Rok výroby:1985Typ motoru:cca 2250Stav km při koupi:218 000 kmStav km nyní:248 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:10. 2. 2010
248 000 km - výměna lamely spojky a manžet poloos, jinak téměř bezproblémový vůz.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za peníze, za jaké se dá slušný kus získat, je to celkem dobrá koupě. Ze začátku jsem byl trochu ovlivněn předchozím automatem Nissan Terrano 3.0V6 jedničkové řady ve výbavě USA ( kotouče i vzadu, velké balony na chromech, stavitelná tuhost pérování apod., bohužel mi ho ukradli), ale poměrně rychle jsem si na tento vůz zvykl. Motor: má max.výkon/otáčky kolem 66 kW/4600, což je na benzín poměrně málo, a největší kroutící moment kolem 2000 ot/min. V terénu výkon postačí na poměrně svižnou jízdu (víc,než snese podvozek),s redukcí i na poměrně prudká stoupání, na silnici ale v delších táhlých stoupáních trochu brzdíte ty za sebou... Převody: kromě výměny lamely spojky a manžet na poloosách zatím bez problémů. Do zadního diferenciálu jsem dal olej pro "samosvory" Tutella, je i trochu tišší.... Podvozek : ve standardním provedení dost měkké přední torzní tyče, i při opatrné jízdě v terénu poměrně často propruží až na doraz, po úpravě předpětí je stav trochu lepší. Zadní listová pera při běžné údržbě ( občas povolit, vyčistit a promazat i mezi listy + vyměnit pryžové uložení v okách) celkem bez problémů. K lepšímu komfortu po vyčištění a promazání per a proti pronikání nových nečistot mezi listy mi pomohly jutové nebo později koženkové obaly (než mi je někdo ukradl). Místo původních kol 215/15 jsem dal větší 300/10,5/15 a auto se chová mnohem klidnější ( i když vyšší spotřeba o cca litr), bohužel nejsou v TP povolena.... Karoserie a vybavení: mám štěstí, že s tou korozí to není tak hrozné, jinak dost prostoru jak pro cestující, tak i pro případný náklad, zatím všechno funguje, takže bez připomínek V kabině překvapivě poměrně nízká hladina hluku, auto celkem pohodlné. Sečteno podtrženo: za poměrně "malý peníz" docela jednoduché a pohodlné auto s velkou prostupností, celkem bezúdržbový dříč, i když s poněkud větší spotřebou ( při normální jízdě řádově do 100 km/h kolem 12 ti litrů, při vyšší rychlosti kolem 15 l, v terénu raději nepočítat....) Na svojí váhu a proti zkušenostem z Terrana je to poměrně žrout...(jezdilo se stejnou spotřebou, ale výkon a zrychlení nesrovnatelné...)Ale co člověk nadělá....
Komentáře uživatelů k recenzi Isuzu Trooper