Rok výroby:2002Typ motoru:1840Stav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:131 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:17. 1. 2009
Před koupí výměna tyček stabilizátoru zadní nápravy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podle statistik nejspolehlivější vůz v segmentu MPV,(proto jsem ho kupoval) tak snad nezklame. Zatím vše funguje jak má.Auto je v plné výbavě +TCS a ESP. Motor je tichý(do 3000ot.)pak se trochu ozve. Výkon je na spodní hranici akceptovatelnosti, protože mám nejslabší verzi benzínu(101Hp). Pár koní by se ještě hodilo, ale protože nezávodím, ale cestuji, tak chip na115Hp za 6400kč oželím. Díky většímu obsahu táhne už od 1500ot(max.152Nm/3000ot). S tdi se nemůže rovnat, ale vynahrazuje to kultivovaností a spolehlivostí. Spotřeba je mezi 7-8l v průměru, ve městě 9l, na delší jízdy 6,5l(váží1350kg). Jízdní vlastnosti o trochu horší než u Focusu, ale o dost lepší než u Scénicu. Někdy se mě zdá podvozek na vůz MPV až moc tvrdý. Interiér je japonsky tvrdý (plasty), ale přehledný, pohodlný a kvalitní. Vrzání se ozývá jen z jednoho místa a jen v mrazech. Užitné vlastnosti jsou skvělé. Samostatně polohovatelné jednoduše vyjímatelné sedačky a přední sedadlo vodorovně sklopitelné. Kufr má sice jen 420l, ale díky téměř kolmým dveřím dobrý, plně využitelný tvar. Díky velkému rozvoru je v autě místa dostatek. Je skutečně, ne jen papírově, pětimístné. Tento vůz je u nás popelkou, snad díky ceně(stál 700 000kč),(každý si radši koupil octu nebo megana za polovinu), ale v západní evropě jich jezdí hodně. Je to auto pro ty, co chtějí jezdit a neřešit poruchy, i když třeba banality.
Ano je to tak, mam ten isty problem, je to v tom ze je tam ako keby dvojplech a medzi to sa dostava voda a hrdzavie to. Takisto spotreba jadzim kazdy den usek asi 20 km mimo mesta, a ked sa snazim tak je spotreba 8 inak 10 priemerna. Auto je vysoke tak v zakrutach troska naklana. Stabilicasne tycky treba menit. Ale napriklad vodne cerpadlo sa menilo po 165 000 km. Zatial ine poruchy neboli. A na baterii oxyduju kontakty. Neviem ci by som siel do Premacy este raz, 5 nepoznam. Nova mazda 3 je draha. Celkom dobre sa da kupit mazda 6 s dieslom pokukujem po nej
S tímto konkrétním typem vůbec řádný zkušenosti nemám, ale s motorem 1.8 16v ano. Jak v 323F "mrkačka", tak 323F rv. 1997. Motor byl max. spolehlivý a i po 300.000km (a kdo ví kolik ve skutečnosti) jezdil na pohodu a hlavně bez problémů. To byly časy. Bohužel jsem se časem dopracoval do situace, kdy jsem měl problém, se do 323 pohodlně nasoukat. Škoda, bylo to dobrý auto. Každopádně Premacy pro rodinu výborná volba.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda Premacy
hrdza a spotreba
Ano je to tak, mam ten isty problem, je to v tom ze je tam ako keby dvojplech a medzi to sa dostava voda a hrdzavie to. Takisto spotreba jadzim kazdy den usek asi 20 km mimo mesta, a ked sa snazim tak je spotreba 8 inak 10 priemerna. Auto je vysoke tak v zakrutach troska naklana. Stabilicasne tycky treba menit. Ale napriklad vodne cerpadlo sa menilo po 165 000 km. Zatial ine poruchy neboli. A na baterii oxyduju kontakty. Neviem ci by som siel do Premacy este raz, 5 nepoznam. Nova mazda 3 je draha. Celkom dobre sa da kupit mazda 6 s dieslom pokukujem po nej
12.12.2010 | 18:30:46 | Igor Reagovat
Premacy
Chtěl bych se zeptat na karoserii jestli je to pozink. Viděl jsem Mazdy Premacy r.v. 2002 a už ji kvetly lemy. Díky
02.02.2010 | 19:05:02 | Zdeněk Reagovat
S tímto konkrétním typem vůbec řádný zkušenosti nemám, ale s motorem 1.8 16v ano. Jak v 323F "mrkačka", tak 323F rv. 1997. Motor byl max. spolehlivý a i po 300.000km (a kdo ví kolik ve skutečnosti) jezdil na pohodu a hlavně bez problémů. To byly časy. Bohužel jsem se časem dopracoval do situace, kdy jsem měl problém, se do 323 pohodlně nasoukat. Škoda, bylo to dobrý auto. Každopádně Premacy pro rodinu výborná volba.
09.03.2009 | 21:39:42 | Radek Reagovat