Rok výroby:1999Typ motoru:1850Stav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:1. 2. 2011
Bohužel ano. Výměna všeh silentbloků přední nápravy. Pokud budete jezdit na lpg, asi budete muset měnit lambda sondu a možná i katalyzátor. Oprava "pletence" - prvního výfukového dílu (svaření prasklin od koroze).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mazda Premacy je velmi příjemné rodinné auto, do kterého si kvůli vyššímu podvozku pohodlně všichni sednete. Sjezdili jsme s ním už hodně zemí i na dovolené, jinak jezdím po městě. Mám namontovaný lpg, tak se dá spotřeba finančně zvládnout. Samozřejmě si to vezme trochu více oleje. Škoda zmíněných oprav a také začínající koroze na zadních lemech. Jinak je auto velmi kvalitně zpracované zejména v interiéru. Všechno licuje a má pěkný a účelný design.
Jenže doba jednoduchých spolehlivých aut skončila zhruba v letech 2002-2004 a to bohužel skoro u všech do té doby kvalitních značek (např. Nissan,Mercedes,Volvo atd.) Jo,jo kdeže staré Primery,Almery,Golfy a 323 jsou.....
Měnit po 170000km silentbloky a výfuk se Vám zdá být hodno slova "bohužel"?Já vím po Corolle je u Vás laťka vysoko ale to si po Premacy už nekupujte nic protože Vás z dnešních aut trefí šlak. Po 170000km budete měnit tolik věcí že se budete divit. Asi to moc nesledujete ale při stejném kilometrovém náběhu mají jiné vozy měněny všechny čepy,ramena,vstřiky,turbo,spojku,některá i setrvák,chladič,a pod.
Musím jedině souhlasit, měnit u 10letého auta silentbloky nápravy a opravovat výfuk nepovažuji za závadu ale za údržbu. Francouzi se 170000 ani nedožijou :-)))))))) Jinak patřím mezi spokojené majitele Premacy
Tak jsou auta co stihnou větší nájezd do pár let.Když bych vzal za příklad služební Fabii která,by ještě jezdila dalších 5 let jako doposud.Tak bude mít na tachometru 400 tisíc kilometrů. A výfuk snad neodejde po 5 letech ne?při běžném používání. Nebo třeba ano někdo říká,že výfuk vydrží 4-9 let další 8-9.Má zkušenost je že jedna část výfuku,vydržel 14 let a další s tlumičem 12 let a pořád byl výfuk OK. Nebo na Transporteru 2.5 TDI za chvíli 400 tisíc,momentálně je tam kolem 370-380,a výfuk původní a převodovka taky!:)
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda Premacy
opravy
Já mám Golfa IV r.v. 99, najeto 187 000 tis. Silentbloky a výfuk mám ještě původní a stále slouží.
14.03.2011 | 01:42:34 | Bobeš Reagovat
Špatná doba
Jenže doba jednoduchých spolehlivých aut skončila zhruba v letech 2002-2004 a to bohužel skoro u všech do té doby kvalitních značek (např. Nissan,Mercedes,Volvo atd.)
Jo,jo kdeže staré Primery,Almery,Golfy a 323 jsou.....
03.02.2011 | 20:35:03 | Japan Reagovat
Fakt
Japan má 100% pravdu. Pozor na mylné očakávania, živené pseudoznalcami.
01.02.2011 | 22:22:58 | Pavol Reagovat
závady
Měnit po 170000km silentbloky a výfuk se Vám zdá být hodno slova "bohužel"?Já vím po Corolle je u Vás laťka vysoko ale to si po Premacy už nekupujte nic protože Vás z dnešních aut trefí šlak. Po 170000km budete měnit tolik věcí že se budete divit.
Asi to moc nesledujete ale při stejném kilometrovém náběhu mají jiné vozy měněny všechny čepy,ramena,vstřiky,turbo,spojku,některá
i setrvák,chladič,a pod.
01.02.2011 | 21:12:09 | Japan Reagovat
RE:závady
Musím jedině souhlasit, měnit u 10letého auta silentbloky nápravy a opravovat výfuk nepovažuji za závadu ale za údržbu. Francouzi se 170000 ani nedožijou :-)))))))) Jinak patřím mezi spokojené majitele Premacy
02.09.2011 | 23:29:13 | Jirka | 88.102.146.* Reagovat
Aspoň nedrístaj....,
na 406, 2000, asi 450.000 km, pôvodný výfuk, spojka, turbo, o silentblokoch ani nehovorím.
Na 607, tesne pod 360.000, 2004, výfuk ako nový, až na zbytočnú výmenu turba, dobrého za nové, nič závažné.
Momentálna spotreba 5,5 DLHODOBÁ, hej, presne meraná, žiadne fúrikovanie, či úsporná jazda. /406 som kupoval skoro novú, na SVK/
03.09.2011 | 00:15:29 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
RE: Aspoň nedrístaj....,
Cože to myslíte vážně? Vůbec teď neřeším značku,ale tvrdit u jakéhokoliv auta,že najelo 450 000 km s původním výfukem a spojkou je lež jako veš :-)))
13.02.2013 | 07:46:38 | Av@tar | 89.190.73.* Reagovat
RE: Aspoň nedrístaj....,
Tak sa prid pozriet na moju 607, ma vyse 400.000 km a vyfuk je uuuuuplne v pohode.
Na 406 TENTO rok zavarali zadnu cast, nejaka dierka, ci co, nevidel som to na vlastne oci, je to v rodine, akurat vyse 400 km.
Bohuzial, uz menej s tym jazdia a hlavne kratke trasy, nestiha sa poriadne rozpalit a odparit vlhkost.
Ak by si videl vyfuk po 700.000 na Mercedese E, ktory to urobil za 5 rokov.., pochopis.
Ako NOVY..
13.02.2013 | 08:39:41 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Aspoň nedrístaj....,
Tak jsou auta co stihnou větší nájezd do pár let.Když bych vzal za příklad služební Fabii která,by ještě jezdila dalších 5 let jako doposud.Tak bude mít na tachometru 400 tisíc kilometrů.
A výfuk snad neodejde po 5 letech ne?při běžném používání.
Nebo třeba ano někdo říká,že výfuk vydrží 4-9 let další 8-9.Má zkušenost je že jedna část výfuku,vydržel 14 let a další s tlumičem 12 let a pořád byl výfuk OK.
Nebo na Transporteru 2.5 TDI za chvíli 400 tisíc,momentálně je tam kolem 370-380,a výfuk původní a převodovka taky!:)
13.02.2013 | 16:01:13 | | 62.245.124.* Reagovat