Recenze Nissan Note 1,4 16V
“Je spolehlivý, výrazně jiný a osobitý”

Autor recenze: Petr (62 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,4 benzín Stav km při koupi:34 000 km Stav km nyní:52 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 20. 3. 2009

Hodnocení inzerátu: 21 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Citroën Jumpy

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Je to vozidlo bez problémů, japonská kvalita.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Stál jsem před problémem přejít z dodávky do menšího vozu, ale s prostorem, který mě nezklame.
Note má zvláštní osobitý styl, volba na něho padla po srovnání s Scénicem a tím menším, už nevím jak se jmenuje. Scénic mi trochu vadil jak cenou, tak futuristickým pojetím, navíc i také jsem francouzů měl dost a nic moc. Pak byl ve hře i malý/velký Fusion, ale na mne reklamy působí spíše obráceně. Čili ani F-Fusion. Nechci hodnotit jiné, chci napsat, že Note je kvalitně vymyšlený a vyrobený. Posez vyšší, rozhled ok, výbava vše co si vymyslím a jízda se spotřebou PODLE tech dat. Za dobrý poměr cena/výkon.
Doporučuji.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 21


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Note

Vložit komentář

Na 3 ke Suzuki Liana 1,3

taha aj do 140, ked je treba. Samozrejme som siel sam v aute, ked som to potreboval, otacky boli 6500-7000. Vykon auta je slabych 66kw. Myslim ze Note by to malo dat tiez, nie?

10.08.2016 | 09:18:19 | spoluhrac  | 213.81.136.* Reagovat

kopec a udrzanie rychlosti

Zdravim Robo,

moj Note sa sprava presne tak ako pisem. Suhlasim, ze je skor primestske auto, keby som mal na drahsie, opisoval by som ine. Na com som mal, to som si kupil. Opis situcie: idem s nalozenym autom dialnicou cca 130 km/h, 5. stupen, dialnica sa zacina zdvihat a Note napriek pridaniu plynu spomaluje na 120. Inymi slovami, plynule spomaluje na 120. Ak pri stupani pri rychlosti 120 km/h s plnym autom podradim na 4. stupen, auto zrychli. Note pouzivam 50:50 dialnica a mesto, za okresky mozno u mna povazovat iba prijazdovu cestu na dialnicu. Ak idem do 130, spotreba je max. 6,3 litra. Ak 50% mojich ciest na dialnici pustim 160 - 180 (tachometrovych), spotreba ide od 7,7 do 8.1. Stale vyborna spotreba. Motor nie je silak a ak Ste isli (neviem ci mozem tykat?) sam, pocit je samozrejme iny.
M

12.10.2010 | 09:07:35 | m Reagovat

Vykon?

Tomuto som nerozumel.
"Hore kopcom (po dialnici) ak idem na 5 povedzme 130 auto ani po zosliapnuti plynu netaha a ide na tych 120, ktore sa daju udrzať. Ak chcem do konca zrychlit zo 120, tak iba na 4 a aj potom sa viem dostat max. na 140 - 145."
Davnejsie som skusal Note na R1 od Zarnovice na Nitru. Je tam od Pohronskeho Benadika hore dost vydatny a tiahly stupak. Na 5 rychlostnom stupni som si otestoval tento kopec. Note plynule zrychloval z 90 az na 150 km/h. Pre uplnost dodavam, ze som bol v aute sam a bolo prazdne.
Keby mal note 6 stupen, tak by sa to podpisalo na spotrebe a hlucnosti na dialnici. Lebo hnat sa 130 km/h pri 3500-4000 otackach ide fakt do spotreby.
Kazdopadne, Note je skor primestske auto, nie na dialnice. Kebyze jazdim primarne po dialniciach, kupim pochopitelne nieco ine a nie benzin.

16.09.2010 | 13:24:47 | Robo Reagovat

K tomu vzduchovemu filtru:
On je naimpregnovany velmi mastnym olejom, automechanik je moj kamos, ubezpecil ma, ze ten olej naozaj zachyti prach, pel a necistoty. Ano, cital som viackrat, ze sportove filtre sposobuju "mikrotraumy" vo valcoch. Povedal mi, ze je to o prevencii (teda pravidelne prat a olejovat filter, malo kto to pravidelne robi). Dakujem za prianie.
Martin

21.12.2009 | 07:39:22 | m Reagovat

No neviem, neviem, či ste

urobili dobre s tým športovým filtrom. Radšej kúpiť a vymeniť častejšie obyčajný, ale u nás je veľmi prašno, môžete si poškodiť motor... .
Inak, Note je naozaj fajn autíčko. Taký posledný Nissan, ktorý je radosť vodiť po ceste... . Nech slúži.

15.12.2009 | 11:58:23 | ľuboš Reagovat

vitaminy pre Note

najprv upravujem zmatocnu info: trojka do cca 100.
Doprial som si tuning pre moju 1.4. Iridiove sviecky (reklamu robit nechcem) a sportovy vzduchovy filter (od K&...). Doprial som si to napriek jednej vybornej recenzii na ceskej stranke, kde chlap rovnako upgradol svoj bavorak 530i. Potom to supol do skusobne a ta mu potvrdila, ze narast vykonu je 0%, pricom mu zdoraznili, ze kazda skusobna pracuje s istou odchylkou. Napriek tomu (svet je casto taky aky ho chceme...) mam pocit, ze auto naozaj lepsie akceleruje (nie je to sprevadzane vacsim hlukom). Pruznost je nezmenena. Celkovo mozem povedat, ze som spokojny z praktickeho hladiska. Za smejdove sviecky, si Bratislavsky servis uctuje vyse 1000 SKK, iridiove su jednak fakt lepsie a jednak vydrzia s prizmurenim oka 2x tolko. Obdobne ten vzduchovy filter. Po troch rokoch bol ten povodny zapraseny (bez makcena na s) a tento je umyvatelny. Ten sajrajt na cistenie filtra je drahy (1000 SKK).

15.12.2009 | 10:08:28 | m Reagovat

komentar k Note 1.4

Tak veci o ktorych sa pise menej. Mam 3 roky Note 1.4. Auto ma vzhladom na vykon 88 kobyl napriemernu akceleraciu, trojka do cca 120. Maximalku mam 170 km za hodinu (podla tachometra 185 km/h) - merane cez navi. Bolo to po rovine a samozrejme po dlhom rozjazde. Normalne auto taha tak do 155 (podla tachometra) a potom uz pomalsie. Hore kopcom (po dialnici) ak idem na 5 povedzme 130 auto ani po zosliapnuti plynu netaha a ide na tych 120, ktore sa daju udrzať. Ak chcem do konca zrychlit zo 120, tak iba na 4 a aj potom sa viem dostat max. na 140 - 145. Motor pri 4000 otazkach je hlucnejsi, ale v norme (je v pohode, pisem to aj pre tych, ktori chcu najst chybu a oznacili by ma za vyslovene neobjektivneho). Okolo 5000 otazkach a rychlosti tych cca 170 se uz velmi neda rozpravat (vsetko sa da, ale nie je to komfornost BMW s 3.0 sestvalcom, to je jasne).
Spotreba je extremne zavisla na rychlosti. Vytacanie motora sa na spotrebe neprejavuje vlastne vobec.
Po chorvatskej dialnici som isiel tak medzi 165 a 175 (tachometrovych) cca 392 km a spalil som 38.1 litra. Motor auto (vlastne kapota auta) bol horuci.
Nissan Note ma samozrejme aj slabiny. Najvacsia je zla trakcia na vode, strku, snehu. Velmi vela (ale to poznate) urobia preumatiky. Ak som vymenil Pirelli za Michelin (4000 Sk kus), trakcia je vyrazne lepsia, hoci ideal to nie je. Sneh je samostatna kapitola. Do snehoveho kopca (k hotelu Fis na Strbskom) chodim iba na retaziach. Aj keby to niekto nazval skor kopcek (jazdim aj najnovsiu Suzuku Grand Vitaru, teda chapem usmevy offroadistov). Bez nich sa tam nedostanem (aj ked mnohe ine auta ano). S Michelinkami si mozem o malicko viac dovolit pri jazde v zakrute. Subjektivne tam, kde s Feliciou zvladam v zakrute 55-60 max., s Meganom 80, Vitarou tak 70, tak s Notom tak 70 (ale nie je tam taky pokoj ako vo Vitare). Brzdy su fantasticke, auto sice ide do kolien ale nijako tragicky. Nissan som si jazdne ale vybral kvoli riadeniu, to je lepsie v Roomsteri. Prijemne tuhe a predsa presne.
Fantasticke svetla, Grand Vitara ma sice xenony, Note je aj tak lepsi. Megane (nehovoriach o Felicii) su triedy pozadu. Dosvit, homogennost, odraz, rusive elementy, osvetlenie krajov je vyborne a to nemyslim iba voci najblizsim konkurentom.

Kufor je fajn a dobre vyuzitelny. Tie dve dosky, ktore sa davaju dozadu do kufra, aby sa urobila rovna plocha som vyuzil uz raz - pre mna su blbost. Note nie je dodavka na zemiaky.
Nanic sú opierky hlavy z hladiska komfortu, ale ine by som tam nechcel aj tak. Aky paradox. Nespim na nich a ani potom nesoferujem ako v inych autach s opretou hlavou. Je to vlastne velke plus, hoci prvy dojem je presne opacny.
Nikdy sa mi nic nepokazilo, 2x ziarovka a to je vsetko.

Ak chce niekto robit velmi dlhe a caste cesty, nech si kupi nieco ine. Note je pre mladu rodinu, nie je na pretekanie. Predbiehat sa s nim samozrejme da. Pre mna nemala a nema 1.6 v casoch neustalych obmedzeni, policajtov, radarov a uprav na cestach zmysel.

Nikdy, naozaj nikdy som nemal pocit zdochynajuceho kona pod kapotou a reci o tom, ze niekto potrebuje rezervu vykonu mi zneju cudne. Rychlost auta je o podvozku a nie o vykone motora, realne ak idem 170 na 1.4 a na 1.6 tak rozdiel nie je citit ziaden. Pre pocit zrychlit na 180 alebo nezrychlit by som si auto nikdy nekupil.
Akokolvek by tuto smiesnu recenziu (pokus o nu) niekto dehonestoval, snazil som sa pre dotycneho pana dat info, ktore motoristicky novinar neda.

S pozdravom

P.S:
Note je jemne priemerne auto pre priemernych ludi, ja urcite nie som nic extra. Ono v jednotlivych kategoriach sa najdu lepsie auta, ale sumarne je vo svojej kategorii spicka. Zladeny je vyborne.

13.07.2009 | 14:23:36 | m Reagovat

můj note 1,4 16V

Zdravím všechny co mají note.Koupil jsem si ho před tydnem,jsem nadšenej.je to přesne auto do rodiny a slnuje všechny podminky řidiče.Byl jsem zvyklej na pruimeru 1,8 16Vr.v.2000sedan,rychle a dobré ale tohle je bomba.Porovnaní s ostatními vozy je bez konkurenční co se tíče ceny.mam ho v té nej,výbavy a hlvně rok.2009,to je pro mě auto podle gusta,všem ho můžu jen doporučit jak se dá do prodeje za dva měsíce budou všichny spokojení

21.04.2009 | 22:04:01 | Kaja Reagovat

zkusenosti

Tak bych rad uvital majitele Note ale s motorem 1.6 81kw 110PS a srovnani s 1.5dCi 61kw ktery je lepsi osobne potrebuju auto z 80% na dalnice

25.03.2009 | 11:20:08 | Mirek Reagovat

To je zase recenzička. O autě jsem se dozvěděl velký houno.

23.03.2009 | 21:28:38 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Nissan Note