Rok výroby:1998Typ motoru:2.0 TurboStav km při koupi:10 000 kmStav km nyní:111 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:25. 5. 2004
Super auto, luxusní, mám ho v plné výbavě, cena nového vozidla byla 1.500.000,- Kč, po 5 letech a najetych 100.000 Km jsem vozidlo zakoupil za 150.000,- :-) Jelikož ujedu ročně okolo 40.000 Km tak je úplně ideální. Sice je trochu vyšší spotřeba, ale při jízdě po dálnici 220 Km/h 14 l na 100Km to neni zase tak hrozné.
1. Luigiho ani Giuseppeho na lince nenajdeš, montují to tam Rumuni. BMW montují Turci a Porsche Poláci. Montují to všichni ze stejných dílů (Bosch), jen Kappa 2.0 Turbo 16v byla výjimkou a měla super elektroniku Marelli. 2. já mám s Kappou 2.0 Turbo 16v tu zkušenost, že při velmi lehké noze se s ní dá jezdit za 10 l /100 km, ale chce to opravdu hodně trpělivosti. Průměrně ,i brala 13 l /100 km, ale nebyl problém se dostat i přes 17 l. Na druhé straně krom občas sbohemdávajících ventilátorů topení a interiérových plastů je to spolehlivé a velmi povedené - bohužel (nebo možná bohudík s ohledem na cenu ojetin) - velmi ošklivé auto.
"Kapičku" jsem měl půjčenou na půl roku od bratra, když byl pracovně v zahraničí. Má 2.0 T (205 koní), ´98. Do dneška bych se hádal, že je to "talián". S "Luigiem a Giuseppem" mám trpké zkušenosti z dob tchánovy Tempry. Kappa mě uchvátila jak výkonem, spotřebou (s rozumem v noze do 10 l/100), jízdními vlastnostmi tak i dílenským zpracováním. Po 200 tkm v interiéru nic nevrže ani když jedete po dlážděném náměstí nebo z Prahy do Brna. Bratr najezdil za 2 roky bezmála 100 tkm a nevím o jakýchkoliv závadách, které by mu přidělaly vrásky. Potvrzuji zkušenost s kvalitou použitého paliva i maziv! Pokud jí dáte co potřebuje, bohatě se Vám odvděčí - ale to asi každá:-) Se slzami v očích jsem vracel klíče a techničák. Hrdě jsem ukazoval nafoukaným manažerům řítících se v nových VW Passkvilech s turbokotlem (tdi nebo jek se ty jejich avie jmenujou) zadní lampy a logo Lancia. V šem přeju hodně spokojenosti a štěstí při koupi jakékoliv ojetinky.
Přeji hodně kilometrů bez potíží a aby radost z luxusního vozu za 150 tisíc nebyla záhy zkalena cenou oprav a náhradních dílů. Pořád je to italské auto a Luigi s Guiseppem se na montážní lince moc nepřetrhnou
Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Kappa
1. Luigiho ani Giuseppeho na lince nenajdeš, montují to tam Rumuni. BMW montují Turci a Porsche Poláci. Montují to všichni ze stejných dílů (Bosch), jen Kappa 2.0 Turbo 16v byla výjimkou a měla super elektroniku Marelli.
2. já mám s Kappou 2.0 Turbo 16v tu zkušenost, že při velmi lehké noze se s ní dá jezdit za 10 l /100 km, ale chce to opravdu hodně trpělivosti. Průměrně ,i brala 13 l /100 km, ale nebyl problém se dostat i přes 17 l.
Na druhé straně krom občas sbohemdávajících ventilátorů topení a interiérových plastů je to spolehlivé a velmi povedené - bohužel (nebo možná bohudík s ohledem na cenu ojetin) - velmi ošklivé auto.
25.09.2008 | 17:01:21 | magic Reagovat
Skutečně ital?!
"Kapičku" jsem měl půjčenou na půl roku od bratra, když byl pracovně v zahraničí. Má 2.0 T (205 koní), ´98. Do dneška bych se hádal, že je to "talián". S "Luigiem a Giuseppem" mám trpké zkušenosti z dob tchánovy Tempry. Kappa mě uchvátila jak výkonem, spotřebou (s rozumem v noze do 10 l/100), jízdními vlastnostmi tak i dílenským zpracováním. Po 200 tkm v interiéru nic nevrže ani když jedete po dlážděném náměstí nebo z Prahy do Brna. Bratr najezdil za 2 roky bezmála 100 tkm a nevím o jakýchkoliv závadách, které by mu přidělaly vrásky. Potvrzuji zkušenost s kvalitou použitého paliva i maziv! Pokud jí dáte co potřebuje, bohatě se Vám odvděčí - ale to asi každá:-)
Se slzami v očích jsem vracel klíče a techničák. Hrdě jsem ukazoval nafoukaným manažerům řítících se v nových VW Passkvilech s turbokotlem (tdi nebo jek se ty jejich avie jmenujou) zadní lampy a logo Lancia.
V šem přeju hodně spokojenosti a štěstí při koupi jakékoliv ojetinky.
19.05.2008 | 01:22:06 | xeryus Reagovat
2.0 tb
Nenapíše mi nějaký dobrák průměrnou spotřebu 2.0 turbo benzínu?
07.08.2007 | 11:38:45 | pett24 Reagovat
A co bezpečnost 1 nebo 2 hvězdy
28.08.2006 | 17:54:09 | Reagovat
Lepší auto jsem v Evropě neřídíl,skvělá práce konstruktérů.Pohodlné,špičkový design,vysoký výkon a slušná spotřeba.Skvělá automatická převodovka.
27.10.2004 | 00:12:50 | sprinter Reagovat
Přeji hodně kilometrů bez potíží a aby radost z luxusního vozu za 150 tisíc nebyla záhy zkalena cenou oprav a náhradních dílů.
Pořád je to italské auto a Luigi s Guiseppem se na montážní lince moc nepřetrhnou
25.05.2004 | 19:40:25 | Laďa007 Reagovat