Rok výroby:2002Typ motoru:1.5 66kwStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:25. 3. 2012
Spolahlivost Jazdne vlastnosti Spotreba Nizska hlucnost
Slabé stránky
Tvrdsi podvozok Slabsi motor
Závady a opravy na autě
-ziadne zavady, len vymeny brzd. desticiek a olej. vane -obcas treba doliat trosku oleja, ale je to uplne v norme
Hodnocení a zkušenosti s autem
auto otec kupil v AAAauto este v roku 2004, hned som si auto oblubil a ked som ho dostal za dobru cenu (500 eur) zaciatkom roku 2011 (otec si kupil Toyotu Avensis 2.0 vvti), tak som bol stasty a s autom pravidelne jazdim, ci uz do skoly alebo inde...
vybava sport+original elektrony od Nissanu, radio s CD+ovladac na volante, aktivne opierka hlavy a ostatne...
interier je prakticky a ucelny, plasty by som hodnotil ako celkom v norme a na pohlad dobre vyzerajuce
exterier auta je pomerne podareny, vyzera dravo a sportovo hlavne koli zadnemu kridlu a origo 15" hlinik. diskov
spotreba: v zime som jazdil tak za 7-8 l/100 (4-5 ludia v aute), v lete mam priemer 6,8 a to pri velmi sviznej jazde, inak rekord mam aj 5,3/100 :-)
motor 1.5 66kw, pre mna dostacujuci tak ako aj na slovenske cesty, i ked uvazujem do buducna o motore SR20VE o vykone 140kw :D...
jazdne vlastnosti: auto je celkom tvrde a na nasich cestach niekedy az moc, ale mne to nevadi, co treba ale priznat su velmi dobre jazdne vlastnosti, auto drzi v zakrutach nenormalne dobre, pochybujem ze ma konkurenciu v tej dobe a triede
Já má Almeru sedana 97. Jsem první majitel, najeto 197000 km, spotřeba 6-8 dle období, jezdím hlavně ve městě. Problémy naprosto žádné, původní baterka Panasonic přežila i tuto zimu (asi napíšu nissanovi), žádná ztráta oleje. Vyrobeno v Japonsku. Vyměněn přední výfuk. Pérování jako v kočáře, oproti tvému hatchbacku asi jinak naladěno. Eště mám civika a ten je řádně tvrdý v pružení a je to poznat právě v zatáčkách jak super sedí.
sedany su nastavene na komfort ci uz u N15 alebo u N16, mierne stracaju v zakrutach, ale je to stale v pohode Moja je vyrobena uz v EU, ale stale je to este kvalitka
motor SR20VE (139kw) atmosfericky s technologiou Nissan Ecology Oriented Variable Valve Lift and Timing
este existuje SR16VE 1.6 a 129 kw, v japonsku ho myslim davali do almeri N15
motor sa origo nerobil pre EU market, asi vedeli preco -) si dovolim tvrdit ze to je najpodarenejsi motor od nissanu
auto je vo velmi dobrom technickom stave, len par chybiciek krasy, preto ho nechcem predat, ale uvazujem len o SWAPe motora SR20VE donho :-), ale to je vsetko buducnost zatial...
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Almera
tvrdé pérování
Já má Almeru sedana 97. Jsem první majitel, najeto 197000 km, spotřeba 6-8 dle období, jezdím hlavně ve městě.
Problémy naprosto žádné, původní baterka Panasonic přežila i tuto zimu (asi napíšu nissanovi), žádná ztráta oleje.
Vyrobeno v Japonsku.
Vyměněn přední výfuk.
Pérování jako v kočáře, oproti tvému hatchbacku asi jinak naladěno. Eště mám civika a ten je řádně tvrdý v pružení a je to poznat právě v zatáčkách jak super sedí.
01.04.2012 | 11:33:49 | romik | 78.80.239.* Reagovat
RE: tvrdé pérování
sedany su nastavene na komfort ci uz u N15 alebo u N16, mierne stracaju v zakrutach, ale je to stale v pohode
Moja je vyrobena uz v EU, ale stale je to este kvalitka
01.04.2012 | 11:56:36 | Linuxak | 85.135.162.* Reagovat
RE: tvrdé pérování
Ak sa môžem opýtať, aký je to motor 2.0, s výkonom 140 kw? S turbom, z nissan 200? Alebo to malo byť 140 PS?
P.S. Ak je auto OK, nepredávať..!:)
01.04.2012 | 12:40:36 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: tvrdé pérování
motor SR20VE (139kw) atmosfericky s technologiou Nissan Ecology Oriented Variable Valve Lift and Timing
este existuje SR16VE 1.6 a 129 kw, v japonsku ho myslim davali do almeri N15
motor sa origo nerobil pre EU market, asi vedeli preco -)
si dovolim tvrdit ze to je najpodarenejsi motor od nissanu
auto je vo velmi dobrom technickom stave, len par chybiciek krasy, preto ho nechcem predat, ale uvazujem len o SWAPe motora SR20VE donho :-), ale to je vsetko buducnost zatial...
01.04.2012 | 13:50:21 | Linuxak | 85.135.153.* Reagovat
RE: tvrdé pérování
viac najdes tu
en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VVL_engine
01.04.2012 | 13:51:02 | Linuxak | 85.135.153.* Reagovat