Rok výroby:1997Typ motoru:4M40Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:10-12 l/100 kmVloženo:5. 10. 2010
Z důvodu stavu, nejasné minulosti a najetých kilometrů vozů u nás, jsem si nechal dovézt Pajero z D. Mělo servisní knížku a bylo po prvním majiteli a stav odpovídal najetým kilometrům. Mělo sedm sedaček a zadní byly ještě ve folii čili nepoužité.
Vlastním jej tři roky a za tu dobu s ním nebyl sebemenší problém.S vozem jsem velmi spokojený. Na autě dolívám jen naftu a měním oleje. Motor vždy ochotně naskočí. Bez problémů i v zimě při -20°C. Používám jej téměř denně k dopravě jak po silnicích a dálnicích, tak i vterénu či tahání 2,5 tuny těžkého přívěsu. Po silnicích jede 2,8ka poměrně svižně. Stíhá tempo s osobákama a po el. přenastavení podvozku na tvrdší i v zatáčkách. Jízdní vlastnosti jsou jako u osobáku. Řízení je přesné, kotoučové brzdy i vzadu brzdí skvěle a neúnavně a podvozek dobře drží stopu. Na dálnicích jede v pohodě 140km. Přičemž maximálka je 170km. Ale na takové rychlosti Pajero není. Na to jsou samozřejmě jiné vozy. Pajero je vůz terénní a jeho vlastností je lepší využít právě tam. Moje auto je vybaveno pohonem náprav super select, redukcí a uzávěrkou diferenciálu. Super select využívám nejčastěji v zimním období, nebo i při deštivém počasí, kdy toto zařízení umožňuje jízdu s předním pohonem po zpevněném povrchu. Neboť má vůz stálý zadní pohon, tak při ostřejší jízdě na kluzkém povrchu nezřídka dojde v zatáčce ke smyku. S přiřazeným předním pohonem se toto nestává. Na suché silnici, nebo klidnou jízdou jezdím jen s pohonem 2H. V kluzkém terénu jen 4x4. Což udělá z vozu stálou čtyřkolku (natvrdo) ale nedoporučuje se takto jet po silnici. Pokud má Pajero ubuty pneumatiky s kvalitním vzorkem, tak je jeho průjezdnost vinikající. Hlavně v zimě. Není problem jet prašanem po poli vysokým 50cm i do kopce! Dokonce se mi stalo, že jsem v zimě vyjel stoupání, kde traktor hrabal už dole. Možná jiná hmotnost, možná zimní pneu, nevím. Ale i Pajero má své hranice a podařilo se mi i několikrát zapadnout. V tomto případě je tady uzávěrka, která občas pomůže. Ale je lepší ji zapnou již před kritickým úsekem. Potom již bývá většinou pozdě a přichází nařadu naviják nebo auto kolegy.:-) I přes poměrně dobré svezení a s těžkou nohou na plynu si Moje Pajero neřekne víc než 15 litrů na stovku. I při tahání přívěsu! Při klidné jízdě se dá jet za 10 litrů nafty. Další předností Pajera je, že má na podvozku několik mazacích míst a jejím pravidelným promazáváním lze výrazně prodloužit životnost čepů a ložisek kardanů.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero