Rok výroby:2007Typ motoru:1,6, benzín, 84 kw/115 Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:26. 1. 2010
Auto som kúpil ako nové v roku 2007, v súčasnosti mám najazdených 63 000 km a doteraz som mal tieto problémy: 1/ dvakrát praskla žiarovka v predných reflektoroch, 2/ tesne po kúpe som zistil, že po zatvorení prednej kapoty táto presne nedolieha, takže aj po zatvorení sa s ňou dalo trošku pohnúť, v servise mi to opravili za pol hodiny. Iné závady som nemal, a myslím si, že na počet najazdených kilometrov je to celkom slušné. Jediné, čo robím je, že dolievam benzín, kvapalinu do ostrekovačov a mením olej; veď napokon nič zložitejšie by som asi ani nezvládol:). Možno som mal šťastie, že som dostal nadpriemerne kvalitný kus :).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na úvod musím povedať, že nie som žiadny odborník na autá, technike sa vôbec nerozumiem. Preto sa vopred ospravedlňujem za prípadné nie dosť odborné výrazy. Možno to bude až smiešne! :). Ale k veci: auto som kúpil v strednej výbave Tekna ( ABS, EBD, 6 airbagov, automatická dvojzónová klimatizácia, disky kolies z ľahkých zliatin, atď. ) a musím povedať, že mi vo výbave nič nechýba. Všetko funguje ako má, nič nevŕzga a neškrípe. Pokiaľ ide o jazdné vlastnosti, podvozok je ladený skôr mäkšie, ale v zákrutách sa nenakláňa, ak nie sú príliš prudké :). So zvyšovaním rýchlosti volant príjemne tuhne. Motor je benzín, objem 1,6, 115 koní. Nie je to žiadny drak, ale mne bohato stačí. Pri rýchlosti 90 km/hod. točí okolo 3 200 otáčok a spotreba je asi 6,8 l, pri rýchlosti 130 km/hod. točí 4 000 otáčok a spotreba je asi 7,5 - 7,7 l, pri rýchlosti 140 km/hod. spotreba stúpa nad 8 l. Výhodou tohto auta sú podľa mňa jeho správne rozmery. Nie je totiž ani veľké, ale ani malé ( dĺžka 4 315 mm ), sedí sa v ňom vyššie ako v "normálnych" autách - v sedanoch alebo v hatchbackoch, takže sa s ním dobre manévruje aj v meste. Nie je proste problém zaparkovať. Nevýhodou môže byť menšia variabilita vnútorného priestoru, menej odkladacích priestorov a iba priemerný objem kufra ( 410 litrov ). Ale na druhej strane si myslím, že toto auto ani nebolo výrobcom určené na to, aby konkurovalo rôznym rodinným korábom so 600 litrovými kuframi. Je to proste auto do mesta a i mimo neho a nestratí sa ani v miernom teréne ( tým v žiadnom prípade nechcem povedať, že je to off road!!! ). Jednoducho, 4 ľudia s batožinou na 3 - týždňovú dovolenku do Chorvátska - to by asi s týmto autom bol problém. Teda, nie že by do toho Chorvátska nedorazilo :), ale bol by problém, kam s batožinou. Je to proste taký milý zlatý crossover, mám ho rád a ťažko sa s ním budem lúčiť!
Takže vážení pisatelé,rád jsem si přečetl podrobně všechny vaše recenze a mám dojem velmi smíšený zda koupit nebo nekoupit Nissan Q..... Přesto,že dlouhé desetiletí u mě byly vozy Ford,tak jsem se letos 2024 rozhodl pro radikální změnu značky auta. Tak trochu mě pomlsal známý,který Nissana má. Tak uvidím,jaká bude spokojenost na mé straně.Jsem ale přesvědčen,že japonské vozy jsou držáky a spolehlivé. No a abych vše upřesnil,tak Fordy byly taky osazeny japonskýma motory.Tak uvidíme a pak zde napíši tu recenzi. Všem přeji hodně najetých km bez dopravní nehody.
25.02.2024 | 20:49:18 | Šácha A.
| 185.203.159.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Záleží, zda si kupuješ auto, aby tě dovezlo z bodu A do bodu B, tedy jako prostředek přepravy osoby, nebo si kupuješ auto jako symbol sociálního statusu nebo kompenzace velikosti přirození apod. Polovina mužů si kupuje auto jako kompenzační pomůcku, díky níž se snaží si navodil vyšší sebevědomí. A to pochroumané sebevědomí mají třeba kvůli nedostatečnému vzdělání, nebo neatraktivnímu vzhledu, nebo byli šikanováni v dětství nebo třeba malý vzrůst. Sranda, že to platí skoro vždycky. Ze 4 původních herců partičky Ondry Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera a Igora Chmely má největší auto Michal Suchánek. Proč asi? :-)
28.02.2024 | 20:24:33 | tak nějak
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Protože má auta rád??? Jinak považovat Nissan nebo Ford o kterých pisatel uvažuje za kompenzátor čehokoliv je fakt úlet, osobně jezdím Fordy, ale pravda zní, že dnes až budu kupovat další auto, už mi nemá co nabídnout, totálně to zasklili...
Protože je nejmenší, Vašku. Ale ty používáš jazyk zvláštního kmene a důvtipný nejsi. Kup si co chceš. Třeba tank. Jenom věz, že tu jsou lidi, co se smějí tomu, jak si velkými vozy kompenzujete nízké sebevědomí. :-) Stejně vám to nepomáhá. Nebo snad pomáhá? :-)
03.03.2024 | 01:09:20 | moc to nefunguje
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
??? Takže Suchoš si podle tebe kompenzuje malý vzrůst velkým autem.....:-))) no jasně, nic nedokázal, tak si musí! koupit velké auto, hele, je to 14 dní, co jsem za tím jeho Mercedesem jel, je to krásný fáro, že na něj nemáš je tvůj problém....ne Suchošův, ten má prostě auta rád (nedávno jedno zrušil). Podle tvé logiky tedy Satoranský nejspíš jezdí v Atosu ne?
Vašku, ne, nekoupil bych si velké auto. Už jen proto, že to je spíše výsledkem davové psychózy. Nebudu dělat věci tak jako ostatní. Nechci být stádo. Na just si koupím nejmenší auto, co existuje. A směju se tvému uvažování. Vždyť při tvé logice tu bude pořád někdo, kdo bude mít větší auto. To je jako trumfy v kartách. Jeden vytáhne domnělé eso a další ho přebije ještě větším esem nebo žolíkem. To nemá konce. To přebíjení a trumfování se. To tě dostává do stavu psychické úzkosti.
Jezdi třeba na dvojkole, je ale směšné opakovat davový postoj, že velké auto si kupují lidé, kteří si cokoliv kompenzují, já například nemám auto velké, ale střední třídu a mám ji proto, že dost najedu, nechci aby mne bolelo celé tělo, občas potřebuji něco většího převézt, z SUV je také lepší výhled a je obecně bezpečnější - protože větší... Někdo třeba uvažuje ekologicky - na to seru, můj život mi za uchráněnnou sedmikrásku nestojí. Většina lidí si (k tvému velkému překvapení) nekupuje auto proto, aby ho měli co největší, ale podle toho, co potřebují pro svůj život - překvapen? Nakonec skutečně docházím k závěru, že tvůj odpor k čemukoliv většímu než trabant je dán tvou finanční nedostatečností - tak se víc snaž a budeš si moct pořídit krom jiného také třeba i větší vůz.
Měl jsem 3 a půl roku velké auto a špatně se mi s ním parkovalo, tak jsem ho prodal a koupil si menší. Jezdím hlavně do města. A jo, vidím tady kolem mě magory, co si koupili SUV, aby s ním jezdili do Tesca pro rohlíky.
04.03.2024 | 11:22:28 | no jo
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Tím ale, Vašku, neříkám, že ty jsi ten případ magora s mindráky. Tak se už uklidni. Píšu to obecně.
04.03.2024 | 11:24:36 | no jo
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Jo a vlastně i žigulík - moje první auto, co jsem měl jako mladík těsně po převratu bylo zbytečně dlouhé, když nad tím tak uvažuju. Tam byl sice dobrý kufr vzadu, velký. Ten se hodil na basu piv, nebo i soudek, ale toho jsem využil málokdy. Takže většinu času jsem vozil ten kufr zbytečně. Sedany a limuzíny jsou mi k ničemu. To samé polský fiat, ten velký, ten byl ještě o něco delší než žigulík. To mi taky bylo k ničemu. Jak říkám, nejlepší je Hatchback. A vozit se v něm dá matroš na stavbu taky. Dají se i vyndat sedačky kromě řidiče a naložit do plna, co to uveze. No a zůstane výhoda krátkého auta, co se dobře s ním parkuje.
04.03.2024 | 11:41:30 | no jo
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Nakonec skutečně docházím k závěru, že tvůj odpor k čemukoliv většímu než trabant je dán tvou finanční nedostatečností - tak se víc snaž a budeš si moct pořídit krom jiného také třeba i větší vůz. - napsal Vašek. Vašku, napsal jsi blábol. Měl jsem spoustu aut. Kdybych byl socka, jak mi vnucuješ, tak bych si těžko mohl postavit vlastníma rukama barák. Přemýšlej. Když mám peníze na své vlastní bydlení, tak ho mohu prodat a koupit si několik SUV. Ale mě to právě přijde jako cocotina. To mám radši pohodlné bydlení, svoje, svoji zahradu. Radši strkám prachy do bydlení. Někdo žije v paneláku, v podnájmu, ale raději strčí peníze do velkého auta. No takovým lidem nerozumím.
04.03.2024 | 11:45:18 | no jo
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Kupování velkých aut, hlavně módních SUV, je dílem davové psychózy. Neříkám, když někdo bydlí na statku, má velkou rodinu, tak potřebuje velké auto. Tomu rozumím. Ale když si koupí zamindrákovaný bobek bydlící v podnájmu SUV a jezdí s tím po městě na nákupy, tak je směšný.
04.03.2024 | 11:48:30 | no jo
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Je to skutečně absurdní, když mi Vašek s výučním listem bydlící v podnájmu vypisuje moudra, cituji tak se víc snaž. A neuvědomuje si, že to píše vysokoškolákovi, co má vlastní barák s velkou zahradou. :-) To jsou fakt paradoxy anonymních internetů. :-) A Vašek to vypisuje na základě velikosti auta. On má větší auto, tak se cítí být nadčlověkem. No ale tím prozradil uvažování spousty lidí. Jsou v tom mindráky. Ne že ne. Lidi jsou tak zamindrákovaní, že si pořídí klidně velké auto i na dluh. Jen aby na té ulici nebo na tom parkovišti u supermarketu měli pocit jakéhosi vítězství, či co. Je to směšné. Zatímco my, co máme velký barák s velkou zahradou to nemáme kvůli dělání dojmu na druhé, ale kvůli vlastnímu životu, tak ta auta si lidi často pořizují kvůli dělání dojmu. Čili je to tak, jak jsem to psal.
04.03.2024 | 12:44:46 | je to tak
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A nechápu to i z dalšího důvodu. Kolik času strávím denně v autě a kolik v baráku a na zahradě? Proč bych měl strkat tolik peněz do auta, v kterém trávím nesrovnatelně kratší dobu než v baráku a na zahradě? V autě jsem průměrně 40 min denně. Kvůli těm 40 min budu do toho cpát tolik peněz? Proboha - to nemá smysl. To ty peníze fakt radši dám do zahrady, baráku. Radši si nakoupím nové ovocné a okrasné stromky, které vyrostou a budou mi dělat radost a plody celý další život, než to strkat do kusu plechu, který stejně zreziví. Vy, co máte jako fetiš, modlu velká a drahá auta, jste psychicky ujetí.
04.03.2024 | 12:53:47 | je to tak
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Takže koukám trefa do černého vysokoškoláku se zahradou a domem....:-))) Tomu se říká potrefená husa, že ti to stálo až za tři reakce o něčem vypovídá.... Závěr: prostě na lepší auto nemáš - to je tvůj mindrák a obhajuješ si ho tady zuby nehty....:-)), ale co, nemůže být každý Rotschild, nic si z toho nedělej...
Bobku, s výučním listem a bydlícím v podnájmu, já jsem těch reakcí napsal daleko více. Přečti si je ještě jednou v klidu a bez hysterie. Napsal jsem pravdu, logicky zdůvodněnou. Takže neopakuj svoje lži jako papoušek. Tím, že budeš lhát, a to opakovaně, realitu nestvoříš. A ty že jsi Rotschild? Jen proto, že sis s vypětím sil pořídil SUV? Jsi ubožák.
05.03.2024 | 09:00:09 | pro ubožáka Vaška
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A vy, ubožáci z podnájmu a s výučním listem, co si kupujete kvůli vašim mindrákům SUV, jezdíte s vašimi nabobtnalými auty po městě a obsazujete parkovací místa, nejde ani otevřít dveře. Vaše auta jsou ohavná a nepraktická do města. Když už máte komplexy, tak si je skrze ta auta lečte někde na dálnicích nebo mimo města. Parkovací místa ve městech jsou dělaná pro normální auta. V některých městech západní Evropy zakázali vjezd SUV a udělali dobře. Mělo by se to zakázat i tady.
05.03.2024 | 09:05:37 | pro ubožáka Vaška
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A ještě si hlupáku neuvědomuješ, že SUV má vysoko těžiště. Takže se v případě karambolu snadněji převrátí. Dále 2 tuny mají 2x větší setrvačnou sílu než 1 tuna, takže v případě smyku, náledí apod. tvoje těžká kráva narazí větší silou do stromu a je po tobě, namyšlená gumo. A že jsi namyšlený zrovna na auto, tedy kus plechu, ukazuje, jaký jsi idiot. A jestli, gumo, považuješ velikost auta za důkaz úspěšnosti, tak ti pořiď autobus a jezdi autobusem. Vypatlaný jsi na to dost.
05.03.2024 | 09:09:59 | pro ubožáka Vaška
| 82.202.114.*Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A - tak už přecházíme k urážkám, protože argumenty došly - no nic, klasický scénář méněcence:-))). Tak bobečku, jakpak to dopadne, až se někde čelně setkáme? Já ve svém obludném SUV a ty v nějaké krabičce od olejovek? To jsem zvědav, co pak budeš mlít, tedy jestli vůbec ještě budeš něco mlít...fyzika tě asi minula viď vysokoškoláku, šla jen tak kolem, nebo, když jste ji brali, byl jsi zrovna nemocen, či na zeleném školení...😋. Ten kdo umí jezdit, totiž k tvému velikému zděšení - auta nepřevrací, ani nekončí po smyku na stromě, to dovedeš jedině ty...
Já jsem nepsal, že tvoje zbytnělé SUV nepatří do města kvůli Green dealu. Nepsal jsem nic o zelené ideologii, vašku šašku. Psal jsem, že tam nepatří kvůli tomu, že jsou ta auta tlustá, nádorovitá. A parkovací místa jsou dělaná podle norem z 90. let, kdy se jezdilo feliciemi. S povavením sleduji, když vedle sebe zaparkují tři zamindrakovaní bobci s tlustými SUV a ten prostřední už ani nemůže otevřít dveře.
Tak ty neumíš ani pořádně číst? No , to je pak těžký, ten výuční list bude asi spíš tvoje diagnóza - i když znám spoustu rozumnejch lidí s výučákem, ty ji ovšem děláš ostudu...
Ty tu neděláš ostudu, pouze názorně předvádíš, že jsem měl pravdu. Lidi si pořizují SUV hlavně kvůli komplexům méněcennosti a davové psychóze. K ničemu nepotřebují tak velká auta, jezdí s tím stejně do města, nebo do práce, nebo na nákupy, na úřady, na poštu, za doktorem. Tak jako kdysi totéž vyřizovali Š 120 tkami, pak favority, feliciemi, fabiemi a normálně to šlo. Jenže pak přišla móda SUV a pořídil si to jeden zakomplexovaný bobek, pak další a další a postupně většinu lidi ovládl tento primitivní pud napodobovat ostatní. Vašku, jsi jen primitiv, co chce splynout se stádem. Stádem údajných Rotschildů. Máte SUV, jste Rotschildové.
To je logické, co jsi napsal. Každý feťák potřebuje zvyšovat dávky své závislosti a doposavadní dávka mu nestačí. Však říkám, že to nemá konce. Nakonec magoři jako ty budu jezdit v SUV velikosti autobusů a pořád jim to bude připadat málo...
Po převzetí Nissanu Renaultem už, minimálně u běžných modelů, žádný Nissan neexistuje. Pouze přeznačkovaný Renault. U nových modelů Mitsubishi se dokonce ani nesnaží to nějak odlišit. Takže ty 3 diamanty na masce, místo toho oného, jsou asi nejpodstatnější změnou.
Niet nič horšie pre diesel ako "preštartovávanie", či malý presun po meste.
Na starej 406 mi vydržala pôvodná batéria skoro 6 rokov. Vymenil som ju, ešte za silnejšiu, ale u sestry už bola po ROKU KO...
Len preto, že MALO jazdila a nestíhal dobíjať alternátor, takže veľkú časť spotreby zatiahla práve batéria.
V súčastnosti, po cca 6 rokoch, cez 350.000 km, batérie sú pôvodné/ sú v 607 2 kusy, pokiaľ v zime nemám ísť aspoň 500-100 km, ani ju nevyťahujem, obyčajne robím v priemere cca 5000 mesačne, takže výfuk ako nový, bez hrdze, aj baterky pôvodné.
Štartovať nafták vo veľkej zime je stávka do lotérie, stál som na mraze ( -15 ) celý týždeň a pohoda, potom som sa presunul a na druhý deň som už nenaštartoval, až keď sa na druhý deň trocha oteplilo. A to som sa tešil že sa nič nemôže stať, nové žhaviče, palivák, značková nafta + zimné aditívum. Ak by som žil niekde v horách asi by som radšej volil benzín. A to nehovorím o komplikovaných moderných dieseloch plných drahých potenciálne kazových súčiastok ako vstrekovače, turbo a čerpadlo. Potom pri prípadnej poruche ide celá úspora za palivo do....
22:28: Odkedy sa chodia diesle "preštartovávať":))? Naposledy pred 22 rokmi, V3S, na vojne, ale dnešné, aj po 2 týždňoch, -20-25 a MUSI naskočiť naprvý šup, max. na druhé žhavenie.
P.S. Spáliť spojku pri 32.000 km...:((, hm, fakt ste veľa citu a rozumu nepobrali, ale nevadí, doučíte sa.
Zdravím všetkých. Mám nisan qashqai1,6 benzin a som nad mierne spokojný. Či v lete pri 35 stupňoch z klimou alebo v zime v -25 a nastartuje jak malina a netreba ho chodiť prestartovavat kazdy den jak diesle. Aj po 3-4dňoch na prvú supku:-). V teréne je tiež dobrý ale odporúčal by som stvorkolku a videte aj na Everest. Mám ho uz 2,5 roka a menil som na ňom akurát ziarovky,výmena oleja a filtrov kedže uz mám 32000km a spalenu spojku lebo som bol hlupi a vytahoval som 2,5 tonovy dzypak zo snehu ale vytiahol som ho. Dost to stalo ale neni to vec čo vymienate stále. Musíte myslieť na to že to je len 1,6 ale je to super auto aj na dlhé či krátke trate. Ja by som ho odporučil každému. :-))
To: Slanina 94: Ťažko niečo súdiť podľa jedného nespokojného majiteľa,
to keby ste počuli mňa, keď sa mi niečo pos...e..:)), takže v tom môžu byť aj emócie a frustrácia. Ale ak chcete iba predkolku a Qashqai iba kvôli pohodlnejšiemu vystupovaniu, tak je oveľa viac a lepších áut. Ako lacnú alternatívu/ relatívne/ 4x4 sa mi zdá naozaj X-trail, pretože ho mám dobre odskúšaný, RAV-4 je taká, ehm, skôr ženská a šantiť sa s ňou dosť dobre nedá, čo o X-traili neplatí a čo dokáže STARÁ verzia 100 kw, tak to je úžas. A KOMFORT pruženia má dokonca LEPŠI!!!, než posledná verzia.... A namiesto Qashq. v 2WD je lepší možno Golf plus, Opel Zafira, C-max, Mazda 5, Toyota Verso a podobne. A skôr sa ich o pár rokov zbavíte...:)) Pretože NIET horšej investície do "teréňáka", bez 4x4...:))
Na nissanclub.cz / Diskuze / Qashqai som sa dočítal hrozné veci. To zlacňovanie a globalizácia nás dostane do záhuby. Pokiaľ ide o Qashqai - zobralo mi to ilúzie o jedinom aute vhodnom na naše slovenské (ne)cesty... Asi skúsim X-trail, alebo zase osobné, rozbije sa, tak ďalšie.... Ukážka z diskusie o Qashqaiovi - Skúsenosti :
"Co se tyka klepani ze zadni casti (krome tlumicu), tak nejdrive jsme resili plato - nic. Pak jsme motali zamek paskou - nic. Ukazalo se, ze pod tapicirou kufru vedou nejake kabely a ty se pravdepodobne uvolnily. Bud vyskocila svorka, nebo se odlepila paska, ale klepe to primo do karoserie. Kdyz kufr nalozim a pritlacim neco na tapiciru, tak muzu konecne vypnout radio a poslouchat motor a jine klepajici zavady . Do opravy jsem nesel, protoze odmaslit tapiciru a pak ji tam zpet vlozit je sazka do loterie. Uvolneny kabel pripevnim a pak mi bude bouchat spousta jinych veci,. ktere se pri demontazi tapiciry uvolni. Uz jsem to nacvicoval s plasty a tapicirou kolem leveho zadniho blatniku (v interieru mezi sedakem a zamkem dveri). Plasty proste zacaly odpadat a za zadne prase nejdou napasovat zpet. Protoze mi upadl z podvozku nejaky plast (na parkovisti) tak jsem se podival pod sukynku a cele vyfukove potrubi vcetne tlumice je rezave jako liska. Mozna, ze to tak ma byt a dovnitr to reznout nebude..."
Čo vy nato? Je tam viac porúch.... No naozaj je dobré si najprv niečo naštudovať a až potom si prípadne niečo kúpiť, však?
Ja mam q 1,6 2011 nikdy nebolo v servise olej+filtre si menim sam a uplne v pohode som bol parkrat aj v italii. Má 9 r. nič nehrkoce ako skodovkach.Akurat teraz budem musiet vymenit sviečky po 80tis. a tam vraj trebadat dole sanie a to neviem či zvladnem. Záver uplna spokojnost a este spotreba cca7,0 bývam v Bratislave ani ho nemienim vymenit najbližšie rky.
Vďaka ľuboš a Matúš. Budem sa držať vašich rád. No a či Nový alebo Starý? Keď sa dá kúpiť nový Qashqai už od 15 - 16 000 €, tak asi nový (ak by mi stačila 1,6 2WD).
Ale pozriem sa asi aj po nejakom jazdenom X-traile. Doteraz som nemal nové auto a bol som spokojný, ale tiež túžim mať už konečne nové auto, asi ako každý.
Anonym: Aké somariny?! Tu neide o fazuľky, ale o tisíce Eur. Keďže nikde sa neviem dopátrať, aké sú výkonovo jednotlivé motory, tak som napísal aj sem. Takže ak ste pán Anonymný taký bohatý, že vás také otázky netrápia, alebo ste taký šikovný, tak vám gratulujem a prajem šťastný život. A ešte rada: "Ži a nechaj žiť ". (Skúste. Možno aj s vašou pomocou skôr dosiahneme svetový mier.)
Chcete nový, alebo jazdený ? Čo sa týka motora, najlepšie si na jednotlivých autách pojazdiť a zistíte, či Vám auto vyhovuje nielen v oblasti výkonu, ale aj komfortu, priestoru a pod. Alebo spravte ako píše Ľuboš a pozrite nejaký X-Trail. Ak jazdíte kľudnejšie je v podstate jedno, aký tam je motor, ale ak chcete nadštandardnú rezervu pri predbiehaní al. nenápadnú " pílu " aby ste " vygumovali " všetkých tuzerov, tak buď 2.5i 124 kw al. 2.7 DCi 127 kw. Spoľahlivosť si naštudujte z recenzií, for, pýtajte sa servisákov...
to:slanina94: Radšej silnejší motor, 1,5 je akurát tak do mesta, s nízkou spotrebou, ale
pri trochu rýchlejšej jazde to je už slabé. Ak by ste netrvali výhradne na Qashqaji, odporúčam Nissan X-trail. Aj staršia verzia 100 kw,od 2005-2006, za polovičnú cenu Vám urobí oveľa viac radosti. Ťahá naozaj vynikajúco. Aj komfort pruženia je DOBRÝ. Na NOVých už odskakujú kolesá, musí byť výkon, ideálny je 127 kw, je v rodine, super spotreba, od 5,5-8,5, ale už 110 kw bol citeľne slabšíí....Benzín Vám zožerie nervy, aj peniaze. 1,5 dci je slabé. Vyskúšajte, budete hľadať ručnú brzdu...:((
Uvažujem o kúpe Qashqaia a chcem vedieť, či mám kúpiť najlacnejšiu 1,6 -ku (či má dostatočný výkon) alebo radšej došetriť na drahší 2,0 Benzín, príp. či mi radíte diesel. Ak diesel, tak aký je napr. 1,5 ? Nepotrebujem super extra výkon, ale nerád by som zažil frustráciu pri pokuse predbehnúť kamión, alebo Felíciu idúcu 80 km/h, pri zaťaženom vozidle (4 osoby,batožina a príp. plná nádrž). Väčšinou ale budú asi v aute len 2 osoby. Väčšinou bude auto jazdiť v meste a menšie vzdialenosti do 100 km. Viac len cez víkendy.
Držím palce ať slouží, jel jsem v tom a je to velmi vydařené auto, jednašestka ve 120 ztratí tah, ale vůbec to nevadí pokud jsme klidní řidiči:) - ovládání a vše super, jelo se v tom intuitivně a ač jsem v tom jel poprvé, neměl jsem vůbec problém-vše bylo kde mělo, pohodlný posaz, ovladatelné...add. klima - ani na mé stařičké Almeře to není schopné foukat na okno i na posádku zaráz, když jo tak málo ze středních průduchů - hold dlouhodobý neduh, taky teď v zimě brblám. Ať ti to jezdí...já sním o kaškaji plus dva s větším kufrem v benzínovém(japonském!) dvoulitru:) k tomu moři a na hory. Ahoj
Nemam C1, ale tie komentare ohladom maleho auta su teda fakt na urovni (10 rocne decko ?). To vsetci jazdite na Lincolnoch alebo co ? Skus zaparkovat aj inde ako do blata pred barakom na dedine ...
Qashqai robí dojem kvalitného automobilu, uvidíme časom či to aj tak zostane. Skritizoval by som ovládanie klimatizácie a celý systém, ktorý je príliš prekombinovaný. Najhoršia vec z toho asi je že nevie súčasne fúkať vzduch na čelné sklo a na pasažierov. Nedostatok by som považoval aj za to že pre cestujúcich vzadu nie je ventilácia. Ináč som nenašiel čo by som mu mohol vytknúť.
Chlapče zlatej, vlastně jsem dlouho nechtěl reagovat, ale nakonec mi to nedalo. Když už neseš kůži na trh na s jazzem a chceš ho porovnávat s C1. Takže v rámci spravedlivého srovnání (i když pořád je tam rozdíl 0,2) doufám, že srovnáváš z hondou Jazz 1,2. Tím jsem jezdil služebně, a dálky. Takže buď jistý, že tato chudinka nesahá C1 ani po kotníky, a jak sám píšeš, porovnávat to s C1 ani neskúšaj. Chudák Jazzíček se bál každého kopce, s jazykem na vestě je zdolával a nepomohlo ani podřazování. Kolega měl navíc zkušenost, že když chtěl předjíždět, musel vypnout klimu, aby to jelo. To u svého posr.nýho, malýho, pidi auta s pidimotorem neznám. Tato malá štika by si Jazz dala k svačině a ještě si olízala prsty. A tomu můžeš věřit.
Ale abych jen nehanil, interiér byl mnohem prostornější, kufr taky (však to není miniauto, ale o třídu výš) a dokonalé bylo sklápění zadní sedačky. Jednoduché, jednou rukou, a do roviny. Toť vše.
To Kolíně je snad nejlepší auto na světě:) rychlí jako blesk a nejlepší volbou zdravého rozumu. Jen si kladu otázku proč jej silnici zejména v mém kraji vidím jen zřídka a když tak je to z 90% auto co rozváží PIZZU nebo v něm jede nějaká holčina co s ním neumí ani parkovat. Divím se proč všichni nemáme Kolíně....asi jsme hlupáci:/
Tvůj příspěvek byl zbytečným výpadem. To, že je kolíně ne právě rozšířené, má několik důvodů. Je to mini a kdo potřebuje miniauto? Dále je to citroen (tedy jenom označením) a spousta lidí je na francouze alergická. Dále, vypadá tak roztomile, že je zaškatulkováno jako auto pro holky a buzny :-( Navíc jako nové bylo docela drahé. Japonská technika holt není hjondé nebo dacia. A tak by se dalo pokračovat. Pravda je, že je to auto u nás nedoceněné, zatímco na západě a severu jich drandí... jen letos v létě jsme potkali desítky c-jedniček, napakovaných po strop a s plnou zahrádkou na střeše. Mastili to až z nizozemí, holanďani bláznivý.
O.K., to beru. Moje chyba, nechal jsem se unést. nemám rád čínské "cokoli", protože většinou se jedná o laciný plagiát, který svou nízkou cenou likviduje ty, co umí dělat kvalitně. A až je zlikviduje, bude potom drahé i to z Číny.
Standa tam klimu možná nemá, to nevím, já ale tam klimu mám. A taky centrál, DO, elektrická oka, lištu na boku, dvířka schránky u spolujezdce, otáčkoměr, a jede to, Jirko div se! Ani o zapnuté klimatizaci nevím. Otázka není jestli by to s klimou jelo. Otázka je, proč krafeš a neznáš. Nebo se pletu? Jel jsi v C1. Vím, nejel a nepojedeš. Protože ti ji standa zhnusil. Tak laskavě drž pekáč a vyjadřuj se ke svýmu zázraku.
je lepšia C1, kde si batožinu môžete pohodlne položiť na kolená... . Doteraz sa zvíjam od smiechu. P.S. To nič, že mi nerozumiete. Ani ja som nechápal. Pekné autíčko, Snáď Nissan ešte nezabudol robiť autá. Nech slúži k spokojnosti.
Opravdu pěkné a prostorné auto s pohodlným vysokým posazem, které se nebojí ani lehkého terénu. Má ho známý a v servisu byl dosud jen za účelem garanční prohlídky.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Qashqai
Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Takže vážení pisatelé,rád jsem si přečetl podrobně všechny vaše recenze a mám dojem velmi smíšený zda koupit nebo nekoupit Nissan Q.....
Přesto,že dlouhé desetiletí u mě byly vozy Ford,tak jsem se letos 2024 rozhodl pro radikální změnu značky auta. Tak trochu mě pomlsal známý,který Nissana má.
Tak uvidím,jaká bude spokojenost na mé straně.Jsem ale přesvědčen,že japonské vozy jsou držáky a spolehlivé. No a abych vše upřesnil,tak Fordy byly taky osazeny japonskýma motory.Tak uvidíme a pak zde napíši tu recenzi. Všem přeji hodně najetých km bez dopravní nehody.
25.02.2024 | 20:49:18 | Šácha A. | 185.203.159.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Záleží, zda si kupuješ auto, aby tě dovezlo z bodu A do bodu B, tedy jako prostředek přepravy osoby, nebo si kupuješ auto jako symbol sociálního statusu nebo kompenzace velikosti přirození apod. Polovina mužů si kupuje auto jako kompenzační pomůcku, díky níž se snaží si navodil vyšší sebevědomí. A to pochroumané sebevědomí mají třeba kvůli nedostatečnému vzdělání, nebo neatraktivnímu vzhledu, nebo byli šikanováni v dětství nebo třeba malý vzrůst. Sranda, že to platí skoro vždycky. Ze 4 původních herců partičky Ondry Sokola, Michala Suchánka, Richarda Genzera a Igora Chmely má největší auto Michal Suchánek. Proč asi? :-)
28.02.2024 | 20:24:33 | tak nějak | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Protože má auta rád??? Jinak považovat Nissan nebo Ford o kterých pisatel uvažuje za kompenzátor čehokoliv je fakt úlet, osobně jezdím Fordy, ale pravda zní, že dnes až budu kupovat další auto, už mi nemá co nabídnout, totálně to zasklili...
29.02.2024 | 08:52:31 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Protože je nejmenší, Vašku. Ale ty používáš jazyk zvláštního kmene a důvtipný nejsi. Kup si co chceš. Třeba tank. Jenom věz, že tu jsou lidi, co se smějí tomu, jak si velkými vozy kompenzujete nízké sebevědomí. :-) Stejně vám to nepomáhá. Nebo snad pomáhá? :-)
03.03.2024 | 01:09:20 | moc to nefunguje | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
??? Takže Suchoš si podle tebe kompenzuje malý vzrůst velkým autem.....:-))) no jasně, nic nedokázal, tak si musí! koupit velké auto, hele, je to 14 dní, co jsem za tím jeho Mercedesem jel, je to krásný fáro, že na něj nemáš je tvůj problém....ne Suchošův, ten má prostě auta rád (nedávno jedno zrušil).
Podle tvé logiky tedy Satoranský nejspíš jezdí v Atosu ne?
03.03.2024 | 09:55:10 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Vašku, ne, nekoupil bych si velké auto. Už jen proto, že to je spíše výsledkem davové psychózy. Nebudu dělat věci tak jako ostatní. Nechci být stádo. Na just si koupím nejmenší auto, co existuje. A směju se tvému uvažování. Vždyť při tvé logice tu bude pořád někdo, kdo bude mít větší auto. To je jako trumfy v kartách. Jeden vytáhne domnělé eso a další ho přebije ještě větším esem nebo žolíkem. To nemá konce. To přebíjení a trumfování se. To tě dostává do stavu psychické úzkosti.
03.03.2024 | 20:45:14 | Vaškův stres | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Jezdi třeba na dvojkole, je ale směšné opakovat davový postoj, že velké auto si kupují lidé, kteří si cokoliv kompenzují, já například nemám auto velké, ale střední třídu a mám ji proto, že dost najedu, nechci aby mne bolelo celé tělo, občas potřebuji něco většího převézt, z SUV je také lepší výhled a je obecně bezpečnější - protože větší...
Někdo třeba uvažuje ekologicky - na to seru, můj život mi za uchráněnnou sedmikrásku nestojí.
Většina lidí si (k tvému velkému překvapení) nekupuje auto proto, aby ho měli co největší, ale podle toho, co potřebují pro svůj život - překvapen?
Nakonec skutečně docházím k závěru, že tvůj odpor k čemukoliv většímu než trabant je dán tvou finanční nedostatečností - tak se víc snaž a budeš si moct pořídit krom jiného také třeba i větší vůz.
04.03.2024 | 09:01:35 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Měl jsem 3 a půl roku velké auto a špatně se mi s ním parkovalo, tak jsem ho prodal a koupil si menší. Jezdím hlavně do města. A jo, vidím tady kolem mě magory, co si koupili SUV, aby s ním jezdili do Tesca pro rohlíky.
04.03.2024 | 11:22:28 | no jo | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Tím ale, Vašku, neříkám, že ty jsi ten případ magora s mindráky. Tak se už uklidni. Píšu to obecně.
04.03.2024 | 11:24:36 | no jo | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Jo a vlastně i žigulík - moje první auto, co jsem měl jako mladík těsně po převratu bylo zbytečně dlouhé, když nad tím tak uvažuju. Tam byl sice dobrý kufr vzadu, velký. Ten se hodil na basu piv, nebo i soudek, ale toho jsem využil málokdy. Takže většinu času jsem vozil ten kufr zbytečně. Sedany a limuzíny jsou mi k ničemu. To samé polský fiat, ten velký, ten byl ještě o něco delší než žigulík. To mi taky bylo k ničemu. Jak říkám, nejlepší je Hatchback. A vozit se v něm dá matroš na stavbu taky. Dají se i vyndat sedačky kromě řidiče a naložit do plna, co to uveze. No a zůstane výhoda krátkého auta, co se dobře s ním parkuje.
04.03.2024 | 11:41:30 | no jo | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Nakonec skutečně docházím k závěru, že tvůj odpor k čemukoliv většímu než trabant je dán tvou finanční nedostatečností - tak se víc snaž a budeš si moct pořídit krom jiného také třeba i větší vůz. - napsal Vašek. Vašku, napsal jsi blábol. Měl jsem spoustu aut. Kdybych byl socka, jak mi vnucuješ, tak bych si těžko mohl postavit vlastníma rukama barák. Přemýšlej. Když mám peníze na své vlastní bydlení, tak ho mohu prodat a koupit si několik SUV. Ale mě to právě přijde jako cocotina. To mám radši pohodlné bydlení, svoje, svoji zahradu. Radši strkám prachy do bydlení. Někdo žije v paneláku, v podnájmu, ale raději strčí peníze do velkého auta. No takovým lidem nerozumím.
04.03.2024 | 11:45:18 | no jo | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Kupování velkých aut, hlavně módních SUV, je dílem davové psychózy. Neříkám, když někdo bydlí na statku, má velkou rodinu, tak potřebuje velké auto. Tomu rozumím. Ale když si koupí zamindrákovaný bobek bydlící v podnájmu SUV a jezdí s tím po městě na nákupy, tak je směšný.
04.03.2024 | 11:48:30 | no jo | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Je to skutečně absurdní, když mi Vašek s výučním listem bydlící v podnájmu vypisuje moudra, cituji tak se víc snaž. A neuvědomuje si, že to píše vysokoškolákovi, co má vlastní barák s velkou zahradou. :-) To jsou fakt paradoxy anonymních internetů. :-) A Vašek to vypisuje na základě velikosti auta. On má větší auto, tak se cítí být nadčlověkem. No ale tím prozradil uvažování spousty lidí. Jsou v tom mindráky. Ne že ne. Lidi jsou tak zamindrákovaní, že si pořídí klidně velké auto i na dluh. Jen aby na té ulici nebo na tom parkovišti u supermarketu měli pocit jakéhosi vítězství, či co. Je to směšné. Zatímco my, co máme velký barák s velkou zahradou to nemáme kvůli dělání dojmu na druhé, ale kvůli vlastnímu životu, tak ta auta si lidi často pořizují kvůli dělání dojmu. Čili je to tak, jak jsem to psal.
04.03.2024 | 12:44:46 | je to tak | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A nechápu to i z dalšího důvodu. Kolik času strávím denně v autě a kolik v baráku a na zahradě? Proč bych měl strkat tolik peněz do auta, v kterém trávím nesrovnatelně kratší dobu než v baráku a na zahradě? V autě jsem průměrně 40 min denně. Kvůli těm 40 min budu do toho cpát tolik peněz? Proboha - to nemá smysl. To ty peníze fakt radši dám do zahrady, baráku. Radši si nakoupím nové ovocné a okrasné stromky, které vyrostou a budou mi dělat radost a plody celý další život, než to strkat do kusu plechu, který stejně zreziví. Vy, co máte jako fetiš, modlu velká a drahá auta, jste psychicky ujetí.
04.03.2024 | 12:53:47 | je to tak | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Takže koukám trefa do černého vysokoškoláku se zahradou a domem....:-))) Tomu se říká potrefená husa, že ti to stálo až za tři reakce o něčem vypovídá....
Závěr: prostě na lepší auto nemáš - to je tvůj mindrák a obhajuješ si ho tady zuby nehty....:-)), ale co, nemůže být každý Rotschild, nic si z toho nedělej...
05.03.2024 | 08:48:45 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Bobku, s výučním listem a bydlícím v podnájmu, já jsem těch reakcí napsal daleko více. Přečti si je ještě jednou v klidu a bez hysterie. Napsal jsem pravdu, logicky zdůvodněnou. Takže neopakuj svoje lži jako papoušek. Tím, že budeš lhát, a to opakovaně, realitu nestvoříš. A ty že jsi Rotschild? Jen proto, že sis s vypětím sil pořídil SUV? Jsi ubožák.
05.03.2024 | 09:00:09 | pro ubožáka Vaška | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A vy, ubožáci z podnájmu a s výučním listem, co si kupujete kvůli vašim mindrákům SUV, jezdíte s vašimi nabobtnalými auty po městě a obsazujete parkovací místa, nejde ani otevřít dveře. Vaše auta jsou ohavná a nepraktická do města. Když už máte komplexy, tak si je skrze ta auta lečte někde na dálnicích nebo mimo města. Parkovací místa ve městech jsou dělaná pro normální auta. V některých městech západní Evropy zakázali vjezd SUV a udělali dobře. Mělo by se to zakázat i tady.
05.03.2024 | 09:05:37 | pro ubožáka Vaška | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A ještě si hlupáku neuvědomuješ, že SUV má vysoko těžiště. Takže se v případě karambolu snadněji převrátí. Dále 2 tuny mají 2x větší setrvačnou sílu než 1 tuna, takže v případě smyku, náledí apod. tvoje těžká kráva narazí větší silou do stromu a je po tobě, namyšlená gumo. A že jsi namyšlený zrovna na auto, tedy kus plechu, ukazuje, jaký jsi idiot. A jestli, gumo, považuješ velikost auta za důkaz úspěšnosti, tak ti pořiď autobus a jezdi autobusem. Vypatlaný jsi na to dost.
05.03.2024 | 09:09:59 | pro ubožáka Vaška | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A - tak už přecházíme k urážkám, protože argumenty došly - no nic, klasický scénář méněcence:-))).
Tak bobečku, jakpak to dopadne, až se někde čelně setkáme? Já ve svém obludném SUV a ty v nějaké krabičce od olejovek? To jsem zvědav, co pak budeš mlít, tedy jestli vůbec ještě budeš něco mlít...fyzika tě asi minula viď vysokoškoláku, šla jen tak kolem, nebo, když jste ji brali, byl jsi zrovna nemocen, či na zeleném školení...😋.
Ten kdo umí jezdit, totiž k tvému velikému zděšení - auta nepřevrací, ani nekončí po smyku na stromě, to dovedeš jedině ty...
05.03.2024 | 10:25:03 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
My dva se čelně nepotkáme. Já se debilům vyhýbám. Uhnu ti a ty, trotle, narazíš do stromu. Takže kolizi budeš mít leda se stromem nebo betonovou zdí.
05.03.2024 | 10:28:41 | Vašek Rotschild | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
A taky Green Dealista...no, ono vás to zelení magoři dožene , už brzy, první problémy se ukazují a budou jen přibývat...
05.03.2024 | 10:19:36 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Já jsem nepsal, že tvoje zbytnělé SUV nepatří do města kvůli Green dealu. Nepsal jsem nic o zelené ideologii, vašku šašku. Psal jsem, že tam nepatří kvůli tomu, že jsou ta auta tlustá, nádorovitá. A parkovací místa jsou dělaná podle norem z 90. let, kdy se jezdilo feliciemi. S povavením sleduji, když vedle sebe zaparkují tři zamindrakovaní bobci s tlustými SUV a ten prostřední už ani nemůže otevřít dveře.
05.03.2024 | 10:39:13 | Vašek Rotschild | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Tak ty neumíš ani pořádně číst? No , to je pak těžký, ten výuční list bude asi spíš tvoje diagnóza - i když znám spoustu rozumnejch lidí s výučákem, ty ji ovšem děláš ostudu...
05.03.2024 | 10:18:18 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Ty tu neděláš ostudu, pouze názorně předvádíš, že jsem měl pravdu. Lidi si pořizují SUV hlavně kvůli komplexům méněcennosti a davové psychóze. K ničemu nepotřebují tak velká auta, jezdí s tím stejně do města, nebo do práce, nebo na nákupy, na úřady, na poštu, za doktorem. Tak jako kdysi totéž vyřizovali Š 120 tkami, pak favority, feliciemi, fabiemi a normálně to šlo. Jenže pak přišla móda SUV a pořídil si to jeden zakomplexovaný bobek, pak další a další a postupně většinu lidi ovládl tento primitivní pud napodobovat ostatní. Vašku, jsi jen primitiv, co chce splynout se stádem. Stádem údajných Rotschildů. Máte SUV, jste Rotschildové.
05.03.2024 | 10:34:53 | Vašek Rotschild | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Jasně vole....:-), plkej si co libo, trolla krmit nehodlám, jdu vydělávat na další - větší SUV 😆😆😆
05.03.2024 | 13:36:55 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
To je logické, co jsi napsal. Každý feťák potřebuje zvyšovat dávky své závislosti a doposavadní dávka mu nestačí. Však říkám, že to nemá konce. Nakonec magoři jako ty budu jezdit v SUV velikosti autobusů a pořád jim to bude připadat málo...
05.03.2024 | 17:18:32 | závislý vašek | 82.202.114.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
🙀🦍
06.03.2024 | 09:24:52 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE: Nissan Qashqai 1.6 benzin rv 2010
Po převzetí Nissanu Renaultem už, minimálně u běžných modelů, žádný Nissan neexistuje. Pouze přeznačkovaný Renault. U nových modelů Mitsubishi se dokonce ani nesnaží to nějak odlišit. Takže ty 3 diamanty na masce, místo toho oného, jsou asi nejpodstatnější změnou.
28.02.2024 | 21:43:06 | | 37.48.25.* Reagovat
Niet nič horšie pre diesel ako "preštartovávanie", či malý presun po meste.
Na starej 406 mi vydržala pôvodná batéria skoro 6 rokov. Vymenil som ju, ešte za silnejšiu, ale u sestry už bola po ROKU KO...
Len preto, že MALO jazdila a nestíhal dobíjať alternátor, takže veľkú časť spotreby zatiahla práve batéria.
V súčastnosti, po cca 6 rokoch, cez 350.000 km, batérie sú pôvodné/ sú v 607 2 kusy, pokiaľ v zime nemám ísť aspoň 500-100 km, ani ju nevyťahujem, obyčajne robím v priemere cca 5000 mesačne, takže výfuk ako nový, bez hrdze, aj baterky pôvodné.
Treba jazdiť čím viac a bude to OK.
06.07.2011 | 10:41:16 | ľuboš Reagovat
zima
Štartovať nafták vo veľkej zime je stávka do lotérie, stál som na mraze ( -15 ) celý týždeň a pohoda, potom som sa presunul a na druhý deň som už nenaštartoval, až keď sa na druhý deň trocha oteplilo. A to som sa tešil že sa nič nemôže stať, nové žhaviče, palivák, značková nafta + zimné aditívum. Ak by som žil niekde v horách asi by som radšej volil benzín. A to nehovorím o komplikovaných moderných dieseloch plných drahých potenciálne kazových súčiastok ako vstrekovače, turbo a čerpadlo. Potom pri prípadnej poruche ide celá úspora za palivo do....
06.07.2011 | 08:40:12 | neb Reagovat
22:28: Odkedy sa chodia diesle "preštartovávať":))? Naposledy pred 22 rokmi, V3S, na vojne, ale dnešné, aj po 2 týždňoch, -20-25 a MUSI naskočiť naprvý šup, max. na druhé žhavenie.
P.S. Spáliť spojku pri 32.000 km...:((, hm, fakt ste veľa citu a rozumu nepobrali, ale nevadí, doučíte sa.
05.07.2011 | 23:25:53 | ľuboš Reagovat
Zdravím všetkých. Mám nisan qashqai1,6 benzin a som nad mierne spokojný. Či v lete pri 35 stupňoch z klimou alebo v zime v -25 a nastartuje jak malina a netreba ho chodiť prestartovavat kazdy den jak diesle. Aj po 3-4dňoch na prvú supku:-). V teréne je tiež dobrý ale odporúčal by som stvorkolku a videte aj na Everest. Mám ho uz 2,5 roka a menil som na ňom akurát ziarovky,výmena oleja a filtrov kedže uz mám 32000km a spalenu spojku lebo som bol hlupi a vytahoval som 2,5 tonovy dzypak zo snehu ale vytiahol som ho. Dost to stalo ale neni to vec čo vymienate stále. Musíte myslieť na to že to je len 1,6 ale je to super auto aj na dlhé či krátke trate. Ja by som ho odporučil každému. :-))
05.07.2011 | 22:28:56 | Reagovat
RE:
Zdravím prosím tě jaký motorový olej tam dáváš dík
11.06.2018 | 20:47:34 | | 88.100.28.* Reagovat
Odkaz+poďakovanie
Bohužiaľ, to nie je jediný nespokojný človek, viď diskuziu:
www.nissanclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=36139&kols=18
Oceňujem ale cenné rady, budem ich zohľadňovať pri rozhodovaní sa.
Všetko dobré prajem :-)
26.06.2010 | 08:12:04 | slanina94 Reagovat
To: Slanina 94: Ťažko niečo súdiť podľa jedného nespokojného majiteľa,
to keby ste počuli mňa, keď sa mi niečo pos...e..:)), takže v tom môžu byť aj emócie a frustrácia.
Ale ak chcete iba predkolku a Qashqai iba kvôli pohodlnejšiemu vystupovaniu, tak je oveľa viac a lepších áut. Ako lacnú alternatívu/ relatívne/ 4x4 sa mi zdá naozaj X-trail, pretože ho mám dobre odskúšaný, RAV-4 je taká, ehm, skôr ženská a šantiť sa s ňou dosť dobre nedá, čo o X-traili neplatí a čo dokáže STARÁ verzia 100 kw, tak to je úžas. A KOMFORT pruženia má dokonca LEPŠI!!!, než posledná verzia.... A namiesto Qashq. v 2WD je lepší možno Golf plus, Opel Zafira, C-max, Mazda 5, Toyota Verso a podobne. A skôr sa ich o pár rokov zbavíte...:)) Pretože NIET horšej investície do "teréňáka", bez 4x4...:))
25.06.2010 | 09:06:33 | ľuboš Reagovat
bol som na nissanclub.cz. Hrôza...
Na nissanclub.cz / Diskuze / Qashqai
som sa dočítal hrozné veci. To zlacňovanie a globalizácia nás dostane do záhuby. Pokiaľ ide o Qashqai - zobralo mi to ilúzie o jedinom aute vhodnom na naše slovenské (ne)cesty... Asi skúsim X-trail, alebo zase osobné, rozbije sa, tak ďalšie....
Ukážka z diskusie o Qashqaiovi - Skúsenosti :
"Co se tyka klepani ze zadni casti (krome tlumicu), tak nejdrive jsme resili plato - nic. Pak jsme motali zamek paskou - nic. Ukazalo se, ze pod tapicirou kufru vedou nejake kabely a ty se pravdepodobne uvolnily. Bud vyskocila svorka, nebo se odlepila paska, ale klepe to primo do karoserie. Kdyz kufr nalozim a pritlacim neco na tapiciru, tak muzu konecne vypnout radio a poslouchat motor a jine klepajici zavady . Do opravy jsem nesel, protoze odmaslit tapiciru a pak ji tam zpet vlozit je sazka do loterie. Uvolneny kabel pripevnim a pak mi bude bouchat spousta jinych veci,. ktere se pri demontazi tapiciry uvolni. Uz jsem to nacvicoval s plasty a tapicirou kolem leveho zadniho blatniku (v interieru mezi sedakem a zamkem dveri). Plasty proste zacaly odpadat a za zadne prase nejdou napasovat zpet.
Protoze mi upadl z podvozku nejaky plast (na parkovisti) tak jsem se podival pod sukynku a cele vyfukove potrubi vcetne tlumice je rezave jako liska. Mozna, ze to tak ma byt a dovnitr to reznout nebude..."
Čo vy nato? Je tam viac porúch.... No naozaj je dobré si najprv niečo naštudovať a až potom si prípadne niečo kúpiť, však?
Dobré s nami a zlé preč.
24.06.2010 | 22:53:20 | slanina94 Reagovat
RE: bol som na nissanclub.cz. Hrôza...
Ja mam q 1,6 2011 nikdy nebolo v servise olej+filtre si menim sam a uplne v pohode som bol parkrat aj v italii. Má 9 r. nič nehrkoce ako skodovkach.Akurat teraz budem musiet vymenit sviečky po 80tis. a tam vraj trebadat dole sanie a to neviem či zvladnem.
Záver uplna spokojnost a este spotreba cca7,0 bývam v Bratislave ani ho nemienim vymenit najbližšie rky.
26.01.2020 | 17:48:04 | Lacardi | 82.119.233.* Reagovat
Ďakujem ľubošovi a Matúšovi
Vďaka ľuboš a Matúš. Budem sa držať vašich rád. No a či Nový alebo
Starý? Keď sa dá kúpiť nový Qashqai už od 15 - 16 000 €, tak asi nový (ak by mi stačila 1,6 2WD).
Ale pozriem sa asi aj po nejakom jazdenom X-traile. Doteraz som nemal nové auto a bol som spokojný, ale tiež túžim mať už konečne nové auto, asi ako každý.
Anonym: Aké somariny?! Tu neide o fazuľky, ale o tisíce Eur. Keďže nikde sa neviem dopátrať, aké sú výkonovo jednotlivé motory, tak som napísal aj sem. Takže ak ste pán Anonymný taký bohatý, že vás také otázky netrápia, alebo ste taký šikovný, tak vám gratulujem a prajem šťastný život. A ešte rada: "Ži a nechaj žiť ". (Skúste. Možno aj s vašou pomocou skôr dosiahneme svetový mier.)
24.06.2010 | 11:58:35 | slanina94 Reagovat
For Anonym 11:02
Ak je to parodia na mňa, tak sa ukľudni. Alebo mi daj adresu a povedz do očí, zbabelec.
23.06.2010 | 12:49:22 | Matúš Reagovat
for admin
Môžete tu tie somariny premazať ? Zbytočne zahlcujú diskusie, vďaka.
23.06.2010 | 11:02:36 | Reagovat
For Slanina
Chcete nový, alebo jazdený ? Čo sa týka motora, najlepšie si na jednotlivých autách pojazdiť a zistíte, či Vám auto vyhovuje nielen v oblasti výkonu, ale aj komfortu, priestoru a pod. Alebo spravte ako píše Ľuboš a pozrite nejaký X-Trail. Ak jazdíte kľudnejšie je v podstate jedno, aký tam je motor, ale ak chcete nadštandardnú rezervu pri predbiehaní al. nenápadnú " pílu " aby ste " vygumovali " všetkých tuzerov, tak buď 2.5i 124 kw al. 2.7 DCi 127 kw. Spoľahlivosť si naštudujte z recenzií, for, pýtajte sa servisákov...
23.06.2010 | 07:54:58 | Matúš Reagovat
to:slanina94: Radšej silnejší motor, 1,5 je akurát tak do mesta, s nízkou spotrebou, ale
pri trochu rýchlejšej jazde to je už slabé. Ak by ste netrvali výhradne na Qashqaji, odporúčam Nissan X-trail. Aj staršia verzia 100 kw,od 2005-2006, za polovičnú cenu Vám urobí oveľa viac radosti. Ťahá naozaj vynikajúco. Aj komfort pruženia je DOBRÝ. Na NOVých už odskakujú kolesá, musí byť výkon, ideálny je 127 kw, je v rodine, super spotreba, od 5,5-8,5, ale už 110 kw bol citeľne slabšíí....Benzín Vám zožerie nervy, aj peniaze. 1,5 dci je slabé. Vyskúšajte, budete hľadať ručnú brzdu...:((
22.06.2010 | 22:24:44 | ľuboš Reagovat
ktorý motor je OK ?
Uvažujem o kúpe Qashqaia a chcem vedieť, či mám kúpiť najlacnejšiu 1,6 -ku (či má dostatočný výkon) alebo radšej došetriť na drahší 2,0 Benzín, príp. či mi radíte diesel.
Ak diesel, tak aký je napr. 1,5 ?
Nepotrebujem super extra výkon, ale nerád by som zažil frustráciu pri pokuse predbehnúť kamión, alebo Felíciu idúcu 80 km/h, pri zaťaženom vozidle (4 osoby,batožina a príp. plná nádrž).
Väčšinou ale budú asi v aute len 2 osoby.
Väčšinou bude auto jazdiť v meste a menšie vzdialenosti do 100 km.
Viac len cez víkendy.
Ďakujem za pochopenie.
Prajem Nissanom ďalšie desaťročie bez porúch.
22.06.2010 | 21:17:39 | slanina94 Reagovat
Nissan Almera
Držím palce ať slouží, jel jsem v tom a je to velmi vydařené auto, jednašestka ve 120 ztratí tah, ale vůbec to nevadí pokud jsme klidní řidiči:) - ovládání a vše super, jelo se v tom intuitivně a ač jsem v tom jel poprvé, neměl jsem vůbec problém-vše bylo kde mělo, pohodlný posaz, ovladatelné...add. klima - ani na mé stařičké Almeře to není schopné foukat na okno i na posádku zaráz, když jo tak málo ze středních průduchů - hold dlouhodobý neduh, taky teď v zimě brblám. Ať ti to jezdí...já sním o kaškaji plus dva s větším kufrem v benzínovém(japonském!) dvoulitru:) k tomu moři a na hory. Ahoj
11.03.2010 | 18:19:32 | Peta Reagovat
autor
Pěkné auto, až slouží! Spotřeba je taky pěkná na takovej koráb.
08.02.2010 | 11:36:54 | krkaken Reagovat
C1
Nemam C1, ale tie komentare ohladom maleho auta su teda fakt na urovni (10 rocne decko ?). To vsetci jazdite na Lincolnoch alebo co ? Skus zaparkovat aj inde ako do blata pred barakom na dedine ...
08.02.2010 | 11:24:14 | MickeyMon Reagovat
Qashqai robí dojem kvalitného automobilu, uvidíme časom či to aj tak zostane. Skritizoval by som ovládanie klimatizácie a celý systém, ktorý je príliš prekombinovaný. Najhoršia vec z toho asi je že nevie súčasne fúkať vzduch na čelné sklo a na pasažierov. Nedostatok by som považoval aj za to že pre cestujúcich vzadu nie je ventilácia. Ináč som nenašiel čo by som mu mohol vytknúť.
08.02.2010 | 10:51:42 | Reagovat
anonym 15:35
Chceš znát výhody? Nikdy ti třeba neshnije zadní blatník a pátý dveře,páč žádný nemá!
06.02.2010 | 18:23:38 | jura Reagovat
RE: anonym 15:35
Tak to je rozhodující výhoda.....:D
27.08.2014 | 23:28:21 | | 62.245.124.* Reagovat
výhoda C1 je, že ho můžeš přibalit do kufru kaškaje a u nejbližší popelnice vyhodit. Jinou výhodu toho pikoatíčka nevidím.
06.02.2010 | 15:35:59 | Reagovat
Luboš
Co je ti k smíchu? C1 je MPV a trhač asfaltu v jednom balení!.-))
06.02.2010 | 12:09:30 | Reagovat
RE: Luboš
Ja som mal pred QQ hondu Jazz a to nejde porovnat z nissanom QQ.
aC1 Z HONDOU jazz ani neskušaj,hovg,,,,
27.08.2014 | 21:31:20 | lacardi | 82.119.233.* Reagovat
RE: Luboš
Chlapče zlatej, vlastně jsem dlouho nechtěl reagovat, ale nakonec mi to nedalo. Když už neseš kůži na trh na s jazzem a chceš ho porovnávat s C1. Takže v rámci spravedlivého srovnání (i když pořád je tam rozdíl 0,2) doufám, že srovnáváš z hondou Jazz 1,2. Tím jsem jezdil služebně, a dálky. Takže buď jistý, že tato chudinka nesahá C1 ani po kotníky, a jak sám píšeš, porovnávat to s C1 ani neskúšaj. Chudák Jazzíček se bál každého kopce, s jazykem na vestě je zdolával a nepomohlo ani podřazování. Kolega měl navíc zkušenost, že když chtěl předjíždět, musel vypnout klimu, aby to jelo. To u svého posr.nýho, malýho, pidi auta s pidimotorem neznám. Tato malá štika by si Jazz dala k svačině a ještě si olízala prsty. A tomu můžeš věřit.
28.08.2014 | 16:56:17 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Luboš
Ale abych jen nehanil, interiér byl mnohem prostornější, kufr taky (však to není miniauto, ale o třídu výš) a dokonalé bylo sklápění zadní sedačky. Jednoduché, jednou rukou, a do roviny. Toť vše.
28.08.2014 | 16:57:48 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Luboš
To Kolíně je snad nejlepší auto na světě:) rychlí jako blesk a nejlepší volbou zdravého rozumu.
Jen si kladu otázku proč jej silnici zejména v mém kraji vidím jen zřídka a když tak je to z 90% auto co rozváží PIZZU nebo v něm jede nějaká holčina co s ním neumí ani parkovat.
Divím se proč všichni nemáme Kolíně....asi jsme hlupáci:/
28.08.2014 | 17:21:15 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Luboš
Tvůj příspěvek byl zbytečným výpadem. To, že je kolíně ne právě rozšířené, má několik důvodů. Je to mini a kdo potřebuje miniauto? Dále je to citroen (tedy jenom označením) a spousta lidí je na francouze alergická. Dále, vypadá tak roztomile, že je zaškatulkováno jako auto pro holky a buzny :-( Navíc jako nové bylo docela drahé. Japonská technika holt není hjondé nebo dacia. A tak by se dalo pokračovat. Pravda je, že je to auto u nás nedoceněné, zatímco na západě a severu jich drandí... jen letos v létě jsme potkali desítky c-jedniček, napakovaných po strop a s plnou zahrádkou na střeše. Mastili to až z nizozemí, holanďani bláznivý.
28.08.2014 | 17:28:25 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Luboš
Podobně jako tvůj nedávno k Ssangyongu:) ne vždy píšeme konkrétně k tématu.
28.08.2014 | 18:33:46 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Luboš
O.K., to beru. Moje chyba, nechal jsem se unést. nemám rád čínské "cokoli", protože většinou se jedná o laciný plagiát, který svou nízkou cenou likviduje ty, co umí dělat kvalitně. A až je zlikviduje, bude potom drahé i to z Číny.
28.08.2014 | 19:03:07 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Luboš
Standa tam klimu hlavně nemá,takže nemůže nic vypínat.Otázka je jak by to s klimou jelo nebo jestli vůbec:-)
28.08.2014 | 17:28:45 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Luboš
Standa tam klimu možná nemá, to nevím, já ale tam klimu mám. A taky centrál, DO, elektrická oka, lištu na boku, dvířka schránky u spolujezdce, otáčkoměr, a jede to, Jirko div se! Ani o zapnuté klimatizaci nevím. Otázka není jestli by to s klimou jelo. Otázka je, proč krafeš a neznáš. Nebo se pletu? Jel jsi v C1. Vím, nejel a nepojedeš. Protože ti ji standa zhnusil. Tak laskavě drž pekáč a vyjadřuj se ke svýmu zázraku.
28.08.2014 | 18:13:25 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Luboš
Stando kecáš klimu nemáš a nemáš ani centrál.Protože jsi skrblík máš tu nejlevnější a nejoholenější verzi.
29.08.2014 | 08:54:29 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Luboš
Standa nemá klimu, a Jirka nemá mozek. Možná ani míchu.
29.08.2014 | 15:16:44 | | 89.102.162.* Reagovat
Na cestu do Chorvátska
je lepšia C1, kde si batožinu môžete pohodlne položiť na kolená... . Doteraz sa zvíjam od smiechu.
P.S. To nič, že mi nerozumiete. Ani ja som nechápal. Pekné autíčko, Snáď Nissan ešte nezabudol robiť autá. Nech slúži k spokojnosti.
02.02.2010 | 13:59:46 | ľuboš Reagovat
Opravdu pěkné a prostorné auto s pohodlným vysokým posazem, které se nebojí ani lehkého terénu. Má ho známý a v servisu byl dosud jen za účelem garanční prohlídky.
02.02.2010 | 13:25:57 | marne Reagovat