Recenze Lada Niva 1.9TD
“Super auto na cesty-necesty.”

Autor recenze: baron (37 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1.9TD Stav km při koupi:30 000 km Stav km nyní:70 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 18. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Regata

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto pred kúpou dlhšie stálo, takže bola nutná výmena starých opletených hadíc v palivovej sústave a na ovládanie spojky. Po čase výmena oboch spojkových valcov. Oprava alternátora, výmena diodového mostíka. Výmena žhaviacich sviečok. Výmena termostatu. Preblikávanie palubnej dosky, uvolnená skrutka na kostre. Pri jazde v teréne vypadávala zaradená medzinápravová uzávierka pomohla výmena silentblokov. Pri najazdených 65000km výmena brzdových kotúčov, tlmičov, ložísk predných kolies, brzdových obložení vpredu aj vzadu, vystriekanie dutín. Zaseknutý lanovod ručnej brzdy premazaný funguje ako má. Na tomto aute si všetky veci dokáže skoro každý opraviť doma sám. Väčšina porúch bola zapričinená zlou údržbou predchádzajúceho majiteľa.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Perfektné auto o ktoré Vás dovezie všade hocikedy a hocikde. Nezničitelné vozidlo, dobrý motor z peugeota. Kto jazdil v tomto aute vie o čom hovorím. Je hlučnejšie, plasty vŕzgajú, perfekný výhľad z vozidla, spätné zrkadlá by mali byť väčšie, ale ide o zvyk. Minulý rok mi nedal prednosť na križovatke s peugeotom 306, nabúral do môjho zadného kolesa, mal som málinko ohnutý disk, jeho mi bolo ľúto celý plastový predok a maska zničené. Lacné a dostupné náhradné diely.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Lada Niva

Vložit komentář

trapnost

poslední dva příspěvky jsem nepsal l já, trapnosts, ubohosts !!!!!

26.12.2008 | 21:13:08 | an Reagovat

kvgalita

""""""""""""""""""", des ML tiež veľa kvality nepobral.... V prvých rokoch kvitli ako maky na lúke... za 10 x vyššiu cenu a náklady... v tom aby se pipin vyznal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.12.2008 | 20:57:24 | an Reagovat

Pre Sergejeviča: Merce-

des ML tiež veľa kvality nepobral.... V prvých rokoch kvitli ako maky na lúke... za 10 x vyššiu cenu a náklady...

26.12.2008 | 20:43:01 | ľuboš Reagovat

terén

Brej podvečír, toto autíčko se musí brát s rezervou, na ježdění po silnici je to dostačující vůz. Nesmí se moc honit do zatáček, taky proč? Je to teréňák, že ano? Já jsem měl možnost si ho vyzkoušet a smekám klobouk, je to lehké autíčko!! Krásně se prohrabává v bahně , stoupání mu netíží problém, a těch kladných jízdních vlastností má veru veru dost! Kdo si chce zablbnout tak určitě neprohloupí - levné autíí, levné díly a spotřeba? Trošku větší, ano, ale komu to vadí při pořizovazí ceně za pár desítek tisíc korun. Přeci nemůžem chtít po autu takový zázrak. Vždyť terénní auta papají, to víme a na machrování si můžu koupit třebas SUV alá - silniční teréňák, ale běda jet s tím do terénu! V první kaluži se zahrabe! To jest můj příspěvěk. A majiteli tohoto levného a dobrého skvostu, přeji mnoho KM. bez nehod a poruch...... A všem to jisté v nadcházejícím Novém roce.

26.12.2008 | 19:21:11 | an Reagovat

Až na to že Nivy rezavěly už na výrobní lince a zvlášť na těch současných se rozsype i to co tam neni...a vysokootáčkový pidimotor je opravdu hodný terénního vozidla...

26.12.2008 | 14:41:43 | sergejevič Reagovat

souhlas

jo beru na motání po lese to není, ale já myslel spíš průchodnost terénem.A zapoměl jsem na Land Cruisra, taky není špatná.Pán 07 nepochopil že jízda v terénu není o širokých gumách, chromu a kožených sedačkách ale o převodovkách, nápravách a diferenciálech.Práci čest!

26.12.2008 | 11:03:33 | Paroubek a spol Reagovat

Len poopravím posledný príspevok : HUMMER myslím moc konkurencie schopný nie je. Možno tak v púšti, ale v lese alebo kde, so svojou šírkou skoro ako Karosa 735 môže ísť akurát tak do ... .

26.12.2008 | 06:11:00 | Svoro Reagovat

blbec

Je mě to velmi líto ale i v tomto čase vánočním musím pana 07 nazvat blbcem který nemá o kvalitách aut ani tušení. Niva je jedno z nejlepších aut na světě do terénu.Krok s ní udrží jen patrol, pajero, defender,humer a možná mercedes G a to je asi vše. Až na to že niva stojí 10x méně ty vole.

24.12.2008 | 14:04:40 | Paroubek a spol Reagovat

Dodatok: na Nive

sa mi nepáčil smrad benzínu a spotreba. Ale keď si kamarát kúpil hrdú Toyotu Land., iba raz išiel do hory..., potom vždy len Nivou. Je rozdiel odrapiť spätné zrkadlo za 600 SKK, alebo za 12-15.000 SKK....

24.12.2008 | 13:51:31 | ľuboš Reagovat

Pre 07: Lada Niva bola

prakticky prvým SUV, na svoju dobu bola mimoriadne pokroková. Rusi spotrebu benzínu neriešili, je skoro zadarmo aj dnes. Priechodnosť v teréne o akej sa dnes dnešmým SUV ani nesníva... Nehovoriac o tom, že poruchy opravíte hocikde, náhradné diely skoro zadarmo.
V 1993-95?, nepamätám presne, robil Ford reklamu svojim autám prechodom cez Síbir v ZIME. Fordy dotiahli na korbách. Jediné autá, ktoré nezamrzli boli sovietskej výroby..., to iba tak mimochodom. V pustatine sú Vám hračičky a vychytávky na dve veci....,
keď umriete pár km od domu.
Prevezte sa Nivou a budete sa čudovať, za čo pýtajú poniektorí aj milion SKK za SUV haraburdu, keď 15 ročná Niva / nová stojí v Rusku okolo 150-200.000 SKK.../ Vás vycvičí..
P.S. Na Ukrajine sa mi veľmi páčilo, keď nám došiel na Volge benzín. Na družstve nám dali nejaký bordel...a ono to išlo. To isté na nákladných autách na benzín. Rusi mali v živej pamäti, ako to vyzeralo v 2.sv. vojne. Nie krása a špičková technika, ale zameniteľnosť, opraviteľnosť, jednoduchosť. To bolo ich motto. Na Volgu sme potrebovali nejaké rameno, alebo listové pero? Neviem už presne. Kováč to za hodinu ukul, o desiatej večer, nahodil, fľašku sme stiahli a išlo sa. Dnes by ste museli objednať cez 3 dodávateľov, 2-3 dni čakať, atď....
Keď sme sa o pár rokov vybrali hrdým Isuzu Troper, dostali sme defekt. V žiadnom servise nám to nevedeli optraviť. Nemali také veľké sťahováky, ani duše,ani pneu., ani lepiace sady...bolo to v zaostalejšej časti záp. Ukrajiny. Kvôli defektu sme nakoniec mali dva dni zdržanie. Vtedy sme sa cítili veľmi hlúpo, ako Západniarikovia, čo si nevedia poradiť s jedným kolesom...Ozaj, koľko z nás by si dokázalo samostatne vymeniť a opraviť defekt? Skúste si to. Budete prekvapený...NEMILO.

24.12.2008 | 13:46:34 | ľuboš Reagovat

Lady

Auto pamätajúce takmer Lenina recenzovať?Vytras si hrbol.

24.12.2008 | 00:50:16 | 07 Reagovat

cena opráv

Väčšinu opráv som robil sám. Nemm to presne spočítane ale viac ako 10 000,-SK aj s výmenou náplní som do toho nedal. Motor tam je XUD9SD.

22.12.2008 | 20:41:39 | baron Reagovat

čo stály opravy

ceny opráv a nahradných dielov pri popisovaných problémoch

21.12.2008 | 15:56:24 | OVCA Reagovat

Co se ti nezdá??Lada niva 1,9TD 55 kW

18.12.2008 | 22:49:49 | Lumír Nykl Reagovat

TD?

Tak Turbo Diesel to asi nebude...

18.12.2008 | 20:08:16 | krompáč vod hoven Reagovat