Rok výroby:2007Typ motoru:2,0 DCiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:25. 11. 2010
Celkem dost poruch od začátku. S tolika poruchami jsem se ještě nesetkal až jednoho dne došla trpělivost. Relé na žhavení, tlumiče, výmena otevíracích kliček na dveře - loupal se chrom, drnčení zadních dveří. A naposled co rozhodlo o prodeji neustálé problémy s kontrolkou na filtr pevných částic a elektroniky motoru. Toto zlobilo od srpna a stálo mě to na servisu za poslední 3 měsíce 30 000,- Kč za servis. Výměna podtlakového ventilu, různá čidla atd nevím co ještě přesně. O prodeji rozhodla ještě ta skutečnost když mi technik od Nissanu bokem řek, že s tou kontrolkou el. motoru mají problém všechny naftové verze.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto to bylo dobré, bylo hodně hravé a rád jsem s ním jezdil. Ale rozum zvítězil a radši jsem ho prodal. Už jsem mu přestal věřit, že dojedu do cíle. Je to smutný ale myslel jsem si že toto auto mě vydrží déle. Bohužel je to tak spočítaný, že do 100 000 km to ještě jde ale potom katastrofa. Připravte si dlouhý peníze na servisy.
Lubos: Kolegovci maju aj HDI srandasak, skus behat 3 km trate so studenym motorom a potom tu nieco rozpravaj o DPF a spotrebe. 1,9 TDI 115 PS a 1,6 HDI PSA - 10 L a aditivium v prdeli po 40 tkm. To ja mam este o nieco menej tu istu trasu s benalom a to mam 150 PS a 150 kg viac (diesel bez DPF som jazdil 8 rokov - 200 tkm). A tu je ten hacik, pretoze to DPF sa stale regeneruje a zvysuje spotrebu smerom k benzinu (hlavne v zime). A o to mi islo chlapce moj. Ty s tym jazdis, a co ma byt. Ja tiez. Ohanas sa tu vecami, o ktorych len malo vies (FAP / DPF - francuzsky/anglicky ale je to to iste). Tak skludni hormon (tie velke pismena) a zacni studovat. Prve auto so seriovym DPF (FAP ked chces) bolo prave P 607 (2000) a ani to mu nepohlo ku Euro 4 norme. (pokusy boli u Daimlera uz v 80 rokoch, ale boli s tym problemy a tak to zrusili) Vytiahli to na svetlo Frantici a beriem akurat to, ze u nich je to o nieco menej poruchove, ale ucinnost by som do toho radsej netahal (male zle spalene castice lahsie vdychujes). Odporucam TIPCARS clanok o DPF.
Zdarec, obecně určitě dřív topí zážehové, vždyt' se rycheji zahřejí- do vozidel se vznětovými motory si někteří dávaj nezávislé příd. topení. Když si ale vzpomenu jak dřív topily (spíš netopily) auta...I ve Favoritu se člověk moc neohřeje:-))
Samozřejmě že benzín topí rychleji a zahřívá se rychleji. Zkušenosti s Octavií TDI a s Thalií 1,5DCI(či co to je?) mě dostatečně přesvědčili - v mrazu se ohřáli po 8-10Km jízdy.
Zdarec,tady na těchto stránkách i sebemenší dotaz je podnětem k hádce... :-)) Měl jsem na mysly stejná auta,stejné výroby,jen rozdíl diesel/benzín... :-) Jen tak mě to napadlo,když jsem ráno rozmrazoval auto,tak vždy ho nejdřív nastartuji,potom jdu odmést sníh,atd.A dnes stál vedle mě soused,co má také fábii,ale TDI,prý mu auto začne topit po ujetí sem k nám k Liedlu (což není ani 100 metrů),tak tomu se mi moc nechce věřit... Tak proto mě napadla tato otázka,jestli v mrazech dříve topí diesel,nebo benzín-stejný druh aut...
Soused ani netuší že to co považuje za zahřátí motoru je jenom elektrický příhřev (řeší jenom komfort), což je vzhledem ke spotřebě další zátěž.
24.12.2016 | 11:56:56 | Maior
| 77.242.90.*Reagovat
Jirka KOPR: začne topit, nebo se zahřeje? Topit může třeba po 100 metrech a zahřívat se třeba 10 kilometrů, to záleží na vkusu konstruktéra jak řeší vatápění, jak velký (objemný) je malý okruh, jestli je vytápění dopovaný (elektroohřívání, bufík). Obecně v principu by se měl dýl zahřívat dýzl - je to účinněší motor, odpadní teplo je tedy menší, pracuje s vyššími kompresními tlaky, měl by být tedy masivnější a větší objem materiálu se zahřívá dýl, pak taky záleží z čeho motor je - jsou celohliníkový dýzly a taky jsou benzínové motory, které jsou brutálním kusem litiny... Nelze taky dost dobře porovnávat různé kubatury, že ano... Takže tady prostor k hádce moc nevidím.
Zdarec všem hádalíkům,mám dotaz-podnět k další "hádce" a debatě.... Který motor začne v mrazech za stejných podmínek dříve topit?Diesel,nebo benzín??? ... :-))
Mickey: Zaujímavé, že najviac tu papuľujú tí, teda ja Ty, ktorí zrejme nemajú žiadnu skúsenosť...:)) s FAP:)). Keďže systém o W nemám, nebudem o ňom písať, ale podľa reakcíí je zatiaľ FAP spoľahlivejší, starosti po 180-200.000 sú. ale nie sú žiadne "strašidelné". Zvýšenú spotrebu v ZIME, ale aj v LETE má ... KAŽDE auto, keď chodí na krátke vzdialenosti..., takže si už kúp aj Ty svoje prvé auto, aby si netrepal hlúposti. Jedno, čo benzín, alebo diesel.
P.S. W prezentoval ako super výhodu, zachytávať sadze a spaľovať ich bez aditív... Ale ukázalo sa, že to nie je také jednoduché..., tak si predstav, že aj iní výrobcovia sa uchyľujú k aditívam..., no, ale Tebe princípy nemá zmysel vysvetľovať, lebo Ty všetko vieš, všade si bol...
Chlapce moj, neodbavuj sa tu ... lebo tomu prd rozumies. Myslim, ze si nikdy ani len necuchol k autoindustry (jedine ako dovozca potahov). Nevies o com melies. Proti frantickom nic nemam, ale o Renaulte a takisto VW si myslim svoje. DPF / FAP je defacto to iste a prve seriove auto ho malo od PSA. Principy tu nebudem riesit, ale boli s tym problemy cca od 60 tkm, tym nemyslim len doplnanie aditiva. Dalsie negativum je citelne zvysena spotreba v zime pri jazde na kratke vzdialenosti. Vacsina DPF od nemcov nema aditivum, ale vyhra to tiez nie je. Ako doprznit motor ukazala Mazda a BMW s prepadovym systemom DPF. TTT pridala jeden vstrek, co je pre mna najlogickejsi krok, ale najlepsie je byt uplne bez toho.
Tome, Tome, hlúpy si sa narodil, ale skús to zmeniť. Vo svojom vl. záujme. Keby si vedel čítať, poniže som písal o svojich VLASTNYCH skúsenostiach...
Sklamem Ťa, Renaulta som nikdy nemal.
Okrem P som mal aj 2 x Audi /100 a A6, W Passat, 2 x Nissan Primera, Mazdu 626, Tatru 613, vyskúšal som, alebo požičaných a najazdených viac ako 1.000-5.000 km, od Altei, po Mercedes M, cez rôzne 4x4..., asi zo 8-10 áut?.., tak nejako.
Moje príspevky sú možno nudné a aj sa občas seknem, ale nerobím zo seba to, čo nie som.
taková škoda, nebo celej VW už nesahaj francům ani po paty. renault má vývoj a výzkum, nyní má jinou kvalitu než měl. lepší se. to bohužel VW nabral opačný směr. směr k šetření za každou cenu. Ty plasty, co nyní používá VW, to je fakt hrůza. rychle se omakávaj. Rencek byl k hovnu, byl na dně, tak se odrazil. němci tam ale nyní spadnou. Nissan, málem krachnul, nebejt renaultu. co se týče motorů, tak některé přímo odebírá a některé benzíny vyvíjí spolu. volvo je motorovej držák, ale víte vy, že půlka motorů je z renaultu? nějaký tip deselu měl problém, toho ale renault kupoval u isuzu.
Luboš: Už jednou jsem zde napsal, že Lubošovy příspěvky jsou nudné a nekonstruktivní. Můj věk Ti může být ukradený, oslíci jsou jak mezi adolescenty, tak mezi důchodci. Mám snad lhát a vykřikovat o rencku, jaké to jsou fajn auta, když v tomto případě jsem udělal největší chybu svého života? To nemyslíš vážně...a když mě do něčeho podobného posadil šéf v práci a ono to dopadlo stejně...hm, kvalita za rozumnou cenu. Chci vědět pouze věci, které mě zajímají, a mezi ně určitě nepatří nějaký xindlmanažer z Renaultu. A to s diamantem na kapotě si může koupit a vychvalovat jen takový osel, který si nevidí na špičku svého nosu a pomlouvá všechny, kdo mu šáhnou na jeho Thalii - nebo snad Megana? Mluvím o Lubošovi.
Tom: hlupákovi sú ukradnuté súvislosti a NIČ nechce vedieť....:((
Tak si ostaň hlupákom, NIČ nepotrebuj vedieť, lebo Tebe "vsjó jásno":(( P.S. Podľa reči máš tak maximálne 15-18 rokov, lebo sa vzrušuješ nad znakom automobilky....:)), lebo Ti to "niečo" pripomína:))
Ale mal by si vedieť, že má úplne iný VYZNAM, než mu prikladáš vo svojej bujnej fantázii:))
Mně je naprosto ukradený nějaký manažer té či oné automobilky. To mě, koncového uživatele naprosto nezajímá. pro mě jsou důležité zkušenosti s daným výrobkem ... nejlépe vlastní a ty mám. A to jak s koncernem, tak s japončíky a bohužel i s žabaři. A na skutečnost, že při spatření stříbrného kosočtverce na kapotě se mně zvedá žaludek, nespraví nic ani Luboš se svými učenými kecy. Jinak o kvalitě japonců - bez Nissanu - netřeba spekulovat, i když už ani u nich to není na 100%, frantíci a jiné pochybné existence jim nesahají ani po ventilky.
13:43: DPF vymysleli NEMCI:)) a na rozdiel do FAPu PSA je naozaj nepodarok...
Treba si trochu aj niečo pozrieť, lebo krčmové reči sa nerovnajú aj pravde..:)).
A Renault nepatrí pod PSA, iba toľko. Pričom FAP platí zatiaľ medzi stále tie NAJSPOĽAHLIVEJŠIE systémy, aj keď komplikovanejšie, ale toto sa už asi v krčme nedozvieš:))
DPF vymysleli Frantici ... a aj to tak dopadlo (abolutne nedotiahnute - kvoli nakladom), Nissan pokial viem robi uz len 1,4 (86 PS) 1,6 (110 PS) a 2,0 benzin (141 PS). 3.0 Dci bol tiez priamo vyrabany Nissan (ale pod Renault licence).
Nissan zrenaultovatěl a i podle mne na to dojede, nevím sice kdo koho zachraňoval, ale co vím, že celosvětově má Nissan řádově větší prodeje než francouzská pitscha. Diesely opravdu používá z velké části od žabožroutů (dCi), ostatní si myslím vyrábějí sami, ale to nevím jistě. Za mne už nějakou chvíli Nissan NE (i když kdybych potřeboval auto typu Navara asi bych uvažoval i o něm).
Takze sluzim autu (behat 30 km aby sa neposral filter), ten drahy diesel sa fakt oplati. Porozmyslaj co urobis, ked teraz v zime ta kontrolka zasvieti v zapche ... ! viva la marketing !
to že byl nissan a jiní japonci dobří, je jen zažité klišé z dob, kdy proti našim autům bylo každá značka jiná. jsou to průměrný auta. co se týče renault, ten nyní vyrábí nejlepší a nejvýkonější dvoulitrovej diesel. tenmotor má i nějaké ceny, zda je maj i nissany, nevím, vím jen že to mají nové laguny.
Luboš opět valí hovínka...Nissany byly dřív dobré a kvalitní japonské auta. Jestli se právě něco nedá koupit a kupují to jen lidé s trošku nižší inteligencí a důchodci - to jsou právě ty krásné a pohodlné, ale neskutečně technicky špatné a poruchové Renaulty.
13:20: nebolo to náhodou naopak?!!:)ň Nissan bol pred KRACHOM, ak by sa nespojil s Renaultom, tak je už historiou, možno:)).
Renault mu umožnil prístup na nové trhy. Dnes robí Nissan bezpohlavné autá, ktoré sa pomaly nedajú kúpiť pri zdravom rozume, ale ZARABA, a to je HLAVNE..:))
Na krátkych trasách zvykne zasvieťiť, ale inak je v pohode... Na X-traili 2006, 2.0 DCi, ten istý motor, ak zasvieti, lebo jazdia na ňom po meste a nestihne sa poriadne zohriať, stačí urobiť 20-30 km mimo a v pohode. Spotreba od 6,5-8 l/100 km.
... když jste si ho pořizoval, měl jste si vyšší poruchovost diselových motorů a dražší servis vzít v potaz. Nissan má diesely od Renaultu a ty moc nevydrží.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Qashqai
Lubos
Lubos:
Kolegovci maju aj HDI srandasak, skus behat 3 km trate so studenym motorom a potom tu nieco rozpravaj o DPF a spotrebe. 1,9 TDI 115 PS a 1,6 HDI PSA - 10 L a aditivium v prdeli po 40 tkm. To ja mam este o nieco menej tu istu trasu s benalom a to mam 150 PS a 150 kg viac (diesel bez DPF som jazdil 8 rokov - 200 tkm). A tu je ten hacik, pretoze to DPF sa stale regeneruje a zvysuje spotrebu smerom k benzinu (hlavne v zime). A o to mi islo chlapce moj. Ty s tym jazdis, a co ma byt. Ja tiez. Ohanas sa tu vecami, o ktorych len malo vies (FAP / DPF - francuzsky/anglicky ale je to to iste). Tak skludni hormon (tie velke pismena) a zacni studovat. Prve auto so seriovym DPF (FAP ked chces) bolo prave P 607 (2000) a ani to mu nepohlo ku Euro 4 norme. (pokusy boli u Daimlera uz v 80 rokoch, ale boli s tym problemy a tak to zrusili) Vytiahli to na svetlo Frantici a beriem akurat to, ze u nich je to o nieco menej poruchove, ale ucinnost by som do toho radsej netahal (male zle spalene castice lahsie vdychujes). Odporucam TIPCARS clanok o DPF.
30.11.2010 | 16:52:33 | MickeyMon Reagovat
Jirka KOPR
Zdarec, obecně určitě dřív topí zážehové, vždyt' se rycheji zahřejí- do vozidel se vznětovými motory si někteří dávaj nezávislé příd. topení. Když si ale vzpomenu jak dřív topily (spíš netopily) auta...I ve Favoritu se člověk moc neohřeje:-))
30.11.2010 | 15:40:42 | marne Reagovat
Jirko K.
Samozřejmě že benzín topí rychleji a zahřívá se rychleji. Zkušenosti s Octavií TDI a s Thalií 1,5DCI(či co to je?) mě dostatečně přesvědčili - v mrazu se ohřáli po 8-10Km jízdy.
30.11.2010 | 15:35:13 | Jerry Reagovat
30. listopadu 2010 | 14:20 | rolf fuchs
Zdarec,tady na těchto stránkách i sebemenší dotaz je podnětem k hádce... :-))
Měl jsem na mysly stejná auta,stejné výroby,jen rozdíl diesel/benzín... :-)
Jen tak mě to napadlo,když jsem ráno rozmrazoval auto,tak vždy ho nejdřív nastartuji,potom jdu odmést sníh,atd.A dnes stál vedle mě soused,co má také fábii,ale TDI,prý mu auto začne topit po ujetí sem k nám k Liedlu (což není ani 100 metrů),tak tomu se mi moc nechce věřit...
Tak proto mě napadla tato otázka,jestli v mrazech dříve topí diesel,nebo benzín-stejný druh aut...
30.11.2010 | 14:31:40 | Jirka KOPR Reagovat
RE: 30. listopadu 2010 | 14:20 | rolf fuchs
Soused ani netuší že to co považuje za zahřátí motoru je jenom elektrický příhřev (řeší jenom komfort), což je vzhledem ke spotřebě další zátěž.
24.12.2016 | 11:56:56 | Maior | 77.242.90.* Reagovat
Jirka KOPR: začne topit, nebo se zahřeje? Topit může třeba po 100 metrech a zahřívat se třeba 10 kilometrů, to záleží na vkusu konstruktéra jak řeší vatápění, jak velký (objemný) je malý okruh, jestli je vytápění dopovaný (elektroohřívání, bufík). Obecně v principu by se měl dýl zahřívat dýzl - je to účinněší motor, odpadní teplo je tedy menší, pracuje s vyššími kompresními tlaky, měl by být tedy masivnější a větší objem materiálu se zahřívá dýl, pak taky záleží z čeho motor je - jsou celohliníkový dýzly a taky jsou benzínové motory, které jsou brutálním kusem litiny... Nelze taky dost dobře porovnávat různé kubatury, že ano... Takže tady prostor k hádce moc nevidím.
30.11.2010 | 14:20:47 | rolf fuchs Reagovat
diesel:)). Na 100%.ľuboš.
30.11.2010 | 13:25:55 | Reagovat
Zdarec všem hádalíkům,mám dotaz-podnět k další "hádce" a debatě....
Který motor začne v mrazech za stejných podmínek dříve topit?Diesel,nebo benzín??? ... :-))
30.11.2010 | 11:43:37 | Jirka KOPR Reagovat
Mickey: Zaujímavé, že najviac tu papuľujú tí, teda ja Ty, ktorí zrejme nemajú žiadnu skúsenosť...:)) s FAP:)). Keďže systém o W nemám, nebudem o ňom písať, ale podľa reakcíí je zatiaľ FAP spoľahlivejší, starosti po 180-200.000 sú. ale nie sú žiadne "strašidelné".
Zvýšenú spotrebu v ZIME, ale aj v LETE má ... KAŽDE auto, keď chodí na krátke vzdialenosti..., takže si už kúp aj Ty svoje prvé auto, aby si netrepal hlúposti. Jedno, čo benzín, alebo diesel.
P.S. W prezentoval ako super výhodu, zachytávať sadze a spaľovať ich bez aditív... Ale ukázalo sa, že to nie je také jednoduché..., tak si predstav, že aj iní výrobcovia sa uchyľujú k aditívam..., no, ale Tebe princípy nemá zmysel vysvetľovať, lebo Ty všetko vieš, všade si bol...
Ja akurát s tým jazdím...a môžem porovnávať.
30.11.2010 | 11:10:04 | ľuboš Reagovat
Lubos
Chlapce moj, neodbavuj sa tu ... lebo tomu prd rozumies. Myslim, ze si nikdy ani len necuchol k autoindustry (jedine ako dovozca potahov). Nevies o com melies. Proti frantickom nic nemam, ale o Renaulte a takisto VW si myslim svoje.
DPF / FAP je defacto to iste a prve seriove auto ho malo od PSA. Principy tu nebudem riesit, ale boli s tym problemy cca od 60 tkm, tym nemyslim len doplnanie aditiva. Dalsie negativum je citelne zvysena spotreba v zime pri jazde na kratke vzdialenosti.
Vacsina DPF od nemcov nema aditivum, ale vyhra to tiez nie je. Ako doprznit motor ukazala Mazda a BMW s prepadovym systemom DPF. TTT pridala jeden vstrek, co je pre mna najlogickejsi krok, ale najlepsie je byt uplne bez toho.
30.11.2010 | 10:31:50 | MickeyMon Reagovat
Tome, Tome, hlúpy si sa narodil, ale skús to zmeniť. Vo svojom vl. záujme. Keby si vedel čítať, poniže som písal o svojich VLASTNYCH skúsenostiach...
Sklamem Ťa, Renaulta som nikdy nemal.
Okrem P som mal aj 2 x Audi /100 a A6, W Passat, 2 x Nissan Primera, Mazdu 626, Tatru 613, vyskúšal som, alebo požičaných a najazdených viac ako 1.000-5.000 km, od Altei, po Mercedes M, cez rôzne 4x4..., asi zo 8-10 áut?.., tak nejako.
Moje príspevky sú možno nudné a aj sa občas seknem, ale nerobím zo seba to, čo nie som.
Na rozdiel od Teba:((
30.11.2010 | 09:50:34 | ľuboš Reagovat
taková škoda, nebo celej VW už nesahaj francům ani po paty. renault má vývoj a výzkum, nyní má jinou kvalitu než měl. lepší se. to bohužel VW nabral opačný směr. směr k šetření za každou cenu. Ty plasty, co nyní používá VW, to je fakt hrůza. rychle se omakávaj. Rencek byl k hovnu, byl na dně, tak se odrazil. němci tam ale nyní spadnou. Nissan, málem krachnul, nebejt renaultu. co se týče motorů, tak některé přímo odebírá a některé benzíny vyvíjí spolu. volvo je motorovej držák, ale víte vy, že půlka motorů je z renaultu? nějaký tip deselu měl problém, toho ale renault kupoval u isuzu.
29.11.2010 | 23:47:14 | Reagovat
Achich
Luboš: Už jednou jsem zde napsal, že Lubošovy příspěvky jsou nudné a nekonstruktivní. Můj věk Ti může být ukradený, oslíci jsou jak mezi adolescenty, tak mezi důchodci. Mám snad lhát a vykřikovat o rencku, jaké to jsou fajn auta, když v tomto případě jsem udělal největší chybu svého života? To nemyslíš vážně...a když mě do něčeho podobného posadil šéf v práci a ono to dopadlo stejně...hm, kvalita za rozumnou cenu. Chci vědět pouze věci, které mě zajímají, a mezi ně určitě nepatří nějaký xindlmanažer z Renaultu. A to s diamantem na kapotě si může koupit a vychvalovat jen takový osel, který si nevidí na špičku svého nosu a pomlouvá všechny, kdo mu šáhnou na jeho Thalii - nebo snad Megana? Mluvím o Lubošovi.
29.11.2010 | 21:19:25 | tom Reagovat
Tom: hlupákovi sú ukradnuté súvislosti a NIČ nechce vedieť....:((
Tak si ostaň hlupákom, NIČ nepotrebuj vedieť, lebo Tebe "vsjó jásno":((
P.S. Podľa reči máš tak maximálne 15-18 rokov, lebo sa vzrušuješ nad znakom automobilky....:)), lebo Ti to "niečo" pripomína:))
Ale mal by si vedieť, že má úplne iný VYZNAM, než mu prikladáš vo svojej bujnej fantázii:))
29.11.2010 | 19:07:29 | ľuboš Reagovat
Luboš:
Mně je naprosto ukradený nějaký manažer té či oné automobilky. To mě, koncového uživatele naprosto nezajímá. pro mě jsou důležité zkušenosti s daným výrobkem ... nejlépe vlastní a ty mám. A to jak s koncernem, tak s japončíky a bohužel i s žabaři. A na skutečnost, že při spatření stříbrného kosočtverce na kapotě se mně zvedá žaludek, nespraví nic ani Luboš se svými učenými kecy.
Jinak o kvalitě japonců - bez Nissanu - netřeba spekulovat, i když už ani u nich to není na 100%, frantíci a jiné pochybné existence jim nesahají ani po ventilky.
29.11.2010 | 19:00:20 | tom Reagovat
13:43: DPF vymysleli NEMCI:)) a na rozdiel do FAPu PSA je naozaj nepodarok...
Treba si trochu aj niečo pozrieť, lebo krčmové reči sa nerovnajú aj pravde..:)).
A Renault nepatrí pod PSA, iba toľko. Pričom FAP platí zatiaľ medzi stále tie NAJSPOĽAHLIVEJŠIE systémy, aj keď komplikovanejšie, ale toto sa už asi v krčme nedozvieš:))
29.11.2010 | 18:31:31 | ľuboš Reagovat
DPF vymysleli Frantici ... a aj to tak dopadlo (abolutne nedotiahnute - kvoli nakladom), Nissan pokial viem robi uz len 1,4 (86 PS) 1,6 (110 PS) a 2,0 benzin (141 PS). 3.0 Dci bol tiez priamo vyrabany Nissan (ale pod Renault licence).
29.11.2010 | 13:34:52 | MickeyMon Reagovat
Njn
Nissan zrenaultovatěl a i podle mne na to dojede, nevím sice kdo koho zachraňoval, ale co vím, že celosvětově má Nissan řádově větší prodeje než francouzská pitscha.
Diesely opravdu používá z velké části od žabožroutů (dCi), ostatní si myslím vyrábějí sami, ale to nevím jistě.
Za mne už nějakou chvíli Nissan NE (i když kdybych potřeboval auto typu Navara asi bych uvažoval i o něm).
29.11.2010 | 13:26:55 | Vašek Reagovat
diesel
Takze sluzim autu (behat 30 km aby sa neposral filter), ten drahy diesel sa fakt oplati. Porozmyslaj co urobis, ked teraz v zime ta kontrolka zasvieti v zapche ... ! viva la marketing !
29.11.2010 | 13:18:27 | MickeyMon Reagovat
tom: 13:35: Hovínka sú akurát tak v Tvojej hlave, namiesto mozgu:)), či skôr :((.
Skús si pozrieť, PREČO a KTORY manažér bol ocenený za ZÁCHRANU NISSANU pred krachom...:((
Hlúposť je večná, ale snáď Ťa neprežije.
28.11.2010 | 19:54:23 | ľuboš Reagovat
to že byl nissan a jiní japonci dobří, je jen zažité klišé z dob, kdy proti našim autům bylo každá značka jiná. jsou to průměrný auta. co se týče renault, ten nyní vyrábí nejlepší a nejvýkonější dvoulitrovej diesel. tenmotor má i nějaké ceny, zda je maj i nissany, nevím, vím jen že to mají nové laguny.
28.11.2010 | 13:46:04 | Reagovat
renault dělá motory pro Nissan a Volvo.
28.11.2010 | 13:41:28 | Reagovat
Luboš opět valí hovínka...Nissany byly dřív dobré a kvalitní japonské auta. Jestli se právě něco nedá koupit a kupují to jen lidé s trošku nižší inteligencí a důchodci - to jsou právě ty krásné a pohodlné, ale neskutečně technicky špatné a poruchové Renaulty.
28.11.2010 | 13:35:24 | tom Reagovat
Nevíte někdo, kdo vyrábí zážehové motory pro Nissan?
28.11.2010 | 12:29:05 | marne Reagovat
13:20: nebolo to náhodou naopak?!!:)ň Nissan bol pred KRACHOM, ak by sa nespojil s Renaultom, tak je už historiou, možno:)).
Renault mu umožnil prístup na nové trhy. Dnes robí Nissan bezpohlavné autá, ktoré sa pomaly nedajú kúpiť pri zdravom rozume, ale ZARABA, a to je HLAVNE..:))
27.11.2010 | 17:56:06 | ľuboš Reagovat
Nissan u mě skončil, když se začal bratříčkovat s Renaultem. To se jim stane brzy osudným.
27.11.2010 | 13:20:12 | Reagovat
Na krátkych trasách zvykne zasvieťiť, ale inak je v pohode... Na X-traili 2006, 2.0 DCi, ten istý motor, ak zasvieti, lebo jazdia na ňom po meste a nestihne sa poriadne zohriať, stačí urobiť 20-30 km mimo a v pohode. Spotreba od 6,5-8 l/100 km.
27.11.2010 | 11:07:11 | ľuboš Reagovat
Holt diesel ...
... když jste si ho pořizoval, měl jste si vyšší poruchovost diselových motorů a dražší servis vzít v potaz. Nissan má diesely od Renaultu a ty moc nevydrží.
27.11.2010 | 10:22:21 | Tycoon Reagovat