Rok výroby:2006Typ motoru:1000Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:39 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:5. 1. 2009
Pískající brzdové destičky, ve "studeném" stavu klepe levý zadní tlumič. Praskly obě přední halogenové žárovky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje recenze bude stručná, neumím psát pohádky. Auto Kia Picanto jsem koupil po poměrně krátkém výběru několika značek miniaut, přesto že jsem si na vzhled ještě nějaký čas zvykal. Interiér je na první dojem naprosto fádní, po usednutí zjistíte, že všechno je tam, kde to čekáte a intuitivně hledáte.Šedé plasty jsou asi u korejců standart, ale do této chvíle není slyšet ani vrznutí,opravdu klobouk dolů. Motor se zajížděl asi do 15000 km, což bylo znát na spotřebě, která byla od začátku asi o 1-1.5 l více než nyní. Nemůžu říci,jestli je stejná jako udávaná výrobcem, jezdím denně do práce asi 3km, 500 metrů do obchodu (nesmějte se ,nebudu tahat balíky s petkama v ruce,od toho je auto), dalo by se říci,že 75% kilometrů jsou pojížďky. Od pohonné jednotky jsem nečekal takovou ochotu, s jakou si poradí v městském provozu, rozhodně nejsem žádná brzda, naopak akcelerace, váha vozu a dobrý rozhled jsou největší devizy tohoto dětsky vyhlížejícího korejce. Nebudu zde psát o zdánlivé "velikosti " vnitřního prostoru auta a podobných rádobynázorech. Je to prostě nejmenší model, v kterém je ale dost místa pro dva lidi,pokud máte sedačky posunuté až dozadu. Zavazadlový prostor je velmi malý,není však problém sklopit vzadu sedačku. Nebo obě. S tím jste samozřejmě počítali od začátku, předpokládám, že nikdo není tak hloupý, aby si koupil městské autíčko na převoz větších nákladů a nebo na dlouhé trasy. Přednosti Picanta jsou jinde. O kvalitách brzd, podvozku a dílenském zpracování není třeba moc psát, je překvapivě výborné, jízdní vlastnosti jsou za A:ve dvou lidech vynikající, za B: ve třech nic moc a za C:ve čtyřech osobách špatné. Proto si v klidu rozmyslete,která varianta jste vy a podle toho si kupte model auta. Já jsem opravdu spokojený. Po 10000km začaly pískat destičky, při reklamaci mně bylo řečeno : "opravdu ? no to se nám ještě nestalo...to se určitě ojede,to nic není.....kdyžtak zajeďte,něco s tím uděláme..." Za 500 km pískání přestalo. Ale nedejte se odbýt jako já, podle nějakého interního předpisu je má autorizovaný servis vyměnit v rámci záruky. Docela rád bych ten interní předpis viděl, třeba je tam i ten tlumič, který každých počátečních 5km jízdy klepe a potom ztichne. Začalo to asi při 30000km nenápadně a už to musím asi řešit. Žárovky neřeším, praskli asi tak po 35000km, v létě při denním svícení velmi trpí, obzvlášť ve městě, kde se lampa nechladí rychlejší jízdou. Výměna je krkolomná,jako u většiny nových aut. Není zde žádný prostor a proto se musí vyndat celý cilindr z držáku a vysunout dopředu. Pro průměrného kutila práce na 0.5 hodiny, druhé světlo 5 minut,když už "ví jak ". V současné době mám za sebou dvě garanční prohlídky v J.Hradci, cena je stejná zhruba jako u fabie. Až na ty destičky jsem se však v místním servisu setkal vždy jen s nadstandartní ochotou a profesionální prací mechaniků. Tato recenze je určena potencionálním, nebo současným majitelům staršího modelu, pro nový model picanta plno věcí neplatí, od šedého interiéru počínaje po milý našpulený kukuč konče. V současné době mám najeto téměř 40000km a můj celkový dojem je : mám rád své auto a jsem s ním téměř spokojený. Pokud bych se mohl znovu rozhodnout,koupil bych si ho opět.
Podle německých výsledků je Pikáč dooost dakleko ve spolehlivosti za P 107 a spol. Vlastně Kolíňata jsou mezi minivozy na prvním místě, potom dlouho nic, a pak ta ostatní. (To dlouho nic by se dalo nazvat hromada sraček, viď Sokolmíro).
11:59: , kedy som sa sám seba a Vás priatelia pýtal, kedy sa dovalia Číňania do Európy... . No, už nemusím. Na SK prichádza prvá čínska automobilka, JAC motors!!! Takže sa začať učiť po čínsky a rusky. Do 20-30 rokov BUDE EURÓPA obyčajnou kolóniou Číny... . P.S. Potom bude trochu neskoro rozmýšľať o vývoji a smerovaní spoločnosti, že áno. Nech prípad GR a ostatných krajín je mementom, že do 2-5 rokov neskutočne schudobnieme a ceny VYLETIA kvôli inflácii nahor. V CZ ani tak nie, ako v EURO zóne. To, že nebola na SK nikdy žiadna diskusia k euru a to, že som od začiatku proti UMELEJ mene ma nezachráni. Prídem rovnako o peniaze.... Ale treba sa PRIPRAVIŤ. Čína klope na dvere. V priamom prenose máme možnosť vidieť rozklad Záp. sveta, tak ako sme ho poznali...
To by mě zajímalo, jaké "vážné" nedostatky má podle tebe C1. Holé plechy? (Nejsou holé, ale to neva). Malý kufr? Je větší než u Picanta. Jestli toto jsou vážné nedostatky, tak to mě teda potěš...
Zapomněl jsi, že mnohem více holého plechu a ještě ošklivější tachometr má Fiat 500. No ale ten stojí dvakrát tolik než C1 tak tam je to v pořádku, že? To je vlastně stylovka, že? Já zapomněl...
není se čemu smát.přečti si pořádně komentáře,a zjistíš,o čem se ti dva (Standa a Sokolmira) hádali.Oni do sebe vlastně jen rejpou.Ale na rozdíl od Tebe jsem si sám zjistil,jak to opravdu je .Dávám za pravdu Sokolmirovi,Picanto opravdu není obšlehnuté jiné auto,samozřejmě až na drobnosti,zatím co C1 je kompletní japonec-všechno jen ne citroen.A tím se dostávám k druhé části,spolehlivost.TUV report je jedna z nejsolidnějších statistik spolehlivosti,jaká vůbec je.O tom se nedá polemizovat.Když nebudu z jasných důvodů počítat C1 mezi citroeny,tak ostatní zástupci této značky jsou na tom opravdu ještě o něco hůře než zmíněná kia.Vím jak vypadá vevnitř picanto i c1,ikdyž jsem nejel ani v jednom z nich a je fakt,že v c1 je interiér opravdu ubožejší,obzvlášť palubní deska,tachometr,holé plechy.Ty jsou už akorát u dacie v kufru.Technicky a provozně to opravdu srovnávat nelze,je na každém ,čemu dá přednost.Každé z aut má vážné nedostatky,kvůli kterým se nikdy nezařadí mezi klasická auta.To je všechno co jsem chtěl napsat,snad jen že já mám R Megane 1.6 rv 1998 ,nenadržuji žádnému z miniaut a nemám v plánu si nějaké koupit.
To jsem se nasmál!!! Poslední výsledky spolehlivosti - picanto je na chvostu (120té místo ze 150ti, Kolíňata 23.-35. místo ze 150ti :-)) Ale nevěš hlavu, osobně proti Pikáči nemám vůbec nic. Je dobře vyrobené, relativně kvalitní, a účelné, jen ho nesrovnávej s C1. Technicky i provozně je to nesrovnatelné, jako Dacia a Toyota. Hodně štěstí a ať ti slouží.
Picanto 1,0 mám v provozu od 12/06, dodnes má najeto přibližně 50.tis km, rovným dílem město i dálnice. Spotřeba: po zajetí,subj 5000km, se ustálila na 6litrech, bez ohledu na město/okolí, spíše záleží na obsazení vozu. Rychlost,akcelerace: jezdím sám,maximálně ve dvou, v městském provozu naprosto dostačující výkon, mimo město krátkodobě160km, příjemných je však 90-100km,nad tuto rychlost roste významně spotřeba a hluk motoru.Limitující pro motor 1,0 je táhlé stoupání. Vnitřní prostor: sedadlo mám zcela dozadu a v předozadním směru pro mně hraničně dostačující,místa nad hlavou je však dostatek, co do šířky rovněž dostařující. Kufr je opravdu symbolický, při sklopení zadních sedadel pak dostačující-v tomhle souhlasím s autorem-je to spíše auto pro dva. Úroveň zpracování: na cenovou kategorii nezvykle dobrá,použité materiály pomíjím, ale slícování dobré,nic nevrže,ergonomie dobrá. Závady: praskající žárovky v hlavních světlometech,opět souhlas s autorem,dále jeden nešvar-při nedovření pátých dveří,což se u tohoto vozu snadno přehlédne,dojde k vybití autobaterie osvícením kufru,jiné závady nebyly,takže poměrně spolehlivé auto. Co bych volil jinak: vzal bych motorizaci 1,2 a rozhodně doporučuju přikoupit plnohodnotnou rezervu Celkově hodnotím Picanto jako povedené auto, crash testy jsem nesledoval,samozřejmě bezpěčnost tohodle auta se nedá srovnat třeba s SUV,ovšem pro pojížďky po městě s nepoměrně snadnějším parkováním a ekonomičtějším provozem mi přijde praktičtější,než kategorie SUV. Nicméně jako jediný auto pro rodinu nejvhodnější nebude,spíše jako další auto v rodině či firmě
Opravdu jsem se nasmál, když jsem zjistil, že Kia Picanto dosáhla při crash testech 16 (slovy šestnáct) bodů. Bůh ochraňuj posádku v tomto pseudoautě! A s tou kvalitou nejmenovaných nových aut řady c..... Nenapadlo tě, jak asi mohli sestavit jakoukoli tabulku u vozů, které pro svoji novost zatím nenavštěvovaly stanice technické kontroly??? No přece (bohužel) zprůměrováním výsledků ostatních typů stejné značky. být tebou, tak se moc nesměju, těch 16 bodů je k pláči. Ale aby ti to nebylo tolik líto, Matiz má jen o 3 více - tedy 19.
Nehadejte se, kazdej z Vas ma kousek pravdy.Luboš ma taky v podstate pravdu, no jak mam pochopit smer spolocnosti, jak tady napsal ? Jak jsem uz napsal, ty vis prd o tom, co bude za 5 let, nebo taky za 5 minut.Jak bych to mel ovplyvnit ?? O to at se stara vlada, od toho tady je.Dobra vlada by mela umet hospodarit tak, aby krizam predchazela.A to nejen nase, nebo Vase, ale taky Americka, Ruska, nebo treba Cinska.Proc nekdy kriza je, a potom zase neni ?? Vse je o penizech, jak to vysvetlil Drsoň.Kazdyho zajima jen vlastnej zisk, verejnost je kazdymu ukradena.No na druhy strane radsi zabezpecim sebe a svou rodinu, jak nejakyho poctive makajiciho otce 5 deti na druhem koncu republiky, ne ?? Tak to je.Je to krutej fakt.Ja taky nejsem zadnej beranek.Pri kseftech me zajima hlavne muj zisk.Osobne je mi u riti, ze "okradnu" nejakyho typka o 50 litru.Predlozim cenovou ponuku, kdyz chce, at bere, kdyz ne, at jde s prominutim do prdele.Vse je drahe.Material, prace a taky muj cas.Tak si to je treba nejak vynahradit.Financne.Doba je hnusna, a my s tim asi nic neudelame.Nekomu se dari vice, nekomu mene a ja muzu byt jen rad, ze jsem v te prve skupine...
Nejsem ani z jedné skupiny. Nejsem podnikatel, ani pravý zaměstnanec. Jsem státní zaměstnanec. A znám spousty vynikajících "proletářů"- velmi chytrých a schopných zaměstnanců. A taky znám mnoho naprosto debilních zaměstnavatelů - podnikatelů. Nechápu, na koho se tady vyvyšuješ, před kým tady děláš machry? Stavíš se na obdiv jako ten nejhloupější zbohatlík. A názory máš s prominutím - jako blbec. Tak ať ti to podnikání vynáší, užij si tu krásnou a zajímavou (asi jen pro tebe a tobě podobné - Drsoň měl pravdu) dobu krize a prosím nenavážej se do nikoho. Tím spíš ne do nikoho, koho ani neznáš. Tak mě napadá, co vlastně děláš na recenzi mini? Že by touha někoho ponížit? Nebo jen zvědavost, o čem si tu ti "chudinkové" povídají?
Vidím, že jsi klasický podnikatel. A ani jsi můj názor nijak nevyvrátil. Urážky zaměstnanců (posratý odborár, hlupáci...) svědčí o tvé povaze. Arogance, sobectví, nadřazenost.. Ale k tomu co píšeš: Reaguješ na můj příspěvek, ale vymýšlíš si nesmysly. Nikde jsem nepsal, že se mají zvyšovat platy, ale že se mají snižovat ceny (Je totiž nadprodukce a nadbytek zboží). O to co bude za 20 let se už nezajímám z toho důvodu, protože bohužel veškerý vývoj se neřídí ekologií, ani ekonomikou pro masovou výhodnost, ale pouze takovými lumpy jako jsi ty, kteří vidí jen zisk za každou cenu. JINAK bychom už dávno nejezdili na benzín, arabové by si ho mohli strčit do pr... ale to se nehodí hyperbohatým šmelinářům, kteří na ropném průmyslu bohatnou. Co na tom, že to ničí zemi, že je to drahé, když oni bohatnou. V šuplících jsou dááávno technologie, které umožňují používat jiná paliva, levná a ekologická. Ale snad si nemyslíš, že se ropná lobby nechá odstrčit od koryt? Pozdravuji tě pane kapitalisto jménem posraných odborářů a zaměstnanců, díky kterým ty bohatneš. Kdybychom tu nebyli my, koho by jsi vykořisťoval, kašpare?
čo Ti bráni ísť na úrad, vybaviť papiere a začať podnikať?! N I Č. Namiesto toho budeš trepať nezmysly ako nejaký posratý odborár, ktorý žije iba z členských príspevkov. Túto hlúposť, že treba zvýšiť platy a je po kríze, totiž navrhuje aj náš slovenský šéf odborov. Až mi napadá, že to heslo malo znieť: "Hlupáci všetkých krajín spojte sa".... a choďte na Kubu, al. do Kórei... . Ak by to bolo také jednoduché...:))) Občas sa čudujem, že človeku dajú do ruky zbraň v podobe auta, že mu dajú právo voliť, ešte väčšiu zbraň, to už nikoho nezaujíma. Ale že nechajú vyrastať ľudí BEZ základného ekonomického vzdelania, považujem za úmyselnú DEGENERÁCIU národov... . Ak si si nevšimol, práve kríza a konkurenčný tlak núti automobilky znižovať ceny . Ale monopoly, ktoré Ti dávajú vodu, el., plyn a podobne...NIČ nenúti . Ak by niekt. automobilky nedostali pomoc, dnes sú zaniknuté, GM napríklad. Na jednej strane sa tešíme zo znižujúcich sa cien, na druhej si chceme žiť na úrovni.... a to jednoducho NEJDE...., neviem koľko máš rokov, ale časom to pochopíš. Len dúfam, že dovtedy nevstúpiš do nejakej KSČM.. P.S. A to, čo bude o 10 -20 rokov sa MUSÍŠ zaujímať sám. Sám sa musíš snažiť pochopiť smer v spoločnosti, svojho života. Aby si sa nedal ovplyvňovať médiami, okolím a podobne. Aby si mal osud vo VLASTNÝCH RUKÁCH... Potom Ti bude nejaká kríza ukradnutá a budeš ju vidieť ako zaujímavý, opakujúci sa fenomém v živote... . Nech sa darí, do 20-tky som bol aj ja mladý, plný ideálov a rýchlych riešení...
Jen dodám,proč by vietnamci měli prodávat kalhoty za stovku,když v normálním obchodě stojí 800? za 350 se taky prodaji.A zrovna tak je to i s mojim autem.pikanto je přímo ze syngapuru,kdyby ho prodávaly za sto,tak určitě taky něco vydělaji.Ale proč,když za dvěstě se taky prodá ?Jinak v autoprůmyslu je obzvlášť teď tvrdý konkurenční boj,kouknětě,kde je fiat nebo opel.korejský auta už tady pomalu zdomestikovaly a na jejich místo za chvíly přijde čína.A to určitě zase zahýbe trhem.Budou to sračky,ale kupce si najdou,zrovna tak jako korejský před patnácti lety.A to nemluvim o indiánský tatě,ta se tu ujme taky,pro příklad :manželé věk 60,na vsi,ato potřebují jednou za týden do krámu a jednou za čtrnáct dní k doktorovi.no nekupte si nový auto za šedesát tisíc.nic ve zlým,ale jako druhý auto jenom přes město do práce?klidně.a k tomu ne pikanto,ale něco staršího a většího na sobotu.no uvidíme za pár let.
Jasně, že zabývat se tím, co bude za 20 let je dnes nesmysl. Nikdo neví co bude, a jak vůbec budou auta vypadat. S tím zlevňováním - současná "vládnoucí podnikatelská garnitura" se k tomu moc nemá. Jsou vyjímky, a třeba zrovna v automobilovém průmyslu, protože tam měl každý tak pohádkové marže... Ale jinak mi připadá, že slovo krize se jen hodí hlavně podnikatelům. Místo, aby OPRAVDU rapidně zlevňovali, mohou propouštět nepohodlné lidi, mohou jim brát peníze, bonusy, mohou nabízet nižší platy... a tím vlastně krizi sami prohlubují. Protože když budou mít lidi míň peněz, koupí si zase míň zboží a tak pořád dokola. Skutečnost, že by doopravdy ceny nějak klesaly, hlavně tam, kde je to důležité, nevidím. Neklesají nájmy, ceny energií, paliv, potraviny taky stojí prakticky stejně, elektronářadí se prodává téměř za stejné ceny jako před 15ti lety, a tak je to se vším. Krize se dotýká jen zaměstnanců, podnikatelé brečí a přitom jsou vysmátí. Alespoň většina.
Nikdy nevis co bude.Dneska jsem tady, zivej a zdravej, zitra uz muzu mit nadobro natazeny backory.Je to kruty, ale je to fakt...Co kdyz jeste zlevni ?? Je tady krize.Lide nejsou schopni tolik investovat.Tudiz vec, ktera se jim zdala pred par lety dostupna, je dneska draha.Obchodnik, by tim padem mel sve vyrobky zlevnit, aby je prodal.Priklad : Obchodnik koupi boty za 1000 Kč.Bude je prodavat rekneme za 1500 Kč.Lidem se to bude zdat drahe, tudiz to nikdo nekoupi.Co myslis, ze obchodnik udela ? Necha cenu na 1500 s tim, ze to neproda nebo, je spusti na 1300 aby je prodal ? Uvazuj, kdyz je proda za 1300, 300 ma v kapse.Kdyz cenu necha, neproda je a bude 1000 Kč v strate.Nebo v lepsim pripade je proda po tydnu, ale za tu dobu uz mohl prodat rekneme 3 boty za 1300.Cili matematika je lehka.3 x 300 = 900 a 1x 500 = 500.Z toho jasne vyplyva, ze pri ponechani ceny 1500 Kč obchodnik vydela 500 Kč, ale pri znizeni ceny, proda vic kusu a tim padem vydela vic (tady konkretne o 400 Kč).To je jedna z teorii.Muze to byt i opacne, ale to uz je vec obchodnika, jestli to udela tak, nebo jinak.
Tak tak. Svatá pravda. Jenže nezapomeňte na jednu věc. Těšíte se na laciná auta z asie? Zapomeňte! Laciná jsou teď, když dobývají trhy. Až je ovládnou, budete je kupovat za stejnou cenu jako dnes německá. To je pánové zákon kapitalismu. Věci z tržnice od Vietnamců také bývaly mnohem levnější dříve, když obsazovali trh (pamatujete?) boty za 80-100, kalhoty za 100-150. taktéž bundy, soupravy pro sport. Dnes? prodávají boty i za 350, kalhoty za 300 a víc, a vše ostatní taky. Takže na nějakou láci po převzetí automobilového průmyslu asiaty si nechte zajít chuť :-))
http://autorecenze.centrum.cz/zpravy-hyundai-ztrojnasobil-zisk-na-rekordnich-979-miliard-wonu-200910220188.htm Kórejci nie sú odkázaní na hodnotenie niektorých "expertov".
uplne suhlasim s lubosom. Za chvilu budeme vsetci kukat ake su napr. take hyundaje a kie kvalitne. A verte mi nebude to dlho trvat nez sa to stane. Mozno sa to uz stalo. (aspon z casti). Mozno nebudu mat take super spracovanie interieru a take super plasty ako nemci. Ale so spolahlivostou a bezudrzbovostou budu bezkonkurencne. Presne tak ako kedysi japonci. verim tomu pretoze vsetko tomu naznacuje.
osm let uplynulo, a že by se korejci posunuli v kvalitě nějak zásadně, byl jenom sen... Možná se posunuli v dizajnu, rozhodně ale v ceně. Je zajímavé po letech sledovat, jak se plní (nebo spíš neplní) fantazie a hlavně zbožná přání některých přispěvatelů zde. Nic ve zlém... :-) Ale japonec a korejec je rozdíl asi jako švýcar a somálec.
o pár rokov budú kórejské autá tam, kde japonské pred cca 15-20 rokmi, keď vzali útokom USA a Európu. A o cca 15-20 rokov, ale osobne si myslím, že skôr, bude ČINSKE auto zaparkované pred 2/3 domov.... Už len preto, že Čina postupne ovládne a odkúpi všetky mamuty záp. sveta. Niet väčšieho paradoxu, ako symbol statočných a ozajstných mužov USA a podsvetia na HUMMEROCH....majitelia Číňania..., Jaguár, zdochnutá šelma na kolesách, vraj najlepšie auto na svete podľa UK... majú Indovia..., a tak to bude pokračovať ďalej. A aj keď je jasné, že zatiaľ automobilky ostávajú na Západe, o cca 20-50 rokov sa aj naše môžu posunúť na Východ..., hej, až do Ázie. A taký BMW, alebo Mercedes z Číny bude bežná vec. A našim deťom, vnukom ani nenapadne, že to voľakedy bolo, a MALO byť inak... . P.S. A aj keď zmena vlastníka "skoro" nič neznamená, skúste si pozrieť miesto výroby počítača, TV a podobne. Ak toto zvládnu v dostatočnej kvalite, za dobrú cenu/ robia za cca 5-10% našich platov/, tak aj NAJPATRIOTICKEJŠÍ Nemčúr bude stáť v rade na auto lacnejšie o 20-30%... . A ak si NIEKTO myslí, že je dobrým znakom, ak Kolín/ inak doprajem, len nech majú robotu../ fachčí na plný výkon, je na omyle. Pokles ekonomiky tlačí na ceny, príjmy, preto sú v kurze malé autá..., ak to potrvá pár rokov, normálne autá str.triedy a pod., budú bojovať o prežitie. Takže ešte zopár automobiliek môže zahučať...opäť pokles príjmov a kruh sa uza tvára...
ty brdo, koukam koukam nestacim se divit. Ale tak co uz hajzlici boli a su vsade s tym nic neurobime. A zvlast tam na vychode. Inak toto som fakt nevedel. dik
No, s tou kvalitou bych to až tolik neviděl. Oni vyráběli auta robustnější, protože neznali jak vypadá silnice . V některých oblastech bývalého SSSR nemají silnice dodnes. Navíc, jejich ocel se té naší nemohla rovnat. Byla horší, proto vše z oceli museli dělat mohutnější, aby to vydrželo. Auta, která vyráběli, byly od počátku válečnou kořistí. Tzn., že ukradli amíkům ford, a zkopírovali ho. Ukradli němcům Opel a zkopírovali ho. Tak vznikala první ruská auta. Potom když už se nedalo nic ukrást, protože se výrobci bránili průmyslové špionáži, koupili licenci od Fiatu a tak vznikly Lady. Byly zajisté lepší než Škodovky, ale ne stokrát. Jábych řekl tak dvakrát :-))) Škoda je kapitola sama o sobě. A když už jsme u těch Korejců, nepřipadá ti to povědomé? To kopírování a průmyslová špionáž? Ono to stojí míň času a peněz, než vlastní vývoj. Stačilo jim dělat chvíli Kadett (Daewoo Racer) a vše od té doby je jen vylepšováním Kadeta. A nebo kopírováním konkurenčních nápadů. Proč myslíš, že na výstavách a salonech lezou korejští kravaťáci pod auta konkurence s foťáky a poznámkovými bločky? Ale to jen pro odlehčení...ať se jim daří, klukům šikmookým :-))
Milej zlatej, ty lodě staví Korejci posledních možná 20 - 30 let. Pod vedením angličanů. Před 50ti, nebo dokonce 90ti lety jedli rýži rovnou na poli rukama, a co se týká průmyslu, nebo nějakých znalostí techniky, to bych raději mlčel. Domky z bambusu, doplňky z rákosu, hrst rýže na den, bláto a voda... Nemám nic proti nim, je dobře, že už jsou na tom lépe a že se rychle učí. Taky je mám celkem rád pro jejich pracovitost, houževnatost, pro jejich cenovou logiku. Ale proboha nepovyšuj je tolik nad "tvůrce automobilů", oni se to opravdu teprve učí.
Hehehehe! To se náramně hodí při výrobě aut. Jo jo, to je prdel. A představ si, co všechno stavěli rusové - kosmické koráby, atomové elektrárny, bitevní křižníky i vrtulníky. Jen s těmi auty jim to nějak nejde... Podobnost náhodná? :-))
Korejci stavali v tej dobe najvetsie nakladne lode sveta. A este aj dnes tak robia. Lodenice samsung juzna korea. HHEHEHEHEHEHE ale to len tak na okraj. Nic v zlom
Majitel Kie, na Citroen plije! :-))) To je jak do kabaretu. :-)) Žák předčil svého učitele. Citroen staví auta právě 90 let, a Co dělali v té době Korejci?
Cena Citroenů v bazarech není dána jejich nekvalitou, ale bohužel, strachem. U nás totiž spousta lidí myslí, že Citroeny mají kapalinové pérování a že jsou nějak obzvlášť složité a mají z nich strach. Neodůvodněný, samozřejmě, protože hydractiv pérování mají jen některé typy. Ale zakořeněné názory jen tak nezměníš, ty se táhnou generacemi. Citroen je průměrný, není to špička, ale ani bych se ho nebál. Zvlášť poslední typy jsou kvalitativně dál. Rozhodně mají lepší renomé než Renault.
To,že je citroen podprůměrný,je fakt.Stačí se podívat v bazarech,když nevěříš statistice poruchovosti.Třeba pětiletý auta.A s tou lagunou je to tak.je pěkná vzhledem,ale ze všech renoltů je nejporuchovější.Ale musím ti dát za pravdu,že celkově francouzký auta,ať je to co je to,jsou asi nejhezčí,o tom se nedá diskutovat.Například 406 v červený metalíze,206 v ingoustově modrý,c4 ve zlatý,takhle se dá pokračovat furt.Bez jakýchkoliv doplňků a tuningů opravdu pěkný auta s osobitým vzhledem.To jen tak na okraj.
Citroen je podprumerny ?? V cem proboha ?? Design se vetsine lidi libi a kvalita je, rekl bych, taky uspokojiva.O Citroenech jsem si uz neco pocetl, ale nerekl bych, ze to jsou vylozene spatna auta.Podle me jsou ve dnesni dobe kvalitativne vysoce nad slavnym koncernem VW (snad krom Audi) a jeste par dalsich souperu jsou schopni v kvalite porazit.I kdyz nektere modely jsou povedene vice (Xsara, Xantia, C4, C5, DS, CV) a nektere mene (C3, C15), ale nejsou jedini...Ani nemluve o Peugeotu.Nedavno jsem videl P 607 3,0 V6 2001, 150 tis km, uplna serv. historie, full vybava za neco pres 200 tisic Kč.Taky 406 je docela povedena.Ale i jine.Taky Rencek ma par dobrych modelu (treba stara Laguna), ale v porovnani s PSA je kapanek poruchovejsi...
Ale napr motor audi 1,9 TDI 96 kw je uplne na chlp rovnaky ako motor skoda 1,9 TDI 96 kw. (ber to ako priklad) a tak to funguje aj v hyudai a to ma trosku tesi pretoze som spokojnym majitelo kie. ahoj
proste som chcel len napisat ze koncern hyundai (teda aj kia) sa zacina dost dotahovat na europske znacky ( dokonca aj na japonske) a to dost ludi zacina srat. Proste si stale nechcu pripustit ze uz aj taka kia je plnohodnotne auto ktore je v niektorych veciach ovela lepsie (ci uz konstrukcne alebo cenovo) ako napr. taka skodovka. A to serie strane vela ludi. Ale trosku si vsimam ze uz niektory zacinaju otvarat oci a namiesto fabie si kupia napr. RIO. A zistia ze urobili dobre.
Zase nemáš pravdu. Kia používá třeba konkrétně do Picanta svoje motory, Hyundai do I 10 zase svoje a tak je to i u jiných typů. A kdyby i určité modely měly totožné, uvědom si, že jsou montovány v rozdílných podmínkách (platí co jsem psal níže - zaměstnanci, management, pracovní prostředí a podmínky) a když dva dělají totéž, není to totéž. Proč se tak nekriticky hlásíš s tou Kiou ke Hyundai? No protože i ty v podvědomí víš, že Hyundai je lepší. Příkladem je třeba Getz: Kia nikdy neměla tak povedený a spolehlivý automobil v této třídě.
A to je právě velký OMYL ! Tak to není. C1 a 107 jsou totožné výrobky, ale Kia a Hyundai jsou v postavení MATKA (Hyundai) a DCERA (Kia). Z toho vyplývá, že každá má SVÉ vlastní vedení, manažery, vývojáře, servis, výrobu, marketing. To že využívají některé platformy společné, ještě neznamená, že jsou stejné. Opakuji, je to jako VW, Audi, Seat, Škoda. Pokud toto nevíš, není s tebou o čem diskutovat.
precital si si to po sebe ? kia a hyundai je to iste. Presne tak ako C1 a P107 . Kia ma presne tie iste podvozky,elektriku a motory ako hyundai. Presne tak isto ako C1 a napr . P107. A inak je dobre ze japonci z nich zacinaju mat strach. Aj to o niecom svedci.
hele, pane chytrej, když korejci jezdili na rykšách, dělal Citroen taková auta, o kterých se ti mohlo jen zdát. Nebo chceš říct, že třeba citroeny DS, 2CV, AMI, a jiné byly nějaké poruchové šmejdy? Vždyť mě se zdá, že o nich nemáš ani ánung. Poruchovost aut je všeobecně výsadou současnosti, kdy každý výrobce jen šetří za každou cenu, chce zvyšovat zisky, a do aut serou šmejdy právě z asie. Celá ta levná asie je prapříčinou toho, že dnes nic nefunguje tak, jako dřív.
C 1 nedělají francouzi, ale to ty jistě víš. Jde o japonskou technologii, české ruce, a francouzský znak na kapotě. Francouze bych nikdy nechtěl! A k těm korejcům: Japonci se bojí korejské konkurence Hyundai. Kia je ohrozit nemůže, protože zatím není na takové úrovni. Pro pořádek, Kia a Hyundai není jedno a totéž, Kia je pouze dceřinou společností. Je to jako Audi a Škoda.
jak tak čtu,tak se tu konečně bavíme na úrovni.Jen bych podotknul:Francouzi dělali poruchový auta už v době,kdy korejci jezdily jen v rykšách.Teď korejci dělají průměrný auta,nebo mírně nad,podle typu,ale francouzi-tím myslím citroen,pořád podprůměrný.Apropo:číňani koupily hamra.No to je prdel....:-)))
Taky jsem málem puknul smíchy. Prej odstávka v Kolíně! :-))))) Přečti si aktuální zprávy: TPCA letos vyrobí přes 330.000 vozů, o dvě pct více než loni Kolínská automobilka TPCA Toyota Peugeot Citroën i přes hospodářskou krizi letos vyrobí přes 330.000 automobilů. Mezi ...
Dost jsem z kraje sledoval recenze, než jsem do nich vstoupil. Taky jsem dlouho uvažoval, jestli mám sám jednu napsat. Popravdě, je mi občas na blití z toho, co sem leze a píše za primitivy. Vítej v klubu Honzo. Mrzí mě třeba, že Karel recenze úplně opustil. Někde píše, že na takové výlevy nemá náladu a řešit tu není co a s kým. Mám neblahý pocit, že Standa to už taky utnul. Nedivím se, byl to pro vás hromosvod. Uznávám že jeho recenze byla nadnesená, ale rozhodně pravdivá. Jen zvolil špatnou diplomacii a neuvědomil si, kolik blbů podráždí. No každopádně oběma dávám za pravdu, protože tady opravdu nejde něco rozumně bez emocí řešit. A aby tady někdo nazýval někoho sračkou, to už je vážně o ničem. Měli byste se nad sebou zamyslet.
Z tebe srší inteligence! Sračka je tvá máma a tvůj fotr je hoven lavor? Je ti to příjemný, debile? Tak nikoho, koho neznáš, nenazývej sračkou. O svém nicku si rozhoduji já a ne takoví blbínci jako jsi ty.
Tvoje a nejen tvoje smůla je v tom, že nic neviš o kvalitě a vlastnostech C1 a hodnotíš jen podle nevýznamných detailů. on vzhled interiéru je subjektivní, tobě se nelíbí a jinému ano. Lakovaný plech - dizajnérský úlet, jakási retrospektivní kreace, opět, někomu se nelíbí, vidí v tom chudost, jinému se líbí právě to. Ale o vlastnostech - a ty jsou nejdůležitější, nepíšeš nic. A k tomu mikrokufru: No jistě, Picanto má kufr jako kráva, úplně mám závrať když do něj koukám. To s tou rezervou není výhoda, ale lumpárna. Jeden ze způsobů, jak udělat auto o pár kg lehčí aby líp jelo, míň žralo, a jak ušetřit nějakou tisícovku při výrobě. Když chtěli udělat ve škodovce EKOlogickou verzi fabie taky tam nedali rezervu-přesně z těchto důvodů. Jaký technologický pokrok! Divím se, že tam dávají zadní sedačku.
já bych měl takový nápad...na hlavnístránce bych dal volbu recenze a reakce....to by bylo pro lidi, kteří auta mají a chtějí pomoct... a 2:kretcenze a kreace:to by bylo pro lidi, typu sokolmira, standa, jamieson, jirka kopr...apod....:-) a ti by se tady mohli vyblbnout dosytosti....kdo je pro??
Myslím, že Standův alias Anonymův výlev z 3. října 2009 | 09:51 | Anonym mluví za vše.... Mimochodem: Picanto předběhlo dobu, sadu na lepení dávalo do auta již před léty (Picanto jsem zkoušel 2006 a už tam pneu nebyla). Subjektivně na mě působilo velmi lacině. Nicméně jsem následně zkoušel C1 a to Vám (Stando) řeknu, tohle auto bych koupil za A ženě, za B 18 ti leté dceři, pokud bych ovšem byl bohatý člověk. C1 je pro mě opravdovou parodií na automobil, ovládací prvky tvarově a barevně (např. ovl. topení) připomínající design rádií z tržiště... Mikro kufr. Za tu cenu naprosto ubohý interiér. Jediné skutečné + oproti konkurenci je motor, jinak samá negativa.
Nevím, co tady ten pošáhlo blábolí za nesmysly, ale podle mě každý, kdo si chtěl kupovat miniauto, určitě vyzkoušel i Picanto i Sparka a jestli si vybral zrovna C1 tak asi věděl proč. A je to jeho věc. Říkat mu že je chudák, že koupil dražší vůz si nemyslím, že je rozumné. Naopak, já bych řekl že žlučovitě reaguje Sokolmíra právě proto, že si koupil lacinej krám a teď ho to sere. A jestli mu stačí na ježdění kolem komína, tak prosím, je to jeho volba. Ten kdo si kupoval C1 chtěl asi od něho trochu víc. A jak to vypadá podle recenzí, tak asi nešlápl vedle.
Jsem spokojeným majitelem C1 a musím reagovat na vaše výlevy. Napadla mě spousta důvodů, v čem je C1 lepší. Samozřejmě že každý, kdo ta auta zná, to ví. Ale to by nesměl být zaslepenej svým fantastickým střepem, kterej má doma, že? Jestli byla C1 v roce 2006 o 60 000 dražší, tak potom ta vaše parodie na auto musela stát už tenkrát 160 000 a to tedy nestála. Takže lžete a s lidmi, co tady lžou si nemám co říci. P.S.: Místo posraný páčky u kufru mám v základu airbag spolijezdce, protože zřejmě v Korei na životě spolujezdce nezáleží. Taky mám v kufru rezervu, (a nemusel jsem si ji dokupovat),čehož výhodu pochopíte, až budete nucen lepit na silnici pneu. Ani to nezkoušejte a zavolejte si asistenci. Tažné za mini je stejně ubohá blbost, jako vyvyšovat Pikáč nad C1. O pozinku, bezpečnostních zónách, ABS s EBD a CSC a pyrotechnických předpínačích pasů si s vámi povídat nebudu. A nakonec: Motor z Yarise ponechte v Yarisu. Je vidět, že o tom víte úplný kulový, protože Yaris má úplně jiný motor. Jediné, v čem jsou si podobné, je tříválcová koncepce. Aygo a ostatní mají motor nové konstrukce. Ale to vám vyprávět je asi naprosto zbytečné. TUV samozřejmě vždy nadržoval německým vozům, a pokud má stavět do pořadí ostatní, tak upřednostňuje ty výrobce, kteří nemohou němce nijak konkurenčně ohrozit. A nedělá to jenom TUV. Inu, kapitalismus je sviňa, a socialismus, kde novináři měli "vždy pravdu" už nějaký pátek nemáme. Tudíž tak to je. Přeji hodně radosti s picantem a už se zbytečně nenavážejte do ostatních.
musím reagovat na tvůj procítěný komentář.Stručně:jak můžeš,ty nešťastná dušičko napsat,že pikanto okopírovalo co mohlo?Ukaž mi od kterého auta?A z druhé stránky:co je na c1 originálního?Jen ta přední maska.Jinak Vůbec Nic.Další věc:můj první komp byl 800XL,to ty jsi měl doma tak akorát sčot od tety Niny.A další:jak můžeš spochybňovat TUV report?To si fakt myslíš,že němci nadržují korejcům?Ty vole namlať si.A na závěr:v čem je c1 lepší? Jen v motoru,který je z Yarise,jinak je to oholený sráč.Nemá ani debilní páčku na kufru.O tažným ani nemluvím,asi by se zkroutil.Vlastně asi určitě,když je na c1 zakázaný.Tebe prostě žere,že jsi vysolil o 60000 korun víc než já,a máš doma sráč.A to mě těší,ubožáčku.Pa.
S tím čtvrtým kolem ses spletl. Oni jich tam dali dokonce 5, na rozdíl od Picanta. Protože to bylo od začátku auto. Na rozdíl od Picanta :-))) Ale jo, nic ve zlém Pikanto je lepší. Nemá sice nic z toho co má C1, zato však hůř jede a víc žere. Ty a novináři máte pravdu :-))
Oba jste chudáci, hlupáci a hovno víte. Luboš lže jako když tiskne (prý odstávka výroby.. hehehe), picanto je krásný a C1 ne (přitom picanto zkopírovalo co mohlo), a majitelé C1 jsou mimo, zatímco vy dva buzeranti se můžete držet okolo krku a jít pod tu sprchu spolu. A pozor aby vám neupadlo mýdlo. Protože kdo má oči a nevidí, uši a neslyší, hlavu a nemyslí, je chudák, který zůstane navždy zabržděn ve vývoji, pro kterého je popelnice vrcholem techniky a počítače buržoazní pavěda. Gratuluji, váš život musí být tak krásný a bezstarostný! Vaše přání je okamžitě splněno ve vaší fantazii, co se vám nelíbí tak neexistuje, a co se vám zdá dokonalé, byť by to byla i ta popelnice, postavíte si to na piedestal a chodíte se tomu klanět. Život okolo vás jen proplouvá, s miliony hlupáčků, okolo vás, dvou geniusů. Není divu, místu studia odborných médií čtete co píšou naši moudří a znalí dvacetiletí novináři, a posloucháte názory stejných tupců jako jste vy, hlavně když se vám líbí a jdou vám do noty. Ostatní, i kdyby bylo stokrát pravda, když se vám to nelíbí, pryč s tím. Jste hlupáci, kteří svou omezeností ovlivňují recenze i názory ostatních na to, co vám se nelíbí (i když třeba líbí, ale nemáte to). Raději si přečtu názor majitele vozu, ať je jakkoli nadnesený, (asi k tomu měl nějaký důvod, zřejmě ho vozidlo natolik příjemně překvapilo), než dohady, bláboly, smyšlenosti a povrchní hodnocení trotlů, kteří k danému tématu nemají co říct, prozože o něm nic neví. Nejsem zvědavý na reakce typu "kamarád to má", Viděl jsem", slyšel jsem, myslím si, atd.... A to že Picanto by jen náznakem mohlo být v čemkoli lepší než C1, proboha snad sami nevěříte. Je to od vás jen hec, touha nadzvednout a nasrat některého majitele C1 (Standu, o kterého si tady neustále otíráte hubu?). Protože takový nesmysl by z huby mohlo vypustit jen dítě, kterého tatínek ho má na dvorku zaparkované. Soudný člověk ví, že kolíňata jsou technicky úplně jinde, a Kia se jen snaží dohnat vlak, který jí kdysi ujel. Dohoní ho, souhlasím, ale nikdy nepředhoní. Tak pa, Chudáci, už mě bolí ruka a tolik oběti si zase nezasloužíte.
Já si fakt nedělám iluze,ale po přečtení statistiky TUV jsem se dost dlouho smál.A to všechno kvůli jednomu člověku,jeho horlivosti a vnucování se do všech recenzí.No nic,třeba mu to někdy dojde.A teď jdu pod tu sprchu :-)))) Jéééé ahoj Stando.....
Sokolmíra: Okamžite si dajte ľadovú sprchu!! To neviete,
že najlepším malým autom je zázračný trojlístok z Kolína, o ktorom snívajú všetci rýchlu, komfortnú, bezpečnú, so super zvukom, jazdu milujúci, ozajstní vodiči!!?? Dokonca aj s pozinkovanou kasňou?! A ako poznáme Kórejcov, tí určite podplatili Nemcov, aby sa mohli vychvaľovať. Lebo v Kolíne mali odstávku, zatiaľ iba prvú, tá druhá, ešte väčšia je na ceste, takže na úplatky neostalo... . P.S. Z dôveryhodného zdroja sme sa dozvedeli, že po vzhliadnutí návrhu karosérie sa rozhodli dať aj 4 koleso...Pôvodne to vôbec nemalo byť auto... P.S.2 Nove Picanto je naozaj pekné.
Jen tak na okraj,četl jsem letošní statistiku TUV Reportu.Ve 2-3 letých autech je Pikanto SPOLEHLIVĚJŠÍ než veškerá uvedená řada citroenů C-.. . Divný.Asi jsou tam všichni pitomci a spletli se .Já si nedělám žádný iluze,ale tohle jsem fakt nečekal........
Stando: Práveže som čítal, skús si po sebe aj sám prečítať,
o čo je Tvoja kraksňa lepšia než Sokolmíra? A že nevieš, že Hundai-Kia je jeden koncern...., ja by som na Tvojom mieste do takého vraku ako Getz ani nesadal...Aj otca by som zaprel.... . Niekto musí byť lepší..
Veď to je vlastne jedno. Ale Stando, si už z tej nekritickej lásky k C 1 už vyliečený, ale Ťa to ešte drží? Lebo také reči/, drísty sú priliehavejšie/, by sa hanbil aj minister propagandy G. písať...
ohŕňaš nos. Getz chváliš. To Ti akože ešte nedošlo, že je to z jednej firmy? . Ak by si kúpili Tvoji rodičia RIO, tak auto GETZ znosíš pod zem? . Anonym 23.1.20:24. Bohužiaľ, už nemám najmenej rokov. Ako to bolo nakoniec v tom začiatku roka? Nebola náhodou odstávka výroby? KVôLI NEDOSTATKU zákazok?.P.S. Nebojte. Ten hlavný cirkus ešte príde...:((( Ale to je možno tým, že nečítam bulvár...:
A zatím všechno v pořádku.Tlumič neklepe,počítám,že začne zase na zimu a to ho asi už vyměním.Možná.Jinak na třetí garančku po 45000km jsem už nejel.Olej plus filtr 1040kč,práce na půl hodiny.Záruka mi tímto skončila o dva měsíce dříve.
No, minimálně Golf, Felda a Thalie je konstrukčně na tom hodně špatně. Junioru zase chybí bezpečnostní výbava, jak aktivní či pasivní. Každopádně nejdůležitější je jezdit tak, aby většina těchto prvků nebyla potřeba.
To si nemyslím. Házíš do jednoho pytle všechna auta, ktrá nemají standart jako zřejmě to tvoje. Ale srovnávat fabii, feldu, golfa lll s korejským alobalem je trochu mimo. Vč. thalie, abych na ni nezapomněl. To jsou přece jen auta se základní bezpečností. (Pevnost karoserie, deformační zóny.)
To bys musel poslat do šrotu Feldy, Fandy, Golf III. a starší, Fabii Junior, Thalii a x jiných. Osobně si nemyslím, že by to bylo až tak zoufalé. Obecně je v malých autech méně bezpečno, ale proto je zavrhnout? Jde o tom, že tyto auta jezdí hlavně ve městech, proto případná kolize nebývá ve velké rychlosti. Co myslíš?
V případě Picanta taky není o čem fantazírovat. Je to přibližovadlo s vlastnostmi takovými, jaké každý očekává od miniauta. Pokud se najde jiné, lepší, které něčím neočekávaně překvapí a trošku se od zažitých zvyklostí odlišuje, tak už je to pro někoho fantazírování.
až ti skončí vyučování, tak místo poslouchání MP4 nebo mobilu na autobusové zastávce si přečti noviny. To že Kolín jede naplno ví každý gramotný člověk. To ale není zjevně tvůj případ.
krize...." To už nie je slepota, ale hlúposť. Nie ste pán Standa vedúcim predaja a nikto nechce tie predražené krabice kupovať...? Výrok hodný Vtipu roka...
Že se v čechách C1 moc neprodává, to je bohužel škoda. Ale o to víc se prodává na západě. Asi víc než Picanto. Pokud vím, tak Kolína se nejenom nedotkla krize, ale zvyšují výrobu a nabírají lidi. Na rozdíl od jiných automobilek. Čím to asi bude? Možná tím, že je to auto tak špatné??? Ty hele, já ale pořád nechápu, proč mě napadáš že tě urážím? Nepleteš si mě s někým? Nebo schizofrenie?
Urážet jsi začal ty. Šetřím celej život, ale bohužel ceny aut neurčuji. To že mi rodiče pomohli je krásný a já si toho vážím. Nekupoval jsem auto do města, ale auto pro moji rodinku, univerzálně použitelné. Takže rozhodovala i kvalita, bezpečnost a pohodlí, schopnost jet dlouhé trasy a úspornost. V této ceně to bylo jediné dostupné auto, které mé podmínky splňovalo. A nekoupím si za 4 roky nové, proto jsem volil právě toto auto. Když pominu, že ostatní levné překonává mj. bezpečnostní výbavou (dva airbagy, ABS, EBD, CSC, pyrotechnické předpínače pasů, asistent pro panické brzdění), oboustranně pozinkovanou karoserií, nárazníky vyvinuté k pohlcení drobných kolizí ve městě, a úsporným výkonným motorem, tak minimálně dizajnem mě prostě oslovilo. Jestli jsem se tě tím dotknul, omlouvám se.
Já jsem si narozdíl od tebe na auto šetřil a to byl taky jeden z důvodů,proč mám Picanto a ne předraženou C1.A u auta do města jsou to vyhozený peníze.Takhle ostatně nepřemýšlím sám,kolínská trojka se v Čechách moc neprodává.Tvoje urážky neřeším protože za čtyři roky autíčko prodám,koupím si zase nějaký nový,a až na něj napíšu recenzi,tak tu určitě bude další standa kterej všechno ostatní jen kritizuje a uráží lidi,který nemají stejný názor jako on. LIDIČKY:kupujte si auta jaký chcete a mějte je rádi tak,jako já to svoje.Hlavně o nich pište a nevnímejte sebestředný kecaly jako je Standa.
Tak nějak hledám, kde jsem tu tvoji recenzi "setřel"? Vždyť nikde nepíšu, že Picanto je plagiát auta, otypovaného pro 5 osob s nulovou bezpečností a bez rezervní pneu... Nic takového jsem nepsal. Ani to, že ti mimo dálnici ujedu s C1 na dvojku a ve čtyřech lidech s nákladem na dovolenou...Tak proč se do mě navážíš v mé recenzi? Možná proto že máš strach, že by vývoj mohl být dál a nezastavil se u KIA Picanto? Že by nějaké jiné miniauto mohlo být lepší a některými svými vlastnostmi se rovnat vozům o třídu výš, od které tebe dělí ta hromada hnoje, o které jsi psal? Neber to tragicky, vývoj prostě pokračuje a i mé auto bude jednou překonáno lepším minivozem, ale to neznamená, že na něj budu házet špínu a pomlouvat jeho vlastnosti, dokud se s ním aspoň zkušebně nesvezu sám. Měj se S.
Máš naprostou pravdu. Můj táta taky bláznil, chtěl nejdřív Sparka, potom Rio, pak zase Picanto... Kolik mi dalo práce ho přesvědčit, z těch kraksen si vybrat tu RELATIVNĚ nejbezpečnější a nejspolehlivější: Hyundai Getz. Je s ním spokojený, já relativně taky, že jsem ho odradil od těch předešlých. Ale osobně bych do korejce nešel.
Ja nemám Clio ale C4 2.0. Clio som len testoval, keď som vyberal auto do mesta mame!!! O autá sa aktívne zaujímam a na svojom názore trvám. Kie si kupujú len ľudia ktorí o autách nič nevedia. Teda môj otec napríklad.
paci sa mi tvoja recenzia vystizna a hlavne vecná. super Ten angel_M sa da tiez vystihnut zacina to K a koncí OKOT. A nevsimajte si ho lebo asi ma nejaku uchylku na znacku kia. alebo len zavidi. To angel_M : pochybujem ze to tvoje super auto CLIO vobec mas alebo niekedy budes mat
Žárovky netrpí přehříváním, je jim jedno jestli jedete nebo stojíte. Jejich životnost ovlivňují zejména otřesy, nejvíce pak zhasínání a rozsvěcení za jízdy, kdy otřesy vadí vláknu nejvíce. Jsou dvě možnosti: Buď jsou světla osazena nekvalitními žárovkami (často pomůže vyměnit je za dražší značkové - Osram, Philips, apod.), nebo je špatně seřízené dobíjení a dochází k přepětí na žárovkách. Spíš si ale myslím že to bude (ne)kvalitou žárovek. U našeho auta stačilo vyměnit bezejmenné žárovky za značkové a byl klid.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Picanto
Podľa štatistiky je v Anglicku najspoľahlivejším autom vôbec a s najmenšími nákladmi na prevádzku .....Picanto.
15.11.2011 | 13:17:40 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Anonym II
Podle německých výsledků je Pikáč dooost dakleko ve spolehlivosti za P 107 a spol. Vlastně Kolíňata jsou mezi minivozy na prvním místě, potom dlouho nic, a pak ta ostatní. (To dlouho nic by se dalo nazvat hromada sraček, viď Sokolmíro).
18.05.2010 | 20:49:31 | Reagovat
Reagujem na 22.10.2009,
11:59: , kedy som sa sám seba a Vás priatelia pýtal, kedy sa dovalia Číňania do Európy... .
No, už nemusím. Na SK prichádza prvá čínska automobilka, JAC motors!!!
Takže sa začať učiť po čínsky a rusky.
Do 20-30 rokov BUDE EURÓPA obyčajnou kolóniou Číny... .
P.S. Potom bude trochu neskoro rozmýšľať o vývoji a smerovaní spoločnosti, že áno.
Nech prípad GR a ostatných krajín je mementom, že do 2-5 rokov neskutočne schudobnieme a ceny VYLETIA kvôli inflácii nahor. V CZ ani tak nie, ako v EURO zóne.
To, že nebola na SK nikdy žiadna diskusia k euru a to, že som od začiatku proti UMELEJ mene ma nezachráni. Prídem rovnako o peniaze....
Ale treba sa PRIPRAVIŤ. Čína klope na dvere. V priamom prenose máme možnosť vidieť rozklad Záp. sveta, tak ako sme ho poznali...
04.05.2010 | 22:39:58 | ľuboš Reagovat
C1,P107,Aygo má malej vstupní otvor,jinak v pohodě.
01.04.2010 | 23:32:21 | Anonym II Reagovat
Jarda L.
To by mě zajímalo, jaké "vážné" nedostatky má podle tebe C1. Holé plechy? (Nejsou holé, ale to neva). Malý kufr? Je větší než u Picanta. Jestli toto jsou vážné nedostatky, tak to mě teda potěš...
01.04.2010 | 23:27:59 | Reagovat
Jarda L.
Zapomněl jsi, že mnohem více holého plechu a ještě ošklivější tachometr má Fiat 500. No ale ten stojí dvakrát tolik než C1 tak tam je to v pořádku, že? To je vlastně stylovka, že? Já zapomněl...
08.03.2010 | 17:03:50 | XY Reagovat
to-XY
není se čemu smát.přečti si pořádně komentáře,a zjistíš,o čem se ti dva (Standa a Sokolmira) hádali.Oni do sebe vlastně jen rejpou.Ale na rozdíl od Tebe jsem si sám zjistil,jak to opravdu je .Dávám za pravdu Sokolmirovi,Picanto opravdu není obšlehnuté jiné auto,samozřejmě až na drobnosti,zatím co C1 je kompletní japonec-všechno jen ne citroen.A tím se dostávám k druhé části,spolehlivost.TUV report je jedna z nejsolidnějších statistik spolehlivosti,jaká vůbec je.O tom se nedá polemizovat.Když nebudu z jasných důvodů počítat C1 mezi citroeny,tak ostatní zástupci této značky jsou na tom opravdu ještě o něco hůře než zmíněná kia.Vím jak vypadá vevnitř picanto i c1,ikdyž jsem nejel ani v jednom z nich a je fakt,že v c1 je interiér opravdu ubožejší,obzvlášť palubní deska,tachometr,holé plechy.Ty jsou už akorát u dacie v kufru.Technicky a provozně to opravdu srovnávat nelze,je na každém ,čemu dá přednost.Každé z aut má vážné nedostatky,kvůli kterým se nikdy nezařadí mezi klasická auta.To je všechno co jsem chtěl napsat,snad jen že já mám R Megane 1.6 rv 1998 ,nenadržuji žádnému z miniaut a nemám v plánu si nějaké koupit.
15.01.2010 | 23:37:08 | Jarda L. Reagovat
25. srpna 2009 | 22:45 | sokolmira
To jsem se nasmál!!! Poslední výsledky spolehlivosti - picanto je na chvostu (120té místo ze 150ti, Kolíňata 23.-35. místo ze 150ti :-)) Ale nevěš hlavu, osobně proti Pikáči nemám vůbec nic. Je dobře vyrobené, relativně kvalitní, a účelné, jen ho nesrovnávej s C1. Technicky i provozně je to nesrovnatelné, jako Dacia a Toyota. Hodně štěstí a ať ti slouží.
14.01.2010 | 19:00:01 | XY Reagovat
RE: 25. srpna 2009 | 22:45 | sokolmira
Mas pravdu, ja mam KIA Picanto SE a kazdy mesiac som v autoservice a ani s tou spotrebou nie je to bohvie ako............nikdy by som si ju uz nekupil
25.03.2017 | 15:02:37 | KIPla | 5.67.94.* Reagovat
Picanto 1,0 mám v provozu od 12/06, dodnes má najeto přibližně 50.tis km, rovným dílem město i dálnice.
Spotřeba: po zajetí,subj 5000km, se ustálila na 6litrech, bez ohledu na město/okolí, spíše záleží na obsazení vozu.
Rychlost,akcelerace: jezdím sám,maximálně ve dvou, v městském provozu naprosto dostačující výkon, mimo město krátkodobě160km, příjemných je však 90-100km,nad tuto rychlost roste významně spotřeba a hluk motoru.Limitující pro motor 1,0 je táhlé stoupání.
Vnitřní prostor: sedadlo mám zcela dozadu a v předozadním směru pro mně hraničně dostačující,místa nad hlavou je však dostatek, co do šířky rovněž dostařující.
Kufr je opravdu symbolický, při sklopení zadních sedadel pak dostačující-v tomhle souhlasím s autorem-je to spíše auto pro dva.
Úroveň zpracování: na cenovou kategorii nezvykle dobrá,použité materiály pomíjím, ale slícování dobré,nic nevrže,ergonomie dobrá.
Závady: praskající žárovky v hlavních světlometech,opět souhlas s autorem,dále jeden nešvar-při nedovření pátých dveří,což se u tohoto vozu snadno přehlédne,dojde k vybití autobaterie osvícením kufru,jiné závady nebyly,takže poměrně spolehlivé auto.
Co bych volil jinak: vzal bych motorizaci 1,2 a rozhodně doporučuju přikoupit plnohodnotnou rezervu
Celkově hodnotím Picanto jako povedené auto, crash testy jsem nesledoval,samozřejmě bezpěčnost tohodle auta se nedá srovnat třeba s SUV,ovšem pro pojížďky po městě s nepoměrně snadnějším parkováním a ekonomičtějším provozem mi přijde praktičtější,než kategorie SUV. Nicméně jako jediný auto pro rodinu nejvhodnější nebude,spíše jako další auto v rodině či firmě
03.01.2010 | 17:53:01 | žížala Reagovat
27. srpna 2009 | 22:46 | sokolmira
Opravdu jsem se nasmál, když jsem zjistil, že Kia Picanto dosáhla při crash testech 16 (slovy šestnáct) bodů. Bůh ochraňuj posádku v tomto pseudoautě! A s tou kvalitou nejmenovaných nových aut řady c..... Nenapadlo tě, jak asi mohli sestavit jakoukoli tabulku u vozů, které pro svoji novost zatím nenavštěvovaly stanice technické kontroly??? No přece (bohužel) zprůměrováním výsledků ostatních typů stejné značky. být tebou, tak se moc nesměju, těch 16 bodů je k pláči. Ale aby ti to nebylo tolik líto, Matiz má jen o 3 více - tedy 19.
03.01.2010 | 16:36:12 | Reagovat
Tak jsem právě zjistil, že Picanto má menší kufr než kolíňata. A já myslel, že ne. Ale není samo, Spark ho má taky menší.
30.12.2009 | 18:19:23 | Reagovat
S pískajícími destičkami může jet do servisu jen úplnej pošahanec. Jinak pěkná recenze.
24.10.2009 | 23:11:48 | Monika Reagovat
Ittal
No, ono v případě nájmu, energií a potravin se tě nikdo moc neptá, jestli jsi ochotný...
23.10.2009 | 18:23:12 | Drsoň Reagovat
jamieson:
Vše je jenom tak drahé, kolik je někdo ochotný zaplatit.
23.10.2009 | 17:42:44 | Itall Reagovat
Nehadejte se, kazdej z Vas ma kousek pravdy.Luboš ma taky v podstate pravdu, no jak mam pochopit smer spolocnosti, jak tady napsal ? Jak jsem uz napsal, ty vis prd o tom, co bude za 5 let, nebo taky za 5 minut.Jak bych to mel ovplyvnit ?? O to at se stara vlada, od toho tady je.Dobra vlada by mela umet hospodarit tak, aby krizam predchazela.A to nejen nase, nebo Vase, ale taky Americka, Ruska, nebo treba Cinska.Proc nekdy kriza je, a potom zase neni ?? Vse je o penizech, jak to vysvetlil Drsoň.Kazdyho zajima jen vlastnej zisk, verejnost je kazdymu ukradena.No na druhy strane radsi zabezpecim sebe a svou rodinu, jak nejakyho poctive makajiciho otce 5 deti na druhem koncu republiky, ne ?? Tak to je.Je to krutej fakt.Ja taky nejsem zadnej beranek.Pri kseftech me zajima hlavne muj zisk.Osobne je mi u riti, ze "okradnu" nejakyho typka o 50 litru.Predlozim cenovou ponuku, kdyz chce, at bere, kdyz ne, at jde s prominutim do prdele.Vse je drahe.Material, prace a taky muj cas.Tak si to je treba nejak vynahradit.Financne.Doba je hnusna, a my s tim asi nic neudelame.Nekomu se dari vice, nekomu mene a ja muzu byt jen rad, ze jsem v te prve skupine...
23.10.2009 | 14:53:45 | jamieson Reagovat
Ĺuboši,
Nejsem ani z jedné skupiny. Nejsem podnikatel, ani pravý zaměstnanec. Jsem státní zaměstnanec. A znám spousty vynikajících "proletářů"- velmi chytrých a schopných zaměstnanců. A taky znám mnoho naprosto debilních zaměstnavatelů - podnikatelů. Nechápu, na koho se tady vyvyšuješ, před kým tady děláš machry? Stavíš se na obdiv jako ten nejhloupější zbohatlík. A názory máš s prominutím - jako blbec. Tak ať ti to podnikání vynáší, užij si tu krásnou a zajímavou (asi jen pro tebe a tobě podobné - Drsoň měl pravdu) dobu krize a prosím nenavážej se do nikoho. Tím spíš ne do nikoho, koho ani neznáš. Tak mě napadá, co vlastně děláš na recenzi mini? Že by touha někoho ponížit? Nebo jen zvědavost, o čem si tu ti "chudinkové" povídají?
23.10.2009 | 11:46:56 | Reagovat
Luboš
Vidím, že jsi klasický podnikatel. A ani jsi můj názor nijak nevyvrátil. Urážky zaměstnanců (posratý odborár, hlupáci...) svědčí o tvé povaze. Arogance, sobectví, nadřazenost.. Ale k tomu co píšeš: Reaguješ na můj příspěvek, ale vymýšlíš si nesmysly. Nikde jsem nepsal, že se mají zvyšovat platy, ale že se mají snižovat ceny (Je totiž nadprodukce a nadbytek zboží). O to co bude za 20 let se už nezajímám z toho důvodu, protože bohužel veškerý vývoj se neřídí ekologií, ani ekonomikou pro masovou výhodnost, ale pouze takovými lumpy jako jsi ty, kteří vidí jen zisk za každou cenu. JINAK bychom už dávno nejezdili na benzín, arabové by si ho mohli strčit do pr... ale to se nehodí hyperbohatým šmelinářům, kteří na ropném průmyslu bohatnou. Co na tom, že to ničí zemi, že je to drahé, když oni bohatnou. V šuplících jsou dááávno technologie, které umožňují používat jiná paliva, levná a ekologická. Ale snad si nemyslíš, že se ropná lobby nechá odstrčit od koryt? Pozdravuji tě pane kapitalisto jménem posraných odborářů a zaměstnanců, díky kterým ty bohatneš. Kdybychom tu nebyli my, koho by jsi vykořisťoval, kašpare?
23.10.2009 | 11:02:41 | Drsoň Reagovat
To: Drsoň: Vidím, že si klasický zamestnanec,
čo Ti bráni ísť na úrad, vybaviť papiere a začať podnikať?! N I Č. Namiesto toho budeš trepať nezmysly ako nejaký posratý odborár, ktorý žije iba z členských príspevkov.
Túto hlúposť, že treba zvýšiť platy a je po kríze, totiž navrhuje aj náš slovenský šéf odborov. Až mi napadá, že to heslo malo znieť:
"Hlupáci všetkých krajín spojte sa".... a choďte na Kubu, al. do Kórei... .
Ak by to bolo také jednoduché...:)))
Občas sa čudujem, že človeku dajú do ruky zbraň v podobe auta, že mu dajú právo voliť, ešte väčšiu zbraň, to už nikoho nezaujíma.
Ale že nechajú vyrastať ľudí BEZ základného ekonomického vzdelania, považujem za úmyselnú DEGENERÁCIU národov... .
Ak si si nevšimol, práve kríza a konkurenčný tlak núti automobilky znižovať ceny . Ale monopoly, ktoré Ti dávajú vodu, el., plyn a podobne...NIČ nenúti . Ak by niekt. automobilky nedostali pomoc, dnes sú zaniknuté, GM napríklad.
Na jednej strane sa tešíme zo znižujúcich sa cien, na druhej si chceme žiť na úrovni.... a to jednoducho NEJDE...., neviem koľko máš rokov, ale časom to pochopíš. Len dúfam, že dovtedy nevstúpiš do nejakej KSČM..
P.S. A to, čo bude o 10 -20 rokov sa MUSÍŠ zaujímať sám. Sám sa musíš snažiť pochopiť smer v spoločnosti, svojho života. Aby si sa nedal ovplyvňovať médiami, okolím a podobne. Aby si mal osud vo VLASTNÝCH RUKÁCH... Potom Ti bude nejaká kríza ukradnutá a budeš ju vidieť ako zaujímavý, opakujúci sa fenomém v živote... .
Nech sa darí, do 20-tky som bol aj ja mladý, plný ideálov a rýchlych riešení...
23.10.2009 | 10:11:58 | ľuboš Reagovat
to drsoň a jamieson
Jen dodám,proč by vietnamci měli prodávat kalhoty za stovku,když v normálním obchodě stojí 800? za 350 se taky prodaji.A zrovna tak je to i s mojim autem.pikanto je přímo ze syngapuru,kdyby ho prodávaly za sto,tak určitě taky něco vydělaji.Ale proč,když za dvěstě se taky prodá ?Jinak v autoprůmyslu je obzvlášť teď tvrdý konkurenční boj,kouknětě,kde je fiat nebo opel.korejský auta už tady pomalu zdomestikovaly a na jejich místo za chvíly přijde čína.A to určitě zase zahýbe trhem.Budou to sračky,ale kupce si najdou,zrovna tak jako korejský před patnácti lety.A to nemluvim o indiánský tatě,ta se tu ujme taky,pro příklad :manželé věk 60,na vsi,ato potřebují jednou za týden do krámu a jednou za čtrnáct dní k doktorovi.no nekupte si nový auto za šedesát tisíc.nic ve zlým,ale jako druhý auto jenom přes město do práce?klidně.a k tomu ne pikanto,ale něco staršího a většího na sobotu.no uvidíme za pár let.
23.10.2009 | 00:37:55 | sokolmira Reagovat
RE: to drsoň a jamieson
Tak milý vizionáři, Tata se neujala. Co tam máte za další vize? :-)
31.03.2017 | 14:12:46 | | 89.176.46.* Reagovat
Jamieson
Jasně, že zabývat se tím, co bude za 20 let je dnes nesmysl. Nikdo neví co bude, a jak vůbec budou auta vypadat. S tím zlevňováním - současná "vládnoucí podnikatelská garnitura" se k tomu moc nemá. Jsou vyjímky, a třeba zrovna v automobilovém průmyslu, protože tam měl každý tak pohádkové marže... Ale jinak mi připadá, že slovo krize se jen hodí hlavně podnikatelům. Místo, aby OPRAVDU rapidně zlevňovali, mohou propouštět nepohodlné lidi, mohou jim brát peníze, bonusy, mohou nabízet nižší platy... a tím vlastně krizi sami prohlubují. Protože když budou mít lidi míň peněz, koupí si zase míň zboží a tak pořád dokola. Skutečnost, že by doopravdy ceny nějak klesaly, hlavně tam, kde je to důležité, nevidím. Neklesají nájmy, ceny energií, paliv, potraviny taky stojí prakticky stejně, elektronářadí se prodává téměř za stejné ceny jako před 15ti lety, a tak je to se vším. Krize se dotýká jen zaměstnanců, podnikatelé brečí a přitom jsou vysmátí. Alespoň většina.
22.10.2009 | 14:42:44 | Drsoň Reagovat
to Drsoň
Nikdy nevis co bude.Dneska jsem tady, zivej a zdravej, zitra uz muzu mit nadobro natazeny backory.Je to kruty, ale je to fakt...Co kdyz jeste zlevni ?? Je tady krize.Lide nejsou schopni tolik investovat.Tudiz vec, ktera se jim zdala pred par lety dostupna, je dneska draha.Obchodnik, by tim padem mel sve vyrobky zlevnit, aby je prodal.Priklad : Obchodnik koupi boty za 1000 Kč.Bude je prodavat rekneme za 1500 Kč.Lidem se to bude zdat drahe, tudiz to nikdo nekoupi.Co myslis, ze obchodnik udela ? Necha cenu na 1500 s tim, ze to neproda nebo, je spusti na 1300 aby je prodal ? Uvazuj, kdyz je proda za 1300, 300 ma v kapse.Kdyz cenu necha, neproda je a bude 1000 Kč v strate.Nebo v lepsim pripade je proda po tydnu, ale za tu dobu uz mohl prodat rekneme 3 boty za 1300.Cili matematika je lehka.3 x 300 = 900 a 1x 500 = 500.Z toho jasne vyplyva, ze pri ponechani ceny 1500 Kč obchodnik vydela 500 Kč, ale pri znizeni ceny, proda vic kusu a tim padem vydela vic (tady konkretne o 400 Kč).To je jedna z teorii.Muze to byt i opacne, ale to uz je vec obchodnika, jestli to udela tak, nebo jinak.
22.10.2009 | 13:52:51 | jamieson Reagovat
No to je vidět už teď, Kia Ceed nebo I 30 už zdaleka nejsou "levná" auta. A tak to půjde pořád nenápadně nahoru.
22.10.2009 | 13:21:16 | Reagovat
Tak tak. Svatá pravda. Jenže nezapomeňte na jednu věc. Těšíte se na laciná auta z asie? Zapomeňte! Laciná jsou teď, když dobývají trhy. Až je ovládnou, budete je kupovat za stejnou cenu jako dnes německá. To je pánové zákon kapitalismu. Věci z tržnice od Vietnamců také bývaly mnohem levnější dříve, když obsazovali trh (pamatujete?) boty za 80-100, kalhoty za 100-150. taktéž bundy, soupravy pro sport. Dnes? prodávají boty i za 350, kalhoty za 300 a víc, a vše ostatní taky. Takže na nějakou láci po převzetí automobilového průmyslu asiaty si nechte zajít chuť :-))
22.10.2009 | 13:17:45 | Drsoň Reagovat
Myslím, že "kórejcov" netreba riešiť ...
http://autorecenze.centrum.cz/zpravy-hyundai-ztrojnasobil-zisk-na-rekordnich-979-miliard-wonu-200910220188.htm
Kórejci nie sú odkázaní na hodnotenie niektorých "expertov".
22.10.2009 | 12:13:20 | Dušan Mihálik Reagovat
suhlas
uplne suhlasim s lubosom. Za chvilu budeme vsetci kukat ake su napr. take hyundaje a kie kvalitne. A verte mi nebude to dlho trvat nez sa to stane. Mozno sa to uz stalo. (aspon z casti).
Mozno nebudu mat take super spracovanie interieru a take super plasty ako nemci. Ale so spolahlivostou a bezudrzbovostou budu bezkonkurencne. Presne tak ako kedysi japonci. verim tomu pretoze vsetko tomu naznacuje.
22.10.2009 | 12:10:57 | visna Reagovat
RE: suhlas
osm let uplynulo, a že by se korejci posunuli v kvalitě nějak zásadně, byl jenom sen... Možná se posunuli v dizajnu, rozhodně ale v ceně. Je zajímavé po letech sledovat, jak se plní (nebo spíš neplní) fantazie a hlavně zbožná přání některých přispěvatelů zde. Nic ve zlém... :-) Ale japonec a korejec je rozdíl asi jako švýcar a somálec.
31.03.2017 | 14:17:56 | | 89.176.46.* Reagovat
No páni, aby nás smiech neprešiel,
o pár rokov budú kórejské autá tam, kde japonské pred cca 15-20 rokmi, keď vzali útokom USA a Európu.
A o cca 15-20 rokov, ale osobne si myslím, že skôr, bude ČINSKE auto zaparkované pred 2/3 domov.... Už len preto, že Čina postupne ovládne a odkúpi všetky mamuty záp. sveta.
Niet väčšieho paradoxu, ako symbol statočných a ozajstných mužov USA a podsvetia na HUMMEROCH....majitelia Číňania..., Jaguár, zdochnutá šelma na kolesách, vraj najlepšie auto na svete podľa UK... majú Indovia..., a tak to bude pokračovať ďalej.
A aj keď je jasné, že zatiaľ automobilky ostávajú na Západe, o cca 20-50 rokov sa aj naše môžu posunúť na Východ..., hej, až do Ázie. A taký BMW, alebo Mercedes z Číny bude bežná vec. A našim deťom, vnukom ani nenapadne, že to voľakedy bolo, a MALO byť inak... .
P.S. A aj keď zmena vlastníka "skoro" nič neznamená, skúste si pozrieť miesto výroby počítača, TV a podobne. Ak toto zvládnu v dostatočnej kvalite, za dobrú cenu/ robia za cca 5-10% našich platov/, tak aj NAJPATRIOTICKEJŠÍ Nemčúr bude stáť v rade na auto lacnejšie o 20-30%... .
A ak si NIEKTO myslí, že je dobrým znakom, ak Kolín/ inak doprajem, len nech majú robotu../ fachčí na plný výkon, je na omyle. Pokles ekonomiky tlačí na ceny, príjmy, preto sú v kurze malé autá..., ak to potrvá pár rokov, normálne autá str.triedy a pod., budú bojovať o prežitie. Takže ešte zopár automobiliek môže zahučať...opäť pokles príjmov a kruh sa uza tvára...
22.10.2009 | 11:59:10 | ľuboš Reagovat
drson
ty brdo, koukam koukam nestacim se divit. Ale tak co uz hajzlici boli a su vsade s tym nic neurobime. A zvlast tam na vychode. Inak toto som fakt nevedel. dik
22.10.2009 | 11:47:29 | visna Reagovat
Visna
No, s tou kvalitou bych to až tolik neviděl. Oni vyráběli auta robustnější, protože neznali jak vypadá silnice . V některých oblastech bývalého SSSR nemají silnice dodnes. Navíc, jejich ocel se té naší nemohla rovnat. Byla horší, proto vše z oceli museli dělat mohutnější, aby to vydrželo. Auta, která vyráběli, byly od počátku válečnou kořistí. Tzn., že ukradli amíkům ford, a zkopírovali ho. Ukradli němcům Opel a zkopírovali ho. Tak vznikala první ruská auta. Potom když už se nedalo nic ukrást, protože se výrobci bránili průmyslové špionáži, koupili licenci od Fiatu a tak vznikly Lady. Byly zajisté lepší než Škodovky, ale ne stokrát. Jábych řekl tak dvakrát :-))) Škoda je kapitola sama o sobě. A když už jsme u těch Korejců, nepřipadá ti to povědomé? To kopírování a průmyslová špionáž? Ono to stojí míň času a peněz, než vlastní vývoj. Stačilo jim dělat chvíli Kadett (Daewoo Racer) a vše od té doby je jen vylepšováním Kadeta. A nebo kopírováním konkurenčních nápadů. Proč myslíš, že na výstavách a salonech lezou korejští kravaťáci pod auta konkurence s foťáky a poznámkovými bločky? Ale to jen pro odlehčení...ať se jim daří, klukům šikmookým :-))
22.10.2009 | 11:42:38 | Drsoň Reagovat
anonym
Sak to som ani nepovedal. Ale musis priznat ze sa ucia velmi rychlo a ide im to dobre.
22.10.2009 | 11:40:35 | visna Reagovat
Visna
Milej zlatej, ty lodě staví Korejci posledních možná 20 - 30 let. Pod vedením angličanů. Před 50ti, nebo dokonce 90ti lety jedli rýži rovnou na poli rukama, a co se týká průmyslu, nebo nějakých znalostí techniky, to bych raději mlčel. Domky z bambusu, doplňky z rákosu, hrst rýže na den, bláto a voda... Nemám nic proti nim, je dobře, že už jsou na tom lépe a že se rychle učí. Taky je mám celkem rád pro jejich pracovitost, houževnatost, pro jejich cenovou logiku. Ale proboha nepovyšuj je tolik nad "tvůrce automobilů", oni se to opravdu teprve učí.
22.10.2009 | 11:34:36 | Reagovat
drsoň
No parada a vies co je na tom smiesne? Ze rusi robili sto krat kvalitnejsie auta ako skodovka.
22.10.2009 | 11:33:17 | visna Reagovat
Visna
Hehehehe! To se náramně hodí při výrobě aut. Jo jo, to je prdel. A představ si, co všechno stavěli rusové - kosmické koráby, atomové elektrárny, bitevní křižníky i vrtulníky. Jen s těmi auty jim to nějak nejde... Podobnost náhodná? :-))
22.10.2009 | 11:28:36 | Drsoň Reagovat
Korejci stavali v tej dobe najvetsie nakladne lode sveta. A este aj dnes tak robia. Lodenice samsung juzna korea. HHEHEHEHEHEHE ale to len tak na okraj. Nic v zlom
22.10.2009 | 11:26:08 | visna Reagovat
Sokolmíra
Majitel Kie, na Citroen plije! :-))) To je jak do kabaretu. :-)) Žák předčil svého učitele. Citroen staví auta právě 90 let, a Co dělali v té době Korejci?
22.10.2009 | 11:17:05 | Drsoň Reagovat
Luky
Cena Citroenů v bazarech není dána jejich nekvalitou, ale bohužel, strachem. U nás totiž spousta lidí myslí, že Citroeny mají kapalinové pérování a že jsou nějak obzvlášť složité a mají z nich strach. Neodůvodněný, samozřejmě, protože hydractiv pérování mají jen některé typy. Ale zakořeněné názory jen tak nezměníš, ty se táhnou generacemi. Citroen je průměrný, není to špička, ale ani bych se ho nebál. Zvlášť poslední typy jsou kvalitativně dál. Rozhodně mají lepší renomé než Renault.
22.10.2009 | 11:12:10 | Reagovat
to jamieson
To,že je citroen podprůměrný,je fakt.Stačí se podívat v bazarech,když nevěříš statistice poruchovosti.Třeba pětiletý auta.A s tou lagunou je to tak.je pěkná vzhledem,ale ze všech renoltů je nejporuchovější.Ale musím ti dát za pravdu,že celkově francouzký auta,ať je to co je to,jsou asi nejhezčí,o tom se nedá diskutovat.Například 406 v červený metalíze,206 v ingoustově modrý,c4 ve zlatý,takhle se dá pokračovat furt.Bez jakýchkoliv doplňků a tuningů opravdu pěkný auta s osobitým vzhledem.To jen tak na okraj.
22.10.2009 | 10:42:16 | luky Reagovat
to sokolomíra
Citroen je podprumerny ?? V cem proboha ?? Design se vetsine lidi libi a kvalita je, rekl bych, taky uspokojiva.O Citroenech jsem si uz neco pocetl, ale nerekl bych, ze to jsou vylozene spatna auta.Podle me jsou ve dnesni dobe kvalitativne vysoce nad slavnym koncernem VW (snad krom Audi) a jeste par dalsich souperu jsou schopni v kvalite porazit.I kdyz nektere modely jsou povedene vice (Xsara, Xantia, C4, C5, DS, CV) a nektere mene (C3, C15), ale nejsou jedini...Ani nemluve o Peugeotu.Nedavno jsem videl P 607 3,0 V6 2001, 150 tis km, uplna serv. historie, full vybava za neco pres 200 tisic Kč.Taky 406 je docela povedena.Ale i jine.Taky Rencek ma par dobrych modelu (treba stara Laguna), ale v porovnani s PSA je kapanek poruchovejsi...
21.10.2009 | 14:54:24 | jamieson Reagovat
Ale napr motor audi 1,9 TDI 96 kw je uplne na chlp rovnaky ako motor skoda 1,9 TDI 96 kw. (ber to ako priklad) a tak to funguje aj v hyudai a to ma trosku tesi pretoze som spokojnym majitelo kie.
ahoj
21.10.2009 | 14:49:24 | visna Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 13:37:55 | Íîâîńňč | 37.212.82.*
anonym
Mas pravdu hyundai je lepsi (pretoze je matka) a kia iba dcera. Presne tak ako je lepsie audi od skodovky alebo VW
21.10.2009 | 14:47:18 | visna Reagovat
proste som chcel len napisat ze koncern hyundai (teda aj kia) sa zacina dost dotahovat na europske znacky ( dokonca aj na japonske) a to dost ludi zacina srat. Proste si stale nechcu pripustit ze uz aj taka kia je plnohodnotne auto ktore je v niektorych veciach ovela lepsie (ci uz konstrukcne alebo cenovo) ako napr. taka skodovka. A to serie strane vela ludi. Ale trosku si vsimam ze uz niektory zacinaju otvarat oci a namiesto fabie si kupia napr. RIO. A zistia ze urobili dobre.
21.10.2009 | 14:44:26 | visna Reagovat
visna
Zase nemáš pravdu. Kia používá třeba konkrétně do Picanta svoje motory, Hyundai do I 10 zase svoje a tak je to i u jiných typů. A kdyby i určité modely měly totožné, uvědom si, že jsou montovány v rozdílných podmínkách (platí co jsem psal níže - zaměstnanci, management, pracovní prostředí a podmínky) a když dva dělají totéž, není to totéž. Proč se tak nekriticky hlásíš s tou Kiou ke Hyundai? No protože i ty v podvědomí víš, že Hyundai je lepší. Příkladem je třeba Getz: Kia nikdy neměla tak povedený a spolehlivý automobil v této třídě.
21.10.2009 | 14:42:44 | Reagovat
anonym
No ale ako hovorim motory,podvozky,elektriku (cize vsetko okrem kasne maju to iste) vid napr. CEED a I30 alebo ACCENT a RIO.
21.10.2009 | 14:36:39 | visna Reagovat
Visna
A to je právě velký OMYL ! Tak to není. C1 a 107 jsou totožné výrobky, ale Kia a Hyundai jsou v postavení MATKA (Hyundai) a DCERA (Kia). Z toho vyplývá, že každá má SVÉ vlastní vedení, manažery, vývojáře, servis, výrobu, marketing. To že využívají některé platformy společné, ještě neznamená, že jsou stejné. Opakuji, je to jako VW, Audi, Seat, Škoda. Pokud toto nevíš, není s tebou o čem diskutovat.
21.10.2009 | 14:19:13 | Reagovat
anonym 13:50
precital si si to po sebe ? kia a hyundai je to iste. Presne tak ako C1 a P107 . Kia ma presne tie iste podvozky,elektriku a motory ako hyundai. Presne tak isto ako C1 a napr . P107. A inak je dobre ze japonci z nich zacinaju mat strach. Aj to o niecom svedci.
21.10.2009 | 14:12:37 | visna Reagovat
Sokolmíra
hele, pane chytrej, když korejci jezdili na rykšách, dělal Citroen taková auta, o kterých se ti mohlo jen zdát. Nebo chceš říct, že třeba citroeny DS, 2CV, AMI, a jiné byly nějaké poruchové šmejdy? Vždyť mě se zdá, že o nich nemáš ani ánung. Poruchovost aut je všeobecně výsadou současnosti, kdy každý výrobce jen šetří za každou cenu, chce zvyšovat zisky, a do aut serou šmejdy právě z asie. Celá ta levná asie je prapříčinou toho, že dnes nic nefunguje tak, jako dřív.
21.10.2009 | 13:54:32 | Many Reagovat
Sokolmíra
C 1 nedělají francouzi, ale to ty jistě víš. Jde o japonskou technologii, české ruce, a francouzský znak na kapotě. Francouze bych nikdy nechtěl! A k těm korejcům: Japonci se bojí korejské konkurence Hyundai. Kia je ohrozit nemůže, protože zatím není na takové úrovni. Pro pořádek, Kia a Hyundai není jedno a totéž, Kia je pouze dceřinou společností. Je to jako Audi a Škoda.
21.10.2009 | 13:50:17 | Reagovat
pánové
jak tak čtu,tak se tu konečně bavíme na úrovni.Jen bych podotknul:Francouzi dělali poruchový auta už v době,kdy korejci jezdily jen v rykšách.Teď korejci dělají průměrný auta,nebo mírně nad,podle typu,ale francouzi-tím myslím citroen,pořád podprůměrný.Apropo:číňani koupily hamra.No to je prdel....:-)))
21.10.2009 | 13:43:42 | sokolmira Reagovat
Sokolmíra a Luboš
Taky jsem málem puknul smíchy. Prej odstávka v Kolíně! :-))))) Přečti si aktuální zprávy: TPCA letos vyrobí přes 330.000 vozů, o dvě pct více než loni
Kolínská automobilka TPCA Toyota Peugeot Citroën i přes hospodářskou krizi letos vyrobí přes 330.000 automobilů. Mezi ...
21.10.2009 | 12:18:57 | Reagovat
Jamieson
To by nás tady moc nezbylo. Ale zase bychom si místo hádek třeba víc pokecali :-))
21.10.2009 | 10:27:42 | Reagovat
Pro pana nápaditého
Ja bych dal zablokovat internet ve vsech psychiatrickych lecebnach, aby tady takovy blbecci jako ty nemohli lezt .Kdo je pro ???
21.10.2009 | 09:34:52 | jamieson Reagovat
Honza a podobní
Dost jsem z kraje sledoval recenze, než jsem do nich vstoupil. Taky jsem dlouho uvažoval, jestli mám sám jednu napsat. Popravdě, je mi občas na blití z toho, co sem leze a píše za primitivy. Vítej v klubu Honzo. Mrzí mě třeba, že Karel recenze úplně opustil. Někde píše, že na takové výlevy nemá náladu a řešit tu není co a s kým. Mám neblahý pocit, že Standa to už taky utnul. Nedivím se, byl to pro vás hromosvod. Uznávám že jeho recenze byla nadnesená, ale rozhodně pravdivá. Jen zvolil špatnou diplomacii a neuvědomil si, kolik blbů podráždí. No každopádně oběma dávám za pravdu, protože tady opravdu nejde něco rozumně bez emocí řešit. A aby tady někdo nazýval někoho sračkou, to už je vážně o ničem. Měli byste se nad sebou zamyslet.
21.10.2009 | 08:35:41 | Drsoň Reagovat
Honza
Z tebe srší inteligence! Sračka je tvá máma a tvůj fotr je hoven lavor? Je ti to příjemný, debile? Tak nikoho, koho neznáš, nenazývej sračkou. O svém nicku si rozhoduji já a ne takoví blbínci jako jsi ty.
21.10.2009 | 08:29:33 | Reagovat
Honza
Tvoje a nejen tvoje smůla je v tom, že nic neviš o kvalitě a vlastnostech C1 a hodnotíš jen podle nevýznamných detailů. on vzhled interiéru je subjektivní, tobě se nelíbí a jinému ano. Lakovaný plech - dizajnérský úlet, jakási retrospektivní kreace, opět, někomu se nelíbí, vidí v tom chudost, jinému se líbí právě to. Ale o vlastnostech - a ty jsou nejdůležitější, nepíšeš nic. A k tomu mikrokufru: No jistě, Picanto má kufr jako kráva, úplně mám závrať když do něj koukám. To s tou rezervou není výhoda, ale lumpárna. Jeden ze způsobů, jak udělat auto o pár kg lehčí aby líp jelo, míň žralo, a jak ušetřit nějakou tisícovku při výrobě. Když chtěli udělat ve škodovce EKOlogickou verzi fabie taky tam nedali rezervu-přesně z těchto důvodů. Jaký technologický pokrok! Divím se, že tam dávají zadní sedačku.
21.10.2009 | 08:26:30 | Drsoň Reagovat
To sračka pode mnou
Kdybys nebyl sráč, napsal bys, kdo seš. takhle si prostě Standa alias Anonym. Srabe!
21.10.2009 | 08:22:08 | Honza Reagovat
Vy jste tady opravdu všichni vypatlaní? PŘESTAŇTE MĚ LASKAVĚ NAZÝVAT STANDOU!!! Je vidět, že vypatlaný hlavy plodí vypatlaný názory!
21.10.2009 | 08:19:46 | Reagovat
IDEA :-D
já bych měl takový nápad...na hlavnístránce bych dal volbu recenze a reakce....to by bylo pro lidi, kteří auta mají a chtějí pomoct... a 2:kretcenze a kreace:to by bylo pro lidi, typu sokolmira, standa, jamieson, jirka kopr...apod....:-) a ti by se tady mohli vyblbnout dosytosti....kdo je pro??
21.10.2009 | 08:19:03 | Pan nápaditý Reagovat
Myslím, že Standův alias Anonymův výlev z 3. října 2009 | 09:51 | Anonym mluví za vše.... Mimochodem: Picanto předběhlo dobu, sadu na lepení dávalo do auta již před léty (Picanto jsem zkoušel 2006 a už tam pneu nebyla). Subjektivně na mě působilo velmi lacině. Nicméně jsem následně zkoušel C1 a to Vám (Stando) řeknu, tohle auto bych koupil za A ženě, za B 18 ti leté dceři, pokud bych ovšem byl bohatý člověk. C1 je pro mě opravdovou parodií na automobil, ovládací prvky tvarově a barevně (např. ovl. topení) připomínající design rádií z tržiště... Mikro kufr. Za tu cenu naprosto ubohý interiér. Jediné skutečné + oproti konkurenci je motor, jinak samá negativa.
21.10.2009 | 08:08:11 | Honza Reagovat
Nevím, co tady ten pošáhlo blábolí za nesmysly, ale podle mě každý, kdo si chtěl kupovat miniauto, určitě vyzkoušel i Picanto i Sparka a jestli si vybral zrovna C1 tak asi věděl proč. A je to jeho věc. Říkat mu že je chudák, že koupil dražší vůz si nemyslím, že je rozumné. Naopak, já bych řekl že žlučovitě reaguje Sokolmíra právě proto, že si koupil lacinej krám a teď ho to sere. A jestli mu stačí na ježdění kolem komína, tak prosím, je to jeho volba. Ten kdo si kupoval C1 chtěl asi od něho trochu víc. A jak to vypadá podle recenzí, tak asi nešlápl vedle.
21.10.2009 | 07:50:41 | Reagovat
pane Sokolmíro,
Jsem spokojeným majitelem C1 a musím reagovat na vaše výlevy. Napadla mě spousta důvodů, v čem je C1 lepší. Samozřejmě že každý, kdo ta auta zná, to ví. Ale to by nesměl být zaslepenej svým fantastickým střepem, kterej má doma, že? Jestli byla C1 v roce 2006 o 60 000 dražší, tak potom ta vaše parodie na auto musela stát už tenkrát 160 000 a to tedy nestála. Takže lžete a s lidmi, co tady lžou si nemám co říci. P.S.: Místo posraný páčky u kufru mám v základu airbag spolijezdce, protože zřejmě v Korei na životě spolujezdce nezáleží. Taky mám v kufru rezervu, (a nemusel jsem si ji dokupovat),čehož výhodu pochopíte, až budete nucen lepit na silnici pneu. Ani to nezkoušejte a zavolejte si asistenci. Tažné za mini je stejně ubohá blbost, jako vyvyšovat Pikáč nad C1. O pozinku, bezpečnostních zónách, ABS s EBD a CSC a pyrotechnických předpínačích pasů si s vámi povídat nebudu. A nakonec: Motor z Yarise ponechte v Yarisu. Je vidět, že o tom víte úplný kulový, protože Yaris má úplně jiný motor. Jediné, v čem jsou si podobné, je tříválcová koncepce. Aygo a ostatní mají motor nové konstrukce. Ale to vám vyprávět je asi naprosto zbytečné. TUV samozřejmě vždy nadržoval německým vozům, a pokud má stavět do pořadí ostatní, tak upřednostňuje ty výrobce, kteří nemohou němce nijak konkurenčně ohrozit. A nedělá to jenom TUV. Inu, kapitalismus je sviňa, a socialismus, kde novináři měli "vždy pravdu" už nějaký pátek nemáme. Tudíž tak to je. Přeji hodně radosti s picantem a už se zbytečně nenavážejte do ostatních.
21.10.2009 | 07:40:37 | Drsoň Reagovat
Sokolmíra
Probuď se debílku! Komu to píšeš?
21.10.2009 | 07:26:33 | Reagovat
milý anonyme-Stando
musím reagovat na tvůj procítěný komentář.Stručně:jak můžeš,ty nešťastná dušičko napsat,že pikanto okopírovalo co mohlo?Ukaž mi od kterého auta?A z druhé stránky:co je na c1 originálního?Jen ta přední maska.Jinak Vůbec Nic.Další věc:můj první komp byl 800XL,to ty jsi měl doma tak akorát sčot od tety Niny.A další:jak můžeš spochybňovat TUV report?To si fakt myslíš,že němci nadržují korejcům?Ty vole namlať si.A na závěr:v čem je c1 lepší? Jen v motoru,který je z Yarise,jinak je to oholený sráč.Nemá ani debilní páčku na kufru.O tažným ani nemluvím,asi by se zkroutil.Vlastně asi určitě,když je na c1 zakázaný.Tebe prostě žere,že jsi vysolil o 60000 korun víc než já,a máš doma sráč.A to mě těší,ubožáčku.Pa.
21.10.2009 | 02:36:18 | sokolmira Reagovat
Luboš
S tím čtvrtým kolem ses spletl. Oni jich tam dali dokonce 5, na rozdíl od Picanta. Protože to bylo od začátku auto. Na rozdíl od Picanta :-))) Ale jo, nic ve zlém Pikanto je lepší. Nemá sice nic z toho co má C1, zato však hůř jede a víc žere. Ty a novináři máte pravdu :-))
20.10.2009 | 18:19:23 | Reagovat
Jo,těší mě,Stando,že jsi si tu statistiku TUV Reportu přečetl taky.Takovou reakci jsem očekával. :-)))
10.10.2009 | 21:29:44 | sokolmira Reagovat
Luboš, sokolmíra
Oba jste chudáci, hlupáci a hovno víte. Luboš lže jako když tiskne (prý odstávka výroby.. hehehe), picanto je krásný a C1 ne (přitom picanto zkopírovalo co mohlo), a majitelé C1 jsou mimo, zatímco vy dva buzeranti se můžete držet okolo krku a jít pod tu sprchu spolu. A pozor aby vám neupadlo mýdlo. Protože kdo má oči a nevidí, uši a neslyší, hlavu a nemyslí, je chudák, který zůstane navždy zabržděn ve vývoji, pro kterého je popelnice vrcholem techniky a počítače buržoazní pavěda. Gratuluji, váš život musí být tak krásný a bezstarostný! Vaše přání je okamžitě splněno ve vaší fantazii, co se vám nelíbí tak neexistuje, a co se vám zdá dokonalé, byť by to byla i ta popelnice, postavíte si to na piedestal a chodíte se tomu klanět. Život okolo vás jen proplouvá, s miliony hlupáčků, okolo vás, dvou geniusů. Není divu, místu studia odborných médií čtete co píšou naši moudří a znalí dvacetiletí novináři, a posloucháte názory stejných tupců jako jste vy, hlavně když se vám líbí a jdou vám do noty. Ostatní, i kdyby bylo stokrát pravda, když se vám to nelíbí, pryč s tím. Jste hlupáci, kteří svou omezeností ovlivňují recenze i názory ostatních na to, co vám se nelíbí (i když třeba líbí, ale nemáte to). Raději si přečtu názor majitele vozu, ať je jakkoli nadnesený, (asi k tomu měl nějaký důvod, zřejmě ho vozidlo natolik příjemně překvapilo), než dohady, bláboly, smyšlenosti a povrchní hodnocení trotlů, kteří k danému tématu nemají co říct, prozože o něm nic neví. Nejsem zvědavý na reakce typu "kamarád to má", Viděl jsem", slyšel jsem, myslím si, atd.... A to že Picanto by jen náznakem mohlo být v čemkoli lepší než C1, proboha snad sami nevěříte. Je to od vás jen hec, touha nadzvednout a nasrat některého majitele C1 (Standu, o kterého si tady neustále otíráte hubu?). Protože takový nesmysl by z huby mohlo vypustit jen dítě, kterého tatínek ho má na dvorku zaparkované. Soudný člověk ví, že kolíňata jsou technicky úplně jinde, a Kia se jen snaží dohnat vlak, který jí kdysi ujel. Dohoní ho, souhlasím, ale nikdy nepředhoní. Tak pa, Chudáci, už mě bolí ruka a tolik oběti si zase nezasloužíte.
03.10.2009 | 09:51:05 | Reagovat
je v tom i jistá škodolibost
Já si fakt nedělám iluze,ale po přečtení statistiky TUV jsem se dost dlouho smál.A to všechno kvůli jednomu člověku,jeho horlivosti a vnucování se do všech recenzí.No nic,třeba mu to někdy dojde.A teď jdu pod tu sprchu :-)))) Jéééé ahoj Stando.....
27.08.2009 | 22:46:57 | sokolmira Reagovat
Sokolmíra: Okamžite si dajte ľadovú sprchu!! To neviete,
že najlepším malým autom je zázračný trojlístok z Kolína, o ktorom snívajú všetci rýchlu, komfortnú, bezpečnú, so super zvukom, jazdu milujúci, ozajstní vodiči!!??
Dokonca aj s pozinkovanou kasňou?!
A ako poznáme Kórejcov, tí určite podplatili Nemcov, aby sa mohli vychvaľovať. Lebo v Kolíne mali odstávku, zatiaľ iba prvú, tá druhá, ešte väčšia je na ceste, takže na úplatky neostalo... .
P.S. Z dôveryhodného zdroja sme sa dozvedeli, že po vzhliadnutí návrhu karosérie sa rozhodli dať aj 4 koleso...Pôvodne to vôbec nemalo byť auto...
P.S.2 Nove Picanto je naozaj pekné.
27.08.2009 | 14:00:26 | ľuboš Reagovat
poruchovost
Jen tak na okraj,četl jsem letošní statistiku TUV Reportu.Ve 2-3 letých autech je Pikanto SPOLEHLIVĚJŠÍ než veškerá uvedená řada citroenů C-.. . Divný.Asi jsou tam všichni pitomci a spletli se .Já si nedělám žádný iluze,ale tohle jsem fakt nečekal........
25.08.2009 | 22:45:55 | sokolmira Reagovat
Stando: Práveže som čítal, skús si po sebe aj sám prečítať,
o čo je Tvoja kraksňa lepšia než Sokolmíra? A že nevieš, že Hundai-Kia je jeden koncern...., ja by som na Tvojom mieste do takého vraku ako Getz ani nesadal...Aj otca by som zaprel.... . Niekto musí byť lepší..
24.08.2009 | 21:35:48 | ľuboš Reagovat
Luboš
Přečti si moje příspěvky znovu a pořádně. Nebo jsi opravdu úplnej prosťáček?
24.08.2009 | 01:26:39 | Standa Reagovat
Opravujem: Nie RIO, ale Picanto.
Veď to je vlastne jedno. Ale Stando, si už z tej nekritickej lásky k C 1 už vyliečený, ale Ťa to ešte drží? Lebo také reči/, drísty sú priliehavejšie/, by sa hanbil aj minister propagandy G. písať...
23.08.2009 | 22:57:42 | ľuboš Reagovat
Standa: Na Rio prskáš,
ohŕňaš nos. Getz chváliš. To Ti akože ešte nedošlo, že je to z jednej firmy? . Ak by si kúpili Tvoji rodičia RIO, tak auto GETZ znosíš pod zem? .
Anonym 23.1.20:24. Bohužiaľ, už nemám najmenej rokov. Ako to bolo nakoniec v tom začiatku roka? Nebola náhodou odstávka výroby? KVôLI NEDOSTATKU zákazok?.P.S. Nebojte. Ten hlavný cirkus ešte príde...:((( Ale to je možno tým, že nečítam bulvár...:
23.08.2009 | 22:53:05 | ľuboš Reagovat
50000 km
A zatím všechno v pořádku.Tlumič neklepe,počítám,že začne zase na zimu a to ho asi už vyměním.Možná.Jinak na třetí garančku po 45000km jsem už nejel.Olej plus filtr 1040kč,práce na půl hodiny.Záruka mi tímto skončila o dva měsíce dříve.
23.08.2009 | 22:39:05 | sokolmira Reagovat
No, minimálně Golf, Felda a Thalie je konstrukčně na tom hodně špatně. Junioru zase chybí bezpečnostní výbava, jak aktivní či pasivní. Každopádně nejdůležitější je jezdit tak, aby většina těchto prvků nebyla potřeba.
26.01.2009 | 19:29:45 | Radek Reagovat
Radek
To si nemyslím. Házíš do jednoho pytle všechna auta, ktrá nemají standart jako zřejmě to tvoje. Ale srovnávat fabii, feldu, golfa lll s korejským alobalem je trochu mimo. Vč. thalie, abych na ni nezapomněl. To jsou přece jen auta se základní bezpečností. (Pevnost karoserie, deformační zóny.)
26.01.2009 | 19:21:18 | Reagovat
To bys musel poslat do šrotu Feldy, Fandy, Golf III. a starší, Fabii Junior, Thalii a x jiných. Osobně si nemyslím, že by to bylo až tak zoufalé. Obecně je v malých autech méně bezpečno, ale proto je zavrhnout? Jde o tom, že tyto auta jezdí hlavně ve městech, proto případná kolize nebývá ve velké rychlosti. Co myslíš?
26.01.2009 | 18:53:39 | Radek Reagovat
To si nemyslím, ale korejské zázraky jsou učebnicové příklady toho, jak to vypadat nemá.
26.01.2009 | 18:42:01 | Reagovat
Tak to by museli zakázat 75% vozů, které se pohybují na našich silnicích, ne?
26.01.2009 | 18:23:39 | Radek Reagovat
Takový nebezpečný sráče bez jakékoliv aktivní i pasivní bezpečnosti by měli zakázat prodávat v civilizovaný zemi! Ať si s tím jezděj v asii!
26.01.2009 | 18:20:35 | Reagovat
Není o čem
V případě Picanta taky není o čem fantazírovat. Je to přibližovadlo s vlastnostmi takovými, jaké každý očekává od miniauta. Pokud se najde jiné, lepší, které něčím neočekávaně překvapí a trošku se od zažitých zvyklostí odlišuje, tak už je to pro někoho fantazírování.
23.01.2009 | 22:23:28 | Reagovat
Velmi dobrá recenze na malé auto. Majitel zjevně není fantasta, jako jiní majitelé rodinných křižníků s rozvorem 2 metry.
23.01.2009 | 21:59:09 | Radek Reagovat
Luboši,
až ti skončí vyučování, tak místo poslouchání MP4 nebo mobilu na autobusové zastávce si přečti noviny. To že Kolín jede naplno ví každý gramotný člověk. To ale není zjevně tvůj případ.
23.01.2009 | 20:24:54 | Reagovat
Luboši
Kolín jede naplno a uvažují o zvýšení výroby.Teda alespoň zatím...
21.01.2009 | 05:58:59 | Jarin Reagovat
"Kolína se nedotkla
krize...." To už nie je slepota, ale hlúposť. Nie ste pán Standa vedúcim predaja a nikto nechce tie predražené krabice kupovať...? Výrok hodný Vtipu roka...
21.01.2009 | 00:10:09 | ľuboš Reagovat
Sokolmíra
Že se v čechách C1 moc neprodává, to je bohužel škoda. Ale o to víc se prodává na západě. Asi víc než Picanto. Pokud vím, tak Kolína se nejenom nedotkla krize, ale zvyšují výrobu a nabírají lidi. Na rozdíl od jiných automobilek. Čím to asi bude? Možná tím, že je to auto tak špatné??? Ty hele, já ale pořád nechápu, proč mě napadáš že tě urážím? Nepleteš si mě s někým? Nebo schizofrenie?
20.01.2009 | 23:41:35 | Standa Reagovat
Sokolmíra
Urážet jsi začal ty. Šetřím celej život, ale bohužel ceny aut neurčuji. To že mi rodiče pomohli je krásný a já si toho vážím. Nekupoval jsem auto do města, ale auto pro moji rodinku, univerzálně použitelné. Takže rozhodovala i kvalita, bezpečnost a pohodlí, schopnost jet dlouhé trasy a úspornost. V této ceně to bylo jediné dostupné auto, které mé podmínky splňovalo. A nekoupím si za 4 roky nové, proto jsem volil právě toto auto. Když pominu, že ostatní levné překonává mj. bezpečnostní výbavou (dva airbagy, ABS, EBD, CSC, pyrotechnické předpínače pasů, asistent pro panické brzdění), oboustranně pozinkovanou karoserií, nárazníky vyvinuté k pohlcení drobných kolizí ve městě, a úsporným výkonným motorem, tak minimálně dizajnem mě prostě oslovilo. Jestli jsem se tě tím dotknul, omlouvám se.
20.01.2009 | 23:36:41 | Standa Reagovat
Pro Standa
Já jsem si narozdíl od tebe na auto šetřil a to byl taky jeden z důvodů,proč mám Picanto a ne předraženou C1.A u auta do města jsou to vyhozený peníze.Takhle ostatně nepřemýšlím sám,kolínská trojka se v Čechách moc neprodává.Tvoje urážky neřeším protože za čtyři roky autíčko prodám,koupím si zase nějaký nový,a až na něj napíšu recenzi,tak tu určitě bude další standa kterej všechno ostatní jen kritizuje a uráží lidi,který nemají stejný názor jako on. LIDIČKY:kupujte si auta jaký chcete a mějte je rádi tak,jako já to svoje.Hlavně o nich pište a nevnímejte sebestředný kecaly jako je Standa.
20.01.2009 | 23:25:47 | sokolmira Reagovat
Sokolmíra
Tak nějak hledám, kde jsem tu tvoji recenzi "setřel"? Vždyť nikde nepíšu, že Picanto je plagiát auta, otypovaného pro 5 osob s nulovou bezpečností a bez rezervní pneu... Nic takového jsem nepsal. Ani to, že ti mimo dálnici ujedu s C1 na dvojku a ve čtyřech lidech s nákladem na dovolenou...Tak proč se do mě navážíš v mé recenzi? Možná proto že máš strach, že by vývoj mohl být dál a nezastavil se u KIA Picanto? Že by nějaké jiné miniauto mohlo být lepší a některými svými vlastnostmi se rovnat vozům o třídu výš, od které tebe dělí ta hromada hnoje, o které jsi psal? Neber to tragicky, vývoj prostě pokračuje a i mé auto bude jednou překonáno lepším minivozem, ale to neznamená, že na něj budu házet špínu a pomlouvat jeho vlastnosti, dokud se s ním aspoň zkušebně nesvezu sám. Měj se S.
20.01.2009 | 07:36:59 | Standa Reagovat
Pro Angel_M
Máš naprostou pravdu. Můj táta taky bláznil, chtěl nejdřív Sparka, potom Rio, pak zase Picanto... Kolik mi dalo práce ho přesvědčit, z těch kraksen si vybrat tu RELATIVNĚ nejbezpečnější a nejspolehlivější: Hyundai Getz. Je s ním spokojený, já relativně taky, že jsem ho odradil od těch předešlých. Ale osobně bych do korejce nešel.
10.01.2009 | 22:16:57 | Standa Reagovat
Ja nemám Clio ale C4 2.0. Clio som len testoval, keď som vyberal auto do mesta mame!!!
O autá sa aktívne zaujímam a na svojom názore trvám. Kie si kupujú len ľudia ktorí o autách nič nevedia. Teda môj otec napríklad.
07.01.2009 | 20:44:03 | Angel_M Reagovat
parada
paci sa mi tvoja recenzia vystizna a hlavne vecná. super
Ten angel_M sa da tiez vystihnut zacina to K a koncí OKOT. A nevsimajte si ho lebo asi ma nejaku uchylku na znacku kia. alebo len zavidi.
To angel_M : pochybujem ze to tvoje super auto CLIO vobec mas alebo niekedy budes mat
07.01.2009 | 13:30:38 | visna Reagovat
To Angel
A tvuj prispevek se da okomentovat takto: blbost.
Pěkná recenze
07.01.2009 | 10:09:45 | Honza Reagovat
Je len jedno slovo ktorým sa dá opísať toto auto. Má 4 písmena. Začína "s"-kom a konči "t"-čkom a nie je to sort.
06.01.2009 | 23:42:01 | Angel_M Reagovat
žárovky
byly tam kupodivu Philipsky
06.01.2009 | 19:22:51 | sokolmira Reagovat
Hezká recenze
Žárovky netrpí přehříváním, je jim jedno jestli jedete nebo stojíte. Jejich životnost ovlivňují zejména otřesy, nejvíce pak zhasínání a rozsvěcení za jízdy, kdy otřesy vadí vláknu nejvíce. Jsou dvě možnosti: Buď jsou světla osazena nekvalitními žárovkami (často pomůže vyměnit je za dražší značkové - Osram, Philips, apod.), nebo je špatně seřízené dobíjení a dochází k přepětí na žárovkách. Spíš si ale myslím že to bude (ne)kvalitou žárovek. U našeho auta stačilo vyměnit bezejmenné žárovky za značkové a byl klid.
06.01.2009 | 15:04:12 | Many Reagovat