autor:
auto-auta.cz
38 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,4
autor:
Reidyk
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,2
autor:
seit
11 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Stan
13 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,8
autor:
wickey
3 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Lehtinen
6 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,0
Nejnovější komentáře v diskuzích
Hluk
Zdravím, já mám u XF trochu problém s hlukem ve dveřích. Mohl by jste mi někdo poradit co s tím? Hledal jsem všude možně a nevím, zda-li se vyplatí jít s tím někam do servisu. Koukal jsem třeba na: https://www.2din.cz/montaze-jaguar/jaguar-xf-ohlucneni-dveri/ kde přímo tohle řeší, ale nevím jestli by to nešlo třeba i ztlumit svépomocí.
26.11.2021 | 13:13:46 | SamuelNovy | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Oprava udržet se na cestě je možné i se stíhačkou při daném výkonu.
Ale to je úplně jedno, tyhle výplody jsou hustější než moje, protože tu obhajuješ totální kraviny.
Asi jako když laik motorkář hledá PAPÍROVÉ výkony na internetu z nejméně pravděpodobných modelů jen aby měl pravdu a brousí třeba mezi choppery. Tak ty tu vyhledáváš modely, kde vůbec, ale vůbec nejde o přenos výkonu na cestu, ale především o zvukový projev co možná nejvíce silného motoru. Poptávka na trhu si to v americe žádala a vůbec se nejedná o to, že Ty vozy nejsou stavěné na jízdu využívající potenciál typizovaného motoru. Výrobci moc dobře věděli, jak se k těmto vozům budou američané chovat. To ty, který je zdegenerovaný zvukem tupého a hrkotavého projevu 3 válce, nepochopíš a ani z internetu nevyčteš. :D
31.07.2014 | 06:33:16 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Ty zas perlíš. Stíhačka nepřenáší na kola žádný výkon. Tryskový motor funguje na principu akce a reakce, v žádném případě však nepřenáší výkon na kola. Stíhačka na kolech funguje jako trakař. Někdo jí tlačí. Zde to je proudový motor. Opět jsi potvrdil, že prdlačky víš.
30.07.2014 | 21:44:58 | | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
jestli to nebude tím, že stíhačka nemá přední pohon. Vem si prášek, změř si teplotu zapluj do postele, ty paciente.
30.07.2014 | 21:40:12 | | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Schopnost přenést daný výkon na cestu v určitý moment dokážou i 3 kola na stíhačce Ty teoretiku. :D
30.07.2014 | 21:31:27 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Jsi první, kdo píše o sportovních vozech. Řešíme tady Jaguar, následně PSA a potom schopnost přenést výkon a krouťák na přední kola. Tak si zase zdřímni na další čtyři měsíce. Bude klid.
30.07.2014 | 15:23:02 | | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Teda nevím, že by se taková auta, které se tady popisovaly považovala za sportovní vozy využívající pravidelně daný výkon.
Příště kdybys tam měl něco co konkuruje Corvettě, Viperu, Pontiacu Firebird, Camaru,Mustangovi atd.
Nebo až uvidíš sprinty s těmi tvými skvosty, jak poráží ty klasické sportovní modely a sprinteři se budou orientovat na tyto typy tak mi dej vědět. Nebo odkaz na nějaký ten okruh. :D
Pro hlupáka každý hloupý...
30.07.2014 | 12:00:50 | svlastik | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: to-auto-auta
Vážený erudovaný pane komentátore. Děkuji za pochválení slohové práce. Jelikož vozím auta na zakázku, pak je pro mne nejdůležitější okamžik vcítit se do potřeb klienta. Když vidím, že klient v eS klase od MB má naházené 1,5 PET lahve od minerálek, pak v jeho novém autě se snažím aby bylo například toto pořešeno. Bohužel si vybral auto, které toto pořešeno nemá. Tolik k odkládacím místům na lahve.
To samé se sklápěním sedaček.
Vozidlo jsem nekupoval pro sebe a z toho prosím vycházejte, než spustíte tuto Vaši ubohost.
Děkuji za pochopení...
David - za tým auto-auta.cz
30.07.2014 | 09:09:37 | auto-auta.cz | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
spolehlivost,provozní náklady,náhradní díly,
Je trochu na pováženou dávat za spolehlivost 10,za provozní náklady 9 a za náhradní díly 8 jen po cestě z Německa do Čech....
18.03.2014 | 14:09:59 | Hataš | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)
RE: Myslím, že tu nejde ani tak o spojku, či prevodovku, ale o to, že PSA nemá zadny
Ano, i toto lze použít jako silný protiargument. čest poraženým... a hloupým taky. A ty budeš hodně hloupý člověk.
17.03.2014 | 09:21:05 | | Recenze: Jaguar XF 3,0 (2009)