Rok výroby:1989Typ motoru:2600Stav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:18 l/100 kmVloženo:28. 5. 2007
Z ničeho nic začalo žrát z původních cca 13 i víc než 20l.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil za 25000,-, chtěl jsem levného offrouda a vzhledem k tomu, že už léta jezdím jen s automaty, tak jsem hledal v inzerátech jen podle tohoto kritéria. Narazil jsem na Troopera. Jak jse později zjistil, byl to snad jediný automat v celé střední Evropě. Auto bylo ze Švýcarska.
Trooper jel i 140km, ale samozřejmě hukot jak blázen. Automat byl skutečně spolehlivý, řadil perfektně, čtyřrychlostní, elektronický. Mělo to dokonce tempomat! Nevyznám se moc po motorické stránce, s motorem jsem nic nedělal. Pravděpodobně však nějaký problém být musel, protože auto začalo z ničeho nic žrát 20litrů. Nakonec jsem ho po krátké době prodal, já vůl jen za 36000,-, když vidím ty ceny těch vraků, co se prodávají, mohl jsem dát nejmíň za 50. I ten zájem tomu odpovídal.
Další důvod prodeje byl, že jsem zjistil, že řazení pohonu 4x4 manuálně by pro mně nebylo, i když se dají koupit automatické volnoběžky za pár tisíc. Auto se mi za ty peníze líbilo, ale prostě pro běžný provoz nebylo a stejně jsem jezdil s Mazdou. Přesto musím uznat, že oproti stejně starým konkurentům typu Pajero nebo Patrol bylo technologicky výrazně vyspělejší.
Automat elektron. 4rychl. s ekonomickým a power režimem, tempomat a samozřejmě ten 2,6MPi motor byla v dané době pro offroad vozy špička.
Komentáře uživatelů k recenzi Isuzu Trooper
no ty jo, je mu 26 let a neumí jezdit s manuálem! tak koupí offrouda v automatu a jezdí za 18 l/100 km :-D
17.01.2013 | 19:45:59 | | 109.73.215.* Reagovat