Rok výroby:2006Typ motoru:998/Z10XEPStav km při koupi:0 kmStav km nyní:4 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:13. 5. 2006
Při 120 km/h vibrovala přední kola, převáženo, závada se po čase objevila znovu, budu reklamovat opravu. Jiná závada se nevyskytla a vzhledem k tomu, že auto jezdí převážně ve městě, tak nás to neotravuje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vybrali jsme Agilu kvůli prostoru a výšce. Osádka sedí výš a vzhledem k malé velikosti vozu nám to připadá bezpečnější, hlavně pro děti, které vozíme do školy. Po předváděcí jízdě jsme byli zklamáni velkou hlučností litrového motoru uvnitř vozu, ale cca 40.000,- Kč se nám za 1.2 nechtělo připlácet. Kupovali jsme akční verzi, do které nebylo možno doobjednat servo, které docela chybí ... no, zase má manželka větší svaly.
Brzdy jsou velmi dobré s ABS v základu. Výkon tříválce je dostačující. Spotřeba na popojížďky ve městě do 10 km, kdy se motor skoro nestihne ohřát, je cca 6,5 l/100 km. Na jízdní vlastnosti jsme si museli zvyknout, vyšší karoserie způsobuje větší nedotáčivost. V základu je airbag řidiče.
Prostor pro posádku je skutečně komfortní, v práci mám Fabii Combi a Agila je pro posádku nesrovnatelně větší a pohodlnější.
V dubnu 2006 jsem rovněž mezi několika typy aut zvoli Agilu s litrovým motorem. Většinou jezdím po městě a proto mě stačí slabší motor. Na dálnici jede Agila dobře i 140 km za hodinu, ale horší je to s akcelerací. Věděl jsem , ale do čeho jdu, tak neočekávám sportovní výkony. Jsem vcelku spokojen i s prostorem, který je překvapivě velký ve srovnání s jinými podobnými vozy. Jen mě trochu zklamal zavazadelník, který mohl být o něco delší, ale to jsem si měl uvědomit zavčasu. Kdyby byla Agila o 20 cm delší bylo by to auto skoro bez výhrad ve srovnání s cenou a využitím.
To patří do jiné rubriky, nemyslíš? Nediskutuju, jestli je lepší, ale zkus ji koupit novou. A ještě bych ji prosil s litrovým motorem. Třináctky od Suzuki žerou jako tanky.
S tímto autem jsem za 3 roky najezdil 120 000 km. Vzhledem k vyšším sedákům je pro mne Agila velmi pohodlná, nebolí mne z ní záda, jako z "nízkých" osobáků. Při sklopených zadních sedadlech s sebou odvezu všechno, co potřebuju, při vydělaném předním sedáku jsem převážel i válendu. Po ujetí cca 10 000 km spotřeba klesla na dlouhodobý průměr 5,5 l, při dlouhých cestách i na 5,3. Na autě je kromě žárovek v předních světlometech, pneumatik a oleje všechno původní (např. tlumiče, které při zofalém stavu našich silnic dostávají zabrat), také brzdové destičky a obložení v zadních kolech jsou ještě původní, i když je již budu muset brzy vyměnit. Agila je citlivá na kvalitní benzín, v poslední době používám výhradně Shell ViPover. Kolega, který má stejný vůz, ale tankoval zásadně u levných čerpacích stanic má po cca 100 000 km zvýšenou spotřebu oleje (litr na cca 1500 km) a klepou mu ventily. Kdybych si měl toto auto pořídit pro sebe, nelitoval bych připlatit si na silnější motor, vyzkoušel jsem verzi 1.2, je to dost zásadní rozdíl.
Agilu jsem původně chtěl koupit. Motor 1.0 mě ale zklamal svou hlučností, zní jako traktor :( Ale 1.2 je taky docela slyšet ikdyž má jiný charakter zvuku. Nekoupili jsme jí proto, že za cca 245 tisíc nemá skoro žádnou výbavu. A s výbavou jsme se dostali o dvacet tisíc výš, za což jsme pak vybrali Hyundai Accent s lepším motorem. Ale Agila se mi líbila svým prostorem uvnitř, díky tomu že to je taková krabice :) Je to spíš druhé auto do rodiny, výborně se do něj nastupuje, zvlášť dozadu a taky parkuje. Jinak Agila je kopie Suzuki Wagon, ale Wagon je na tom motoricky lépe a taky výbavou, jen se už nevyrábí. Firma General Motors poskytla licenci Opelu a ten udělal z evropských dílů Agilu.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Agila
Opel Agila 1.2 59 Kw
Jsem majitelem teprve tři dny.Nevíte prosím jestli když mi jede větřák pouze na 4 polohu,čím to je??? Je to ovladací přepínač otáček,nebo motorek???
30.04.2022 | 17:21:45 | Dony | 82.202.9.* Reagovat
bože...................
24.02.2008 | 01:19:23 | Reagovat
Docela dobré.
V dubnu 2006 jsem rovněž mezi několika typy aut zvoli Agilu s litrovým motorem. Většinou jezdím po městě a proto mě stačí slabší motor. Na dálnici jede Agila dobře i 140 km za hodinu, ale horší je to s akcelerací. Věděl jsem , ale do čeho jdu, tak neočekávám sportovní výkony. Jsem vcelku spokojen i s prostorem, který je překvapivě velký ve srovnání s jinými podobnými vozy. Jen mě trochu zklamal zavazadelník, který mohl být o něco delší, ale to jsem si měl uvědomit zavčasu. Kdyby byla Agila o 20 cm delší bylo by to auto skoro bez výhrad ve srovnání s cenou a využitím.
12.03.2007 | 20:11:38 | Zdeněk Reagovat
Pro anonyma.
To patří do jiné rubriky, nemyslíš? Nediskutuju, jestli je lepší, ale zkus ji koupit novou. A ještě bych ji prosil s litrovým motorem. Třináctky od Suzuki žerou jako tanky.
01.09.2006 | 18:56:54 | 1779 Reagovat
Suzuki Wagon je lepší
29.08.2006 | 08:54:07 | Reagovat
po 120000 km
S tímto autem jsem za 3 roky najezdil 120 000 km. Vzhledem k vyšším sedákům je pro mne Agila velmi pohodlná, nebolí mne z ní záda, jako z "nízkých" osobáků. Při sklopených zadních sedadlech s sebou odvezu všechno, co potřebuju, při vydělaném předním sedáku jsem převážel i válendu. Po ujetí cca 10 000 km spotřeba klesla na dlouhodobý průměr 5,5 l, při dlouhých cestách i na 5,3.
Na autě je kromě žárovek v předních světlometech, pneumatik a oleje všechno původní (např. tlumiče, které při zofalém stavu našich silnic dostávají zabrat), také brzdové destičky a obložení v zadních kolech jsou ještě původní, i když je již budu muset brzy vyměnit.
Agila je citlivá na kvalitní benzín, v poslední době používám výhradně Shell ViPover.
Kolega, který má stejný vůz, ale tankoval zásadně u levných čerpacích stanic má po cca 100 000 km zvýšenou spotřebu oleje (litr na cca 1500 km) a klepou mu ventily.
Kdybych si měl toto auto pořídit pro sebe, nelitoval bych připlatit si na silnější motor, vyzkoušel jsem verzi 1.2, je to dost zásadní rozdíl.
12.08.2006 | 14:31:28 | Reagovat
Agilu jsem původně chtěl koupit. Motor 1.0 mě ale zklamal svou hlučností, zní jako traktor :( Ale 1.2 je taky docela slyšet ikdyž má jiný charakter zvuku. Nekoupili jsme jí proto, že za cca 245 tisíc nemá skoro žádnou výbavu. A s výbavou jsme se dostali o dvacet tisíc výš, za což jsme pak vybrali Hyundai Accent s lepším motorem. Ale Agila se mi líbila svým prostorem uvnitř, díky tomu že to je taková krabice :) Je to spíš druhé auto do rodiny, výborně se do něj nastupuje, zvlášť dozadu a taky parkuje. Jinak Agila je kopie Suzuki Wagon, ale Wagon je na tom motoricky lépe a taky výbavou, jen se už nevyrábí. Firma General Motors poskytla licenci Opelu a ten udělal z evropských dílů Agilu.
13.05.2006 | 21:32:43 | Luki Reagovat