Rok výroby:1986Typ motoru:2,3/ benzínStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:18. 12. 2004
Poruchy se odvijejí od způsobu provozu. Pokud jezdíte v terénu často, vyměňte automatické volnoběžky za manuální.
Pozor je třeba dávat na chladící kapalinu, ať je jí dostatek. Vzhledem k věku vozu je občas potřeba vyměnit nějaký pryžový díl - hlavně v brzdách.
Péče o vnitřní dutiny rámu se vyplatí. Aspoň jednou za dva roky.
Do zadního diferenciálu dávejte olej pro samosvorné diferenciály, třeba z BMW Z3. Pokud jsou v pořadku lamely samosvoru, pak máte velkou výhodu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Lehký tereňák vyjede díky své hmotnosti tam, kde se nedostane Terano a jiné těźší vozy. Spolehlivé starty v krutých mrazech. Při dobré péči o karoserii a rám vydrží opravdu hodně tvrdé zacházení. Ploché podlahy se dobře udržují od bláta a sněhu.
Na dlouhé cesty je auto hlučné a nepohodlné, ale v terénu na to zapomenete. Postavte to na pneu TRAK 2000 a zastaví se to jen, pokud sednete na břicho.
Komentáře uživatelů k recenzi Isuzu Trooper