Rok výroby:2000Typ motoru:2,4Stav km při koupi:42 000 kmStav km nyní:740 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:2. 10. 2007
Protože vůz byl havarován a váha vzduchu byla neodborně opravena musel jsem ji nechat vyměnit cca za 5000kč a to originální zn. BOSCH. Jinak za 3 roky co vůz mám nebyla na něm žádná porucha.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem velmi spokojen, někde jsem četl že je to jako řídit raketu - to potvrzuji i u verze kterou mám já tj. 2,4 JTD.
Interiér mého kombiku je perfektní kůže na rok výroby 2000 je to nadčasový design interiéru. Ovládání audio sestavy BOSE na volantu je perfektní, vynikající zvuk všech tří zařízení t.j. rádia samozřejmě s funkcí RDS, CD přehrávače se zásobníkem na 6 ks CD i kazetového magnetofonu. Ze začátku jsem měl trošku potíže s nastavením a zobrazením různých hodnot na displeji.
Ale dnes už je to samozřejmost.Auto je velmi pohodlné, vynikajících jízdních vlastností se spotřebou mezi 6,5 - 9 l nafty dle způsobu jízdy. Věřte mi ale že s tímto vozem se pomalu jezdit ani nedá. Jízda je opravdový požitek a rád bych se někde dočetl jaký typ je následníkem LYBRY protože každé auto jednou dojezdí a jiné než LANCII už nechci.
Rovněž objem zavazadlového prostoru je velmi slušný i pro rodinu s dětmi při prázdninových cestách. Náhradní díly nejsou problém do 24 hodin jsou dodány.Ve slušném i neznačkovém servisu mají k dispozici testovací terminal a prakticky okamžitě zjistí případné závady.
Co se týká brzd ty jsou na poměrně těžkém autě přímo jedovaté. Pokud bude chtít můj předchozí recenzent případně kdokoli poradit s nastavením počítače může se obrátit na uvedený email.
Kúpil ,som Lanciu Lybru 2,4 JTD len nedávno,ale je to niečo super. Za ty prachy úplný luxus. Perfiš jazdné vlastnosti,super spotreba,proste ti Taloši predbehli dobu. Zaujímali ma aj ceny náhradných dielov,a je to v pohode. Som max. spokojný. Potreboval by som poradiť s ovládaním palubného počítača,lebo som nemal manuál. Pri ukázaní dojazdu v km sú pod touto inf. ešte aj iné a tie mi nejdu. Ak niekto vie poraďte. Dik. A ešte ako tam funguje ten telefon??? Mala sim karta tam nejde.
Vy kokotkovia, zato, že naftový motor má sedan, to nie je zlé, niekedy je nafta lepšia ako benzín. A čo za kokotka tu písalo, že audi S8 1,3, ten isto nemá ani na 120ku a hrá tu zo seba šéfa. A ešte jeden pod mojim komentárom je kokotek, ktorý nemá ni manželku, lebo je škaredý.
Nesmíš se chytat za slovo. Já praktikuju puze dva typy aut. SUV pro mě (nafťák) a motokáru (např Swift pro manželku). A podle toho volím motory. Poku bych si potřeboval léčit komplex malého péra (nebo si plnit sen)ve sporťáku, tak bych volil samozřejmě velkoobjemový bezín.
Ty chytrolíne,to bych chtěl vidět jak by to vypadalo kdyby měla taková Toyota Supra pod kapotou 1.9 TDI,a nebo-li Lambo Murciélago 2.0 TDI..zamysli se nad sebou..
Už asi dvacet let držím na nafťáky a zastávám názor, že benzínový motor má být do objemu 1,3 a montovat se do nějakých městských motokár. Mám dost prostředků, abych si koupil to co se mě líbí. Moje příští auto bude VOLVO XC 90, taky v naftě, když to klapne nechám si ho dva roky, najedu cca 20tkm a prodám ho. Nejsem, ale Dalíkova přítelkyně, takže to nebude za 400 tkč.
Proč ne, když jsem po dvou letech prodával Octavku Combi 1,9 TDI 4x4 původní cena 890 tkč, tak měla najeto 13 tkm. Jsou i lidi kteří mají peníze a chtěji auto jaké se jim líbí a přitom nic nenajedou. Jinak v červnu budu po dvou letech prodávat Tucsona 2,0 CRDI a nebude na tacháči víc jak 18 tkm.
Komentáře uživatelů k recenzi Lancia Lybra
For Dzuli
Skús sa opýtať na autobazar.eu. Tam je väčšia pravdepodobnosť, že Ti niekto poradí. Veľa šťastia.
04.04.2010 | 17:47:10 | Matúš Reagovat
super auticko
mam problem zohnat nahradne diely napr.klima,plasty pod motor,vexler bose poradis??????zn.priazniva cena
04.04.2010 | 15:14:35 | Dzuli Reagovat
Lancia 2,4JTD
Kúpil ,som Lanciu Lybru 2,4 JTD len nedávno,ale je to niečo super. Za ty prachy úplný luxus. Perfiš jazdné vlastnosti,super spotreba,proste ti Taloši predbehli dobu. Zaujímali ma aj ceny náhradných dielov,a je to v pohode. Som max. spokojný. Potreboval by som poradiť s ovládaním palubného počítača,lebo som nemal manuál. Pri ukázaní dojazdu v km sú pod touto inf. ešte aj iné a tie mi nejdu. Ak niekto vie poraďte. Dik. A ešte ako tam funguje ten telefon??? Mala sim karta tam nejde.
25.10.2007 | 16:34:11 | durko Reagovat
Vy kokotkovia, zato, že naftový motor má sedan, to nie je zlé, niekedy je nafta lepšia ako benzín. A čo za kokotka tu písalo, že audi S8 1,3, ten isto nemá ani na 120ku a hrá tu zo seba šéfa. A ešte jeden pod mojim komentárom je kokotek, ktorý nemá ni manželku, lebo je škaredý.
23.10.2007 | 12:30:08 | Reagovat
Pro Lukáše
Nesmíš se chytat za slovo. Já praktikuju puze dva typy aut. SUV pro mě (nafťák) a motokáru (např Swift pro manželku). A podle toho volím motory. Poku bych si potřeboval léčit komplex malého péra (nebo si plnit sen)ve sporťáku, tak bych volil samozřejmě velkoobjemový bezín.
04.10.2007 | 17:42:43 | Reagovat
to Anonym
Ty chytrolíne,to bych chtěl vidět jak by to vypadalo kdyby měla taková Toyota Supra pod kapotou 1.9 TDI,a nebo-li Lambo Murciélago 2.0 TDI..zamysli se nad sebou..
03.10.2007 | 23:33:42 | Lukáš Reagovat
???
Po přesednutí z Favorita je každé auto to nejlepší!
Ale jináč Lancie jsou pohodlný auta (lepší fiat)
03.10.2007 | 22:08:13 | Bebe Reagovat
1.3
cadillac De ville1.3V8
Audi S8 1.3 quattro
alebo
Maybach 62 diesel
Dodge Viper RT10 diesel
03.10.2007 | 20:57:19 | nstar Reagovat
Už asi dvacet let držím na nafťáky a zastávám názor, že benzínový motor má být do objemu 1,3 a montovat se do nějakých městských motokár. Mám dost prostředků, abych si koupil to co se mě líbí. Moje příští auto bude VOLVO XC 90, taky v naftě, když to klapne nechám si ho dva roky, najedu cca 20tkm a prodám ho. Nejsem, ale Dalíkova přítelkyně, takže to nebude za 400 tkč.
03.10.2007 | 20:04:38 | Reagovat
To Anonym
Naco drahy diesel ked tak malo najazdis...
03.10.2007 | 19:47:15 | olso Reagovat
Pro Radka
Proč ne, když jsem po dvou letech prodával Octavku Combi 1,9 TDI 4x4 původní cena 890 tkč, tak měla najeto 13 tkm. Jsou i lidi kteří mají peníze a chtěji auto jaké se jim líbí a přitom nic nenajedou. Jinak v červnu budu po dvou letech prodávat Tucsona 2,0 CRDI a nebude na tacháči víc jak 18 tkm.
03.10.2007 | 17:37:38 | Reagovat
Je přece úplně normální, že má pětiválcový naftový motor najeto po 4 letech 40.000km. Jen je otázka kolikrát, že? :-)))
03.10.2007 | 09:13:54 | Radek Reagovat
km
Pri tych kilometroch ste zrejme pridali nulu navyse.Alebo nebodaj nie?
03.10.2007 | 08:42:35 | Roman Reagovat