Rok výroby:2001Typ motoru:2,0DiTDStav km při koupi:50 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:15. 3. 2005
Jezním především dle možnosti kvalitních cestách, žádné díry, výmoly, kanály nevymetám. Při 70.000 km a znovu po 130.000 km výměna předních ložisek.
V zimě je rezonují některé plastové díly v palubovce, v létě kolem vnitřních prahů a v okolí otevírání dveří. Venkovní teplota má vliv na spoje vnitřních plastových dílů.
Opravy nechávám provádět pouze u autorizováného servisu. Mezi některé díly zkoušeli dát různé plnění, gumu, silikon, po nějaké době se pazvuky objevily jinde. Mluvil jsem i s jiným majitelem této značky, tento problém měl také.
Výměna radiátoru topení při 90.000 km. Několikrát únik kapaliny v klimatizaci. Nutná výměna kabelů svíček a startéru při 105.000 km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné, dobře umísteny ovládací prvky. Poměrně vyšší spotřebu, než je uvedena v TP.
Zdravím, jezdím na Vervu od Benziny, spotřeba 5,6l na 100Km (nádrž do plna a pomalu tankováno) Najeto na ní mám 161.000Km největší závada skoro za 4 roky zasekával se regulační elektromagnetický ventil na vstřikovacím čerpadlu, nechtěl za studena otevřít, tak náhodně to nastartovalo třeba na 5. pokus. Za tepla to startovalo normálně. Taky ve 150.000Km odešla 1 žhavička. Dostala kompletně nový tlumiče a zadní misky.Taky dostala ve 130.000 řemen Mazda a od Nipárdu tlumič zpětného rázu a taky jsem ji dopřál stočení zadních bubnů a nove pakny, také absolvovala nástžik spodku Tlumex plast, dostala na předek i zadek nové kostičky, taky byla vadná gumová hadice u klimačky ke kompresoru. Vrzání plastů neřeším, prostě je to tak, já ji využívám jako dělníka a to maximálně plní. Přijel jsem na emise a technickou, tak si ze mě dělali legraci, že to je jak nový auto. Maximální spokojenost za ty prachy, co jsem do toho dal. Ty udaje nahoře asi patří benzínovce, jednou jsem si s tím sjel, kamarád ji chtěl koupit za 35.000Kč ženě, tak jsem mu to rozmluvil. Nedobíjela, byla po bouračce seznam závad by byl tak na jednu stránku drobného textu, čekal jsem, kdy začne táhnout, tak to se nestalo nikdy, u DiTD je to od 2.500 ot/min. Končím se slovy není to závoďák, jezdil jsem s Dodge 3,7l 1947 řadová šestka, T603 V8 model F 1974, Lancia Thema V6 3l a Lancia Thema 2,5 TD, v porovnání je to proti těmto autům naprosto nevinná kočička, ale mám ji rád kvůli spotřebě a poměrně slušnému prostoru, který za tu spotřebu poskytuje a taky Vás nenutí jezdit rychle. Hodně šťastných kilometrů Vám všem, co to budete číst. Břeta
Trošku mi nesedí popis závady, je to diesel DiTD a výmena káblov sviečok? Aj tá stpotreba na diesel 9L je absrudná. Nieje to náhodou benzínová premacy?
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda Premacy
Premacy 2.0 DiTD
Zdravím, jezdím na Vervu od Benziny, spotřeba 5,6l na 100Km (nádrž do plna a pomalu tankováno) Najeto na ní mám 161.000Km největší závada skoro za 4 roky zasekával se regulační elektromagnetický ventil na vstřikovacím čerpadlu, nechtěl za studena otevřít, tak náhodně to nastartovalo třeba na 5. pokus. Za tepla to startovalo normálně. Taky ve 150.000Km odešla 1 žhavička. Dostala kompletně nový tlumiče a zadní misky.Taky dostala ve 130.000 řemen Mazda a od Nipárdu tlumič zpětného rázu a taky jsem ji dopřál stočení zadních bubnů a nove pakny, také absolvovala nástžik spodku Tlumex plast, dostala na předek i zadek nové kostičky, taky byla vadná gumová hadice u klimačky ke kompresoru. Vrzání plastů neřeším, prostě je to tak, já ji využívám jako dělníka a to maximálně plní. Přijel jsem na emise a technickou, tak si ze mě dělali legraci, že to je jak nový auto. Maximální spokojenost za ty prachy, co jsem do toho dal. Ty udaje nahoře asi patří benzínovce, jednou jsem si s tím sjel, kamarád ji chtěl koupit za 35.000Kč ženě, tak jsem mu to rozmluvil. Nedobíjela, byla po bouračce seznam závad by byl tak na jednu stránku drobného textu, čekal jsem, kdy začne táhnout, tak to se nestalo nikdy, u DiTD je to od 2.500 ot/min.
Končím se slovy není to závoďák, jezdil jsem s Dodge 3,7l 1947 řadová šestka, T603 V8 model F 1974, Lancia Thema V6 3l a Lancia Thema 2,5 TD, v porovnání je to proti těmto autům naprosto nevinná kočička, ale mám ji rád kvůli spotřebě a poměrně slušnému prostoru, který za tu spotřebu poskytuje a taky Vás nenutí jezdit rychle. Hodně šťastných kilometrů Vám všem, co to budete číst. Břeta
20.01.2016 | 08:59:17 | Břeta | 90.180.15.* Reagovat
DIESEL
Netankuješ náhodou naftu do benziňaka?
25.05.2011 | 08:32:40 | Reagovat
fajnovka
Kup si audi v kůži když ani nevíš jaký máš teď auto
16.03.2011 | 10:55:08 | rk Reagovat
Přesně tak, díslák a kabely? To je pěknej blábol.
12.12.2007 | 14:18:10 | Hynek Reagovat
DiTD a sviečky?
Trošku mi nesedí popis závady, je to diesel DiTD a výmena káblov sviečok? Aj tá stpotreba na diesel 9L je absrudná.
Nieje to náhodou benzínová premacy?
12.12.2007 | 11:18:03 | maross Reagovat
Premacy je super auto. Ale v benzínu. V dieselu bych si ji nikdy nekoupil.
14.07.2006 | 17:06:46 | Reagovat