Rok výroby:1996Typ motoru:1,7iStav km při koupi:96 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:7,2-20 l/100 kmVloženo:15. 1. 2009
Předchozí auto: range rover,facko,120,feldy jumper,vitara
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
čapy,brzdove valčeky zadne,hlavny brzdovy valec 2x,posilovač brzd,prasknute gufero v zadnom diferaku /vstup od kardanu/, prasknute ložisko/lave zadne kolo/,prasknuta predna struna, utrhnute male tiahla zadnej napravy,zlomena paka redukcie,strasna vola v skrinke riadenia,atd,atd...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bolo kupene s 96 000 km, v celkom dobrom stave.Trošku som to dvihol, predok cca 5cm,gumy AT 195/80 R15 na diskoch z vitari,sedačky s KIA sportage a ine drobne vychytavky. Strasne mu chyba posilovač riadenia,či už v terene ,alebo v meste. Dlhe trasy nad 20km sa neodporučaju,trpi chrbtica.Kratšie trasy po meste tiež nie,trpia ruky /posilovač/.Na asfalte všetko vrči,chrči,drni.Seriove stierače absolutne neučinne. Svetla mizerne.A ten interier 1977-fantazia.Po zídení z cesty do terenu, zabudam na všetko horeuvedene. Blato,výmole,bahno,močiare,korene,to je pre nivu dialnica 1.triedy.Je neskutočne,čo toto auto dokaže- brodi po čelne sklo,bočny naklon 45 stupnov /odskušane/,atd. Je to auto na zabavu,cez vikend sa vyblaznit,cez tyžden v servise a takto stale dookola.Neviem,či to je mojim jazdenim,ale stale je čosi pokazene-ked opravim ventil kurenia,vypadne kablik zo startera a potom odide brzdovy valček . kupil som ho za 85000 a za 10 mesiacov išlo do oprav dalšich 50000. Ak by este niekedy nivu, tak jedine 1,6 karburator,bez TP,zdvih 10 cm , MT T3 vranik 31" R15.
Komentáře uživatelů k recenzi Lada Niva