či od Volswagenu by sa mi fakt nechcelo a prípadná krádež je pri lízingu dosť nepríjemná vec : (.
Naposledy sa o tom presvedčila tá rodina s postihnutým dieťaťom u Vás, ktorej naivita, že jej defent-lock uchráni auto ma fakt šokovala. Nie, že by mi ich nebolo ľúto, ale myslieť si, že nejaké bežné zabezpečovacie zariadenie ochráni ich najkradnutejšie auto v krajine je pre mńa mimo zdravého rozumu.



24.09.2009 | 07:11:34 | Dušan Mihálik Reagovat

Morální zastaralost

Morální zastaralost či opotřebení se například používá i u stavebních materiálů. Příklad - dlažba na záchodech ve škole je hnusná, dělala se ještě za komančů, ale funkci plní....je poze morálné opotřebená

23.09.2009 | 22:09:22 | will83 Reagovat

Morálka :-)

Výraz "morálně zastaralý" je zaužívaný nejenom pro automobily, ale obecně pro cokoliv, co již není dle posledních trendů, designově nebo technicky,nebo obojí. Co tě na tom tak dráždí?
Pro Mihálika, co třeba Ford C max? Mám 1,6 16V benzin, výbava Gen -X , 320.000 a spokojenost (zatím).

23.09.2009 | 14:47:36 | Vašek Reagovat

Morální zastaralost, toto slovní spojení mě v kontextu s vozidlem, přímo dojímá.... Který blb to kdy vyslovil.... pověsit na nejbližší strom. Věřte, vůz může být zastaralý, nikoli však morálně, automobily morálku nemají....

23.09.2009 | 14:31:20 | Honza Reagovat

Skoro som ho kúpil : (.

Bol v mojom zornom poli pri kúpe nového vozidla v konkurencii Renault Thália, Kia Rio, Kia Ceed, Hyundai Accent, Honda City a Toyota Auris.
Matrix som vyradil pre morálnu zastaralosť a nie práve nejlepšie referencie.
Z koncernu Hyundai-Kia by som bral len modely vzniknuté po Ceede - v prípade Hyundai iba tie íčka (i10, i20, i30, iX55 a teraz i iX35).

23.09.2009 | 14:05:02 | Dušan Mihálik Reagovat