Rok výroby:1997Typ motoru:2,0 TStav km při koupi:145 000 kmStav km nyní:180 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:21. 6. 2005
No, jelikož v těchto dnech zrovna repasuji turbo a zhruba před rokem jsem měnil motor :o/ asi si každý domyslí o jaký typ vozu jde. Je to typický ital.
Nádherné a ladné tvary, překrásný prostorný interiér, po této stránce lze italům těžko co vyčíst.Motor taky skvělý, jakmile chytne turbo je to auto nezadržitelný, na čtvrku Vás dokáže vtáhnout do sedadla (toč.mom. tohoto 2,0 benzinu je úžasných 300Nm) ale ... do servisu jezdím docela často a musím dát za pravdu odpůrcům italů, že těch pazvuků v interiéru je na vlajkovou lod trochu moc. Takže závěrem - tento vůz doporučuji všem, kteří si chtějí užít opravdový zážitek ze svižné jízdy ve výborném komfortu. Ale nepřejte si, aby se vám rozbil motor-výkonný, ale s krátkým dechem.
P.S.Kdo vám bude tvrdit, že jsem vyjímkou, tak mu nevěřte. Znám čtyři lidi, kterým se turbová Kappa zadřela na klice a shánět na vrakáči tento typ motoru? No zkuste si to ...
Můj intetrier ani necekne mel jsem 3.0V6 24v ten motor mimochodem vydrzel asi 3 týdny od koupě.Ted mam 2.0bez turba a nemůžu ho vynachválit. Nevím jestli tak nebo tak,ale o italech je známo,že jsou motory choulostivé a když se jim dostane čeho potřebují není problém. 2.0turbo doporučuji se informovat o tom jak s turbem zacházet.Mnoho lidí sedne, nastartuje a cihla na plyn to turbům moc nesvědčí
1. motory nebyly nikdy V5, ale výhradně R5 20v; vidlicový byl v Kappě jen V6 3.0 204 k od Alfy Romeo 2. turbomotory byly 2: lepší a starší 16v Turbo a horší a novější 20v Turbo 20v. Ten byl až ve druhé generaci, ale zase to auto mělo lepší brzdy (4píst. Bremba vpředu) a lepší ventilaci 3. turbo Garret TB02510 opravdu nemá smysl dávat repasovat, protože tam praská litina na komoře turbíny. je to klasický laciný turbo, jako používá většina ostatních výrobců (Saab, VW...). Dá se ale poměrně lacino koupit olítaný turbo Garret TB0367 z Fiata Coupé 16v Turbo, Lancie delty Nuopvy HF, Lancie Themy LX 93-94, Lancie Delty Integrale EvoII nebo AR 155 Q4, které je nesrovnatlně kvalitnější, jeho repase sice není laciná (drahé materiály), ale zato je to kvalitní turbo pro vysoké sportovní nasazení a tím podstatně delší životností 4. problém s hlavními ložisky motoru má jen ten, kdo je prase a dává tomu za studena plnej kotel. Takovej člověk si nemá kupovat turbomotor. Turbomotory jsou super, ale nemůžu přijít ke studenýmu autu v -15 °C, nastartovat a rvát to na plnej knedlik.
Pokud máte potíže s turbem,je to většinou špatným olejem.Nato je motor citlivý.Nikdy nedávejte repase turba.Pokud sháníte turbo tak originál stojí 52 000.Já mám nové od české firmy,která dělá turba pro všechny značky a na Kappu jsem platil 25 000 vč.dph
12.06.2007 | 07:48:44 | Jirka Ústí n.LabemReagovat
Hmm, ja znam taky dost lidi, co sem jim tenhle motor podelal, jsou to takovy ti, co tomu daji nazrat hned za studena - to by vysvetloval repas Turba, a nebo nemeni olej a nedolivaji - zaboucha na klice. A jinak 4-val holt je puvodem sportovni nacini, do Kappy na luxusni svezeni je lepsi 5-val.
Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Kappa
turbo
Můj intetrier ani necekne mel jsem 3.0V6 24v ten motor mimochodem vydrzel asi 3 týdny od koupě.Ted mam 2.0bez turba a nemůžu ho vynachválit. Nevím jestli tak nebo tak,ale o italech je známo,že jsou motory choulostivé a když se jim dostane čeho potřebují není problém. 2.0turbo doporučuji se informovat o tom jak s turbem zacházet.Mnoho lidí sedne, nastartuje a cihla na plyn to turbům moc nesvědčí
23.05.2009 | 11:09:56 | beran Reagovat
1. motory nebyly nikdy V5, ale výhradně R5 20v; vidlicový byl v Kappě jen V6 3.0 204 k od Alfy Romeo
2. turbomotory byly 2: lepší a starší 16v Turbo a horší a novější 20v Turbo 20v. Ten byl až ve druhé generaci, ale zase to auto mělo lepší brzdy (4píst. Bremba vpředu) a lepší ventilaci
3. turbo Garret TB02510 opravdu nemá smysl dávat repasovat, protože tam praská litina na komoře turbíny. je to klasický laciný turbo, jako používá většina ostatních výrobců (Saab, VW...). Dá se ale poměrně lacino koupit olítaný turbo Garret TB0367 z Fiata Coupé 16v Turbo, Lancie delty Nuopvy HF, Lancie Themy LX 93-94, Lancie Delty Integrale EvoII nebo AR 155 Q4, které je nesrovnatlně kvalitnější, jeho repase sice není laciná (drahé materiály), ale zato je to kvalitní turbo pro vysoké sportovní nasazení a tím podstatně delší životností
4. problém s hlavními ložisky motoru má jen ten, kdo je prase a dává tomu za studena plnej kotel. Takovej člověk si nemá kupovat turbomotor. Turbomotory jsou super, ale nemůžu přijít ke studenýmu autu v -15 °C, nastartovat a rvát to na plnej knedlik.
25.09.2008 | 16:52:48 | magic Reagovat
To Radek
Davali se jen motory V5 do r. 98 s jedinou vyjimkou - 2.0 16V Turbo je 4-valec :D
16.07.2007 | 17:25:55 | Miky Reagovat
turbo
Pokud máte potíže s turbem,je to většinou špatným olejem.Nato je motor citlivý.Nikdy nedávejte repase turba.Pokud sháníte turbo tak originál stojí 52 000.Já mám nové od české firmy,která dělá turba pro všechny značky a na Kappu jsem platil 25 000 vč.dph
12.06.2007 | 07:48:44 | Jirka Ústí n.Labem Reagovat
To Miky
Do Kappy se dávali jen motory V5.
29.05.2007 | 19:02:52 | Radek Reagovat
Zadrela
Hmm, ja znam taky dost lidi, co sem jim tenhle motor podelal, jsou to takovy ti, co tomu daji nazrat hned za studena - to by vysvetloval repas Turba, a nebo nemeni olej a nedolivaji - zaboucha na klice. A jinak 4-val holt je puvodem sportovni nacini, do Kappy na luxusni svezeni je lepsi 5-val.
29.05.2007 | 17:44:46 | Miky Reagovat
motor se dá vcelku levně opravit není nutná hned celá výměna
02.01.2007 | 17:55:32 | rpros Reagovat
Poruchy
Zeptejte se majitelu audi jak casto meni turbo (v prumeru 10-30000km neni zadna vyjimka :-(
Si asi rikaji, typickej nemec :-)
03.11.2005 | 17:30:58 | marav Reagovat