Rok výroby:2003Typ motoru:75kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:175 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:26. 7. 2011
Mimo provozních kapalin a pravidelných věcí jako jsou rozvody,destičky či pneu tyto: 2x stabilizační tyčky předek i zadek 1x silentbloky předních ramen 1x přední ložiska 1x přední brzdové kotouče 1x tlumiče 1x výměna světlometu-nefunkční motorek naklápění 1x plnění klima 3x čelní okno - kamínky a jiné šutry 1x boční trojúhelníkové okénko - vandal 1x anténa - vandal 1x baterie 1x pravé přední a zadní dveře + lak (autorizovaný servis)to šlo na pokladnu pána, který se o dveře otřel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po zkušenostech s předchozím typem Premacy 99 (najeto 0-180000), musím konstatovat, že první byla odolnější. Na tomto typu Mazdy je horší lak, potřebuje větší péči. Problém s vnitřní korozí lemů dveří a zadních blatníků. Ale dost velkou zásluhu na tom mají i dealeři, kteří o tomto problému věděli a dělají vše proto, aby ji v rámci reklamace nemuseli řešit (autopalace spořilov). Při intezivním brždění háklivé přední kotouče na zvlnění, ale výměnou jsem problém vyřešil. Zadní brzdiče se začali ozývat až po 160000, při větším opotřebení destiček se už špatně vracejí a pokud to necháte bez povšimnutí jako já, tak si užijete. Ale kontrolou, vyčištěním apod. se těmto projevům předejít. Jinak nový zadní brzdič 6500,-Kč repasovaný okolo 3000,-Kč. Podvozek nejvíce trpí na předek a naše silnice tomu ještě přidají, odnesou to tyčky stabilizátoru a s tím samozřejmě souvisí i geometrie. Jednou hloupě vymetenou dírou jsem oddělal 2 nové gumy za jednu zimu. Tady pozor, na Premacy se geometrie dělá i na zadku, resp. odklon kol. což byl můj případ, odešla jedna přední a jedna zadni na vnitřku, kde to zvenčí na první pohled není vidět. Vnitřní prostor vozu funguje bez problémů, občas povrzává sedačka řidiče a část obložení předních sloupků. Dle mého je to vinou jejich sundavání při výměně bočního okna a antény. Co se motorového prostoru týká, nemám výhrad. Dodržuji výměny kapalin a filtrů a musím zaklepat, že šlape jako hodinky. Co se spotřeby týká, jezdíme s manželkou spíše svižně, krátké i dlouhé pojíždky městem i mimo tak 50:50. Průměr tak 6,5-7 litrů, někdo může namítnout, že je to na diesla moc (třeba příznivci VW), ale zase 400kg zboží, hory z boxem, nějaký ten pytel cementu na chatu, sem tam německé dálnice s vyšší rychlostí, někdy i u nás :-), co víc chtít. Jo když se jede vyhlídková po okreskách, to něco jiného, to umíme i pod 5, ale to vydržím jen chvilku.
Tak konečně normální recenze na Japonské auto.Kde majitel dá najevo klady a hlavně i zápory ,a že i Japonské auto, pokud se s ním jezdí denně není nesmrtelné jako to tvrdí většina majitelů.A v některých případech recenze typu (Nejspolehlivější značka) ,a auto má najeto sotva 100tkm.To já bych pak musel mít nadauto ,když mám najeto skoro 200ktm a od koupi za 2 roky jsem do něj neinvestoval ani korunu.:)
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda Premacy
Tak konečně normální recenze na Japonské auto.Kde majitel dá najevo klady a hlavně i zápory ,a že i Japonské auto, pokud se s ním jezdí denně není nesmrtelné jako to tvrdí většina majitelů.A v některých případech recenze typu (Nejspolehlivější značka) ,a auto má najeto sotva 100tkm.To já bych pak musel mít nadauto ,když mám najeto skoro 200ktm a od koupi za 2 roky jsem do něj neinvestoval ani korunu.:)
20.11.2011 | 02:03:49 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
konečně jsem se něco dozvěděl. Někdo kdo jen nevychvaluje svojí Oktávku TDI a uvažuje o autu jako spotřebáku
26.07.2011 | 13:36:24 | neony Reagovat