Rok výroby:2006Typ motoru:998/benzinStav km při koupi:7 kmStav km nyní:4 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:29. 12. 2006
Je to na svou velikost opravdu velké auto, a alespoň pro posádku velmi pohodlné i při delších cestách. Jak se cítí nákupy v kufříčku zatím nevím.
Motor jde velmi výrazně za plynem a svými 998 cm3 vypadá jako 1300 v mém předchozím Rapidu. Kupodivu je však snad ještě pružnější. Proti kopci ze 40km na 4° neodmluvá a i maličko zrychluje. Čast však tento test nedělám, protože v otáčkách se motůrku i mě líbí víc. Manévrovatelnost lze popsat slovy " vlevo v bok" "vpravo v bok", když tedy chcete. Čelem vzad ještě neumí.
Má posilovač snad na všechno takže i pro ženy je to peříčko, já však pohodlním. Je snad malinko víc při chuti než uvádí výrobce, ovšem nejezdím s ním nijak při zdi a už teď při 4000km, se zdá že se chuť zmenšuje. Jediná věc je mi na něm divná k předním kotoučům vede jen jedna trubička. Snad výrobce vyřešil bezpečnost brzdového systému jinak, byl bych překvapen, kdyby byly jen jednookruhové.
Jejich účinek je však fenomenální a snad i překračuje fyzikální zákony , zkrátka super. Bohužel jsem zjistil ještě jednu vadu zjistil. Ne na autě, ale na příručce k použití. Ta je psána pro američany co pečou kočky v mikrovlnkách, takže radami "nesahejte na točící se řemenice", "nenechávejte stát nezabrzděné auto v kopci", "nejezděte bez oleje" a jinými podobnými ....... se příručka jen hemží. Technické údaje tam najdete asi dva.
Docela bych uvítal, kdyby se ve vašich recenzích takováto věc občas objevila. Na rozdíl od teamových manažerů se ještě najdou lidé, které automobilová technika zajímá. Ona už bohužel mizí i z rádoby odborných časopisů. Zpátky k mému červenému Picantu. Za nic bych je nevyměnil ani za Mercedesa, nebo nadlidskými rozměry vybavené offroady. Nač je mi auto jezdící 250km/h, nebo tři tuny vážící krám spocívající 20l na 100.
To bych neřekl. Jako by Fábia, Octavia a Superb byly rozdílné kvalitou, protože jedno auto je malé a levnější, než to větší. Víme, že tak tomu není. Je to kvalitou na jedno brdo - čili nevyrovnaná kvalita u všech.
Ještě se vrátím k té kvalitě Kii. Ceed dopadl v testu na 100000km na 5. místě s 3 trestnými body, což je docela bomba. Před ním jen jedno BMW a zbytek japonci. Jen pro porovníní: BMW5-23bodů, Volvo XC90-25b, Ford Fusion-30b, VWPolo-56b...
Na Picantu mi vadí Kia - nevyniká kvalitou (i když na Picanto snad stížnosti moc nejsou), nepozinkovaná kastle - mám za to, že ještě stále, a ta absence rezervy - to je věc šířící se teď jako mor. Picanto bylo v tomhle první. Picanto stojí 170000,- a já mám pětidvéřový P107 s pozinkem a skvělým motorem za 180000,-. Na masce značku Peugeot a techniku od Toyoty. Nebylo co řešit. I když připouštím, že cenově jsem to vyzobl, ale to je součást hry.
Jen poznámka pro prudiče typu Standa a Many. Je to jednoduché a proto levné auto do městského provozu a okolí a pro toho, kdo nechce každý týden převážet lednice tak i dostatečně velké. Lamentace nad kvalitou aut z Asie je zbytečná, to už dlouho prověřuje trh a bezpečnost aut testy - kdo umí číst, tak vidí, že konkrétně Korejci s tím nemají problém. Ať si každý jezdí v čem chce ale na trhu je na výběr v této kategorii buď předražený kolíňák nebo ještě dražší Smart - Picanta, Sparky... a pod, jsou alternativou pro ty, kteří odmítají ojetinu a chtějí levné, i když rozměrově malé auto.
jsem také majitelem picanta dostalo se mi do pazour za velice výhodných podmínek (1000 měsíčně tchánovi) a po pár tisících km. ne pár metrech s dealerem si troufám prohlásit že to je skutečně šikovné malické autí které se povedlo i co se designu týče (červená barva 14¨alu) do kufru sem nacpal subwofer a tudíž mě nemrzí jeho velikost (věci které mají tu čest vozim vzadu)vnitřní prostor zcela bez přípomínek(mam 193cm) řazení něco mezi francouzema a wv řízení je v poho (starej dobrej hydraulickej posilovač) auto je na limitu nedotáčivý ale který dneska neni? když mě zachvátí zbytek puberty tak na mokru tahám za ručku a to vám pak zadek tančí jak karibská domorodkyně na servis prdim fyltry olej měnim sám mam rad kontrolu jakej olej skutecně v motoru skončí no a protoze sem zastydlej tuner poladil sem koncovku výfuku a sání a moturek má ted mému uchu lahodící zvuk co víc si přát takže co napsat závěrem? ubožáci co uměj jen kritizovat a chrlit hnus kam vlezou at se dou bodnout já jdu brázdit silnice se svym zabyjákem pa lidičky
Prý zlaté ručičky! Mimo japonců jsou asijci blázni, kteří si otráví vlastní děti přísadou do mléka, aby ušetřili, kabelky a boty dělají z papíru (pardon - lepenky), a potáhnou PVC aby to vypadalo jako kůže, aby ušetřili, jejich elektronika vypadá jako opravdová jen zvenku, aby ušetřili, a od nich bych si měl koupit auto? Kdoví z čeho a hlavně JAK ho vyrobili, aby UŠETŘILI ???!!! Víš co se všechno dá udělat na autě z kartonu, PVC, papírmaše a nekvalitní gumy a tvarohu místo železa (záměrně nepíšu oceli)? V životě bych svúj život, ani život mé rodiny nesvěřil autu, ketré patlali a packali a zfušovali korejci, číňani, indové, ani jiní asijci!
Proč se vyrábějí jiná auta? Aby byla možnost výběru. Představ si, že by si každý musel koupit Picanto, které je bezpečné jako babetta a když píchneš kolo tak si ho musíš na silnici zalepit. Nemá totiž ani rezervu!!! Já vím, existují asistenční služby, ale přece jenom...
To je boží. Bývalej majitel škody Rapid se rozplývá nad Picantem! No jasně, proti starý šádovce jel i wartburg jako drak. ale pokud někdo jezdil v normálním vozidle, pak nemůže šířit takovéhle názory. Picanto jsem řídil při zkušební jízdě, když jsem si vybíral miniautomobil, který si koupím. Nebudu se tady šířit o detailech (např. spojka i řadící páka byly jako z gumy, motor líný). Zkusil jsem i sparka, ale to bylo ještě o chlup horší. Koupil jsem si C1, a ujišťuji vás, že mimo dálnici Vám s ní ujedu na dvojku (víc kvaltů nebudu potřebovat) a na dálnici mi na Vaše Picanto bude stačit trojka. To při spotřebě do 5 litrů bez úsporného ježdění. Tolik jen k Vámi opěvovanému motoru Picanta. To je i odpověď na Vaši úvodní otázku "proč se vlastně vyrábějí jiná?" Inu protože jsou lepší!
chtěla jsem si koupit c1 ,při testu to v kabině řvalo,že jsem hluchá dodnes a s pikáčem jezdím do Německa-Mnichov,Polsko,dost bych ohluchla s c1.jsem spokojená s 90 000 km bez oprav a ještě ani jednou v zimě mě nezklamalo a chlapům v práci lepší auta jo.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Picanto
Jo jo, Picanto je nejlepší (nejpovedenější) model od KIA. Stejně tak jako Getz se povedl Hyundajům :-))
21.01.2010 | 20:23:00 | Reagovat
Jablonečkák
Mrknul jsem na ten test po 100 000km, čumím! Takovej výsledek bych od Korejce fakt nečekal. A za ty prachy....:-))
21.01.2010 | 20:08:20 | marne Reagovat
To bych neřekl. Jako by Fábia, Octavia a Superb byly rozdílné kvalitou, protože jedno auto je malé a levnější, než to větší. Víme, že tak tomu není. Je to kvalitou na jedno brdo - čili nevyrovnaná kvalita u všech.
21.01.2010 | 16:55:47 | Itall Reagovat
Jablonečák
Ovšem Ceed je Ceed a Picanto je Picanto. Srovnáváš nesrovnatelné. Ceed je samozřejmě nejen cenou, ale i kvalitou úplně jinde než Pikáč.
21.01.2010 | 16:48:16 | Reagovat
Tak to se asi pod Hyundaiem zlepšují. Test na 100000 km je dobrá věc, dá se z něj usuzovat.
21.01.2010 | 15:49:55 | Itall Reagovat
Itall
Ještě se vrátím k té kvalitě Kii. Ceed dopadl v testu na 100000km na 5. místě s 3 trestnými body, což je docela bomba. Před ním jen jedno BMW a zbytek japonci. Jen pro porovníní: BMW5-23bodů, Volvo XC90-25b, Ford Fusion-30b, VWPolo-56b...
21.01.2010 | 15:23:19 | Jablonečák Reagovat
Na Picantu mi vadí Kia - nevyniká kvalitou (i když na Picanto snad stížnosti moc nejsou), nepozinkovaná kastle - mám za to, že ještě stále, a ta absence rezervy - to je věc šířící se teď jako mor. Picanto bylo v tomhle první. Picanto stojí 170000,- a já mám pětidvéřový P107 s pozinkem a skvělým motorem za 180000,-. Na masce značku Peugeot a techniku od Toyoty. Nebylo co řešit. I když připouštím, že cenově jsem to vyzobl, ale to je součást hry.
21.01.2010 | 14:24:13 | Itall Reagovat
Prudiči opět na scéně
Jen poznámka pro prudiče typu Standa a Many. Je to jednoduché a proto levné auto do městského provozu a okolí a pro toho, kdo nechce každý týden převážet lednice tak i dostatečně velké. Lamentace nad kvalitou aut z Asie je zbytečná, to už dlouho prověřuje trh a bezpečnost aut testy - kdo umí číst, tak vidí, že konkrétně Korejci s tím nemají problém. Ať si každý jezdí v čem chce ale na trhu je na výběr v této kategorii buď předražený kolíňák nebo ještě dražší Smart - Picanta, Sparky... a pod, jsou alternativou pro ty, kteří odmítají ojetinu a chtějí levné, i když rozměrově malé auto.
21.01.2010 | 12:59:56 | Jablonečák Reagovat
auti
jsem také majitelem picanta dostalo se mi do pazour za velice výhodných podmínek (1000 měsíčně tchánovi) a po pár tisících km. ne pár metrech s dealerem si troufám prohlásit že to je skutečně šikovné malické autí které se povedlo i co se designu týče (červená barva 14¨alu) do kufru sem nacpal subwofer a tudíž mě nemrzí jeho velikost (věci které mají tu čest vozim vzadu)vnitřní prostor zcela bez přípomínek(mam 193cm) řazení něco mezi francouzema a wv řízení je v poho (starej dobrej hydraulickej posilovač) auto je na limitu nedotáčivý ale který dneska neni? když mě zachvátí zbytek puberty tak na mokru tahám za ručku a to vám pak zadek tančí jak karibská domorodkyně na servis prdim fyltry olej měnim sám mam rad kontrolu jakej olej skutecně v motoru skončí no a protoze sem zastydlej tuner poladil sem koncovku výfuku a sání a moturek má ted mému uchu lahodící zvuk co víc si přát takže co napsat závěrem? ubožáci co uměj jen kritizovat a chrlit hnus kam vlezou at se dou bodnout já jdu brázdit silnice se svym zabyjákem pa lidičky
21.01.2010 | 01:15:57 | martin Reagovat
Korejci
Prý zlaté ručičky! Mimo japonců jsou asijci blázni, kteří si otráví vlastní děti přísadou do mléka, aby ušetřili, kabelky a boty dělají z papíru (pardon - lepenky), a potáhnou PVC aby to vypadalo jako kůže, aby ušetřili, jejich elektronika vypadá jako opravdová jen zvenku, aby ušetřili, a od nich bych si měl koupit auto? Kdoví z čeho a hlavně JAK ho vyrobili, aby UŠETŘILI ???!!! Víš co se všechno dá udělat na autě z kartonu, PVC, papírmaše a nekvalitní gumy a tvarohu místo železa (záměrně nepíšu oceli)? V životě bych svúj život, ani život mé rodiny nesvěřil autu, ketré patlali a packali a zfušovali korejci, číňani, indové, ani jiní asijci!
10.01.2009 | 15:50:05 | Standa Reagovat
Protože
Proč se vyrábějí jiná auta? Aby byla možnost výběru. Představ si, že by si každý musel koupit Picanto, které je bezpečné jako babetta a když píchneš kolo tak si ho musíš na silnici zalepit. Nemá totiž ani rezervu!!! Já vím, existují asistenční služby, ale přece jenom...
10.01.2009 | 15:41:49 | Karel Reagovat
Chichichi
To je boží. Bývalej majitel škody Rapid se rozplývá nad Picantem! No jasně, proti starý šádovce jel i wartburg jako drak. ale pokud někdo jezdil v normálním vozidle, pak nemůže šířit takovéhle názory. Picanto jsem řídil při zkušební jízdě, když jsem si vybíral miniautomobil, který si koupím. Nebudu se tady šířit o detailech (např. spojka i řadící páka byly jako z gumy, motor líný). Zkusil jsem i sparka, ale to bylo ještě o chlup horší. Koupil jsem si C1, a ujišťuji vás, že mimo dálnici Vám s ní ujedu na dvojku (víc kvaltů nebudu potřebovat) a na dálnici mi na Vaše Picanto bude stačit trojka. To při spotřebě do 5 litrů bez úsporného ježdění. Tolik jen k Vámi opěvovanému motoru Picanta. To je i odpověď na Vaši úvodní otázku "proč se vlastně vyrábějí jiná?" Inu protože jsou lepší!
23.12.2008 | 17:40:40 | Many Reagovat
RE: Chichichi
chtěla jsem si koupit c1 ,při testu to v kabině řvalo,že jsem hluchá dodnes a s pikáčem jezdím do Německa-Mnichov,Polsko,dost bych ohluchla s c1.jsem spokojená s 90 000 km bez oprav a ještě ani jednou v zimě mě nezklamalo a chlapům v práci lepší auta jo.
18.04.2012 | 21:02:32 | irma | 217.117.216.* Reagovat
RE: Chichichi
To si nesmíš dávat rádio na plný pecky :-) Jinak fakt nevím, co by tam řvalo. Hodně štěstí s pikáčem.
19.04.2012 | 14:52:32 | | 89.177.20.* Reagovat