Rok výroby:2012Typ motoru:3,2DID 147KW Stav km při koupi:149 000 kmStav km nyní:159 000 kmZpůsob řazení:automatJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8,6 l/100 kmVloženo:2. 1. 2018
Předchozí auto:Škoda Octavia 1,9TdiŠkoda Fabia 1,4 16VAudi A4 1 8 20V turbo quattro
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Bezpečí Výhled a pohodlí Jizdní vlastnosti jak na cestě, tak i mimo Prostor a ozvučení Kvalita zracování
Slabé stránky
Absence osvětlení ovládačů na dveřích
Závady a opravy na autě
Auto jsem koupil jako ojeté a tak jsem na něm nechal udělat kompletní servis spočívající ve výměně náplní, filtrů a brzdových desek, kontroly a vyčištění sání. Cena těchto výměn byla asi 25000kč. Mohla však být i nižší, ale nechal jsem zhodit i vanu automatu a krom výměny náplně vyměnit i sítko ( vnitřní filtr automatu) což se sice prodražilo, ale pro klid duše...... Dále se měnil napinák rozvodového řeťezu v rámci svolávací akce Mitsubishi. Tam mi rovněž přehráli software. Doporučuji navštívit autorizovaný servis či prodejce a oni Vám dle vínu zjistí, zda se tato svolávací akce netýká i vašeho Pajera. (Sami od sebe Vás né vždy osloví ). Teď pújdu na další svolávačku: výměna náplní airbagů. Při startech které přišly po ochlazení s nástupem podzimu, mi krátce po nastartování začal popískávat jeden z klíňáků, tak jsem je nechal vyměnit hned všechny tři. Tato výměna byla okolo 1000kč včetně práce. Závadu jako takovou jsem ještě naštěstí neměl. U starších Pajer bývají problémy se vstřikovači a palivovými čerpadly, které však pramení z nečistot propadlých prorezlými nádržemi a prorezlým palivovým potrubí. Podvozek a palivovou soustavu proto doporučuji ošetřovat a jednou za rok stříknout voskovou ochranou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto již na první pohled působí robusně a bezpečně. Jeho tvar není žádný výkřik moderních linií, avšak stále púsobí líbivým dojmem, dojmem nezaměnitelným s ostatními vozy této kategorie. Velice učelné jsou plastové lemy kol a plasty zasahující do půle dveří které chrání auto od nepozorných pasažérů vystupujících z auta vedle Vás. Uvnitř Pajera mě mile překvapilo pohodlí, nesrovnatelné s Pajerem do modelového roku 2011, které má podstatně tvrdší sedadla. Všude je spousta odkládacích prostorů, vstupů pro nabíječky a to jak klasické, tak i usb. Z vozidla je jedinečný výhled který s pohodlím dělá skutečný zážitek z jízdy. Překvapivě se Pajero v zatáčkách nenaklání oproti třeba běžným osobákům . Kola mám 18ti palcová s pneu BF Goodrich ko2, které sice lehce zvedly hlučnost, ale autu sluší. V terénu jsem zatím nemusel zamykat ani mezinápravový ani zadní diff. a to už jsem byl v pěkném blátíčku. Nerovnosti Pajo zvládá slušně, příčné by mohlo lépe. Osvětlení přistrojovky je pěkné, sladěné, vše čitelné. Vytknu však absenci osvětlení dveřní kliky a ovládačů spouštění oken. Než jsem si zvyknul na jejich umísťení, šmatral jsem jako slepec. Hudba s 12ti reproduktory bomba. Motor (147kw) je dynamický, síly má na rozdávání a oproti 125kw je i ekonomičtější. Spotřeba dle stylu jízdy v rozmezí 8- 10l. Běžně však jezdím v průměru okolo 8,5l na 100km. Brzdy slušné, ale s pohotovostní váhou téměř 2.5t je třeba počítat.
Ahoj. Hodnocení téměř po dvou létech každodenního užívání je více než kladné. Pokud si ohlídáš při koupi zádrhele, které jsem již popsal v recenzi, nemělo by tě nic překvapit. Jde trdy především p palivové hrdlo, potrubí a nádrž. Rozvody, ikdyž mají řetěz, mohou být strůjcem konce motoru. Není pravdou, že se neumí trhnout, či přeskočit, tak si ohlídej napínák a vodící lišty. Pokud na to někdo sere z důvodu ,, mám přeci řetěz , je jen otázkou času, kdy ho to překvapí. Já mám Pajera dvě, na obou to bylo v pořádku, na starším jen to hrdlo a nádrž a z toho pramenící ko čarpadlo. Jinak co se týče toho užívání, jezdím, jezdím, jezdím, užívám si to a vše ok. Jsem rád, zě ho, resp.je mám. Problém jeden vlastně mám. Když v něm jezdí manželka, nechce ho vrátit a to je jediný zápor. Tak přeji dobrý kup. Ahoj.
28.07.2019 | 09:47:09 | Petr
| 46.174.156.*Reagovat
Odešly baterie
Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.
23.01.2018 | 07:19:05 | Petr
| 46.174.156.*Reagovat
RE: Odešly baterie
Ahoj, pěkná recenze ! Fakt hezky sepsáno. Mohl by jsi mi napsat na mvz@centrum.cz ? Chtěl bych se tě něco zeptat jako budoucí majitel Pajera. Děkuji
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Pajero
Ahoj,
Jak hodnotis stav vozidla po 1,5 roce? Take uvazuji o koupi, takme to zajíma.
Dekuji
08.05.2019 | 12:38:08 | Šimon | 37.48.33.* Reagovat
RE:
Ahoj. Hodnocení téměř po dvou létech každodenního užívání je více než kladné. Pokud si ohlídáš při koupi zádrhele, které jsem již popsal v recenzi, nemělo by tě nic překvapit. Jde trdy především p palivové hrdlo, potrubí a nádrž. Rozvody, ikdyž mají řetěz, mohou být strůjcem konce motoru. Není pravdou, že se neumí trhnout, či přeskočit, tak si ohlídej napínák a vodící lišty. Pokud na to někdo sere z důvodu ,, mám přeci řetěz , je jen otázkou času, kdy ho to překvapí. Já mám Pajera dvě, na obou to bylo v pořádku, na starším jen to hrdlo a nádrž a z toho pramenící ko čarpadlo. Jinak co se týče toho užívání, jezdím, jezdím, jezdím, užívám si to a vše ok. Jsem rád, zě ho, resp.je mám. Problém jeden vlastně mám. Když v něm jezdí manželka, nechce ho vrátit a to je jediný zápor. Tak přeji dobrý kup. Ahoj.
28.07.2019 | 09:47:09 | Petr | 46.174.156.* Reagovat
Odešly baterie
Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen
pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.
23.01.2018 | 07:19:05 | Petr | 46.174.156.* Reagovat
RE: Odešly baterie
Ahoj,
pěkná recenze ! Fakt hezky sepsáno. Mohl by jsi mi napsat na mvz@centrum.cz ? Chtěl bych se tě něco zeptat jako budoucí majitel Pajera.
Děkuji
01.06.2018 | 07:04:28 | Ondřej | 78.102.8.* Reagovat
RE: Odešly baterie
Ahoj, máš to na emailu.
11.06.2018 | 21:34:27 | Ircos1 | 46.174.156.* Reagovat
RE: Odešly baterie
Ahoj, pošli prosímznova. Nikde nic nedošlo.
25.06.2018 | 09:05:04 | Ondřej | 78.102.8.* Reagovat
RE: Odešly baterie
Ahoj, neumím Tě dohledat. Když tak mi znovu pisni na email a pisni tam třeba Tvoje číslo. Brknu Ti. Ahoj.
28.06.2018 | 20:10:00 | | 46.174.156.* Reagovat