Rok výroby:2006Typ motoru:1Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:5 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:28. 4. 2008
Již po týdnu "odešel"zcela nefunkční akumulátor, po odtahu byl vyměněn v záruce. Po 4.000 km se rozpadly rozvody - řetěz, napínák. Po odtahu byly vyměněny v záruce.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po dlouhé úvaze a porovnávání mi vyšel tento nezvyklý "miniMPV". Hledal jsem hlavně pohodlné nastupování, které mi u Felicie, podobně jako i u mnoha dalších - i podstatně dražších vozů chybělo. Agilu jsem koupil v akci, se slevou, v lednu 2007.
Tato původní Agila / Suzuki Vagon+ / je ideální vůz pro špatně pohyblivého invalidu s problémy s páteří. Vnitřní prostor je zcela specifický, jak šíře v ramenou, tak výška. A tak mu lze odpustit tříválcový zvuk, náchylnost na boční vítr, nijak oslňující akceleraci, atd..
Prostor pro posádku je komfortní, pevná sedadla dávají pocit jistoty a spotřeba i při krátkých jízdách je cca 6.5 l, Brzdy jsou velmi dobré, ABS byl v základu. Výkon tříválečku mi úplně postačuje.
Bohužel, Opel se rozhodl specifičnost Agily zcela opustit, a nejnovějším modelem 2008 se zařadil do stereotypní řady malých vozů "pro evropské ženy". Do nového modelu se nejen velmi špatně nastupuje, je mnohem nižší, a tak má podstatně menší vzdálenost sedáku od střechy, "anatomičější" sedadla nutí sedat "dolů", takže nic pro ZTP. Ještě k tomu - pravému koleni překáží "kaplička" s řadicí pákou. Je to velká škoda - opět skončil jeden naprostý originál.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Agila