Rok výroby:2010Typ motoru:2.0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:6. 5. 2011
Dobrý den po měsíci zakoupený nového auta Hyundai ix35 jsem zjistili že nám do auta teče...nejdříve nám začali plesnivět koberečky a voda stoupala.Měli jsme tam asi 2 cm vody.Auto jsme reklamovali.A to nám chtěli koberečky pouze usušit...nakonec nám v jinem salonu ,koberečky vyměnili a "odstranili závadu.Po měsíci jsme zjistili že nám do auta opět zatéká...:-(znovu jsme se vydali auto reklamovat.A doufali jsme že už to bude vše v pořádku.V salonu kde jsem auto zakoupili se k nám chovali hrozně..byli odměření.Nedokázali se k reklamaci postavit čelem:-(Tak jsem ho byli reklamovat v jiném servisu zn.Hyundai.Tak nám zas (nebo jsme doufali )že už bude klid a už se to nestane.Ale né!!!Příbuzní je jen tak se srandy zeptal..tak co auto už v něm nejezdíte v gumákách?tak jsem vzai klíče a podívali se do kufru pod rezervu a tam nás opět čekalo 4 cm vody...A to nemluvím o to že poprvé jsem v kufru našli rozbité sklo a nějaké šroubky..vůbec jsme to nechápali.Nakonec se nám přiznali že nám museli měnit okýnko u dveří protože servisní technik by tak šikovný že nám rozbil okýnko. Už nevíme co máme dělat...Zaměstnanci nebo vedení v salonech Hyundai ,se pořád na něco vymlouvají a nedokážou situaci nebo problém který se pořád opakuje řešit.Takže už po třetí auto povezeme na reklamaci 120km. Jízda krásná,je prostorný,pohodlí ale nemůžeme ho užívat podle toho jak potřebujeme ...pořád něco řešíme. Začínáme mit nedůvěru k značke Hyundai. Bylo řečeno že auto nafotí jak je plesňivé a mokré,jak tam stojí voda a že ho rozešlou po všech salonech jestli už se s tím někdo potkal...do dnešnýho dne nám nebylo zdělené jakou odpověď nato dostali:-(
Myslím že tady většinu čtenářů nezajímá řešení vašeho problému v servise,zbytečně se rozepisujete.Napište že vám do auta zatéká,jeho přednosti,klady,zápory.Uvádět slovo po slově z rozhovoru se servisem je lehce trapné.Gramatika určitě není váš koníček-í,y.Už to tady někdo psal-psát pomaleji a hrubky opravit.Jinak se z komentáře příliš nedozvíme,spíš se pousmějem.
Tak toto je kolosálny OMYL. Mňa vždy NAJPRV zaujíma súci mechanik v mojom okolí, ktorý si vie s autom poradiť..., potom hneď MOTOR, nápravy, dostatok miesta a aká-taká spoľahlivosť, Je naj. hlúposť kúpiť si "super" káru a potom krčiť plecami, čo s tým. ... a prístup servisu... je veľmi dôležitý, lebo od toho vidno, ako sa stavia k predaju DOVOZCA áut...:( A a by mi auto zatekalo, NOVÉ!!, tak to je na súdny spor ako vyšité.
Takovýto pristup je ve vetsine nasich servisů v nasi republice. A když budete chodit na garancky, tak se nejprve optejte ve vice autorizovanych servisech, protože časem zjistítem že vas okradou v tom Vasem treba o 10 000Kč. Zdiby varuji nebrat-DOMANSKY jsou velcí zlodeji a dokonce točí po svych prodejnach prodejce a servismany, protože potom se lepe krade.....POZOR!
Dobrý den,tak se opět hlásím...a můžu říct že souhlasím s pánem miloss11 že je to banda podvodníku jak nazval zaměstnance firmy Hyundai. Po 3 reklamaci jsme jsi vůz přivezli domů..bylo to v ponděli,jelikož ve čtvrtek pršelo tak se manžel šel podívat hned do auto v pátek ráno.Samozřejmě opět voda.Hned volal technickému řediteli a vedoucimu servisu tak nám bylo řečeno od technického ředitele že já to nechám na Vás jak se k tomu postavíte!!!!to bylo vše.Vedouci servisu řekl...tak ja nevím co Vám mám nato říct.Prostě des!!!Tak ať auto dovezeme až v pondělí...samozřejmě jsem opět vše vyfotila a poslala jsem jim to mailem aby viděli opravdu že nelžeme.Auto převzali a měli ho tam skoro měsíc!!! Poprvé jsi ho tam nechali 3 dni ,po druhé 4 dni, po třetí si také 4 dni A po čtrvrté skoro měsíc-to nám volali ať jsi pro auto přijedeme s vyjádřením že zádnu závadu neshledali.To je divné.6e vodu jsme tam měli,máme ji i vyfocenou a oni nic nenaši. Už měli ti díry najít hned poprvé a né je přehlídnout.To jak řekl ten technický ředitel...naši technici pochybili po prvé i po druhé tak i po třetí!!! Měli auto dát do pořádku hned a ne až po 4 pokus!!! Věc je předaná právnikovi,zatím čekáme na vyjádřený. Je to šílené,auto nestálo 1000 kč a hlavně jsme jsi ho nekupovali s tím že nám do něj poteče,že bude smradlavé od plísně...a že každý měsíc najedeme 360 km do servisu a zpět.A hlavně je smutné to že Vám lidí lžou do očí.Nic jsme nenašli-ještě že máme fotky pokud celá věc půjde k soudu.
Dobry den, mam take otresne zkusenosti se servisem Hyindai – Domanský Zdiby. Je to parta podvodníků, kteří jen okrádají poctivé lidi, lžou a využívají podvodných praktik. Dokonce mi pri odstranovaní závady na novém vozidle zpusobili velkou rýhu na laku. Kterou se pokusili zamaskovat a lži to svádet na me. To me docela rozrusilo a udelal jsem dusno, nakonec se mi eletrikař priznal, že mu do auta najel nejaky vozík. Dvere mi strikali a nyni maji jiný odstín, než okolni lak na vozidle. U noveho vozu me meli opravit pouze imobilizer, což jim trvalo bezmala dva mesice. Auto mi nekolikrat vratili neopravene, ikdyž to vedeli, chovali se jako když zavadu odstranili. Auto se odtahovalo do servisu nejmene 5x. Jeden z techniků mi dokonce říkal, že pro opravu delali vse, prý i jezdili pres retarder, takzvane na „drncáka“ a bylo vse OK. Proste katastrofa i na odstraneni male zavady na imobilizeru museli dorazit až z Hyundai. Pokud mohu radit pri garancnich prohlidkach, zjistete si nekolik nabidek, jsou to okolo Prahy zlodejove. Technici si napocitavaji i to neudelali. Prekontrolujte si predbeznou cenu garancky, ta se muže navysit potom jen o 10%. Domaský je zlodejska firma, reknou si u noveho Hyundai až o 7000kc vice než u jineho autorizovaneho servisu. S tema servisama je to v nasi rebublice vubec na....proste temer vsechny autorizované servisy jsou na urovni opravařů zemedelskych stroju. Vyhnete se vsichni servisum Domansky!!! Plati i pro Peugeot.
Takže: Po 3-4 doporučených listoch, nejakom znaleckom posudku sa naši "majitelia" hrdej IX35 po 3-4 rokoch konečne dostanú na prvé pojednávanie.
Súd ho minimálne 3-5 x odročí, vždy bude niekto, niečo chýbať.
A až keď všetci zabudnú., o čo vlastne ide, tak dostanú náhradu škody, ktorú im nebude mať KTO zaplatiť.. to už je taký rok 2015-2016....TAKTO to nejako "funguje" na SVK.
V CZ.. neviem, preto na DOBROM právnikovi záleží!!?::)
Dobrý den,tak nakonec jsme celou věc předali právnikovi. Auto jsme jsi v pondělí byli vyzvednout,ale tak jsme se zastavili u ředitele Hyundaie aby jste ho s celou věci obeznámili.Jelikož to byla třetí reklamace závady že nám do auta teče tak se k tomu nijak nepostavili.Nabídli nám výběr doplňku do auta...žádné řešení výměna auta nebo vrácení peněz!!! Tak jsme se byli pordit s právnikem...dokonce se přišlo nato že technik který nám rozbil okýnko nám ho naučtoval:-( Včera byla bouřka..pršelo tak se manžel šel ráno podívat do auta....a co tam viděl opět vodu!!!!opět jsem to nafotila. Tak jsme informativně volali řediteli Hyundaie...hlavnímu technikovi.ŽÁDNÉ VYJÁDŘENÍ...NIC.Bylo nám řečeno že to nechají na nás jak to budeme řešit.To je co!!!z její strany vůbec nemají zájem vyjít vstříc a situaci řešit. Takže celou věc jsme dali právníkovi... Po 4 tam už nepojedeme....teď už víme že Hyundai ix 35 už chtít nebudeme...Velké zklamání...hlavně z přístupu zaměstnancu Hyundai.
... souhlas. Už k nim ani nepáchnu. Lhaní, sliby, totální neschopnost řešit problémy. Prasácky provedená práce + technici ještě zničej další věci. Kdyby se kluci k tomu aspoň nějak postavili, ale jen čekaj jak to dopadne. Netuším jak ještě vůbec můžou fungovat a největší zklamání je v tom, že si může říkat autorizovaný servis. Každopádně to je věc distributorů a já bych jim s fleku odebral licenci autorizovaného servisu a i prodejce.
Nechápu některé názory v diskuzi.Automobilka prodává auta jako výrobky na dopravu osob,zboží atd.Mají chránit posádku před povětrnostními vlivy,vozit a dělat prostě to co všechna auta,ne?Do téměř všech aut neteče,to je subjektivní pravda,to se snad všichni shodnou.Zákazník také nekupuje auto s vědomím,že mu do něho může téct,to garantuje výrobce.Jako zákazník nebudu zkoumat kudy a kdy mi do auta teče.Voda v autě nemá co dělat a po třetí závadě ho měním nebo odstupuju od smlouvy!!!Jediná vyjímka by byla,že v kupní smlouvě bude poznáka o možném tečení do auta.Jinak tato skutečnost znemožňuje plně využívat výrobek,který nesplňuje normy pro auta.
Petra: Nie som právnik, ale základom je NIČ nepodpisovať. Na Vašom mieste by som radšej išiel najprv za právnikom, až potom pre auto:))
Dokonca by som ani nezaplatil za požičanie auta:)), nemôžu Vás vydierať, že Vám nevydajú Vaše auto, ak im nezaplatíte požičovné..:)), ak by to skúsili, môžete pokojne zavolať policajtom..., už som to raz /asi pred 12-15 rokmi? riešil/.
Pokiaľ máte auto v záruke, máte všetky prehliadky... právo je na Vašej strane. Vy sa domáhajte zrušenia kúpno-predajnej zmluvy a vrátenia peňazí. Ak náhodou už f. skončila, tak od DOVOZCU... ten si potom bude uplatňovať škodu od firmy, ktorá "akože" skrachovala.
Podľa mňa, ak by ste dali auto na expertízum zistili by ste, že bolo al. búrané, príp. padlo z vleku, alebo niečo podobné.
Rovnaký prípad je u kamoša s Oplom Astra, ktorý bol kupovaný NOVY na SVK a po rokoch sa zistilo, že čerpadlo a motor nemohol byť k tomu autu:)).
S manželem to pořád řešíme,ale hlavně uvidíme co zítra až jsi pro auto pojedeme. A ještě jsem nezmínila to že ,auto máme proto v sesvisu v Praha Butovice ,protže v salonu v Brandýsi na Labem jim byla vzatá licence,pak po měsíci nám přišel dopis že licenci mají zpátky. Ale to už jsme tam nešli. Když nám něco rachtalo ve dveří,tak jsme jsi mysleli že jsou to střepy jak nám rozbili sklo,tak jsme měli cestu do Prahy tak jsme se tam zastavili...a čekalo nám překvápko. Salon Hyundai už tam není:-( je tam Kia!!!!ale ti samí zaměstnanci.
05.10.2011 | 17:47:34 | Pavel
| 109.239.71.*Reagovat
jednoznačne si od každej opravy treba žiadať potvrdenie,čo nemáte čierne na bielom ako by ani nebolo.treba fakt skúsiť zaplatiť právnika a ísť k súdu,zdá sa že mentalita slovenských a českých predajcov je predať auto a ak má niekto problém,s tým ma neotravuj.toto sa v nemecku alebo rakúsku stať asi nemože pretože tam si zákazníka naozaj vážia a nestoja o negatívnu reklamu.
No ,pro auto jedeme zítra tak uvidíme co nás čeká ale po pravde mám strach ,jak jste psal ..už bych tomu nevěřila.Máme malé dítě a stát se může cokoliv a kde koliv.Jinak to auto vyrobná v Žilině.Zákony neznáme,budeme se muset poradit ,ale jak jsem psala bylo nám řečeno že by jsme neuspěli že i když nám do auta teče,tak je to ale pořád na jiném místě:-(
z Prahy do Bohušovic to není tak daleko,nebo ˇUstí nad Labem.Mam Hyundati IX35 a koupil a servisuji v Hyundai Haša,max spokojenost,odešly mi cidla couvání a nemohly nato přijít tak mi daly náhr auto a moje vezly na slovensko at si to řeší výrobce,Já sem zákazník ,mam auto v záruce a vše musí fungovat.přesto vlak nejede.naštestí na slovensku byl někdo chytrej ta poslaly technika z nakym technologickym inženýrem do hyundai Praha a vše bylo ihned vyřešeno
Petra: Nechcem byť protivný, ale jednoznačne do SPORU!! Zoberte všetky papiere, dokumentáciu,fotografie a pod., NIČ nenechávajte v servise, ale napíšte krásnu žiadosť o ukončenie zmluvy z dôvodu straty dôvery v auto a žiadajte al. nové auto, al. vrátiť peniaze/to je účinnejší strašiak...:)).
Môžete argumentovať aj tým, že neviete KEDY a KDE zateká, pričom NIKTO Vám nebude garantovať BEZPEČNOSŤ, vylúčiť možnosť el. skratu /teoreticky, prakticky takmer nulová/, takisto rýchlejšie hrdzavenie, stratu ceny, pleseň a smrad v aute.
Zároveň žiadajte späť peniaze za náklady s reklamáciou, aj tých 400/deň Vám MUSIA vrátiť!!
Nebojte sa súdu, môj právnik sa už 3 rok súdi s AUDI, kvôli A6, ktorá povedala pa-pa pri stave asi 6.000 km, cez 2 mil. SKK...., už sa čaká iba na odpoveď z Najvyššieho súdu, všetky nižšie automobilka prehrala...vymenia auto, alebo vrátia peniaze, aj s úrokmi, teraz už neviem, ktorá dohoda platí:)), ale dá sa.
Dobrý den děkuji za Vaše komentáře...jelikož jsme se informovali jak můžeme auto reklamovat a ptali jsme se přímo i v servisu Hyundai v Praze-Butovice.Manželovi se tam zdají" seriozní" tam mu nato přímaci technik řekl,že by jsme v spore neuspěli.První závada,kudy teklo byla ve předu u světla-z výrobi tam nebylo něco zasilikonováni..Druhá u tažného zařízení-technici v salonu Brandýs na Labem kde jsme auto kupovali prej preřízli neco a jen tam strčili kabeli ,zapojili eletriku a bylo to.Tím pádem nám tam opět teklo.Při třetí závadě,nám včera volali že jsi pro auto můžeme přijet-je hotové.Museli ho celé odstrojit ,nechali jen holou konstrukci aby zjistili závadu.Jen po telefonu zmínili že zavadu našli-v zádu byli ohnuté plech .Vada z výroby.Více nám řeknou v pondělí až jsi pro auto přijedeme.Mají vše nafocené. Jinak doklady o reklamaci bohužel nemáme.Tohle jsem nepochopila...reji ho do ruky nedávaji,pouze na vyžadání jiného servisu. To se mi nelíbi,jako zákazník musím mit neco v ruce aby něla vyjádření ...co vůbec dělali a jaká byla zavada. -takže se vrátim k tomu že nám bylo řečeno že neuspějeme pokud by jsme soudili.Je to 3 reklamace a tečé nám po každé jinde...:-(ale podle mně je to závada že teče!!!mám pocit že od té doby co auto máme tak je více v servisu než k běžnému uživání. A to aspoň že nám teď auto půjčili,jinak nám ani nechtěi dát náhradní-pouze za 400 kč na den. Už po pravdě nevíme co dělat,měli jse z auta radosť..líbilo se nám a když nám řekli že by jsme měli čekat více než půl roku kdyby jsme jsi objednali jinou barvu.Tak jsme jsi vzali co měli...jenže teď už stím nejde nic dělat.Holt jsme měli smůlu,jak na vše co jsi koupíme:-(
to ze do vozidla zateka voda nebrani jeho uzivaniu, neviem ako v CR ale v SR to nie je dovod na odstupenie kupnej zmluvy....viva koreja auta s tisicrocnou zarukou - mudrci radte. Inak je mi luto majitela.
Jen zeptám akademicky: Proč už dávno auto nevyreklamujete pro NEODSTRANITELNOU závadu???Buď za nový kus nebo odstoupit od smlouvy s vrácením peněz.Zajisté máte od každé reklamace doklad.No a při třetí stále stejné závadě máte ze zákona právo odstoupit!Úplně v klidu bych jim to tam dal po třetí ať zajistí,aby voda do interiéru netekla.Mají na to 30 dní.Pokud i poté zjistím to samé,jdu jim auto vrátit a nemusím si stěžovat na fóru jaký je arogantní servis.Pokud se bojíte,tak do podobného sporu by šel rád každý právník,protože by to byly jisté vydělané peníze.Hyundai je dost velká firma :-)
Rozbité sklo. Jestli Ti v tom servisu jsou takoví amatéři, že nejsou po sobě schopni opravit to do původního stavu to co poškodili, tak je třeba na ně tlačit víc, ať to oni přes jejich firmu pošlou do autoskla. Je to vlastně stejný princip, jako kdyby poškodili lak a muselo by se to odvést do lakovny. Tohle se stává častěji než je zdrávo, taky jsem to viděl na vlastní oči jak jsou v servise takoví Otíci, kteří navigujou a čumí na prsaté spolujezdkyně a řidiči servisáci doufaje, že jim nic nebrání v cestě a všechno je vypočítaný bechnou nárazníkem do slouku při vytáčení do dvorka. :D
Koupili jsme na firmu i30 kombi, auto máme půl roku a je to děsný šmejd. Neustále problémy a neustálé návštěvy servisu. Bylo to první a zároveň poslední auto této značky.
máme vo firme ceed, čo je de facto to isté auto, máme ho dva roky, najazdených 50tis km, bez akejkoľvek závady, známi má I30, najazdených 156000 km, jedna vada, utrhnuté lanko od otvárania kapoty, inak nič...
Neznám I30 ale mám H. Terracan, r.v. 2003. V záruce byla jediná závada s palivoměrem, který vymenili a je od té doby pokoj. A to jsme si auto dovezl - s uznáním záruky nebyl problém. První podstatnější oprava byla až v roce 2011, kdy odešla baterie a nějaké čidlo na klimě.
25.01.2012 | 13:15:18 | Tomáš
| 85.70.35.*Reagovat
Já byc počkal až v podlaze vyreznou díry,pak to odteče samo.Pokud se stejná závada opakuje potřetí máte nárok na vrácení peněz.
Zober vrtacku a aspon 12 mm vrtakom a sprav tak zopar dier do podlahy a je vec vybavena ................................................ sanka dole sefe :].
Sú iba dve možnosti: alebo jazdiť za pekného počasia, alebo by som skúsil utesniť silikónom čelné sklo a pozrel sa odspodu, či náhodou nechýbajú gumové okrúhle krytky na karosérii.
Niekedy zvyklo podobne zatekať do Nissanov Almera, či Primera, alebo ste kúpili havarovaný, ale pekne urobený.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai iX35
Hjondé
Nemáte kupovat takové nesmyslné značky jako je Hjondé... zlatá Audi -)
28.03.2016 | 10:58:15 | Kamil | 46.135.13.* Reagovat
RE: Hjondé
Ale pouze do chvíle, než se stejně, jako na tom H. něco podělá, protože ty ceny N.D. nejsou zrovna příliš lidové.
28.03.2016 | 18:33:41 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
pro petru
Myslím že tady většinu čtenářů nezajímá řešení vašeho problému v servise,zbytečně se rozepisujete.Napište že vám do auta zatéká,jeho přednosti,klady,zápory.Uvádět slovo po slově z rozhovoru se servisem je lehce trapné.Gramatika určitě není váš koníček-í,y.Už to tady někdo psal-psát pomaleji a hrubky opravit.Jinak se z komentáře příliš nedozvíme,spíš se pousmějem.
17.01.2012 | 13:29:25 | Dalík | 88.102.67.* Reagovat
RE: pro petru
Tak toto je kolosálny OMYL. Mňa vždy NAJPRV zaujíma súci mechanik v mojom okolí, ktorý si vie s autom poradiť..., potom hneď MOTOR, nápravy, dostatok miesta a aká-taká spoľahlivosť, Je naj. hlúposť kúpiť si "super" káru a potom krčiť plecami, čo s tým.
... a prístup servisu... je veľmi dôležitý, lebo od toho vidno, ako sa stavia k predaju DOVOZCA áut...:(
A a by mi auto zatekalo, NOVÉ!!, tak to je na súdny spor ako vyšité.
17.01.2012 | 20:36:30 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Takovýto pristup je ve vetsine nasich servisů v nasi republice. A když budete chodit na garancky, tak se nejprve optejte ve vice autorizovanych servisech, protože časem zjistítem že vas okradou v tom Vasem treba o 10 000Kč. Zdiby varuji nebrat-DOMANSKY jsou velcí zlodeji a dokonce točí po svych prodejnach prodejce a servismany, protože potom se lepe krade.....POZOR!
28.09.2011 | 22:16:05 | miloss11 | 85.71.201.* Reagovat
RE:
Dobrý den to by mne zajímalo jak vás tam okradli a kde jste vzal to že přesouvají zaměstnance z pobočky na pobočku?
16.01.2012 | 19:32:43 | toledo2 | 94.113.45.* Reagovat
Hyundai
Dobrý den,tak se opět hlásím...a můžu říct že souhlasím s pánem miloss11 že je to banda podvodníku jak nazval zaměstnance firmy Hyundai.
Po 3 reklamaci jsme jsi vůz přivezli domů..bylo to v ponděli,jelikož ve čtvrtek pršelo tak se manžel šel podívat hned do auto v pátek ráno.Samozřejmě opět voda.Hned volal technickému řediteli a vedoucimu servisu tak nám bylo řečeno od technického ředitele že já to nechám na Vás jak se k tomu postavíte!!!!to bylo vše.Vedouci servisu řekl...tak ja nevím co Vám mám nato říct.Prostě des!!!Tak ať auto dovezeme až v pondělí...samozřejmě jsem opět vše vyfotila a poslala jsem jim to mailem aby viděli opravdu že nelžeme.Auto převzali a měli ho tam skoro měsíc!!!
Poprvé jsi ho tam nechali 3 dni ,po druhé 4 dni, po třetí si také 4 dni
A po čtrvrté skoro měsíc-to nám volali ať jsi pro auto přijedeme s vyjádřením že zádnu závadu neshledali.To je divné.6e vodu jsme tam měli,máme ji i vyfocenou a oni nic nenaši.
Už měli ti díry najít hned poprvé a né je přehlídnout.To jak řekl ten technický ředitel...naši technici pochybili po prvé i po druhé tak i po třetí!!!
Měli auto dát do pořádku hned a ne až po 4 pokus!!!
Věc je předaná právnikovi,zatím čekáme na vyjádřený.
Je to šílené,auto nestálo 1000 kč a hlavně jsme jsi ho nekupovali s tím že nám do něj poteče,že bude smradlavé od plísně...a že každý měsíc najedeme 360 km do servisu a zpět.A hlavně je smutné to že Vám lidí lžou do očí.Nic jsme nenašli-ještě že máme fotky pokud celá věc půjde k soudu.
26.07.2011 | 21:55:32 | Petra Reagovat
miloss11
Dobry den, mam take otresne zkusenosti se servisem Hyindai – Domanský Zdiby. Je to parta podvodníků, kteří jen okrádají poctivé lidi, lžou a využívají podvodných praktik. Dokonce mi pri odstranovaní závady na novém vozidle zpusobili velkou rýhu na laku. Kterou se pokusili zamaskovat a lži to svádet na me. To me docela rozrusilo a udelal jsem dusno, nakonec se mi eletrikař priznal, že mu do auta najel nejaky vozík. Dvere mi strikali a nyni maji jiný odstín, než okolni lak na vozidle. U noveho vozu me meli opravit pouze imobilizer, což jim trvalo bezmala dva mesice. Auto mi nekolikrat vratili neopravene, ikdyž to vedeli, chovali se jako když zavadu odstranili. Auto se odtahovalo do servisu nejmene 5x. Jeden z techniků mi dokonce říkal, že pro opravu delali vse, prý i jezdili pres retarder, takzvane na „drncáka“ a bylo vse OK. Proste katastrofa i na odstraneni male zavady na imobilizeru museli dorazit až z Hyundai. Pokud mohu radit pri garancnich prohlidkach, zjistete si nekolik nabidek, jsou to okolo Prahy zlodejove. Technici si napocitavaji i to neudelali. Prekontrolujte si predbeznou cenu garancky, ta se muže navysit potom jen o 10%. Domaský je zlodejska firma, reknou si u noveho Hyundai až o 7000kc vice než u jineho autorizovaneho servisu. S tema servisama je to v nasi rebublice vubec na....proste temer vsechny autorizované servisy jsou na urovni opravařů zemedelskych stroju.
Vyhnete se vsichni servisum Domansky!!! Plati i pro Peugeot.
26.05.2011 | 22:56:19 | Reagovat
Tipnime si výsledok:))!!
Takže: Po 3-4 doporučených listoch, nejakom znaleckom posudku sa naši "majitelia" hrdej IX35 po 3-4 rokoch konečne dostanú na prvé pojednávanie.
Súd ho minimálne 3-5 x odročí, vždy bude niekto, niečo chýbať.
A až keď všetci zabudnú., o čo vlastne ide, tak dostanú náhradu škody, ktorú im nebude mať KTO zaplatiť.. to už je taký rok 2015-2016....TAKTO to nejako "funguje" na SVK.
V CZ.. neviem, preto na DOBROM právnikovi záleží!!?::)
Držím palce a DOBRE nervy prajem.
23.05.2011 | 20:40:07 | ľuboš Reagovat
petre
potom dajte vedieť ako to skončilo.
23.05.2011 | 19:26:55 | devil64 Reagovat
Hyundai ix35
Dobrý den,tak nakonec jsme celou věc předali právnikovi.
Auto jsme jsi v pondělí byli vyzvednout,ale tak jsme se zastavili u ředitele Hyundaie aby jste ho s celou věci obeznámili.Jelikož to byla třetí reklamace závady že nám do auta teče tak se k tomu nijak nepostavili.Nabídli nám výběr doplňku do auta...žádné řešení výměna auta nebo vrácení peněz!!!
Tak jsme se byli pordit s právnikem...dokonce se přišlo nato že technik který nám rozbil okýnko nám ho naučtoval:-(
Včera byla bouřka..pršelo tak se manžel šel ráno podívat do auta....a co tam viděl opět vodu!!!!opět jsem to nafotila.
Tak jsme informativně volali řediteli Hyundaie...hlavnímu technikovi.ŽÁDNÉ VYJÁDŘENÍ...NIC.Bylo nám řečeno že to nechají na nás jak to budeme řešit.To je co!!!z její strany vůbec nemají zájem vyjít vstříc a situaci řešit.
Takže celou věc jsme dali právníkovi...
Po 4 tam už nepojedeme....teď už víme že Hyundai ix 35 už chtít nebudeme...Velké zklamání...hlavně z přístupu zaměstnancu Hyundai.
23.05.2011 | 17:06:29 | Petra Reagovat
RE: Hyundai ix35
... souhlas. Už k nim ani nepáchnu. Lhaní, sliby, totální neschopnost řešit problémy. Prasácky provedená práce + technici ještě zničej další věci. Kdyby se kluci k tomu aspoň nějak postavili, ale jen čekaj jak to dopadne. Netuším jak ještě vůbec můžou fungovat a největší zklamání je v tom, že si může říkat autorizovaný servis. Každopádně to je věc distributorů a já bych jim s fleku odebral licenci autorizovaného servisu a i prodejce.
23.04.2013 | 14:01:37 | Jirka | 212.67.64.* Reagovat
reklemace
Nechápu některé názory v diskuzi.Automobilka prodává auta jako výrobky na dopravu osob,zboží atd.Mají chránit posádku před povětrnostními vlivy,vozit a dělat prostě to co všechna auta,ne?Do téměř všech aut neteče,to je subjektivní pravda,to se snad všichni shodnou.Zákazník také nekupuje auto s vědomím,že mu do něho může téct,to garantuje výrobce.Jako zákazník nebudu zkoumat kudy a kdy mi do auta teče.Voda v autě nemá co dělat a po třetí závadě ho měním nebo odstupuju od smlouvy!!!Jediná vyjímka by byla,že v kupní smlouvě bude poznáka o možném tečení do auta.Jinak tato skutečnost znemožňuje plně využívat výrobek,který nesplňuje normy pro auta.
18.05.2011 | 08:02:51 | kolemjdoucí Reagovat
Petra: Nie som právnik, ale základom je NIČ nepodpisovať. Na Vašom mieste by som radšej išiel najprv za právnikom, až potom pre auto:))
Dokonca by som ani nezaplatil za požičanie auta:)), nemôžu Vás vydierať, že Vám nevydajú Vaše auto, ak im nezaplatíte požičovné..:)), ak by to skúsili, môžete pokojne zavolať policajtom..., už som to raz /asi pred 12-15 rokmi? riešil/.
Pokiaľ máte auto v záruke, máte všetky prehliadky... právo je na Vašej strane. Vy sa domáhajte zrušenia kúpno-predajnej zmluvy a vrátenia peňazí. Ak náhodou už f. skončila, tak od DOVOZCU... ten si potom bude uplatňovať škodu od firmy, ktorá "akože" skrachovala.
Podľa mňa, ak by ste dali auto na expertízum zistili by ste, že bolo al. búrané, príp. padlo z vleku, alebo niečo podobné.
Rovnaký prípad je u kamoša s Oplom Astra, ktorý bol kupovaný NOVY na SVK a po rokoch sa zistilo, že čerpadlo a motor nemohol byť k tomu autu:)).
Jednoducho skladačka....NOVA!!
15.05.2011 | 11:23:51 | ľuboš Reagovat
Hyundi ix35
S manželem to pořád řešíme,ale hlavně uvidíme co zítra až jsi pro auto pojedeme.
A ještě jsem nezmínila to že ,auto máme proto v sesvisu v Praha Butovice ,protže v salonu v Brandýsi na Labem jim byla vzatá licence,pak po měsíci nám přišel dopis že licenci mají zpátky.
Ale to už jsme tam nešli.
Když nám něco rachtalo ve dveří,tak jsme jsi mysleli že jsou to střepy jak nám rozbili sklo,tak jsme měli cestu do Prahy tak jsme se tam zastavili...a čekalo nám překvápko.
Salon Hyundai už tam není:-( je tam Kia!!!!ale ti samí zaměstnanci.
15.05.2011 | 10:08:41 | Petra Reagovat
RE:Hyundi ix35
Salon Hyundai je pořád na stejném místě!!!
05.10.2011 | 17:47:34 | Pavel | 109.239.71.* Reagovat
jednoznačne si od každej opravy treba žiadať potvrdenie,čo nemáte čierne na bielom ako by ani nebolo.treba fakt skúsiť zaplatiť právnika a ísť k súdu,zdá sa že mentalita slovenských a českých predajcov je predať auto a ak má niekto problém,s tým ma neotravuj.toto sa v nemecku alebo rakúsku stať asi nemože pretože tam si zákazníka naozaj vážia a nestoja o negatívnu reklamu.
14.05.2011 | 20:23:31 | devil64 Reagovat
Jirka: Právnikovi dáš 1-5.000 KČ, za auto vysolíš cez 1 mil KČ..../rátam aj ostatné náklady.
KDE máš, akej Športke LEPŠIU šancu na výhru, pri tak malom vklade?!!
To strašenie "drahými" právnikmi "milujem. Radšej vyyebať ťažké prachy za nepodarok, ale zaplatiť slušného právnika... to už radšej nie..:((
P.S. Keď automobilka prehrá, a na 99% áno, tak automobilka-al. servis PREPLACA všetky náklady, aj trovy konania.
Samozrejme, na súd dať PREDAJCU!!!-servis, kde bolo auto kúpené!!:))
14.05.2011 | 17:43:33 | ľuboš Reagovat
Petra
No ,pro auto jedeme zítra tak uvidíme co nás čeká ale po pravde mám strach ,jak jste psal ..už bych tomu nevěřila.Máme malé dítě a stát se může cokoliv a kde koliv.Jinak to auto vyrobná v Žilině.Zákony neznáme,budeme se muset poradit ,ale jak jsem psala bylo nám řečeno že by jsme neuspěli že i když nám do auta teče,tak je to ale pořád na jiném místě:-(
14.05.2011 | 16:24:19 | Petra Reagovat
RE:Petra
z Prahy do Bohušovic to není tak daleko,nebo ˇUstí nad Labem.Mam Hyundati IX35 a koupil a servisuji v Hyundai Haša,max spokojenost,odešly mi cidla couvání a nemohly nato přijít tak mi daly náhr auto a moje vezly na slovensko at si to řeší výrobce,Já sem zákazník ,mam auto v záruce a vše musí fungovat.přesto vlak nejede.naštestí na slovensku byl někdo chytrej ta poslaly technika z nakym technologickym inženýrem do hyundai Praha a vše bylo ihned vyřešeno
17.08.2011 | 21:00:38 | Ondřej | 88.146.225.* Reagovat
Pokud na to není papír,je to těžký dokazovat a zbytečně vyhozený prachy za právníka.Holt nekupovat příště koreu.
14.05.2011 | 15:39:12 | Jirka Reagovat
Petra: Nechcem byť protivný, ale jednoznačne do SPORU!! Zoberte všetky papiere, dokumentáciu,fotografie a pod., NIČ nenechávajte v servise, ale napíšte krásnu žiadosť o ukončenie zmluvy z dôvodu straty dôvery v auto a žiadajte al. nové auto, al. vrátiť peniaze/to je účinnejší strašiak...:)).
Môžete argumentovať aj tým, že neviete KEDY a KDE zateká, pričom NIKTO Vám nebude garantovať BEZPEČNOSŤ, vylúčiť možnosť el. skratu /teoreticky, prakticky takmer nulová/, takisto rýchlejšie hrdzavenie, stratu ceny, pleseň a smrad v aute.
Zároveň žiadajte späť peniaze za náklady s reklamáciou, aj tých 400/deň Vám MUSIA vrátiť!!
Nebojte sa súdu, môj právnik sa už 3 rok súdi s AUDI, kvôli A6, ktorá povedala pa-pa pri stave asi 6.000 km, cez 2 mil. SKK...., už sa čaká iba na odpoveď z Najvyššieho súdu, všetky nižšie automobilka prehrala...vymenia auto, alebo vrátia peniaze, aj s úrokmi, teraz už neviem, ktorá dohoda platí:)), ale dá sa.
14.05.2011 | 14:42:53 | ľuboš Reagovat
Hyundi ix35
Dobrý den
děkuji za Vaše komentáře...jelikož jsme se informovali jak můžeme auto reklamovat a ptali jsme se přímo i v servisu Hyundai v Praze-Butovice.Manželovi se tam zdají" seriozní" tam mu nato přímaci technik řekl,že by jsme v spore neuspěli.První závada,kudy teklo byla ve předu u světla-z výrobi tam nebylo něco zasilikonováni..Druhá u tažného zařízení-technici v salonu Brandýs na Labem kde jsme auto kupovali prej preřízli neco a jen tam strčili kabeli ,zapojili eletriku a bylo to.Tím pádem nám tam opět teklo.Při třetí závadě,nám včera volali že jsi pro auto můžeme přijet-je hotové.Museli ho celé odstrojit ,nechali jen holou konstrukci aby zjistili závadu.Jen po telefonu zmínili že zavadu našli-v zádu byli ohnuté plech .Vada z výroby.Více nám řeknou v pondělí až jsi pro auto přijedeme.Mají vše nafocené.
Jinak doklady o reklamaci bohužel nemáme.Tohle jsem nepochopila...reji ho do ruky nedávaji,pouze na vyžadání jiného servisu.
To se mi nelíbi,jako zákazník musím mit neco v ruce aby něla vyjádření ...co vůbec dělali a jaká byla zavada.
-takže se vrátim k tomu že nám bylo řečeno že neuspějeme pokud by jsme soudili.Je to 3 reklamace a tečé nám po každé jinde...:-(ale podle mně je to závada že teče!!!mám pocit že od té doby co auto máme tak je více v servisu než k běžnému uživání.
A to aspoň že nám teď auto půjčili,jinak nám ani nechtěi dát náhradní-pouze za 400 kč na den.
Už po pravdě nevíme co dělat,měli jse z auta radosť..líbilo se nám a když nám řekli že by jsme měli čekat více než půl roku kdyby jsme jsi objednali jinou barvu.Tak jsme jsi vzali co měli...jenže teď už stím nejde nic dělat.Holt jsme měli smůlu,jak na vše co jsi koupíme:-(
14.05.2011 | 11:46:02 | Petra Reagovat
Lacné
No nekup to když je to tak laciný.
za málo peňazí málo muziky
13.05.2011 | 23:16:12 | durell Reagovat
mne je luto teba
13.05.2011 | 14:24:43 | Reagovat
reklamacia
to ze do vozidla zateka voda nebrani jeho uzivaniu, neviem ako v CR ale v SR to nie je dovod na odstupenie kupnej zmluvy....viva koreja auta s tisicrocnou zarukou - mudrci radte. Inak je mi luto majitela.
13.05.2011 | 12:15:41 | nstar Reagovat
reklamace
Jen zeptám akademicky: Proč už dávno auto nevyreklamujete pro NEODSTRANITELNOU závadu???Buď za nový kus nebo odstoupit od smlouvy s vrácením peněz.Zajisté máte od každé reklamace doklad.No a při třetí stále stejné závadě máte ze zákona právo odstoupit!Úplně v klidu bych jim to tam dal po třetí ať zajistí,aby voda do interiéru netekla.Mají na to 30 dní.Pokud i poté zjistím to samé,jdu jim auto vrátit a nemusím si stěžovat na fóru jaký je arogantní servis.Pokud se bojíte,tak do podobného sporu by šel rád každý právník,protože by to byly jisté vydělané peníze.Hyundai je dost velká firma :-)
12.05.2011 | 07:24:30 | sporták Reagovat
Sklo
Rozbité sklo. Jestli Ti v tom servisu jsou takoví amatéři, že nejsou po sobě schopni opravit to do původního stavu to co poškodili, tak je třeba na ně tlačit víc, ať to oni přes jejich firmu pošlou do autoskla. Je to vlastně stejný princip, jako kdyby poškodili lak a muselo by se to odvést do lakovny. Tohle se stává častěji než je zdrávo, taky jsem to viděl na vlastní oči jak jsou v servise takoví Otíci, kteří navigujou a čumí na prsaté spolujezdkyně a řidiči servisáci doufaje, že jim nic nebrání v cestě a všechno je vypočítaný bechnou nárazníkem do slouku při vytáčení do dvorka. :D
09.05.2011 | 09:02:53 | svlastik Reagovat
Koupili jsme na firmu i30 kombi, auto máme půl roku a je to děsný šmejd. Neustále problémy a neustálé návštěvy servisu. Bylo to první a zároveň poslední auto této značky.
09.05.2011 | 08:47:46 | Adam Reagovat
RE: ceed
máme vo firme ceed, čo je de facto to isté auto, máme ho dva roky, najazdených 50tis km, bez akejkoľvek závady, známi má I30, najazdených 156000 km, jedna vada, utrhnuté lanko od otvárania kapoty, inak nič...
16.01.2012 | 20:58:14 | wickyno | 92.52.38.* Reagovat
RE: spolehlivost Hyundai
Neznám I30 ale mám H. Terracan, r.v. 2003. V záruce byla jediná závada s palivoměrem, který vymenili a je od té doby pokoj. A to jsme si auto dovezl - s uznáním záruky nebyl problém. První podstatnější oprava byla až v roce 2011, kdy odešla baterie a nějaké čidlo na klimě.
25.01.2012 | 13:15:18 | Tomáš | 85.70.35.* Reagovat
Já byc počkal až v podlaze vyreznou díry,pak to odteče samo.Pokud se stejná závada opakuje potřetí máte nárok na vrácení peněz.
09.05.2011 | 08:34:10 | Jirka Reagovat
No čo takže konec vodníkov v čechách.Či?
08.05.2011 | 13:16:09 | peugeotista Reagovat
Zober vrtacku a aspon 12 mm vrtakom a sprav tak zopar dier do podlahy a je vec vybavena ................................................ sanka dole sefe :].
07.05.2011 | 23:00:03 | brokro Reagovat
Sú iba dve možnosti: alebo jazdiť za pekného počasia, alebo by som skúsil utesniť silikónom čelné sklo a pozrel sa odspodu, či náhodou nechýbajú gumové okrúhle krytky na karosérii.
Niekedy zvyklo podobne zatekať do Nissanov Almera, či Primera, alebo ste kúpili havarovaný, ale pekne urobený.
07.05.2011 | 20:24:30 | ľuboš Reagovat