Rok výroby:2001Typ motoru:3,2 diedselStav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:220 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:25. 12. 2010
Předchozí auto: od škody po Mercedesa včetně Jeepa
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto jsem zakoupil v létě.Zaujal mě jeho dravý vzhled a robustnost.Rovněž tak uspořádání palubky a celého interiéru mě dostalo na první pohled.Pohodlí na ergonomockých sedákách je skutečně luxusní.Zavazadlový prostor je velmi dobře přístupný pátými do strany se otvírajícími dveřmi.Brzdy jsou účinné,ABS je velmi dobře nastavena.Naftový motor nyní ve velkých mrazech jde natočit ihned,nijak nestávkuje.Jede bezvadně,výkonu má na rozdávání.Jízdní vlastnosti jsou ve srovnání s mnoha offroady na úrovni klasického osobáku.V terénu je štika.Hravě zdolá brod hluboký přez půl metru,v pohodě se sune i těžkým blátivým terénem a plně využívá dost dobře sofistikovaný podvozek.Spotřeba se točí kolem 10 litrů a to i když tahám těžký karavan.Autu se snažím dát to co doporučuje výrobce tak náklady jsou zatím ninimální.Vozidlo jsem koupil dobře,bylo od státní firmy.Auto je po všech stránkách solidní,prakticky nesnese výtku a proto bych ho všem doporučil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
celé auto jsem v podstatě popsal v předešlé stati.Je to prostě velký a poslušný pracant s velkou dávkou komfortu s vlastnotmi terénního i osobního vozu.
mam pajero 3200ccm,diesel prevodovka automat .manual.Pri nastartování a zarazení jakeho koliv pohonu(2H,4H atd.) se rozblika pravde podobně symbol převodovky. Můžete mi poradit oc je to za chybu.Dik Rosta
Zdravim, treba me nekdo nasmeruje:-) Koupil jsem Pajero DID se spatnym cerpadlem a motorem urcenym ke zgeneralkovani - brouseni podsalku atd... mam se do tehle akce poustet neco radsi nechat byt na ND a koupit jine auto v lepsim stavu ..
Ahojte. Já jsem se bavil s chlápkem, co opravuje diesel motory a čerpadla a ten mi říkal, že není až zas tak důležitá značka benzínky, ale nejdůležitější je aby tam nafta nestála dlouho, jinými slovy abych tankoval u benzínek který hodně vytočí! Ohledně značky mě upozorňoval na oleje a filtry, ty je důležité měnit pravidelně a dávat kvalitní (ne značkové ale v souladu s předepsanou normou). Jinak Pajero je krásná a pohodová kára.
Kluci, dohady o kvalitě nafty jsou zbytečné, ta samá pumpa v jiné lokalitě může mít jiný návoz od jiného dodavatele.U Pajer se ser. čerpadlo nejčastěji a to si troufám odhad 99procent z důvodu koroze palivového potrubí, prorezivění hrdla nádrže a následného propadu bordelu do nádrže. Před výměnou čerpadla nutno vyčistit nádrž a zkontrolovat výše popsané, jinak dojde k opětovnému poškození čerpadla. Filtr vše nenachází!!!
28.06.2018 | 20:21:54 | Petr
| 46.174.156.*Reagovat
přesně nebo se ti zku*ví palivový čerpadlo jako mě, tak pozor kde tankujete
Ať slouží, tito japonci jsou nezničitelní (pokud dostanou své), snad jen: tankujte u značek, protože i tento velký motor na vodu, síru a topný olej moc nechce )))
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero
poradte
mam pajero 3200ccm,diesel prevodovka automat .manual.Pri nastartování a zarazení jakeho koliv pohonu(2H,4H atd.) se rozblika pravde podobně symbol převodovky. Můžete mi poradit oc je to za chybu.Dik Rosta
10.09.2018 | 14:42:22 | rosta | 93.91.49.* Reagovat
Pajero s padlym cerpadlem ke koupi?
Zdravim, treba me nekdo nasmeruje:-)
Koupil jsem Pajero DID se spatnym cerpadlem a motorem urcenym ke zgeneralkovani - brouseni podsalku atd...
mam se do tehle akce poustet neco radsi nechat byt na ND a koupit jine auto v lepsim stavu ..
07.11.2015 | 22:04:01 | Ok | 47.68.144.* Reagovat
Ahojte. Já jsem se bavil s chlápkem, co opravuje diesel motory a čerpadla a ten mi říkal, že není až zas tak důležitá značka benzínky, ale nejdůležitější je aby tam nafta nestála dlouho, jinými slovy abych tankoval u benzínek který hodně vytočí! Ohledně značky mě upozorňoval na oleje a filtry, ty je důležité měnit pravidelně a dávat kvalitní (ne značkové ale v souladu s předepsanou normou). Jinak Pajero je krásná a pohodová kára.
30.06.2011 | 11:19:45 | cloney44 Reagovat
RE: porucha čerpadla
Kluci, dohady o kvalitě nafty jsou zbytečné, ta samá pumpa v jiné lokalitě může mít jiný návoz od jiného dodavatele.U Pajer se ser.
čerpadlo nejčastěji a to si troufám odhad 99procent z důvodu koroze palivového potrubí, prorezivění hrdla nádrže a následného propadu bordelu do nádrže. Před výměnou čerpadla nutno vyčistit nádrž a zkontrolovat výše popsané, jinak dojde k opětovnému poškození čerpadla. Filtr vše nenachází!!!
28.06.2018 | 20:21:54 | Petr | 46.174.156.* Reagovat
přesně nebo se ti zku*ví palivový čerpadlo jako mě, tak pozor kde tankujete
06.01.2011 | 22:43:40 | Reagovat
dík za upozornění
Dělám přesně to co píšete. Tankuji na osvědčený stanici od Shellu,takový ty výhodný cenovky zásadně nepoužívám.
04.01.2011 | 07:11:50 | japen Reagovat
Ať slouží, tito japonci jsou nezničitelní (pokud dostanou své), snad jen: tankujte u značek, protože i tento velký motor na vodu, síru a topný olej moc nechce )))
28.12.2010 | 16:46:32 | Jan Werner Reagovat