Rok výroby:1997Typ motoru:1,4 benzínStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:14. 11. 2007
Při koupi výměna kulového čepu, nedávno při velmi prudkém zabrzdění praskla trubička rozvodu brzdové kapaliny.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil po prvním majiteli, se servisní knížkou, po starším pánovi. Mělo najeto cca 90000km. Bylo a je servisováno v nissan servisu. Krom několika kosmetických vad je ve velmi dobrém stavu. Při koupi jsem hned nechal vyměnit kulový čep.
Je to nenáročný polykač kilometrů, krom výše uvedené závady žádný problém. Perfektně sedív zatáčkách. Můj kus je sice social edition, (bez posilovače, klimatizace, el. ovládaných oken, centrálního zamykání a dalších vymožeností), ale jinak pohodlné auto.
Má sice nenápadný, ale zato přehledný interiér. Odpružení bych přivítal trochu měkčí. 55kw je tak akorát, na rozumou jízdu stačí. Při předjíždění by se hodilo pár kilowat navíc. Odhlučnění je myslím standardní, ale nad 100 km/h je dost slyšet vítr, hlavně v horním rohu předních dveří. Mám sedan, a velikost kufru je vzhledem k velikosti auta lehce nadprůměrná. Asi největší bolestí těchto aut je rezavění prahů a blatníků.
Když to shrnu tak je to nenápadné a spolehlivé auto, mohu v dané cenové kategorii jen doporučit. Dost dobře nechápu, proč se lidi bojí "japonců"!
Tiše Vám všem závidím, kdo opěvujete kvalitu a spolehlivost Almery. Proč? Taky jsem z tohoto důvodu před dvěma měsíci koupil krásnou, zachovalou N15 Almeru 1.4 GX (r.v.2000, najeto 100 000 km, po prvním majiteli, nehavarovanou, absolutně bez koroze). Po měsíci jsem ale zjistil, že se mi ztrácí chladící kapalina. Od té doby dolívám cca 0.5 litru kapaliny každých 100 km !!! Jelikož není vidět žádných stop po vnějším úniku kapaliny, předběžná diagnóza (na 99%) vyřčená v servisu je špatné těsnění pod hlavou motoru. To mě "velmi potěšilo", jelikož v případě opravy se bude jednat o několikatisícovou částku. Teď se jenom modlím, aby to bylo jenom to těsnění a nebyla prasklá také hlava! to bych se asi nedoplatil.Takže asi tak, tiše Vám všem závidím spolehlivost vašich Nissanů.
Takisto som majitelom Nissan Almery (r.v.97) a nadmieru spokojny...Trapi ma len zacinajuca korozia zadnych blatnikov a prahov. Inac super auticko za tu cenu, takisto mam 64kw verziu , a ten pravy zatah ma nad 3500ot.min.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Almera
Asi mám smůlu
Tiše Vám všem závidím, kdo opěvujete kvalitu a spolehlivost Almery. Proč? Taky jsem z tohoto důvodu před dvěma měsíci koupil krásnou, zachovalou N15 Almeru 1.4 GX (r.v.2000, najeto 100 000 km, po prvním majiteli, nehavarovanou, absolutně bez koroze). Po měsíci jsem ale zjistil, že se mi ztrácí chladící kapalina. Od té doby dolívám cca 0.5 litru kapaliny každých 100 km !!! Jelikož není vidět žádných stop po vnějším úniku kapaliny, předběžná diagnóza (na 99%) vyřčená v servisu je špatné těsnění pod hlavou motoru. To mě "velmi potěšilo", jelikož v případě opravy se bude jednat o několikatisícovou částku. Teď se jenom modlím, aby to bylo jenom to těsnění a nebyla prasklá také hlava! to bych se asi nedoplatil.Takže asi tak, tiše Vám všem závidím spolehlivost vašich Nissanů.
29.11.2007 | 16:34:51 | petr Reagovat
N15
Takisto som majitelom Nissan Almery (r.v.97) a nadmieru spokojny...Trapi ma len zacinajuca korozia zadnych blatnikov a prahov. Inac super auticko za tu cenu, takisto mam 64kw verziu , a ten pravy zatah ma nad 3500ot.min.
17.11.2007 | 08:49:55 | jano Reagovat
Jenom skoda
ze jste nekoupil 64 kW a lepe udrzovany. Mam 1,4, 64 kW, 1998, 150.000 km, bez koroze (garazovany, dutiny). Pro zdejsi podminky superauto.
16.11.2007 | 13:35:15 | takymam Reagovat